Şimdi Ara

GARANTİDE TAMİR SÜRESİ 20 İŞGÜNÜNE İNMİŞTİR !!! HAYIRLI UĞURLU OLSUN.. (56. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
1.137
Cevap
33
Favori
241.853
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 5354555657
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hepsiburada'dan Deltaservis garantili telefon aldım. Telefon 2. ayında arızalandı ben cihazı servis yerine hepsiburada ile muhattap olmak için servise yollamaları için hepsiburadaya gönderdim ancak gördüğüm kadarıyla cihazı hala servise göndermemişler. Burada 20 iş günü telefonun hepsiburadaya ulaştığı tarihten itibren mi ? yoksa servise ulaştığı tarihten itibaren mi başlayacak ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cold0ne

    Hepsiburada'dan Deltaservis garantili telefon aldım. Telefon 2. ayında arızalandı ben cihazı servis yerine hepsiburada ile muhattap olmak için servise yollamaları için hepsiburadaya gönderdim ancak gördüğüm kadarıyla cihazı hala servise göndermemişler. Burada 20 iş günü telefonun hepsiburadaya ulaştığı tarihten itibren mi ? yoksa servise ulaştığı tarihten itibaren mi başlayacak ?

    Servise ulaştığı tarihten itibaren (hatta sisteme giriş yaptığı tarihten itibaren) sayılır 20 iş günü.
  • Merhaba arkadaşlar,

    LG telefonumu 3. kez yollamıştım servise ve 17 Şubatta servisin eline ulaştı. Bazı arkadaşlar servise ulaştığı günü de saymalısınız demiş eğer öyleyse bugün itibari ile 22. güne girdik.20 iş günü benim elime ulaşana kadarki süre mi yoksa servisten çıkıp kargoya verildiği süre mi?

    Ayrıca n11.comdan almıştım bu ürünü. Ben şimdi tüketici heyetine başvururken n11.com mu yoksa n11.com içinde satıcı olan ve faturayı kesen firmadan mı talep edeceğim? Teşekkürler.
  • bbolat B kullanıcısına yanıt
    Merhaba bbolat,

    Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

    n11.com
  • Telefonum 22 iş günü sonunda bana verilmeye çalıştığı gerekçesiyle THH'ne yaptığım şikayetin sonuç kağıdı bugün elime geçti ve bedel iadesi kararı çıktı. Darısı tüm şikayet sonucunu bekleyenlere.
  • 21.02.2017 saat 11 de de ürün ulaşmış garantiye ama sayfalarında saat 17.17 de ulaşmış gözüküyor.

    Bende 16.03.2017 de hakem heyetine başvurdum

    21.02.2017 günü iş gününden sayılırsa 21.gün de başvurdum
    sayılmıyorsa 20. iş gününde başvurdum

    Aklımda deli sorular.
    21.02.2017 salı günü iş gününden sayılır mı ? yoksa ertesi günden itibaren mi başlar sayılmaya öyle olursa 20. iş gününde hakem heyetine başvurmuş sayılıyorum red kararı mı çıkar ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hastaruhluluciferian

    21.02.2017 saat 11 de de ürün ulaşmış garantiye ama sayfalarında saat 17.17 de ulaşmış gözüküyor.

    Bende 16.03.2017 de hakem heyetine başvurdum

    21.02.2017 günü iş gününden sayılırsa 21.gün de başvurdum
    sayılmıyorsa 20. iş gününde başvurdum

    Aklımda deli sorular.
    21.02.2017 salı günü iş gününden sayılır mı ? yoksa ertesi günden itibaren mi başlar sayılmaya öyle olursa 20. iş gününde hakem heyetine başvurmuş sayılıyorum red kararı mı çıkar ?

    Servis girişini yaptığı günden itibaren sayılmaya başlanır. Yani 21. gün başvurmuşsunuz Hocam. Sıkıntı yok, ret kararı çıkmaz.




  • 20 iş günü geçtiği için hakem heyetine başvurduktan sonra servisin telefonu tamir edip yollaması ve bu kargonun yanlışlıkla alınması sonucu ne olacak ?

    Bu konuda fikri olan var mı ?
    Eve çünkü haftada 2-3 kargo geliyor arada kaynayabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hastaruhluluciferian

    20 iş günü geçtiği için hakem heyetine başvurduktan sonra servisin telefonu tamir edip yollaması ve bu kargonun yanlışlıkla alınması sonucu ne olacak ?

    Bu konuda fikri olan var mı ?
    Eve çünkü haftada 2-3 kargo geliyor arada kaynayabilir.

    Arkadaşlar ben 21 iş gününü geçtiği için thh ye başvurdum. Sonra sıfır telefon yolladılar (sony-teleservice) telefonu aldım. Daha sonra thh para iadesi geldi ve gelen telefonu yolladım ve paramı aldım. Telefonu aldın hakkın öldü diyenler oldu ama pes etmedim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • telefonun garanti iş süresi 20 günü geçti ama elime ulaştı thhden şikayet açıcam ama satıcı firmaya mı açıcam üretici firmaya mı bilemiyorum .. birde elime geçtikten sonra açabilirmiyim?
  • Critos kullanıcısına yanıt
    Garantiyi şikayet edin Hocam. Direkt muhattabınız onlar zaten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 3 sene önce htc telefon için bimekse karşı tüketici heyetini kazanmıştım şimdi de lg g5 hepsiburadaya karşı beter olsunlar düzgün iş yapsınlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 20 iş günü bile fazla.



    iPhone 5s cihazim 11 iş günüdür serviste. Vatan zaten 4-5 günde gönderdi. Nasilsa rahatlar, garantiden yemeye çalişiyorlar. 10 iş günü olsunda bak nasil 3 günde yollayip 2 günde tamirini yapip 6. iş gününde ürünü aliyorsun. Servislerin yaptiği aşiri birşeyde yok. Ne çok zorlu bir iş ne başka birşey. Ekran kiriksa ekran değiştiriyor, cihazda arizali bir parça varsa arizali parçayi değiştiriyor. Kan ve revan içinde kalmiyorlar yani. Keyiflerine göre onaralim bu cihazi diyorlar.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • hayrikoc61 kullanıcısına yanıt
    yasal azami süreyi geçirirlerse direk ya üst model telefon verin ya da para iadesi istiyorum de kesinlikle telefonu teslim alma .git heyete uzun sürebilir eğer büyük şehirdeysen ama sonuçta karar lehine çıkacak... eğer bayiye teslim ettiysen onlara verdiğin zaman başlıyordu o süre

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam yüzsüzlük yapip 5s yerine SE veya 6 isteme hakkim varmi? ikiside ayni fiyat ve 5s in bir üst modeli diye geçiyor.





    Şuan 13. iş günü. Cumartesileride sayarsak. Yetkili servis kontrolünde diyor vatanin sitesinde. Muhtemelen 3-4 iş gününde yapilir 2-3 iş gününde de gelir inşallah gelmez.



    Hocam birde şöyle bir durum var. Kasada 2 adet vuruk var sağ taraftan. Bu ürünü garanti dişi birakabilir diyor apple müşteri hizmetleri. cihazim düştükten sonra olmadi. Cihaz 2 . haftasinda düştü ve telefonun kapanip durmasi 12 ayda başladi. herhangi bir hak talep edebilir miyim

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar benim telefonu servise verdim sanırım teleservice bakıyor. Cumartesi 20 gün dolacak, para iadesi ne yapmak gerek. Direk Tüketici hakememi gitmek gerek?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Quemoy

    Arkadaşlar benim telefonu servise verdim sanırım teleservice bakıyor. Cumartesi 20 gün dolacak, para iadesi ne yapmak gerek. Direk Tüketici hakememi gitmek gerek?

    Önce servisin kendisinden talep edin. %99,99 kabul etmeyecekler ancak bir ihtimal, bir umut belki kabul ederler. Eğer kabul etmezlerse cihazın fiyatına göre gideceksiniz THH'ye veye Tüketici Mahkemesi'ne.



    Ancak şimdiden uyarayım, süreç birkaç ay sürecek. Benim cihazımın kararı 3,5 ayda çıktı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Başlıkta geçen yönetmelik yürürlükten kaldırılmıştır:
    http://mevzuat.basbakanlik.gov.tr/Metin.Aspx?MevzuatKod=7.5.19782&MevzuatIliski=0&sourceXmlSearch=GARANT%C4%B0%20BELGES%C4%B0

    Madde 12.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi argyle666 -- 12 Temmuz 2017; 13:47:45 >
  • argyle666 A kullanıcısına yanıt
    Anlamadım, tamir süresi maddesi mi bu kaldırılan? Yalnız 2014 tarihli bu sayfa. Anlamadım bir şey.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Xyoline kullanıcısına yanıt
    Thh gerek kalmadı teknosa para iadesi yaptı 1ayın sonunda. Hoş ondada iade çeki verdi. :)

    Teşekkür ederim bu arada:)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Quemoy -- 15 Temmuz 2017; 16:35:37 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 5354555657
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.