Tr garantili telefonumu aldığım telefoncu vasıtasıyla garantiye gönderdim. Asus canlı destekten telefonun seri numarasıyla sorgulattım, elimizde böyle bi cihaz yok dediler. Sanırım servislerin asus türkiye ile iletişim problemi var (Asusun telefon servislerinin çok kötü olduğunu duymuştum). Servise giden cihazın 1 ay gelmemesi durumunda yeni cihaz verilmesi veya para iadesi yapılacağını biliyorum ama asus türkiye telefon yok diyor ben nereye talep edicem yeni telefonu ve süreç nasıl işliyor yarcımcı olurmusunuz
Aldığın telefoncuya git faturası varsa elinde iadesini iste acil olarak durumuda belirt olmadı tüketici hakem heyetine başvur.onuda yapamam dersen bekle belki gelir.
hemorabi
kullanıcısına yanıt
Tamam hocam faturası vardı zaten güvenilir biyer gidip sorayım. Benim cihazım beyazdı ve yeni telefon talep edip kırmızı istesem renk değişimi yaparlarmı acaba bilginiz varmı