Şimdi Ara

GARANTİDE TAMİR SÜRESİ 20 İŞGÜNÜNE İNMİŞTİR !!! HAYIRLI UĞURLU OLSUN.. (55. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
1.137
Cevap
33
Favori
241.853
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 5354555657
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sonerdursun1

    merhabalar bir sorum olacaktı tlfnumun garantisinin bitmesine 5 gün var kargo ile gönderdim ellerine yarin ulaşacak tlfnun tamiri garanti tarihini geçerse ücret ödemek zorundamıyım yoksa garanti bitmeden verdiğim için garanti kapsamındamı yapılır?

    Garanti bitmeden yolladığınız için, kullanıcı hatası olan bir sorun değilse, ücretsiz yapılır tamiri.

    Eğer, kullanıcı hatası olmadığı halde, ücret talep ederlerse yönetmelikten teknik serviste geçen süre garantiye eklenir maddesini bulup gösterin.

    Şöyle diyebiliriz; teknik servisteyken garantiniz donuyor teknik serviste olan süre boyunca, yani cihazınızı elinize alınca 4-5 günlük garantiniz olacak yine.

    Bu arada değişen parçaların da, cihazın garantisi bitse de, belli bir süre garantisi var. 6 ay ile 1 yıl arasında değişen bir süre.




  • Xyoline kullanıcısına yanıt
    ürün zaten garantiden geldi kamera ile bataryayı değiştirdiler kalem çalışıyordu önceki tamirde geldiği gün farkettim ertesi gün tekrar geri gönderdim bugün ulaşmış inşallah bir problem çıkartmazlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sonerdursun1

    ürün zaten garantiden geldi kamera ile bataryayı değiştirdiler kalem çalışıyordu önceki tamirde geldiği gün farkettim ertesi gün tekrar geri gönderdim bugün ulaşmış inşallah bir problem çıkartmazlar

    Dediğim gibi, sıkıntı çıkartırlarsa garanti durumunda, yönetmelikteki o garanti süresine eklenme maddesini gösterirsiniz, seslerini çıkaramazlar.
  • Xyoline kullanıcısına yanıt
    teşekkür ederim bilgi verdiğiniz için değişen parçanın bile garantisi bitse bile 6 ay daha geçerli olması iyiymiş
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sonerdursun1

    teşekkür ederim bilgi verdiğiniz için değişen parçanın bile garantisi bitse bile 6 ay daha geçerli olması iyiymiş

    Ondan ayrı, şunu da diyorum: Garanti Belgesi Yönetmeliği, Garanti Süresi, madde 6'nın 3. kısmı;



    Şöyle yani; garanti süresi 2 yıl, mesela tüm arızalarında serviste toplam 6 ay kaldı, normal garantiye eklenir. Bu yüzden cihazın garantisi 2 yıl 6 ay gibi olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Xyoline -- 22 Aralık 2016; 17:34:22 >




  • 20 iş günü her bir arıza için ayrı ayrı mıdır? Örneğin 2 defa arıza oldu ve 2 defa servise tamire gitti. toplamda yani 2 defa servisteki sürelerinin toplamı 20 iş gününü mü geçemez yoksa her bir gönderimin süresi ayrı ayrı 20iş günü müdür?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drserk

    20 iş günü her bir arıza için ayrı ayrı mıdır? Örneğin 2 defa arıza oldu ve 2 defa servise tamire gitti. toplamda yani 2 defa servisteki sürelerinin toplamı 20 iş gününü mü geçemez yoksa her bir gönderimin süresi ayrı ayrı 20iş günü müdür?

    Her gönderişiniz için ayrı ayrı 20 gün Hocam.

    Toplamı 20 gün olsa servisler çok çok çok hızlı bir şekilde çalışırdı, bir taraflarının korkusundan.
  • https://youtu.be/SiFv90KtWfU Bu kisa videoda , tamir suresi asilan bir urun icin para iadesini nasil alabieceniz anlatiliyor.
  • iyyimiş
  • Arkadaşlar bir telefonum garantisi bittikten 1 ay sonra bozuldu. Garantisini sağlayan servise verdim ben de. Başka yere bırakmadım. 20 iş günü olayı telefonun garantisi bitmişse de geçerli mi ? Atıyorum 20 iş günü içerisinde tamir etmediler. Ben ücret iadesi veya yenisini talep edebilir miyim ?
  • Oscar Heykeli kullanıcısına yanıt
    Garantiye girmez hocam THH başvursanız bile sizden fatura isteniyor garanti olduğuna dair
  • Şu an azami tamir süresi kaç gün? Cumartesi iş günü olarak sayılıyor mu kesin olarak? Acil!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ŞahEser -- 13 Şubat 2017; 14:7:40 >
  • Arkadaşlar 25 Ekim de telefonu servise yolladım 21 iş gününü geçtiği için thh 24 Kasım 2016 da başvurdum teleservice bana 8 Aralık 2016 da yeni telefon yollamış şimdi ben telefonu almayacaktım ve para iadesi alacaktım ama abim kargodan almış ve açılmış. Artık açıldı diye kullandık telefonu.

    Şimdi 14 Şubat da tüketici hakem heyetinden mektup geldi para iadesi kararı çıkmış.. Telefonu aldık diye hakkımız öldü mü yoksa telefonu tekrar yollayıp para iadesi alabilir miyim?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ŞahEser Ş kullanıcısına yanıt
    Firmaya göre değişiyor heralde kimi çalışıyor kimi çalışmıyor zira.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ŞahEser

    Şu an azami tamir süresi kaç gün? Cumartesi iş günü olarak sayılıyor mu kesin olarak? Acil!

    Yönetmelikte ne yazıyorsa o. Yönetmelikte de cumartesileri iş gününden sayılır. Alo 175 Tüketici Hattı'nı arayıp sorabilirsiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tolga68

    Arkadaşlar 25 Ekim de telefonu servise yolladım 21 iş gününü geçtiği için thh 24 Kasım 2016 da başvurdum teleservice bana 8 Aralık 2016 da yeni telefon yollamış şimdi ben telefonu almayacaktım ve para iadesi alacaktım ama abim kargodan almış ve açılmış. Artık açıldı diye kullandık telefonu.

    Şimdi 14 Şubat da tüketici hakem heyetinden mektup geldi para iadesi kararı çıkmış.. Telefonu aldık diye hakkımız öldü mü yoksa telefonu tekrar yollayıp para iadesi alabilir miyim?

    Hocam, cihazı kullandıktan sonra THH'den iptal etmeliydiniz şikayetinizi, ceza var bildiğim kadarıyla iptal ettirmezseniz. Bi araştırın gizliden, nasıl cezadan kaçarsınız düşünün derim. Paranızı almaya kalkmayın, yoksa firma cihazı aldığınız için direkt THH'ye yazı yollayabilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Xyoline


    quote:

    Orijinalden alıntı: tolga68

    Arkadaşlar 25 Ekim de telefonu servise yolladım 21 iş gününü geçtiği için thh 24 Kasım 2016 da başvurdum teleservice bana 8 Aralık 2016 da yeni telefon yollamış şimdi ben telefonu almayacaktım ve para iadesi alacaktım ama abim kargodan almış ve açılmış. Artık açıldı diye kullandık telefonu.

    Şimdi 14 Şubat da tüketici hakem heyetinden mektup geldi para iadesi kararı çıkmış.. Telefonu aldık diye hakkımız öldü mü yoksa telefonu tekrar yollayıp para iadesi alabilir miyim?

    Hocam, cihazı kullandıktan sonra THH'den iptal etmeliydiniz şikayetinizi, ceza var bildiğim kadarıyla iptal ettirmezseniz. Bi araştırın gizliden, nasıl cezadan kaçarsınız düşünün derim. Paranızı almaya kalkmayın, yoksa firma cihazı aldığınız için direkt THH'ye yazı yollayabilir.

    hocam böyle bir durumda ne yapmam gerektiğini bana söyleyen olmadı. Telefonu aldıktan sonra da şikayetinizi geri çekin de demediler..
    şimdi konuyu inceledim böyle bir durumda karşılaşan oldu mu diye şöyle bir durum var( bir arkadaş yazmış)

    -''Thhden karar çıkmadan bedel iadesinde bulunsanız bile size ödeme yapmaya yanaşmazlar siz telefonunuzu kullanın thhden karar çıktığında bedel iadesini yine alırsınız problem yok sadece sabredin''

    - Hoca ara 175 i sor. Cihazi alirsan haklarini kaybedersin bu kadar basit

    -Arkadaşım öyle bir şey yok. Kanun ne diyorsa o. Ben telefonumu aldım kullanmaya devam ettim davayı da kazandım. Örnekleri çok. Telefonun diğer ucundaki kişinin kanundan haberi yok. Thhye kanuna bakar. Tüketici mahkemesine git kanuna bakar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tolga68


    quote:

    Orijinalden alıntı: Xyoline


    quote:

    Orijinalden alıntı: tolga68

    Arkadaşlar 25 Ekim de telefonu servise yolladım 21 iş gününü geçtiği için thh 24 Kasım 2016 da başvurdum teleservice bana 8 Aralık 2016 da yeni telefon yollamış şimdi ben telefonu almayacaktım ve para iadesi alacaktım ama abim kargodan almış ve açılmış. Artık açıldı diye kullandık telefonu.

    Şimdi 14 Şubat da tüketici hakem heyetinden mektup geldi para iadesi kararı çıkmış.. Telefonu aldık diye hakkımız öldü mü yoksa telefonu tekrar yollayıp para iadesi alabilir miyim?

    Hocam, cihazı kullandıktan sonra THH'den iptal etmeliydiniz şikayetinizi, ceza var bildiğim kadarıyla iptal ettirmezseniz. Bi araştırın gizliden, nasıl cezadan kaçarsınız düşünün derim. Paranızı almaya kalkmayın, yoksa firma cihazı aldığınız için direkt THH'ye yazı yollayabilir.

    hocam böyle bir durumda ne yapmam gerektiğini bana söyleyen olmadı. Telefonu aldıktan sonra da şikayetinizi geri çekin de demediler..
    şimdi konuyu inceledim böyle bir durumda karşılaşan oldu mu diye şöyle bir durum var( bir arkadaş yazmış)

    -''Thhden karar çıkmadan bedel iadesinde bulunsanız bile size ödeme yapmaya yanaşmazlar siz telefonunuzu kullanın thhden karar çıktığında bedel iadesini yine alırsınız problem yok sadece sabredin''

    - Hoca ara 175 i sor. Cihazi alirsan haklarini kaybedersin bu kadar basit

    -Arkadaşım öyle bir şey yok. Kanun ne diyorsa o. Ben telefonumu aldım kullanmaya devam ettim davayı da kazandım. Örnekleri çok. Telefonun diğer ucundaki kişinin kanundan haberi yok. Thhye kanuna bakar. Tüketici mahkemesine git kanuna bakar




    Hocam, ben de tamir süresi dolayısıyla THH'ye başvuru yaptım ve şu an başvuruda. Oradaki çalışan dedi bana, eğer cihazını alırsan şikayetini çekmen gerek, diye.

    Çok az örnek var cihazı kullandığı halde para iadesini alan. Sıkıntı çıkarma ihtimalleri çok çok çok yüksek.

    175'i arayın, sorun. Olmadı THH'ye gidin, şikayetinizden bahsetmeden sorun. Böyle bir durum olsa ne olur diye.




  • Xyoline kullanıcısına yanıt
    Yanlışı düzelttin sağolasın hocam
  • quote:

    Orijinalden alıntı: H.B.V

    Yanlışı düzelttin sağolasın hocam

    Rica ederim Hocam. 6-7 sefer Tüketici Hattı'nı arayınca insan öğreniyor işte. Maksat kimse mağdur olmasın bir daha.
  • 
Sayfa: önceki 5354555657
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.