Şimdi Ara

| Gearbest Türkiye | (2596. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
6 Misafir - 6 Masaüstü
5 sn
52.720
Cevap
796
Favori
4.158.221
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
158 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 25942595259625972598
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Roborock s5 max
    Viomi v3
    Xiaomi vacum mop pro

    Evimiz net 110m2 ve 1 çocuk var. Silme özelliğinide kullanacağız. En uygun model hangisi olur ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • okanki O kullanıcısına yanıt
    Önce deneyin eğer aldı iseniz cihazı. Sonra karar verirsiniz zaten.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • KenanK89 kullanıcısına yanıt
    daha almadin ancak alınmayan hergun fiyat uçuyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • okanki O kullanıcısına yanıt
    Hakısınız, fiyat konusunda 2015 den sanırım bu yana neye karar versem o günlerde iyi fiyatta ise alıyorum şahsen. Yoksa dediğiniz gibi yarına ertelendiğinde yarın daha da alınmayacak hale geliyor maalesef.

    Hayırlısı olsun. V2 Pro ile benim bugün 3. Günüm ve gayet başarılı alet. Hatta beklentim çok yüksek idi fazlası ile karşıladı. Sadece mop testi yapmadım daha.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KenanK89 -- 21 Haziran 2020; 23:40:19 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • GearBest.com kullanıcısına yanıt
    hatayı kim yaptı ise cezasını da o çekmeli, Türkiye'deki kanunlara göre zaten gösterilen fiyat üzerinden satışı yapılmak zorunda. Ayrıca satın alınan fiyat aşırı saçma bir fiyat değil (3500TL yerine 350TL olması gibi). Yine ayrıca, alıcı kötü niyetli davranıp fazla adetli sipariş vermemiş. Yani mantıklı yaklaşımda bulunması gereken kesinlikle gearbest.
    Erişim engellemesi ilk bakışta saçma görünse de tüketiciyi mağdur etmemelerini gerektiği konusunda güzel bir uyarı olur.
  • n0y4n N kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Bütçeniz el veriyorsa s5 max tavsiye ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • OzzY® O kullanıcısına yanıt
    Mantıklı yaklaşımda bulunup 30 bin dolar daha fark ücret ödenmiş zaten mağazaya! Daha ne olsun yani? Cebinden ücreti kendileri mi karşılasın, zarar mı etsinler? Ben de göndermeleri taraftarıydım ama başkalarının açığını bulup fırsatçılıkta ısrar etmenin etik olduğunu da düşünmüyorum, sadece kendi tarafınızdan irdelemeyin, bencillik oluyor çünkü.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GearBest.com -- 22 Haziran 2020; 10:50:39 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İndirim kodları ve flaş indirimler; süre ve stoklarla sınırlıdır, alacaklarınızı lütfen ertelemeyiniz.

    - İndirim kodları yalnızca linkteki ürünler için geçerlidir. Farklı bir depo, model veya renk için kullanılamaz.

    - Viomi V2 Pro ve Viomi V3 için Almanya deposunu aktif ettirmiş bulunmaktayız. Sipariş vermek isteyenler hem "daha az vergi ödeyecek" hem de kargo maliyeti daha az olacak.

    - Bu arada sizden ricam; destek olmak açısından sepetinizdeki ürünü silip, tekrar forum üzerindeki "satın almak için tıklayınız" kısmındaki linklerden sepete ekleyip öyle satın almanız ya da alacağınız ürünü konuda/mesajda paylaşıp, oradan tıklayarak, sepete ekleyerek alışveriş yapmanız yönünde. Hassasiyetiniz için şimdiden teşekkür ederim.




    roborock S5 Max - Lazer Navigasyonlu Akıllı Robot Süpürge - Beyaz

    VERGİ + KARGO DAHİL

    Toplam Maliyet: 599.99 $

    Satın Almak İçin Tıklayınız




    Xiaomi Mijia STYJ02YM PRO LDS Sensör 2 in 1 Islak ve Kuru Akıllı Robot Süpürge

    VERGİ + KARGO DAHİL

    İndirim kodu: X4CC3603DDDEB001

    Toplam Maliyet: 459.99 $

    Satın Almak İçin Tıklayınız




    Xiaomi VIOMI V2 Pro LDS Sensör 2 in 1 Islak ve Kuru Akıllı Robot Süpürge

    İndirim kodu: I4AEC262F61EB000

    İndirimli fiyat: 361.99 $

    Satın Almak İçin Tıklayınız




    Xiaomi VIOMI V3 LDS Lazer Navigasyonlu Akıllı Robot Süpürge

    İndirim kodu: Q4B6B31C4C627001

    İndirimli fiyat: 484.99 $

    Satın Almak İçin Tıklayınız




  • Gearbest iade işlemiyle ilgili herhangi bir şey yok hala 😩

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kedi82 K kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Hatırlatma yaptım, yarın bir daha görüşeceğim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • GearBest.com kullanıcısına yanıt
    Tmm çok teşekkür ederim 🙏🏼

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kedi82 K kullanıcısına yanıt
    Rica ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • GearBest.com kullanıcısına yanıt
    gearbestte de vergi dahil uygulaması başladı mı?

    ne yapmak gerekiyor? hangi kargo tipini seçiyoruz? nasıl vergi dahil oluyor?
  • GearBest.com kullanıcısına yanıt
    İyi günler merhaba.

    Bende 5 Haziran da viomi v2 pro aldım gearbestten. 13 haziran da sahte bir kargo kodu verildi. onu takip ettim ama hiç hareket olmadı. Cuma günü mesaj attım bu öğlen dönüş yaptı satıcı. Almanya UPS'de patlama olmuş gecikecekmiş diyor. zaten 3 gündür cevap atmadı. Birde hala gecikecekmiş diyor. Ne zaman verilecek ya da ürünüm ne durumda diye sordum asla cevap da atmıyor.

    Resmen 9 gün boyunca sahte kod ile kandırdılar şu anda cevap atmıyorlar birde.

    Ne yapmalıyım ?

    Uzun süreliğine şehir dışına çıkacağım bu kargoya göre planladık tarihlerimizi ama maalesef kandırıldık.
  • raziel82 kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    Şu an sadece iki üründe mevcut vergi dahil satış. Diğerleri gümrüğe tâbi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yıldızkızı kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Siparişi buradan mı verdiniz?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GearBest.com -- 22 Haziran 2020; 18:20:42 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • GearBest.com kullanıcısına yanıt
    O zaman burayı bilmiyordum ben kendim sipariş verdim.
  • GearBest.com kullanıcısına yanıt
    Mantıklı düşündüğümüz için böyle oluyor zaten ve bu konunun etik olmayan fırsatçılık ile ilgisi ne yazık ki yok.

    Nitekim, 28/06/2014 tarihli ve 29044 sayılı Resmi Gazete'de yayımlanarak yürürlüğe giren "Fiyat Etiketi Yönetmeliği"nin 10 uncu maddesinin birinci fıkrasında; "Malın satış fiyatı ile kasa fiyatı arasında fark olması durumunda tüketici lehine olan fiyat uygulanır." hükmüne yer verilmiştir. Söz konusu Yönetmelik de 7/11/2013 tarihli ve 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanuna dayanılarak çıkartılmıştır. Ülkemizde geçerli mevcut hukuk düzeni budur. Bu hukuk hükümleri de "tüketici lehine" olan fiyatların uygulanması gerektiğini söyler.

    Eğer ürünün fiyatından dolayı sipariş iptal edilebiliyorsa GearBest yanlışlık yapıp 5000 TL'lik ürünü 1000 TL'den satışa sunsun. İnsanlar da çok indirim var diye parayı ödeyip sipariş versin, GearBest bir ay sonra "Pardon fiyatları yanlış yazmışız o yüzden siparişiniz iptal edilecek. Ödediğiniz miktar da aynen size iade edilecek" desin. İnsanlardan toplanılan parayı GearBest bir ay işletsin faiz getirisi kazansın, insanlara da 1 ay sonra aynı parayı iade etsin. Buradaki mantık nedir? Biz tek taraflı bakıyoruz da GearBest tek taraflı bakmıyor mu? GearBest zarar edince "bencillik", biz edince bir şey yok anlamına gelmiyor mu?

    Fiyatlar güncellendi GearBest zarar mı etseydi diyorsunuz, eğer ben ürünün fiyatını düşük görmesem neden GearBest üzerinden sipariş vereyim? Aynı ürün güncellenen fiyatlar üzerinden başka platformlar üzerinden de satışa sunuluyor. Fiyat avantajı var ki siparişi insanlar GearBest üzerinden veriyor. GearBest'in sistem hatası alışveriş yapılan kimseyi ilgilendirmez, bu sistem hatası da mağduriyete sebep veriyorsa, bunun sonucuna da hatayı yapan katlanır.

    Bir ürünü fiyatı düşük olan yerden almak "fırsatçılık"tır. Donanım Haber Sıcak Fırsatlar konusunda da bir çok "fırsatçı" bulunmaktadır. Bu yapılan "fırsatçılık" ile etik ve mantık aramak da yanlıştır. Bir ürünü satıcı belirli bir fiyat üzerinden satmayı, alıcı da belirli bir fiyat üzerinden almayı kabul ediyorsa ticaret gerçekleşmiş olur ve taraflara yükümlülük doğar. Yükümlülüklerini yerine getirmeyen de gerekli yaptırımlara maruz kalır. Aksi halde dolandırıcılık artar ve sizin bahsetmiş olduğunuz etik olmayan "fırsatçılık" ortaya çıkar.

    Konuyu başından itibaren okuyan bir insan olarak insanlara yardımınız görülebiliyor ve insanlar tarafından da dile getiriliyor. Aynı şekilde ben de sipariş verdiğimde benim için de sorgulama yaptınız. Tekrar teşekkür ederim yardımlarınıza ilişkin olarak. Ancak ortada bir mağduriyet varsa insanlar da sonuna kadar hakkını araması gerekmektedir. Bu hukuk devletinin bir gerçeğidir.

    Şikayet ilgili mercilere iletildi. Ben mağdur olduğumu iddia ediyorum. Sonuca göre kim haklı kim haksız ortaya zaten çıkacaktır.




  • metoxin kullanıcısına yanıt
    Mesajları okudum tarafsız olarak düşüncelerimi yazmak istedim
    Bir hata yapmaktan daha kötü bir şey varsa o da yapılan hatayı kabul etmemektir
    Gearbest para kaybetmektense müşteri kaybederim ilkesi ile hareket ettiği bariz ortada
    Size de geçmiş olsun demek isterim hukuki olarak da atkasında durursanız sonuç alacağınız kanaatindeyim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • kenturk1750 kullanıcısına yanıt
    Merhaba hocam, sizin iadeniz kaç günde oldu? Bana 1 haziran da iade maili geldi ancak henüz kartıma yansıyan birşey yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 25942595259625972598
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.