Şimdi Ara

Garanti sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
2
Cevap
0
Favori
673
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar 27 Nisan 2011 vatan bilgisayardan alınma hd6950 ekran kartımı aşırı ısınma, 3d uygulamalarda kasma ve kartın 16x hızında çalışması gerekirken 8x hızında çalışması şikayetlerinden vatan bilgisayara garantiye bıraktım.
    19 Aralık 2012 tarihinde kart yetkili servis kontrolünde yazıyordu ki hala öyle yazıyor.
    Distribitör firma penta maalesef. Mersa sistem garanti sorgulamaya girdiğimde garanti süresi dolmuştur yazıyor.
    Kartın 27.04.2013'e kadar garantisinin devam etmesi gerek. Henüz 20 iş günü dolmadığından pek bir şey yapmadım, ancak görünen o ki her mersa sistemzede gibi benim işlemlerin sonu da iyi gözükmüyor.
    Benim bu aşamadan sonra ne yapmam lazım, 20 iş günü dolduktan sonra vatan ile irtibata mı geçeyim, yoksa direk irtibata geçip hesap mı sorayım.
    şimdi bunları uyarırsam garanti süresi dolmuştur olayını kullanıcı hatası diye değiştirirler diye korkuyorum.
    20 iş günü dolduktan sonra garanti süresi dolmuştur olarak geri gelirse vatanı arayıp iade isteyip, kabul etmezlerse de garantiden gelen kartı teslim almayıp hakem heyetine başvurmayı düşünüyorum.
    Bu durumda nasıl bir yol izlemeliyim. Bu konularda tecrübeli arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim.
    Bir daha mersa'ya ait bir ürün alırsam 2 olsun.







  • Evet forumun üvey evlat rütbesini hâlâ taşıyorum anlaşılan.
    Şu forumda açtığım konuya bir gün de birisi çıkıp iyi kötü bir şey yazsın dişimi kıracağım.
    Kimsenin yardımı olmadı ama gerek de kalmadı, bugün kartı iade almışlar.
    Fatura tutarı kadar hediye çeki alacağım. Böyle bir şey beklemiyordum mersa'dan. Hayretler içerisindeyim.
    Bana yılbaşı hediyesi verdiler galiba :)
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.