Merhaba bi sorum olacak önce olayı anlatıyorum... telefonum htc 10 kvk servise ilk defa 27/04/2018 tarihinde gönderdim. Sorunlar şunlardı: -PC tarafından tanınmaması -Hızlı şarj moduna geçmemesi -Şarj durdu hatası 13 gün serviste durdu usb kablo ve anakart değişimiyle sonuçlandı 10/05/2018 tarihinde teslim aldım. Telefonu 5 gün kadar kullandım aradığım biri "telefonda yankı var kendi sesimi duyuyorum" dedi ve 15/05/2018 tarihinde tekrar gönderdim. Açıklamada genel bakım yapıldı. Güncel yazılım yüklendi denilerek gönderildi. 24/05/2018 tarihinde teslim aldım yine aynı sorunla geri geldi ve telefonun garantisi 26/05/2018 de doluyor.
Şimdi sorularım şunlar:
1.THH başvurusunu 24/05/2018 yaptım detaylı bi biçimde açıkladım bu açıkladıklarıma istinaden sonuç alabilir miyim ?
2.Garanti süresi 26/05/2018 tarihinde sona ersede ücretsiz servisten faydalanabilirmiyim ?
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme