Şimdi Ara

| Gearbest Türkiye | (2595. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
10 Misafir (2 Mobil) - 8 Masaüstü2 Mobil
5 sn
52.720
Cevap
796
Favori
4.158.274
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
158 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 25932594259525962597
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Kedi82 K kullanıcısına yanıt
    Ben daha içerde parası kalan kimseyi görmedim. Elbette paranızı alacaksınız! Ücret iadesi bekleyenler için hafta içi yine hatırlatma yapacağım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GearBest.com -- 20 Haziran 2020; 19:5:45 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İndirim kodları ve flaş indirimler; süre ve stoklarla sınırlıdır, alacaklarınızı lütfen ertelemeyiniz.

    - İndirim kodları yalnızca linkteki ürünler için geçerlidir. Farklı bir depo, model veya renk için kullanılamaz.

    - Viomi V2 Pro ve Viomi V3 için Almanya deposunu aktif ettirmiş bulunmaktayız. Sipariş vermek isteyenler hem "daha az vergi ödeyecek" hem de kargo maliyeti daha az olacak.

    - Bu arada sizden ricam; destek olmak açısından sepetinizdeki ürünü silip, tekrar forum üzerindeki "satın almak için tıklayınız" kısmındaki linklerden sepete ekleyip öyle satın almanız ya da alacağınız ürünü konuda/mesajda paylaşıp, oradan tıklayarak, sepete ekleyerek alışveriş yapmanız yönünde. Hassasiyetiniz için şimdiden teşekkür ederim.




    roborock S5 Max - Lazer Navigasyonlu Akıllı Robot Süpürge - Beyaz

    VERGİ + KARGO DAHİL

    Toplam Maliyet: 599.99 $

    Satın Almak İçin Tıklayınız




    Xiaomi Mijia STYJ02YM PRO LDS Sensör 2 in 1 Islak ve Kuru Akıllı Robot Süpürge

    VERGİ + KARGO DAHİL

    İndirim kodu: X4CC3603DDDEB001

    Toplam Maliyet: 459.99 $

    Satın Almak İçin Tıklayınız




    Xiaomi VIOMI V2 Pro LDS Sensör 2 in 1 Islak ve Kuru Akıllı Robot Süpürge

    İndirim kodu: I4AEC262F61EB000

    İndirimli fiyat: 361.99 $

    Satın Almak İçin Tıklayınız




    Xiaomi VIOMI V3 LDS Lazer Navigasyonlu Akıllı Robot Süpürge

    İndirim kodu: Q4B6B31C4C627001

    İndirimli fiyat: 484.99 $

    Satın Almak İçin Tıklayınız




  • KenanK89 kullanıcısına yanıt
    Bende hiç hareket yok bir hafta doldu verileli bir gunde gecti hala hareket yok🤦‍♀️

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • gmrv G kullanıcısına yanıt
    Gearbest arkadaş ilgilensin isterseniz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • KenanK89 kullanıcısına yanıt
    En son oda baktıda hareket yoktu cars gunu satıcıya yazdım almanyadakı arkadaslarla ıletısıme gecıcem donus yapıcam dedi hala yazmadı 24 saatı coktan gecti gear destege yazdım satıcıya ulasacaklardı. Birde ürünü teslim alırken ne belgelerini goturdunuz hazırlayayım bnde

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • gmrv G kullanıcısına yanıt
    Belge falan isteyen olmadı benden. Gümrük zaten İstanbul da belli oldu. O ücreti ödedim aldım direk.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • KenanK89 kullanıcısına yanıt
    Kimisinden kimlik fotokobısı kredi kartı ekstresi fatura felan istemişler de acaba dhl le geldiği için olabilir mi bizimkiler ptt ile geldiği için

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • gmrv G kullanıcısına yanıt
    Bilmiyorum. Bilgim yok hocam. TC yazıp ücreti verip direk aldım ben.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • KenanK89 kullanıcısına yanıt
    Darısı basıma cok teskkur ederm

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • iyi akşamlar v2 pro için indirim kuponu hatası alıyorum başka kupon var mı acaba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • okanki O kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    Mevcut kuponun süresi dolmuş. Hafta içi tekrar güncelleme alacaktır.
  • Şimdi kart bilgilerime baktım, 2917 TL iadem sonunda gelmiş. Sizide yordum. Emekleriniz için teşekkür ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kenturk1750 kullanıcısına yanıt
    Rica ederim, kesinti olmamış değil mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • GearBest.com kullanıcısına yanıt
    Yok. Direk ödediğim para iade olmuş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kenturk1750 kullanıcısına yanıt
    Tamamdır, bilgilendirme için teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 23 Mayıs 2020 tarihinde GearBest'den "VIOMI V3 LDS Lazer Navigasyon Islak ve Kuru Robot" ürününü kargo dahil olmak üzere 2.859,53 TL ödeme yaparak satın aldım. 23 Mayıs 2020 saat 23.38'de siparişimin onaylandığına dair e-posta ile bilgilendirildim. Ardından 24 Mayıs 2020 tarihi saat 01.00'da ödeme onayına ilişkin e-posta ile bilgilendirildim. Kredi kartı hesap hareketlerime baktığımda söz konusu miktarın 23/05/2020 tarihinde kredi kartımdan çekildiğini gördüm.

    Daha sonra ürünün fiyatı dolar üzerinden olması nedeniyle GearBest ürünlerin fiyatlarını güncelledi ve ürünün kargo dahil fiyatı 3.527,64 TL oldu. Yanılmıyorsam bu fiyat güncellemesi 25 yada 26 Mayıs 2020 tarihlerinden birinde yapıldı. Ürünüm uzun bir süre kargoya verilmedi ve 31/05/2020 tarihinde GearBest Destek tarafından "nakliye sorunu" başlıklı bir kupon (ticket) açıldı. Bu kuponda özetle, yeni koronavirüs salgını ve lojistik problemler nedeniyle satın almış olduğum ürünün tarafıma gönderim yapılamayacağı bildirildi. GearBest Destek'e ürünün halen satışta olduğunu, ürün gönderilen kişiler olduğunu ayrıca ürünü sipariş verdiğim tarihte de yeni koronavirüs salgının olduğunu belirttim. Daha sonra GearBest Destek tarafından ürünün platform üzerinden bir satıcı tarafından direkt tarafıma yollanacağını onaylayan mesaj gönderildi. Aynı zamanda satıcı olan "Viomi Official Store"da tarafıma mesaj göndererek ürünün mesaj tarihi olan 02/06/2020 tarihinde gönderileceğini bildirdi. İlerleyen zamanda GearBest Destek tarafından ürünün iptal edildiğini, ödemiş olduğum miktarın ödeme yaptığım yöntem ile iade edileceği 04/06/2020 tarihinde tarafıma bildirildi.

    GearBest Destek ile yapmış olduğum yazışma neticesinde asıl sorunun kargo ve yeni koronavirüs salgını olmadığı, sistemden kaynaklanan bir sebepten dolayı fiyatın düşük hesaplandığı, ürünün bu sebepten iptal edildiği, güncellenen fiyat üzerinden sipariş vermem halinde ürünün tarafıma gönderiminin yapılabileceği bildirildi.

    Para kredi kartımdan 23/05/2020 tarihinde çekildi. Benden kaynaklanmayan ve sistem yanlışlığı yüzünden, talebimin ürünün gönderilmesi olmasına rağmen benim siparişim iptal edildi ve ben mağdur edildim.

    Ardından GearBest Destek ürün fiyatındaki artışın piyasa gerçeği olduğunu ancak zorunlu olmamalarına rağmen iyi niyet (!) göstergesi olarak bana 100 GB puan tanımlayabileceklerini söylediler. (100 GB = 2$) Ürüne benim ödediğim miktar ile zamdan sonraki ürün fiyatı arasındaki fark 800 TL (vergi hariç) olmasıan rağmen Gear Best bana komik bir tazminat önerdi ve satıcı ile iletişime geçmemi söyledi. Satıcı (Viomi Official Seller) yazdığım mesajlara cevap dahi vermiyor.

    Mevcut durumda Tüketicinin Korunması Kanunu kapsamında işlem tesis edilmesi için CİMER üzerinden başvuruda bulundum ve başvurum Ticaret Bakanlığı tarafından değerlendirmeye alındı. Buradan gelecek sonuca göre Tüketici Hakem Heyetine başvuracağım. O da olmaz ise Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumuna (BTK) "https://tr.gearbest.com/" web sitesine erişimin engellenmesi için başvuruda bulunacağım.

    Fiyat yükselmesi sebebiyle siparişi iptal edilen arkadaşlar da şikayette bulunursa şikayetin etki göstermesi daha muhtemel olacaktır.



    | Gearbest Türkiye |




  • metoxin kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Satın alım sürecinde haklılık payınız yok değil ama en azından paketi gümrükten çekmediler. Yaklaşık 700 TL zararına satılıyormuş çünkü, yanlış kuru fark edince standart fiyata çekip siparişleri kendilerine doğan ticari haklar nedeniyle iptal ettiler maalesef. Biraz daha mantıklı yaklaşımda bulunmanızı tavsiye ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • GearBest.com kullanıcısına yanıt
    tesekkurler. koltuk ayak yüksekliği 10 cm v2 pro ya da v3 koltukların altına girebilir mi merak ettim doğrusu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • okanki O kullanıcısına yanıt
    11cm benimde zorluyor. Giremiyor V2 Pro. Ayakları yükseltmeyi düşünüyorum bende.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • bende eufy 35c var memnunum koltuk altina da girebiliyor ancak navigasyonundan randıman alamıyorum çok saçma sapan süpürüyor ayrıca yazin halıları topladığımız için silme özelliği de olan bisey alalım diye düşünüyorduk. Ayak yükseltmek zorunda kalacağım bende ozaman kafam karıştı şu anda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 25932594259525962597
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.