Şimdi Ara

Garanti ve Sıkıntı (Süreç ve Ayrıntılar İçeride) (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
63
Cevap
0
Favori
2.933
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • ideefix elektronik ürün satarken, phillips hoparlor almıştım. bozuk çıktı. Gonderdim geri, onlarda arenaya gonderdi. Arena her zaman oldugu bozuk degil dedi oysa uydulardan birinden ses gelmiyor. tekrar gönderdim elime gecince. Yine aynı şekilde geri dondu. Aradık kızdım mızdım uğraşmadım daha fazla zaten sıkıntılı bir iş. Evin yakınında phillips servisi varmış, oraya goturdum adamlar 1 haftada yapıp verdi. Arena ya kılım bu yüzden. Nereleri ile test ediyolar ürünleri bilmiyorum. Ama hoparlorleri kulaklarıyla test etmedikleri kesin.
  • Benim anlamadığım nokta şu; sizi distribütör firma bağlamaz. Sizin elinizde distribütör firmaya değil satın aldığınız firmaya ait fatura var öyle değil mi? Sizin distribütör ile muhattap bile olmamanız lazım. Benim başımada gelen durumda topu distribütöre atmak istediler ancak benim muhattabım satıcının olduğunu özellikle belirtip aradan sıyrılmalarını önledim.
  • @CeFurkan

    Geciken cevap için kusura bakmayın. Web sitesine ulaşmak için tıklayın.
    E-Posta adresinize rma numarası ile birlikte istanbul toplama merkezinin adresi gelecek. İzmir'den ptt kargo ile 2.50 tutmuştu. Yurtdışına ise kendileri gönderiyorlar ve herhangi bir bedel talep edilmiyor. Hollanda'dan gelen evrak duruyordur bir yerlerde, buraya ekleyebilirim belki referans olur gerekli durumda.

    Saygılar..
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.