Şimdi Ara

Garanti süresi içinde tamir edildi denilip tamir edilmemiş cihaz

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1
Cevap
0
Favori
960
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba bi sorum olacak önce olayı anlatıyorum... telefonum htc 10 kvk servise ilk defa 27/04/2018 tarihinde gönderdim. Sorunlar şunlardı:
    -PC tarafından tanınmaması
    -Hızlı şarj moduna geçmemesi
    -Şarj durdu hatası
    13 gün serviste durdu usb kablo ve anakart değişimiyle sonuçlandı 10/05/2018 tarihinde teslim aldım. Telefonu 5 gün kadar kullandım aradığım biri "telefonda yankı var kendi sesimi duyuyorum" dedi ve 15/05/2018 tarihinde tekrar gönderdim. Açıklamada genel bakım yapıldı. Güncel yazılım yüklendi denilerek gönderildi. 24/05/2018 tarihinde teslim aldım yine aynı sorunla geri geldi ve telefonun garantisi 26/05/2018 de doluyor.

    Şimdi sorularım şunlar:

    1.THH başvurusunu 24/05/2018 yaptım detaylı bi biçimde açıkladım bu açıkladıklarıma istinaden sonuç alabilir miyim ?

    2.Garanti süresi 26/05/2018 tarihinde sona ersede ücretsiz servisten faydalanabilirmiyim ?







  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.