Şimdi Ara

Gearbest sorunum..

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
511
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar iyi günler KZ-ZS3 Kulaklık aldım sigortalı herşey dahil 35 tl tuttu, kargo güzel paketlenmişti fakat kargo poşetini açtığımda, kulaklığın ön kısmı çizilmiş şekildeydi neyse paketlerken sorun olmuştur dedim ve, kulaklığı açtım kullandım ve sol tarafı iğneleri tam oturmuyor ve kulaktan çıkıyor ses cızırtılı geliyor yürürken, ve sorunum devam etmekte gearbest'e söylediğimde ise refund falan filan diyor kargo parası vermeye kalksam türkiyede oraya göndermem fiyatından fazla tutar vergilerden bildiğiniz bir şeyler var ise paylaşırsanız sevinirim.



  • Hocam support'un gönderdiği maili iyi oku, sana ürünün hatalı olduğunu kanıtla diyor olabilirler.Bende mikrofon aldım bozuk çıktı support'a yazdım ve yenisini gönderdiler.Gerçi benim aldığım 1 dolarlık birşeydi fakat Gearbest ilgileniyor bu tarz konularda.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi riaz -- 4 Temmuz 2017; 11:58:28 >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.