Şimdi Ara

Garanti ve Sıkıntı (Süreç ve Ayrıntılar İçeride) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
63
Cevap
0
Favori
2.933
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Kardes gemis olsun nasil bir zihniyet anlamadim gitti.

    Garip bir durum...musteriyi dolandiran tuccar.

    Arkadaslar size ufak bir ornek vereyim ben hollandada yasiyorum gecenlerde ekran karti aldim. Denedim bozuk cikti Yaklasik 350 € para verdim hollandalisonra bi mail attim dedim bu bozuk calismiyor hic ama hic tanimiyorum geriyolladim o da bakmis calismiyor daha sonra bi mail geldi paranizi mi istiyorsunuz yokss ayni urunden mi dedim param istiyorum hesap numarami yolladim inanin ama inanin 1 gun sonra hesabima para yatmis daha sonra da adamlar bir de tsk mj atmis konu hakkinda bilgi verdigim icin.

    Yau kardesim su isi adam gibi yapan yokmu tr hic bir turlu anlamadim yaziktir gunahtir insanlarin hakkini calmak ayip denen bir sey vardi gavur bile gavur oldugu halde bir Turke boyle yapmaz ken neden bir aturk diger kardesine bunu reva gorur ayip degilmidir bu

    magdur olan kardes tekrardan gecmis olsun ne diyim ins duzelir
  • Geçmiş olsun.

    Kartı testlim almayın , ürünün alındıgı tarihteki fiyatıyla aynı olan yeni bir vga talep edin alınan yerden.
    Göndermek zorundalar. Ayrıca arayıp biraz gözdagı vermek te mantıklı. Bana nasıl tamir görmüş kart gönderirsiniz diye.

    Tüketici hakları mahkemesine gidebilir yada direk kaymakamlıga şikayet edebilirsin.
  • ya bu ne kadar saçmalık böyle anlamadımki.tamir görmüş bir kartı geri size nasıl gönderıyorlar anlamak mümkün değil. herhalde dıyorlar bu kartı bi göndermeyı deneyelım müşteri yerse ne güzel, yemezse bişeyler yaparız artık diyorlar sanırım. bunun başka mantıklı bir açıklaması yok
  • İlgilenen herkese teşekkür ederim. Durumu dün Sanal Marketim'e bildirdim. İtirazımı bildirecekler Arena Bilgisayar'a. Son durumu buraya yazacağım. Tekrar teşekkür ederim tüm arkadaşlara.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mamad -- 1 Ocak 2010; 21:08:46 >
  • Son durum eklendi. Hâlâ bekliyorum. Herhangi bir haber gelmemesi sonucunda gelecek haftasonu "ŞikayetVar"a yazacağım durumu. 2 hafta sonra ise 30 iş gününü aşması sebebiyle direk olarak Tüketici Hakem Heyetine başvuracağım.
  • Teşekkürler. Ben de yakında çözülmesini umuyorum. Son aşamaya geldik. Ekim ayından beri uğraştığımı düşünürsek, artık çözülmek zorunda.
  • Hortlatmış gibi olmayayım ama sürecin devam ettiğini bildirmek için yazıyorum. Başka arkadaşların işine yarayabilir.

    Kartın 2. el bir kart ile değiştirildiği ve buna itiraz ettiğimi bildirmiştin. Eternal Bilgisayar durumu Arena Bilgisayar'a bildirmiş ve kartı geri göndermişti. Ancak Arena Bilgisayar başka bir 2. el kart göndermiş. Kart Eternal Bilgisayar'a ulaşınca yetkili, teknik servisteki arkadaş, bana durumu bildirmek için aramış ancak ulaşamamış. Benden haber alamayınca kartın iadesini isteyerek geri göndermiş. Daha sonra ben Eternal Bilgisayar'ı arayıp durumu öğrendiğimde, isteğimi yerine getirdikleri için kendilerine teşekkür ettim.

    Ancak bugün Eternal Bilgisayar beni tekrar aradı ve kartın aynı şekilde gönderildiğini ve yetkili servisin bu şekilde çalıştığını söyledi. Ben de durum hakkında biraz konuştuktan sonra Arena Bilgisayar'ın tel numarasını aldım ve Mehmet Aydoğan isimli Arena Bilgisayar yetkilisi ile görüştüm.

    Buraya dikkat:

    Mehmet Aydoğan'a durumu açıklamayı başardığımda(!) benden kartımın seri numarasını istedi ve söyledim. Kartın durumuna bakarak şöyle bir konuşma geçti aramızda:

    M.A. : "Biz kartınızı değiştirmişiz, neden kabul etmediniz?"

    M.U. : "Bana gönderilen kart 2. eldi. Değiştirilen kartın 0 (sıfır) olması gerekiyor"

    M.A. : "Kartın sıfır olması gibi bir zorunluluk yok!"

    M.U. : "Tüketiciyi Koruma Hakkında Kanuna göre yenisi ile değiştirilmesi gerekiyor!"

    M.A. : "Bakın yeni farklıdır, 0 (sıfır) farklıdır! Biz kartınızı yenisi ile değiştirmişiz!"

    Bunun üzerine ben de durumu Tüketici Hakem Heyetine bildireceğimi ve kendilerine de konu ile ilgili bilginin ulaşacağını bildirerek telefonu kapadım. Hemen arkasından Eternal Bilgisayar'ı arayarak durumu bildirdim.

    Yarın da Tüketici Hakem Heyeti'ne dilekçe ile başvuracağım. Artık konu bir kart meselesi değildir. Hak arama ve savunma meselesidir. Son gelişmeleri yine bildireceğim.




    Gönderilmek istenen son kartın bilgilerini de ekleyeyim:

     Garanti ve Sıkıntı (Süreç ve Ayrıntılar İçeride)




  • Geçmiş olsun. Ne kadar abes bir durum yapmaya çalıştıkları. Arena ile benim de garanti işim oldu ama hiç sıkıntı çıkarmamışlardı. Neden size böyle yaptılar anlamak zor. Hakkınızı arayın ki böyle şeylere tevessül edemesinler bir daha.
  • çok haklısın @mamad!... sonuna kadar git!... tüketici hakem heyeti senin lehine karar verecektir kesinlikle merak etme...
  • Çakala bak hele, yenisini gönderdik "0" ola zorunluluğu yok diyor...
    Yapma ya diyeceksin, çocuk mu kandırıyorsun, kendini mi kandırıyorsun. Bu tür ayak oyunlarıyla ancak kendi itibarlarını zedelerler, başka hiç bir şey elde edemezler, kimse bu tür şeylere göz yummamalı, sonuna kadar devam etmelisin...
  • kalektersiz herife bak ya.

    ben olsam valla derdim sen evlenirken yenisiyle mi evlendin yoksa sıfırıyla mı diye?

    çakal herifler ya
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MÜŞAVİR

    Geçmiş olsun. Ne kadar abes bir durum yapmaya çalıştıkları. Arena ile benim de garanti işim oldu ama hiç sıkıntı çıkarmamışlardı. Neden size böyle yaptılar anlamak zor. Hakkınızı arayın ki böyle şeylere tevessül edemesinler bir daha.

    Devam edecek hocam. Karşımda resmen saçmalıyorlar. Ancak göreceğiz. Adam bir de kesin bilgim yok diyor. Bakalım. Ben başvuruda bulunayım 3 ay içerisinde sonucu çıkar.

    quote:

    Orijinalden alıntı: (((TeAcHeR)))

    kalektersiz herife bak ya.

    ben olsam valla derdim sen evlenirken yenisiyle mi evlendin yoksa sıfırıyla mı diye?

    çakal herifler ya

    Aman hocam, bu çok ağır olurdu. Hem halka açık bir yerde yaptım görüşmeyi.


    @nadir_en

    Sağolun, karar benim lehime çıkmasa bile en azından tecrübe sahibi olacağım. Durumu da buradaki arkadaşlara gösterip bilgi sahibi olmaları ve nelere dikkat etmeleri gerektiğini göstermeye çalışacağım. Dediğim gibi kart artık pek umrumda değil. Adamların yaptıkları canımı sıktı.


    @caneker

    Zaten o vatandaş "emin değilim", "kesin bilgim yok" gibi şeyler söylüyordu. Ben de direttim. Aslında tenha bir yer olsaydı ağır konuşacaktım ama yüksek sesle konuştuğum için tüm bana bakıyor diye fazla bir şey söylemedim. O vatandaş yapacak bir şey yok dedi ben de iyi o zaman ben tüketici hakem heyetine durumu bildiririm onlar bir şeyler yaparlar dedim. Bu saatten sonra pilavdan dönenin kaşığı kırılsın!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mamad -- 2 Şubat 2010; 16:53:25 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: (((TeAcHeR)))

    kalektersiz herife bak ya.

    ben olsam valla derdim sen evlenirken yenisiyle mi evlendin yoksa sıfırıyla mı diye?[sm=hmmm.gif]

    çakal herifler ya


    Hocam naptın sen ya?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: (((TeAcHeR)))

    kalektersiz herife bak ya.

    ben olsam valla derdim sen evlenirken yenisiyle mi evlendin yoksa sıfırıyla mı diye?[sm=hmmm.gif]

    çakal herifler ya

    Adam noktayı koydu ya
  • Mahmut hocam naptın adama düz gittin

    Ne oldu son durum nedir? Sonuç ?
  • Henüz bir sonuç yok. Yarın dilekçeyi vereceğim. Durumu yine buraya yazacağım.
  • yazık. böyle bir durum siemens ile benim de başıma gelmişti. bi kendilerini çakal sanıyorlar. konuyu şakiyetvar'a, donanımhaber'e yazdıgınızı da söyleseydiniz. ben böyle bir konuyu okuduktan sonra arena garantili tırnak makası dahi almam. bir müşteri kaybetseler yine iyidir. eminim donanımhaber üyeleri de bu haberi dikkate alacaktır.

    3-5 kuruş için çakallık yapanlar çakallık yaptığı yerden kurşunu da yerler memati.
  • Son durumu yazmak üzere konuyu canlandırıyorum.

    Biraz gecikmeli olsa da başvuruda bulunmak üzere kaymakamlığa gittim. Durumu biraz anlattım. Ancak kartın 2. el olması sebebiyle herhangi bir şey yapamayacaklarını belirttiler. Bu sebepten ben de üsteleme gereği duymadım.



    Çıkan sonuç şu ki, 2. el garantili bir ürün aldıysanız, herhangi bir sorun yaşadığınız taktirde garantör firmanın insafına kalmış durumdasınız. Her türlü belge, bilgi elimde olmasına karşın, kartın faturası adıma kayıtlı olmadığı ve kartı aldığım kişiyi rahatsız etmemek adına mücadeleye devam edemedim. Ancak bazı tecübeler edindim:

    - Öncelikle böyle bir durum yaşadığınızda haklılığınızı kanıtlayabilmeniz için, ürünün 3 kez arıza gördüğünü kanıtlayabileceğiniz belgelere sahip olmanız gerekiyor.

    - Faturanın aslının sizin adınıza ve elinizde olması gerekiyor.

    - Mümkünse servis hizmetlerinin yerine getirilebilmesi için ürünü her seferinde elden teslim ederek, servise teslim edildiğine dair bir belge alarak saklamanız faydanıza olur.

    - Kartın tamir edildiği veya değiştirildiğine dair size ulaşan belgeler kesinlikle elinizde olmalı.

    Tüm bu koşullar yerine getirildiği taktirde firmadan ayıbın giderilmesi, para iadesi gibi haklarınız mevcut durumda. Tüketici Hakem Heyeti de bu gibi bir durumda sizin yanınızda ve hakkınızı yedirmiyor, yardımcı oluyorlar.



    Bunlar haricinde benzer sorun yaşayan arkadaşlara izlenecek adımlar hakkında yardımcı olabilirim. İlgilenen tüm arkadaşlara tekrar teşekkür ederim.




  • Öncelikle geçmiş olsun bende zamanında Palit 9600Gt ile bir sorun yaşamıştım(Armada bilgisayar ile) neyseki arada Penta vardı o sorunu çözmüştü 9800GT göndermişlerdi, şimdi benim anlamadığım şey yeni kart neden gönderildi. Bir kart tamir edilemiyorsa yenisi gönderilir kaldıki kart tamir edilemiyorsa yeni kart yerine para iadesi istenir(yani akıllıca olanı budur). O yola neden başvurmadınız. Yosa ben mi biryeri atladım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mamad

    ...başvuruda bulunmak üzere kaymakamlığa gittim. Durumu biraz anlattım. Ancak kartın 2. el olması sebebiyle herhangi bir şey yapamayacaklarını belirttiler.


    Bir kere de devlet kurumları herhangi birşey yapmayı başarabilseler, yasalar yamuk-yumuk, birçok kişi bir iş için kolunu kaldıramayacak kadar üşengeç, işini savsaklayanlar, işini yapanlardan daha fazla, söylenecek söz çok da, söylemeye değer mi bilinmez...
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.