Şimdi Ara

Gece Yolculuğu mu,Gündüz Yolculuğu mu? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
89
Cevap
0
Favori
9.748
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: iniyesta

    gece direksiyon başında uyuklayan sorumsuz vicdansızlar mutlaka olur.size denk gelip gelmemesi şansınızla ilgili.birçok kişiden dinledim gece direksiyonda uyuduğunu.

    örnek-1:akrabalarımla doluştuk vw volta uzun yola çıktık.yol 20 saat.bir ara baktım araç kararsız gidiyor,şeridinde kalamıyor.sürücüde derman kalmamış.diğerine devredip uyumasını önerdim.inanmayacaksanız ama adam diğer sürücüye vermek yerine önlem olarak emniyet kemerini takıp devam etti.bayağı bir çabaladım anca zor bela diğer sürücüyle yer değiştirdi.

    örnek-2:adam panelvanla uzun yola gidiyor.uyku bastırınca kenara çekeceğine direniyor uykuya.uyku ağırlaşıyor bu yine pes etmiyor.sonunda direksiyon başında uyuyakalıyor ama gözleri açık.bir süre sonra kendine geliyor ama şoke oluyor.zira kendisinde olmadığı süre içerisinde bir sürü viraj dönmüş bulunuyor.çıkardığı ders ise ibretlik:vaden dolmamışsa ne olursa olsun birşey olmaz,vaden dolmuşsa yatakta uyusan bile kurtuluşun yok.yani bu elemen yine yolda uykusu gelse yine kenara çekmeyecek,öldürmeyen Allah öldürmez deyip devam edecek.

    UZUN YOL OLAYINI MUTLAKA AMA MUTLAKA UÇAK İLE ÇÖZELİM.önceden alındığında bilet fiyatları gayet uygun olabiliyor.olmasa ne olur sağlığımızdan canımızdan önemlimi



    ben durumun %50 oranında sizin uyanıklığınızla çözüleceğini düşünüyorum artık her yol çift şerit oldu gerçi ama sizinle aynı yöne giden bir araçtan emin değilseniz selektör yapıp kontrol edebilirsiniz bunun dışında çok ekstrem durumlar gece yolda en tehlikelisi traktörler ışıksız geziyorlar onun dışında köpeğe çarpma vs gibi durumlar sorun çıkarır yoksa gece yollar boş uykunuzda yoksa.................




  • Şöyle üstü açık bir araçla sahil yolunda gündüz yolculuğu...

     Gece  Yolculuğu mu,Gündüz Yolculuğu mu?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Zoom-Zoom -- 20 Haziran 2011; 12:13:26 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: laax


    quote:

    Orijinalden alıntı: iniyesta

    gece direksiyon başında uyuklayan sorumsuz vicdansızlar mutlaka olur.size denk gelip gelmemesi şansınızla ilgili.birçok kişiden dinledim gece direksiyonda uyuduğunu.

    örnek-1:akrabalarımla doluştuk vw volta uzun yola çıktık.yol 20 saat.bir ara baktım araç kararsız gidiyor,şeridinde kalamıyor.sürücüde derman kalmamış.diğerine devredip uyumasını önerdim.inanmayacaksanız ama adam diğer sürücüye vermek yerine önlem olarak emniyet kemerini takıp devam etti.bayağı bir çabaladım anca zor bela diğer sürücüyle yer değiştirdi.

    örnek-2:adam panelvanla uzun yola gidiyor.uyku bastırınca kenara çekeceğine direniyor uykuya.uyku ağırlaşıyor bu yine pes etmiyor.sonunda direksiyon başında uyuyakalıyor ama gözleri açık.bir süre sonra kendine geliyor ama şoke oluyor.zira kendisinde olmadığı süre içerisinde bir sürü viraj dönmüş bulunuyor.çıkardığı ders ise ibretlik:vaden dolmamışsa ne olursa olsun birşey olmaz,vaden dolmuşsa yatakta uyusan bile kurtuluşun yok.yani bu elemen yine yolda uykusu gelse yine kenara çekmeyecek,öldürmeyen Allah öldürmez deyip devam edecek.

    UZUN YOL OLAYINI MUTLAKA AMA MUTLAKA UÇAK İLE ÇÖZELİM.önceden alındığında bilet fiyatları gayet uygun olabiliyor.olmasa ne olur sağlığımızdan canımızdan önemlimi



    ben durumun %50 oranında sizin uyanıklığınızla çözüleceğini düşünüyorum artık her yol çift şerit oldu gerçi ama sizinle aynı yöne giden bir araçtan emin değilseniz selektör yapıp kontrol edebilirsiniz bunun dışında çok ekstrem durumlar gece yolda en tehlikelisi traktörler ışıksız geziyorlar onun dışında köpeğe çarpma vs gibi durumlar sorun çıkarır yoksa gece yollar boş uykunuzda yoksa.................

    söz konusu insan hayatı ise benim için yüzde 10 bile fazla.en son 4 sene önce uzun yola çıktım.kaza yapmak için ne lazımsa vardı.ışıklandırması olmayan yollar,yanlış çizilmiş şeritler,yolun ortasında köpek ölüsü,sinyal vermeden şerit değiştiren kamyonlar..eskiye göre yollarda iyileşme olmuştur muhakkak.zaten katliam gibi otobüs,kamyon kazalarını eskiye nazaran oldukça seyrek duyuyoruz.




  • kuşluk vakti
  • Yazları gece yolculuğu, kışın ise gündüzü tercih ederim mümkün mertebe.

    Gece yolcuğu daha zevkli geliyor bana. Bir de gece olunca hız yapamıyorum, o da güzel oluyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Metalurjist -- 20 Haziran 2011; 2:05:44 >
  • Gece 4 gibi başlayıp öğlen 1 gibi biten yolculuk en güzeli.. Ne öğlen sıcağı, ne de gece gidip sıkılmak..Hepsinden biraz.....

    Kışın fark etmez hava soğuk olsun yeter ki güneş yüzü görmeden, hava kapalı olsun her yere giderim,..Ya da siz bana bi cam filmi yaptırın artık
  • gece yolculuklarını daha çok severim ancak artık istanbuldan biyerlere giderken genelde otoban yada benzeri oldukça iyi yollar oldugu için 150 civari bir hızla gidiyorum ve gece yüksek hızla gitmek istemedigimden gündüz gitmeyi tercih ederim.
  • Gece yolculuklarında tek korkum, önüme aniden fırlayan kedi, köpek vs...
    Bunları gece yolculugunda farketme olasılığınız çok az..
  • yazın güneş dogmadan gece 5-6 gibi yola çıkmak en iyisidir.hem hafif bi aydınlık olur.hem trafik olmadan şehirden ayrılmış olursun hem de 4-5 saatlik mesafelere sıcak bastırmadan varmış olursun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fleetwood

    Gece yolculuklarında tek korkum, önüme aniden fırlayan kedi, köpek vs...
    Bunları gece yolculugunda farketme olasılığınız çok az..

    Ne yazık ki öyle. Bir defa başıma gelmişti. Kedi miydi? Yoksa tilki miydi? Anlamadım, ancak iyi kurtulmuştum.
  • Kesinlikle gece yolculuğu gecen ay İstanbul İzmir arası gidişte ve dönüşte gece geç saatlerde çıktım aracımla.Acelem yoktu ne kadar az yakar bu araç diye de denemiş oldum 80 en fazla 90 km sabitledim açtım müziğimi keyifliydi.
  • Benim için tek kriter, uykumu almış olmam.
  • yazın güneş dogmadan gece 5-6 gibi yola çıkmak en iyisidir.hem hafif bi aydınlık olur.hem trafik olmadan şehirden ayrılmış olursun hem de 4-5 saatlik mesafelere sıcak bastırmadan varmış olursun. +++
  • iş için eskiden gece 11-12 gibi tek şöför yola çıkar örneğin ankaradan-çorlu/tekirdağa, sabah orada olur işimi halleder sonra akşam üstü yine aynı yolu geri gelirdim.
    o zaman geçtik tabii hemen hemen bir günde 2000km falan oluyor 1000 gidiş 1000geliş,
    ama şimdi sıkar artık gece yolculuğunu bünyem kaldırmıyor.
    o nedenle sabah 4-5 gibi yola çıkarım, zaman yetişmezse bir gün önceden çıakrım.
    Radardan iğrendiğim için gündüzleri fazla basmadan radara girmeen gitmek isterim.
    ama gece basarım...
  • gece daha bi hoş oluyor , daha bi huzurlu .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kudal

    ben genelde sabaha karşı yolculukları tercih ediyorum. saat sabah 4 civarı yola çıkıyorum.


    Ben de genelde sabaha karşı 03:00 gibi yola çıkarım. Arabada klima yok. Fakat gece yolculuğunu tercih etmemin klima ile de uzaktan yakından alakası yok. Her ne kadar gündüzün şerri gecenin hayrından iyidir deselerde ben gece yolculuğunu çok severim. Allah izin verirse 05 Temmuz sabahı saat 03:00 gibi İstanbul'dan Konya'ya hareket ediyorum.
  • gecenin serinliği yolların boşluğu avantaj uykusuzluk dezavantaj...
  • Arabada klima olmayışını gece yolculuğu yapabilmek için evdekilere karşı koz olarak kullanıyorum.
  • akşam 11.5 ta yatılır 2.5 ta kalkılır yola düşülür en sevdiğim bu şekilde yol almaktır güneş doğana kadar bir hayli yol katederim gerisinide güneşin doğuşunu ve etrafı seyrederek sürdürürüm hiç te yorulmam uykusuzluk çekmem mis gibi
  • ben de geceyi severdim ama bu kadar gece hız yapma meraklısı olduğunu bilmiyordum. artık gündüz ilk tercihim olur.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.