Merhabalar. Saat&saat mağazasından 3300 liraya aldığım versace marka saat bir yıl kullandıktan sonra arızalanıp geri kalmaya başladı. Saati servise verdim makinesi bozulmuş makine değişimi yapılması gerekiyormuş. Makine yurtdışından gelecekmiş. Saati servise vereli 24 iş günü oldu. Normalde 20 işgününde onarılmayan ürünün değişimi yapılması gerekiyormuş. Aldığım mağazaya bununla alakalı gittim servisteki o markanın en üst yetkilisiyle görüştü ve kişinin verdiği cevap değişim yada iade yapmayacağız parçalar 3 hafta sonra gelecek beklesin beklemezse tüketici haklarına başvursun. 20 işgününde yapılmayan saatin parçası 3 hafta sonra gelecekmiş ve sonra yapılacak geri bana gönderilecek yani 40 işgünü... 20 işgünü dolduğu için değişim yapmaları gerekirken küstahça yapmıyoruz gitsin tüketici heyetine başvursun deniyor. Böyle diyince mağazadaki görevli isterseniz saatinizi işlem yaptırmadan geri getirteyim başvuru yapın dedi, bende tamam geri getirin 3 hafta parça gelmesini beklemek zorunda değilim dedim. Bu durumda ne yapmam lazım başvursam haklı çıkar mıyım ücret iadesi yapılır mı? Ürünün serviste 20 işgününü geçkin süredir kaldığını vesaire nasıl kanıtlarım.
Hocam bahsettiğiniz firma ile alakalı sürekli bu tarz duyumlar duyuyordum. Ramazan bayramına denk geldiyse eğer 9 günlük bir bayram tatili söz konusuydu ve pazar günleri de iş günü sayılmıyor. Haftanın 6 günü resmi olarak iş günü sayılıyor. Parça isteme olayın da işler nasıl yürüyor herhangi bir fikrim yok farklı bir mevzuat olabilir. Gidin başvurun çok meşakkatli bir süreç değil.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme