Şimdi Ara

General Mobile 4G Android One 'DOKUNMATİK PROBLEMİ YAŞAYANLAR BURAYA !' (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
270
Cevap
1
Favori
34.510
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bundan önce GM discovery 2 Beyaz vardı, onda da aynı dokunmatik sorunu vardı, oyunlarda sürekli takılmalar yaşıyordum. Onu satana kadar canım çıktı. Belki bu seride kendini düzeltmişştir GM diyerek aldım sonuç yine hüsran. Tlefon resmen kendi kendine takılıyor. Bu çok daha berbat. Resmen son 4 aydır yüzüm gülmedi şu telefon konusunda. En kısa zamanda iade edeceğim ve bir daha GM yanına dahi yaklaşmam. GM pişmanlıktır
  • quote:

    Orijinalden alıntı: quarisma2005

    Bundan önce GM discovery 2 Beyaz vardı, onda da aynı dokunmatik sorunu vardı, oyunlarda sürekli takılmalar yaşıyordum. Onu satana kadar canım çıktı. Belki bu seride kendini düzeltmişştir GM diyerek aldım sonuç yine hüsran. Tlefon resmen kendi kendine takılıyor. Bu çok daha berbat. Resmen son 4 aydır yüzüm gülmedi şu telefon konusunda. En kısa zamanda iade edeceğim ve bir daha GM yanına dahi yaklaşmam. GM pişmanlıktır

    Hocam tam olarak aynı sorunmuvar isim listesine ekleyeyim mi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Katip785

    quote:

    Orijinalden alıntı: yolcuturk

    şimdi müşteri temsilcisi ile görüştüm, "dün teslim alındıysa bugün kayda alınır muhtemelen size de sms gelecektir" dedi...para iadesi süreci nasıl işliyor diye sordum, "biz para iadsi yapmıyoruz, talebiniz doğrultusunda ürün değişimi yaparız, para iadesi için satın aldığınız bayi ile görüşmeniz gerekiyor" dedi...katip kardeşim para iadesi aldın mı, aldıysan kim yaptı para iadesini?

    Hocam para iadesi için satın aldığım firma(Hızlıal.com) ile irtibata geçeceklerini, bana ulaşacaklarını söylediler. Satın aldığım firmadan geri iade faturası alıyorlar yani her türlü o firmayla iletişime geçmek zorundalar. Ayrıca değişim yapılması öngörülen bir cihaz ayıplı mal olur dolayısıyla değişim yapılıyorsa iadede yapmak zorundalar. Anladığım kadarı ile cihazı geri almamak için saçmalamışlar. Siz biraz üzerlerine gidin iade öngörülüyorsa ayıplı maldır, ayıplı malı iade etme hakkım var diye söyleyin. En kötü ihtimal iade değişime uygun belgesi verirlerse satın aldığınız yer size ayıplı mal sattığı için zaman farkı gözetmeksizin geri almak zorundadır.

    Unutmadan şunuda ekleyeyim. Ben paramı henüz almadım fakat vereceklerini söylediler firmadan geri iade faturası beklediklerini ilettiler. Şuandan sonra vazgeçtik vermiyoruz da diyemeyeceklerini varsayarak iadeyi gerçekleşti varsayıyorum.

    hocam şöyle bir problem var; ben para iadesi istersem ceplerine girmemiş bir 700 TL iade etmiş olacaklar, kim öderse ödesin cebine girmemiş 700 TL'yi bana ödeyecekler çünkü türkcell'e görüştüğümde dedikleri kabaca şu; "biz sizinle bir taahhüt imzaladık, 12 ay boyunca sizden toplamda 700 TL alacağız, bu yüzden bu taahhüdü iptal ederseniz biz sizden 700 TL 'yi tek seferde alırız, siz bozuk cihazın parasını ister bizim bayimizden alın isterseniz telpa'dan isterseniz general mobile'den"... Yani cihazımı aldığım bayiye iade ederek iş bitmiyor, "taahhüdümü iptal edeyim, cihazımı da geri vereyim, iş hallolsun alacak verecek kalmasın" şeklinde olmayacak...kendimi bayi yerine koysam -adam art niyetli ise- o 700 lirayı ödememek için işi yokuşa sürerdim, çünkü adamın cebine 700 lira girmemiş zaten? Tüketici haklarına başvursan en az 7-8 ay sürüyormuş, satıcılar art niyet gözetirse bu süreyi kazanmak isteyecektir...
    Ben en iyisi Erzincan'daki bayiyi bir daha arayayım konuşayım, buradaki türkcell bayilerinden bir kaçı ile konuştum, paranı erzincan bayiiden alacaksın diyor hepsi, hatta birisi "o iş sıkıntılı, tüketici haklarına gidip alırsın ancak" dedi...

    Velhasılı türkcell merkez her halukarda "ben sana tarifemi sattım 12 aylık, cihazı ne yaparsan yap, ben tarifemin parasını alırım" havasında...

    Bu arada cihaz salı ulaştı ellerine, çarşamba 17.00'de kayda girmişler, bugün perşembe itibariyle hala cevap yok...Telpa'nın online destek kısmına önce para iadesi, bu seçenek gerçekleşmediği takdirde cihaz değişimi olsun diye mesaj attım, tüketici haklarına gidip 7-8 ay bekleyemem... :(

    Bu arada katip hocam senin olayda yanlış anlamadıysam telpa para ödemesi yapacak ama hızlıal'dan fatura mı bekliyorlar?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yolcuturk -- 11 Haziran 2015; 20:06:00 >




  • yolcuturk Y kullanıcısına yanıt
    Hocam ben de başta Turkcell'den 12 ay taahhütlü alacaktım fakat iyi ki almamışım size de geçmiş olsun umarım kısa sürede çözersiniz.

    Hızlıal.com dan aldım ve ilk gelen cihazda dokunmatik problemi oluştu, sim kartı takmadan gönderdim değişim istedim, yeni cihaz geldi onda da aynı sıkıntı + olarak ekranda 1-2 tane ölü pixel mevcut.

    Buna da sim kartı takmadım ve bugün göndereceğim, para iadesi isteyip cihazın yeni serileri çıkana kadar (yaklaşık 1ay) bekleyeceğim ve çıkınca sorunsuz seriyi satın alacağım.

    Fakat kararsızım belki de bir kez daha şansımı deneyip değişim isterim ama hızlıalın cihazlarını talan ettim, kutuyu açıp geri yolluyorum gibi bişey rahatsızlık duydum açıkçası
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yolcuturk

    quote:

    Orijinalden alıntı: Katip785

    quote:

    Orijinalden alıntı: yolcuturk

    şimdi müşteri temsilcisi ile görüştüm, "dün teslim alındıysa bugün kayda alınır muhtemelen size de sms gelecektir" dedi...para iadesi süreci nasıl işliyor diye sordum, "biz para iadsi yapmıyoruz, talebiniz doğrultusunda ürün değişimi yaparız, para iadesi için satın aldığınız bayi ile görüşmeniz gerekiyor" dedi...katip kardeşim para iadesi aldın mı, aldıysan kim yaptı para iadesini?

    Hocam para iadesi için satın aldığım firma(Hızlıal.com) ile irtibata geçeceklerini, bana ulaşacaklarını söylediler. Satın aldığım firmadan geri iade faturası alıyorlar yani her türlü o firmayla iletişime geçmek zorundalar. Ayrıca değişim yapılması öngörülen bir cihaz ayıplı mal olur dolayısıyla değişim yapılıyorsa iadede yapmak zorundalar. Anladığım kadarı ile cihazı geri almamak için saçmalamışlar. Siz biraz üzerlerine gidin iade öngörülüyorsa ayıplı maldır, ayıplı malı iade etme hakkım var diye söyleyin. En kötü ihtimal iade değişime uygun belgesi verirlerse satın aldığınız yer size ayıplı mal sattığı için zaman farkı gözetmeksizin geri almak zorundadır.

    Unutmadan şunuda ekleyeyim. Ben paramı henüz almadım fakat vereceklerini söylediler firmadan geri iade faturası beklediklerini ilettiler. Şuandan sonra vazgeçtik vermiyoruz da diyemeyeceklerini varsayarak iadeyi gerçekleşti varsayıyorum.

    hocam şöyle bir problem var; ben para iadesi istersem ceplerine girmemiş bir 700 TL iade etmiş olacaklar, kim öderse ödesin cebine girmemiş 700 TL'yi bana ödeyecekler çünkü türkcell'e görüştüğümde dedikleri kabaca şu; "biz sizinle bir taahhüt imzaladık, 12 ay boyunca sizden toplamda 700 TL alacağız, bu yüzden bu taahhüdü iptal ederseniz biz sizden 700 TL 'yi tek seferde alırız, siz bozuk cihazın parasını ister bizim bayimizden alın isterseniz telpa'dan isterseniz general mobile'den"... Yani cihazımı aldığım bayiye iade ederek iş bitmiyor, "taahhüdümü iptal edeyim, cihazımı da geri vereyim, iş hallolsun alacak verecek kalmasın" şeklinde olmayacak...kendimi bayi yerine koysam -adam art niyetli ise- o 700 lirayı ödememek için işi yokuşa sürerdim, çünkü adamın cebine 700 lira girmemiş zaten? Tüketici haklarına başvursan en az 7-8 ay sürüyormuş, satıcılar art niyet gözetirse bu süreyi kazanmak isteyecektir...
    Ben en iyisi Erzincan'daki bayiyi bir daha arayayım konuşayım, buradaki türkcell bayilerinden bir kaçı ile konuştum, paranı erzincan bayiiden alacaksın diyor hepsi, hatta birisi "o iş sıkıntılı, tüketici haklarına gidip alırsın ancak" dedi...

    Velhasılı türkcell merkez her halukarda "ben sana tarifemi sattım 12 aylık, cihazı ne yaparsan yap, ben tarifemin parasını alırım" havasında...

    Bu arada cihaz salı ulaştı ellerine, çarşamba 17.00'de kayda girmişler, bugün perşembe itibariyle hala cevap yok...Telpa'nın online destek kısmına önce para iadesi, bu seçenek gerçekleşmediği takdirde cihaz değişimi olsun diye mesaj attım, tüketici haklarına gidip 7-8 ay bekleyemem... :(

    Bu arada katip hocam senin olayda yanlış anlamadıysam telpa para ödemesi yapacak ama hızlıal'dan fatura mı bekliyorlar?

    Senin durum sıkıntılıymış bayağı fakat benim görüşüm; Eğer sen teknik servisten iade/değişim belgesi alırsan Turkcell' in sana ayıplı mal satmasından dolayı sözleşmeyi bile fesh edebilirsin diye düşünüyorum.

    Benim olaya gelince aynen öyle. Cihaz şuan telpa'da Hızlıal.com' firmasından geri iade faturası beklediklerini, geldiği zaman paranın hesabıma yatacağını söylediler. Bekliyoruz bakalım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Amplificator

    Hocam ben de başta Turkcell'den 12 ay taahhütlü alacaktım fakat iyi ki almamışım size de geçmiş olsun umarım kısa sürede çözersiniz.

    Hızlıal.com dan aldım ve ilk gelen cihazda dokunmatik problemi oluştu, sim kartı takmadan gönderdim değişim istedim, yeni cihaz geldi onda da aynı sıkıntı + olarak ekranda 1-2 tane ölü pixel mevcut.

    Buna da sim kartı takmadım ve bugün göndereceğim, para iadesi isteyip cihazın yeni serileri çıkana kadar (yaklaşık 1ay) bekleyeceğim ve çıkınca sorunsuz seriyi satın alacağım.

    Fakat kararsızım belki de bir kez daha şansımı deneyip değişim isterim ama hızlıalın cihazlarını talan ettim, kutuyu açıp geri yolluyorum gibi bişey rahatsızlık duydum açıkçası

    Hocam bende Hızlıal.com'dan aldım dokunmatik problemi vardı aynı şekilde acaba Hızlıal.com'a gönderilen ürün serilerimi hatalıydı anlayamadım. Başka firmadan almayı dene cihazdan vazgeçmek istemiyorsan. Benim cihaz ve sizin iki kere değiştirip aynı sıkıntıyı yaşamanız bana hızlıal daki cihaz serisinin hatalı olabileceğini düşündürüyor açıkcası.




  • Katip785 kullanıcısına yanıt
    Olabilir hocam, fakat 40 tane yorum var ve neredeyse 30 tanesi cihazdan menun kaldıklarını söylüyor kullanıcıların.

    Acaba dokunmatik hassasiyetini fark etmediler mi kullanıcılar?

    Çünkü geçen gün bir telefoncuya gitmiştim teşhir ürününü denemek için bakalım nasıl diye, onda da aynı algılama sıkıntısı vardı ve telefoncuya dedim, adam bunun normal bir şey olduğunu, gorilla glass 4 olduğu için tırnakla değil parmağın ucuyla basmanız gerek vs. şeyler saçmaladı

    Bilemiyorum şimdi para iadesi mi istesem yoksa bir kez daha şansımı mı denesem karasızım...

    Sizdeki dokunmatik problemi, ekranda kendi kendine dokunmalar mı yoksa benimki gibi algılamama sorunu, hassasiyet sorunu vs. mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Amplificator -- 12 Haziran 2015; 13:45:14 >
  • Katip785 kullanıcısına yanıt
    Al kardeşim benden de bir video en kısa zamanda servise göndericem bakalım ne olacak.

    https://youtu.be/eyosXr6EXJY
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Amplificator

    Olabilir hocam, fakat 40 tane yorum var ve neredeyse 30 tanesi cihazdan menun kaldıklarını söylüyor kullanıcıların.

    Acaba dokunmatik hassasiyetini fark etmediler mi kullanıcılar?

    Çünkü geçen gün bir telefoncuya gitmiştim teşhir ürününü denemek için bakalım nasıl diye, onda da aynı algılama sıkıntısı vardı ve telefoncuya dedim, adam bunun normal bir şey olduğunu, gorilla glass 4 olduğu için tırnakla değil parmağın ucuyla basmanız gerek vs. şeyler saçmaladı

    Bilemiyorum şimdi para iadesi mi istesem yoksa bir kez daha şansımı mı denesem karasızım...

    Sizdeki dokunmatik problemi, ekranda kendi kendine dokunmalar mı yoksa benimki gibi algılamama sorunu, hassasiyet sorunu vs. mi?

    Benim cihaz fazla akıllı olmuş, kendi kendine dokunuyordu :D




  • quote:

    Orijinalden alıntı: punkaroma

    Al kardeşim benden de bir video en kısa zamanda servise göndericem bakalım ne olacak.

    https://youtu.be/eyosXr6EXJY



    Geçmiş olsun hocam. Benim problemle birebir aynı. Videoyu ana başlığa taşıyıp, isim listesine ekliyorum.
  • Katip785 kullanıcısına yanıt
    Bu kelimeyi kullanmak istemiyorum ama sorun gittikçe "kronik"leşiyor

    Bu yeni yazılımlı (Boğaziçi köprülü) telefonlarda dokunmatik problemi yaşayan var mı acaba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: OyunaGelenAdam

    abi gidin lumia 735 i indirime girmişken alın...

    bu telefondan çok çok iyi....
    maceraya girmeyin..

    Aynen. İkisi arasında kalıp WP'den sıkıldığım için bu cihazı seçmiştim. Durduk yere hem paramdan hem de telefonumdan oldum. Konuyu açan arkadaş beni de yazsın. Sorun az görülüyor diye düşünüp benim gibi kimse sıkıntıya girmesin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Katip785

    quote:

    Orijinalden alıntı: Amplificator

    Hocam ben de başta Turkcell'den 12 ay taahhütlü alacaktım fakat iyi ki almamışım size de geçmiş olsun umarım kısa sürede çözersiniz.

    Hızlıal.com dan aldım ve ilk gelen cihazda dokunmatik problemi oluştu, sim kartı takmadan gönderdim değişim istedim, yeni cihaz geldi onda da aynı sıkıntı + olarak ekranda 1-2 tane ölü pixel mevcut.

    Buna da sim kartı takmadım ve bugün göndereceğim, para iadesi isteyip cihazın yeni serileri çıkana kadar (yaklaşık 1ay) bekleyeceğim ve çıkınca sorunsuz seriyi satın alacağım.

    Fakat kararsızım belki de bir kez daha şansımı deneyip değişim isterim ama hızlıalın cihazlarını talan ettim, kutuyu açıp geri yolluyorum gibi bişey rahatsızlık duydum açıkçası

    Hocam bende Hızlıal.com'dan aldım dokunmatik problemi vardı aynı şekilde acaba Hızlıal.com'a gönderilen ürün serilerimi hatalıydı anlayamadım. Başka firmadan almayı dene cihazdan vazgeçmek istemiyorsan. Benim cihaz ve sizin iki kere değiştirip aynı sıkıntıyı yaşamanız bana hızlıal daki cihaz serisinin hatalı olabileceğini düşündürüyor açıkcası.

    Ben de hepsiburada.com'dan aldım. Aynı hata var. Siteden siteye değiştiğini zannetmiyorum. Yalnız kargoda hırpalandığı için olabilir diye düşündüm ben. O paketler nasıl geliyor herkes biliyor.




  • 2. cihazı da gönderdim arkadaşlar, yeni gelecek cihazda da aynı sıkıntı olursa para iadesi isteyeceğim

    1 ay bekleyip cihazın yeni serisi çıkınca satın alacağım

    çünkü bu cihazı gerçekten beğendim, kılıfını daha telefon gelmeden almıştım
  • Merhaba,

    Program ile test ettim, dokunma anında basılı kalma olmuyor ama benim sorunum dokunmatik hassasiyetinde. Mesaj ya da mail yazarken sürekli yanlış tuşları algılıyor ya da hiç algılamıyor. Bu yüzden dokunmatik değil de basmatik nokia telefonlar gibi kullanıyorum. Uzun uzun ve yavaş yavaş basmam gerekiyor. Buna benzer sorunu yaşayan var mı aranızda?
  • bugün GM 2 Miniye 245 mblik sistem güncellemesi geldi arkadaşlar bizimkilerede gelebilir belki
  • Bu kadar sorundan bahsediliyor..
    Hiç bir yetkili açıklama yapmıyor mu..
    Üzüldüm lumia 735 kullanıyorum..eğer yeni sürümü hatasız olursa bu telefonu deneyecem ama sadece burada değil **** başka forum sitelerindede şiddetle aynı hatadan bahseden ve bunu onaylayan donanımcılar var...

    Yani bu telefonu alıp maceraya girmemek şuan için en iyisi..
    Lumiayaya devam...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi OyunaGelenAdam -- 16 Haziran 2015; 7:19:20 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atobaba

    Öncelikle kroniğin sözlük anlamını bilmek lazım.
    Mesela eski ford escort marka arabaların tavan döşemesi sarkar, hyundai'lerin direksiyon simidi sararır. Bu hepsinde olur çünkü kroniktir.
    Şimdi bende de GM 4G var ama ekranı cillop gibi. Buna ne diyeceksiniz?

    Yani öyle konuşuyorsunuz ki sanki kronik olsa bir şey degişcekti gibi. Discovery 1 de firma yetkilisi bile şarj soketi sorunun kronik olduğunu kabul etmesine rağmen servisde bizden para istediler. GM savunuculuğunu yapmayada gerek yok, bu sorun bu telefonu kullanan kişiler arasında çok görülüyorsa bu bir kronik sorundur. Bu sorunu yasayan bir, iki kişi olsa tamam kronik değil diyin ama bu sorunla cebelleşen yüzlerce kişi varken kronik sorun değil demek firma savunuculuğunu yapmaktan ileri gitmez...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-48562487 -- 16 Haziran 2015; 10:08:39 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: VatandA.Ş.


    quote:

    Orijinalden alıntı: atobaba

    Öncelikle kroniğin sözlük anlamını bilmek lazım.
    Mesela eski ford escort marka arabaların tavan döşemesi sarkar, hyundai'lerin direksiyon simidi sararır. Bu hepsinde olur çünkü kroniktir.
    Şimdi bende de GM 4G var ama ekranı cillop gibi. Buna ne diyeceksiniz?

    Yani öyle konuşuyorsunuz ki sanki kronik olsa bir şey degişcekti gibi. Discovery 1 de firma yetkilisi bile şarj soketi sorunun kronik olduğunu kabul etmesine rağmen servisde bizden para istediler. GM yalakalığını yapmayada gerek yok, bu sorun bu telefonu kullanan kişiler arasında çok görülüyorsa bu bir kronik sorundur. Bu sorunu yasayan bir, iki kişi olsa tamam kronik değil diyin ama bu sorunla cebelleşen yüzlerce kişi varken kronik sorun değil demek firma savunuculuğunu yapmaktan ileri gitmez...

    Yalakalık lafını hiç üzerime almıyorum.
    Sizi ciddiyete davet ediyorum. Yoksa benim yazdıklarımı alıntılamayın lütfen.




  • Evet arkadaşlar tertemiz telefonum 1 buçuk hafta sonra dokunmatik olarak gitti aynı testi 2. kez yaptım 20 yerden dokunma geliyor

    Ucuz telefon alınca böyle sorunların olma ihtimalide fazla tabi ki. Şimdi ne yapmak gerekiyor telefonun sıfırını mı veriyorlar ? Durum nedir ?

    Bu başlığı açan arkadaşa yapıcı ol bu sorunun yaşayanları topla sıkıntınızı çözün, ben de sorunum olmadığı halde yardımcı olurum demiştim bakın şimdi sorunum da oldu aranızdayım. Çok sinirlendim ama tahmin etmiştim bir şey olacağını içime doğmuş. Şimdi ne gibi işlemler yapmalıyım beyler Ankaradayım telpaya götüreyim mi ?
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.