< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Bildirim
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Tam otomatik tork konvertörlü şanzımanlar gibi kullanırsanız büyük ihtimalle sorun yaşarsınız.
Dikkat edilmesi gereken en önemli iki detay : 1 ) Sıkışık trafikte manuel vitese alıp aracın sürekli 1'de 2'ye, 2'den 1'e geçmesini engellemeniz gerekir. Bu durum özellikle yokuş yukarı trafikte şanzıman ısınmasına ve aracın soğumasının beklenmesi durumuna neden oluyor. 2) Aracı hareket ettirmek için gaza çok az dokunup, aracı hareket etmek ile etmemek arasında bırakmayınız. Bu kararsızlık durumu kavrama için çok risklidir. Aynı şekilde durmak için de aynı şey geçerli. Frene kararlı basmak, aracı durmak ile durmamak arasında bırakmamak gerekir. Çünkü kavrama siz frene tam basarsanız tamamen ayrılıyor. Bu sebeple trafikte vitesi N pozisyona almanıza gerek yok. Frene tam basmak yeterli. Bu iki duruma dikkat ettiğiniz sürece ve aracın önceden bir kusuru, hatası yoksa sorun yaşama ihtimaliniz düşük olacaktır. |
3 sene A3 1.5 sene Superb kullandım sıkıntı çıkmadı
Ama bu soru şuna benziyor: Beyler 5.kattan düşüp ölmeyen var mı? Tabikide çoğunluk ölmez. Ama riske değer mi? |
Corolla 2006 Manuel lpg Octavia 2013 Dizel dsg Corolla 2019 otomatik lpg En baştan da para ile ilgili problemim hiç olmasa yine gidip DSG vites bir araç alacağımı baştan belirteyim. Çünkü dsg, cvt, tork konvektörlü,... Çoğu kullandığım içinde en keyfilisi DSG. Gelelim yaşadıklarıma: Octavia ile 70 bin kmde mekatronik arızası 105 bin kmde kavrama arızası yaşadım. İlkini iyi niyet garantisinden para vermeden yaptırdım. İkincisi erken teşhis sonucu araba hala yürür vaziyetteyken Toyota ile takasa girdim. Tabi bu arızalar olup servise gittiğimde, Orada oturan arabasını bekleyen bir sürü de insan gördüm. Hepsine de sordum. Çoğu dsg ile ilgili (mekatronik, kavrama...) yaşadığını söyledi. Bunların hiçbiri de Almanyada yaşayan amcam, teyzem, arkadaşımın arkadaşı değildi. Dileyene ispat da edebilirim. Çekici üzerindeki, yada şanzımanı sökülmüş haldeki fotoları yada servis faturalarıyla. DSG şanzıman hataları yoktur demek, yada bununla ilgili bişeyler paylaşanları hor görmek yanlıştır. Aynı şekilde japon alanları da hor görmemek lazım. Bu arada dsg arızaları bence dizel motor ve ağır araçlarda daha çok yaşanıyor. Ben kendi aracımda d1 yazısını saniyenin belkide yüzde 1i kadar bir süre görebiliyordum. Bu hızlı geçiş bence kavramaya zarar veriyor. Ağır kasa bir de üzerine geniş bagaja doldur ha doldur. Bu da zararlı. Herkese hayırlı sürüşler |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CrazyLeshRaC -- 19 Haziran 2019; 12:59:47 > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheCaliph_ -- 19 Haziran 2019; 21:34:31 > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
|
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |