Şimdi Ara

Dsg ile hiç sorun yaşamayanlar var mı? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
58
Cevap
2
Favori
4.402
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Sıfır Skoda Rapid 1.6 Dizel DSG aldım, şu an 140 binde, değil DSG, daha herhangi bir arıza vermedi. Sonuç olarak hiç bir sorun yaşamadım.
  • 2012 aralıkta 0 aldığımız mk7 golf 1.6 tdi highline dsg aracı 2017 aralıkta sattım, 5 yıl 90bin km tık yoktu arabada, periyodik bakım harici servise gitmedim. aracı hor kullanmadığımı belirtmem lazım tabi.

    2017 polo 1.2 tsi allstar dsg araç ise şu an 22bin km de ve sorun yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: patya

    bu araç şimdi otomatik vites araç mı oluyor?

    Alıntıları Göster
    Hayır yarı otomatık oluyor. Ismı de gayet net bence

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • patya P kullanıcısına yanıt
    DSG,EDC,DCT,P.SHIFT gibi çift kavrama teknolojisine sahip tüm şanzımanlar için maalesef bu dediklerim önemli ve dikkat edilmesi gereken durumlar.

    Bu şanzımanlar çok verimli ve aktarma kayıpları çok çok düşük. Bu sebeple yakıt tüketimine fazlaca olumlu katkıları var.

    Fakat kullanım sırasında söylediğim iki duruma dikkat etmek gerekir.

    Klasik tam otomatik, tork konvertörüne sahip şanzımanlar vitesi unutabileceğiniz şanzımanlardır. Tork konvertörünün ömrü uzundur. standart bir kullanımda kolay kolay arıza vermeyecek bir yapıdadır. Fakat verimsizlerdir. Verimsizlikleri sebebiyle yakıt tüketimini arttırırlar.
  • Ben 1.5 sene (15k km) 2010 model 1.4 TSİ Golf kullandım. Bu sene sattım aracı (75k km’de) herhangi bi problem yaşamadım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Birisi benim mesajımı silmiş, büyük ihtimal vag fanı bir arkadaş...

    DSG sorun çıkarmaz kardeşim, sorun bizim insanımızda.


    https://forum.donanimhaber.com/golf-dsg-arizasi-25-000-tl-masraf-cikti-sanziman-degisimi-icin--138606305

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yorum yok şu yeterli olur:
    ekşi sözlük
    sıfır audi'nin 300 km'de şanzımanının pert olması
    https://eksisozluk.com/sifir-audinin-300-kmde-sanzimaninin-pert-olmasi--5278506




  • Buyrun okuyun 43.000 TL dsg masrafı çıktı. iyi niyetten güya 25000 TL ye indi.
    https://forum.donanimhaber.com/golf-dsg-arizasi-43-000-tl-sanziman-ucreti--138606305#138606305
  • 108.500 km de B8 kasa 2016 model 1.6 tdi dsg passat var. Hiç bir sorun olmadı, sadece peryodik bakım ve ön sol park farı değişti. Bakımlar muntazam ve aracı stop ederken önce el freni sonra park a alırım hep. Bilmem ne kadar etkisi olur.
  • - 2009 model Golf 6 benzinli , 35bin km civarında mekatronik garantiden değişti.

    - 2014 model Seat, 110 bin km mekatronik arızası yine iyi niyet garantiden değişti.

    - 2011 model Golf 7 benzinli 55 bin km de şu an sorun yok.

    - Modelini unuttum VW Transporter dizel ıslak DSG 280 bin km kavrama bitti ( bu aracınki normaldi,o kadar km ticari bir araçta iyi bile dayandı )

    Yakın çevremde kulaktan duymadıklarım bunlar. Genel olarak da hiçbir markanın çift kavrama şanzımanını tercih etmem. Sevdiğim bir şanzıman değil ve parçaları da çok pahalı. Bir kavrama yani baskı balata 10 bin TL mi olur en ucuz markada bile
  • Gardaşım Konusunu açtım
    Buradaki satış temsilcilerini tek tek davet ettim hee
    Noldu?
    Hepsi kaçtı
    Garantisiz dsg ye BİNME.
    2014 diyecekler
    2016 diyecekler
    Yenilendi sorunsuz diyecekler
    500e tamir diyecekler
    İNANMA
    Nokta.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 3 sene oldu bebbek gibi kullanırım. Daha tık demedi meaşallah efem.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • manner34 M kullanıcısına yanıt
    Doğru demişsiniz, araç modeline dikkat etmemişim.
    7 ileri olanlar DQ200, bunlardan bir önceki nesil 6 ileri olanlar DQ250.
  • Tanıdık bayan bir öğretmen var. Temmuzda emekli olacak. Sıfır aldığı 2014 model DSG polo var kendisinde. Bu zamana kadar hiç bir sorun yaşamadı.
  • Kuzenimde 2014 scirocco 1.4 160 bg olan modeli var. Otomatik vitesi 4 senedir tabiri yerinde hayvan gibi kullanıyor. Giderken birden manuele veya boşa atıp dip gaz, kalkarken dip gaz, yani bilinçli kullanıcı değil. Hatta 1 senedir yazılımla 200 bg kullanıyor. Motorun anası ağladı ama şanzımanda sorun yok hala. Kendisi de şanzıman ne zaman patlayacak diye bekliyor

    Forumda hep sorun olunca konu açıldığı için hepsi sorunlu gibi geliyor bence ama yine de dsgye bulaşmam asla.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar buradakiler sizi yanıltmasın, bende yazdım, aracı sıfır aldım, şu an 140 binde ve hiç sorun yaşamadım. Ama bu sadece benim şansım. Türkiye değil, tüm dünya'da VW grubu araca binip de DSG sorunu yaşamayanların oranı çok düşük. Kimisi 20 binde, kimisi 100 bin, bazıları 200 binde yaşıyor, ama sorun yaşamayan yok gibi.

    Bu soruna hükümet'in el atması lazım, Çin gibi devlet olarak buna itiraz edip, kronik arıza ve hatalı tasarım / üretimden kaynaklanan ve istisna olmayan bu arızaların maliyetini vatandaşımdan talep edemezsin diyecek!!!! Bu sadece VW için geçerli değil, arızası bilinen ve çoğunluğunun yaşadığı tüm kronik sorunların markaların arkalarında durmasını talep edebilir hükümet...

    Tabi bizim hükümetten bunu beklemek az hayal...




  • 5 senedir kullanıyorum. Büyük sayılacak bir kaza da geçirdim yine de şanzımana bir problem olmadı.
    Allahın sevgili kuluymuşum heralde :)

    Şirketimizin araçları da Passat yaklaşık 50 tane var. 1 tanesinde bile problem olmadı henüz.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.