Şimdi Ara

Garantiden Değişen Cihaz Garanti Dışı ...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
384
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Evet arkadaşlar başlıkta da belirttiğim gibi 820 cihazım garanti kapsamında temmuzda değişti ve 920 geldi Nokiayı arayıp sorduğumda ise garantinin 0 dan başladığını söylemişlerdi, fakat cihazı(920) servise gönderdiğimde(dün gönderdim bugün ulaşmış servise) garantisinin bittiğini söylüyorlar Nokiayı aradın mesaileri bitmiş ne kadar ilgisiz bir birime dönüştü koskoca Nokia .. ki hadi onuda geçtim önceki telefon 820 üzerinden garantiye alsalarki alamazlarda alındığı günü referans alsalar dahi garantinin bitmesine en az 20 gün var ...
    Ne zaman garantiye göndersem illaki arıyorum bu Nokiayı sıkıldım yahu cihaz güzelde servis rezalet be usta microsoft aldı dedik bağrımıza bastık gene aynı.Yarın Nokiayı arayacağım gelişmeleri buradan bildiririm arkadaşlar.
    -820 cihazımı ard arda 5 kez servise göndermiştim (teleservice) ne zaman göndersem sağlam olan bi yeri bozulup geri geldi.Şimdi ENT ye gönderdim bakalım cihazı ne hale sokacaklar merakla bekliyorum garanti işini çözebilirsek tabi ...

    Edit 1:Nokia ile görüştüm ve bana verilen bilgi: garanti durumu eski cihaz faturası üzerinden alınıyormuş boran danışmanlığın ve nokianin verdiği bilgi yanlış bilgiymiş , madem böyle bir şey yok neden bana böyle söylüyorsunuz bende ona göre yazın okul tatil olunca memlekete gidince gönderirim diyordum vay arkadaş ya 20 gün kalmış garantinin bitmesine, 3-4 ay olsaydı o cihazı size yedittirirdim de işte 20 gün kalınce bişe yapamıyorum...
    Microsoftada şikayet emali gönderdim bakalım cevap verebilecekler mi .

    Edit 2:ENT servis iler uzun uzadıya görüştük mailler felan uğraştırdılar baya Nokia ilede aynı şekilde faturayı gönderdim hallettiler fatura tarihini esas aldılar cihaz onarıma alındı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Telvis -- 8 Mayıs 2015; 12:37:27 >







  • ENT benim 820 telefonumun ana kartını ücretsiz değiştirip göndermişti!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Microsoft a mail at cihaz bilgilerini felan ilgilenirler firmayı ms aldığı için daha iyi olur gibi para iadesi bile yapabilirsin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yarın bütün birimlerle görüşeceğim inşaallah halledeceğiz microsoft halleder diye umuyorum bakalım arkadaşlar gelişmeleri yazarım...
    Bide microsoftun numarasını bilen varsa söylebilir mi arkadaşlar bulamadım bir yerlerde.
  • Telvis kullanıcısına yanıt
    (0212) 370 55 55 , (0212) 370 51 57 , 444 6 787

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: e-Militarist

    (0212) 370 55 55 , (0212) 370 51 57 , 444 6 787

    Çok teşekkür ederim sağolun ...
  • Edit geldi arkadaşlar
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Değişim durumlarında tabiki de ilk alınan cihazın fatura tarihi esas alınır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: abdullaharif

    Değişim durumlarında tabiki de ilk alınan cihazın fatura tarihi esas alınır.

    Bana direk onu söyleyebilirlerdi fakay söylemediler bende bilmiyorum ilk defa değişim yapınca böyle bir sorun ortaya çıktı neyseki sorunu hallettim uzun uğraşlar sonucunda teşekkür ederim arkadaşlar ...

    Edit geldi.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.