Şimdi Ara

General Mobile 4G Android One 'DOKUNMATİK PROBLEMİ YAŞAYANLAR BURAYA !' (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
270
Cevap
1
Favori
34.500
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hunnkaar

    Telpa elemanlaridir forumdaş sen en doğrusunu soylesende anlatsanda görevleri bu

    Sen hala troller de misin kardeş? Ben okumaktan bıktım senin olumsuz yazılarını sen yazmaktan bıkmamışsın anlaşılan
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DeSpHoT

    Öncelikle çoğu kişinin bahsettiği gibi açtığınız konuda ve video da ''KRONİK'' kelimesini kullanman yanlış bir tabir olmuş bana göre de. Kronik sorun olması için üretilen cihazların ortalama %70-75'inden fazlasında aynı sorunun yaşanıyor olması gerekir. Ki örnek veriyorum 100,000 adet cihazda 100-200 tane bile sorunlu olsa bu asla kronik sorun olmaz. Kaldı ki seri üretim bantlarında hata varsa ard arda hepsinde aynı sorun yaşanması gerekirdi. Muhtemelen senin cihazın fabrikasyon hatalı olarak çıkmış.

    Almayı düşünen veya sorun yaşamayan insanlara da bu başlık biraz haksızlık olmuş oluyor.

    Cihazın %100 ihtimalle yenisi ile değişecektir için bu konuda rahat olsun.

    Ana başlığı güncelledim. GM firması para iademi sağlayacağını iletti ve videodaki kronik cümlesinden duydukları rahatsızlığı ilettiler ve videoyu kaldırmamı rica ettiler. Bende kaldıramayacağımı fakat kronik kelimesinin yanlış olduğunu kabul ettiğimi ve düzelteceğimi ilettim. Ana başlığa bakarsanız gelişmeleri oraya editledim. Firma bu problemin arkasında duracağını da iletti.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Katip785

    quote:

    Orijinalden alıntı: DeSpHoT

    Öncelikle çoğu kişinin bahsettiği gibi açtığınız konuda ve video da ''KRONİK'' kelimesini kullanman yanlış bir tabir olmuş bana göre de. Kronik sorun olması için üretilen cihazların ortalama %70-75'inden fazlasında aynı sorunun yaşanıyor olması gerekir. Ki örnek veriyorum 100,000 adet cihazda 100-200 tane bile sorunlu olsa bu asla kronik sorun olmaz. Kaldı ki seri üretim bantlarında hata varsa ard arda hepsinde aynı sorun yaşanması gerekirdi. Muhtemelen senin cihazın fabrikasyon hatalı olarak çıkmış.

    Almayı düşünen veya sorun yaşamayan insanlara da bu başlık biraz haksızlık olmuş oluyor.

    Cihazın %100 ihtimalle yenisi ile değişecektir için bu konuda rahat olsun.

    Ana başlığı güncelledim. GM firması para iademi sağlayacağını iletti ve videodaki kronik cümlesinden duydukları rahatsızlığı ilettiler ve videoyu kaldırmamı rica ettiler. Bende kaldıramayacağımı fakat kronik kelimesinin yanlış olduğunu kabul ettiğimi ve düzelteceğimi ilettim. Ana başlığa bakarsanız gelişmeleri oraya editledim. Firma bu problemin arkasında duracağını da iletti.

    Ben size demiştim bazılarının karalama kampanyasına karşı bana göre Türkiye de en iyi teknik servis hizmeti şuan onlarda. KVK,Genpa,Samsung Türkiye,Teleservice firmalarının tamamının çalışma sistemini biliyor ve işleyişlerini işim gereği takip ediyorum.

    Hayırlısı olsun tekrardan.


    @hunnkaar bu arkadaş içinde kapak niteliği taşır da trollemekten vazgeçer. şahsen çoğu insanın dikkate bile aldığını düşünmüyorum. (ama gerçi ona göre ben şimdi Telpa çalışanı olmuş oluyorum.)




  • DeSpHoT kullanıcısına yanıt
    Okuma ozaman sana ban in âlâ sı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nicksiz1i

    Wp ile ilgili ozelliklerden nedense hicbiri bir ozellik gibi gelmedi bana :)
    Hele office konusuna cok guldum,windowsun sahip oldugu bir yazilimin kendi mobil isletim sistemine entegre olarak sunmasi ekstra bir sey mi :) tabi ki dogal olarak android ve iosta harici olacak.Androidle 3yilim dolacak henuz word bile acmadim,simdi diyeceksiniz ki benim cok isime yariyor ee o zaman wpyi kullanmaniz mantikli derim gecerim.İhtiyaclarimiza gore telefon almiyoruz ne yazik ki.
    Ben de diger arkadaslar gibi wpnin marketinin eksik oldugunu dusunuyorum,hadi eksik demesekte su an gunluk sunulan uygulama sayisi baz alinirsa yuksek ihtimal android zaten acik ara ondedir.Bir de torrent ve ucretli oyunlarin internetten bulunma kolayligi nimeti var,bu gibi faktorler onemli etkenler.

    Gm'nin sorununa gelirsek her cikan modelinden sonra bu tip konular acildi,sanssiz kisiler diyelim bunlara,artik bu gm icin normal bir olay.

    Bu arada telin kamera performansini begenmedim,ekstra yazilim.deneyen oldu mu daha iyi bir sonuc icin ?

    aynen haklısın...
    herhalde benim işimi fazlasıyla gördüğü için memnunum WİNDOWS TAN....

    ama benim orada ki office te ki kıyasım iphone a para vererek yaptırabilmeniz...
    neyse keşke HERKES TELEFON ALMAK İÇİN DEĞİLDE İHTİYACA GÖRE TELEFON ALSA...




  • Ben de cihazımı aldığım yere geri gönderdim. İade'yi kabul ederlerse ne ala. Bıdı bıdı edip servis cart curt derlerse ben de aynı yöntemi uygulayıp para iadesi sağlamaya çalışacağım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: medcezir55

    Ben de cihazımı aldığım yere geri gönderdim. İade'yi kabul ederlerse ne ala. Bıdı bıdı edip servis cart curt derlerse ben de aynı yöntemi uygulayıp para iadesi sağlamaya çalışacağım.

    Koşulsuz iade süresi geçtiyse yüksek ihtimalle almazlar. Teknik servise gönder fakat telefon üzerinde tamir yapılmasını istemediğini belirt sadece değişim ve iade belgesi istediğini söyle zaten belgeyi verirlerse cihazı geri göndermiyorlar satın aldığınız yer ile iletişim kurup para iadenizi yapmalarını sağlıyorlar.
  • Katip785 kullanıcısına yanıt
    Hocam helal olsun, farklı yorumlayan bütün arkadaşlara ithaf olunur...

    Şimdi ben arada kaldım, jelatini çıkardıktan sonra problem yaşamadım aynı türden... Koşulsuz iade süresinden bahsetmiş bir arkadaş, ben elden almıştım bir turkcell bayisinden, şimdi farklı bir şehirdeyim, yaklaşık 20 gün oldu. Tavsiyelerinize açığım...sanırım göndermekte fayda var gibi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yolcuturk

    Hocam helal olsun, farklı yorumlayan bütün arkadaşlara ithaf olunur...

    Şimdi ben arada kaldım, jelatini çıkardıktan sonra problem yaşamadım aynı türden... Koşulsuz iade süresinden bahsetmiş bir arkadaş, ben elden almıştım bir turkcell bayisinden, şimdi farklı bir şehirdeyim, yaklaşık 20 gün oldu. Tavsiyelerinize açığım...sanırım göndermekte fayda var gibi?

    Hocam nerden aldığınızın önemi yok zannedersem. Siz cihazı direk telpaya gönderin tüm kutu içeriği + fatura ile beraber ve VİP servis diye bir hizmeti var telpanın göndermeden onuda doldur oradan elde edeceğin kodu bir kağıda yazarak kutunun görünebilir bi tarafına iliştir. Forumada net bir şekilde cihazın tamir olmasını istemediğini değişim ve iade belgesi talep ettiğini söyle. Eğer değişim ve iade talebin kabul edilirse cihazı aldığın yer ile görüşüp para iadeni yapmalarını sağlıyorlar.




  • Katip785 kullanıcısına yanıt
    Turkcell faturama yansıtacaktı 12 ay boyunca..ilginçtir tam da dediğin programla deneme yapayım dedim, orada da ciddi bir problem yoktu, sonrasında şikayet var'a yazayım derken problem nüks etti... Videoya aldım ben de YouTube'a yüklüyorum şimdi, olur da servisteyken problem i tekrarlamaz falan garantiye alayım dedim. Ben değişim istemeyi düşünüyorum açıkçası, şuan bütçe müsait değil, turkcell'de de 12'ye bölme seçeneği var...bilmiyorum kafam karışık bu arada emeğinden ötürü ayrıca teşekkür ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Katip785 kullanıcısına yanıt
    Bu arada benim problemin videosu yüklenmiş;

    Android one 4g dokunmatik problemi:http://youtu.be/3Eqg5HHUkN0

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Test edecek arkadaşlara tavsiyem;

    Öncelikle Geliştirici Seçenekleri menüsünü aktif edip;

    Ayarlar>Telefon Hakkında'ya girip Derleme Numarası'na 7 kez basmak gerekiyor.Bu işlemden sonra Ayarlar'da Geliştirici seçenekleri gözükecektir.

    Geliştirici Seçeneklerinden İşaretçi Konumu'nu açmanız yeterli olur.Uygulama indirmeye gerek yok
  • TypeR_Mbt kullanıcısına yanıt
    Evet senin dediğini de yapmıştım uyardığın zaman, orada da rahat gözleniyor durum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yolcuturk Y kullanıcısına yanıt
    Videonuzu ana başlığa taşıyorum gelişmeleri sürekli yazın buraya lütfen.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hunnkaar

    SeninSenin telpa nin elemani olduğunuda söyle forumdaşlara

    Ben telpa çalışanı olsaydım senin cihazının zamanında tüm görüntü ve belgelerini burada yayınlar senin nasıl yalan yanlış yazılar yazdığını ifşa edebilirdim. Ama maalesef ki öyle bir durumum olmadı keşke olsaydı. Benim işim tüm servislerle senin kafanın basmadığı nokta bu aslında. Telpa,genpa,kvk,mobiltel vs. aklına gelen tüm servislerle.

    Ha bir ara bana yine iftira atmıştın da şikayetim üzerine uzaklaştırma almıştın sanırım yine bir uzaklaştırmaya ihtiyacın var senin..




  • Neyse siz takılın ben şahsen artık umursamıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DeSpHoT -- 6 Haziran 2015; 14:53:27 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DeSpHoT

    quote:

    Orijinalden alıntı: hunnkaar

    SeninSenin telpa nin elemani olduğunuda söyle forumdaşlara

    Ben telpa çalışanı olsaydım senin cihazının zamanında tüm görüntü ve belgelerini burada yayınlar senin nasıl yalan yanlış yazılar yazdığını ifşa edebilirdim. Ama maalesef ki öyle bir durumum olmadı keşke olsaydı. Benim işim tüm servislerle senin kafanın basmadığı nokta bu aslında. Telpa,genpa,kvk,mobiltel vs. aklına gelen tüm servislerle.

    Ha bir ara bana yine iftira atmıştın da şikayetim üzerine uzaklaştırma almıştın sanırım yine bir uzaklaştırmaya ihtiyacın var senin..

    Haklısınız forum git gide ergen ve boş insan doldu taştı. Önceden bilgi paylaşımları üst seviyedeydi şimdi ise kötüleme, afedersiniz b.k atma üzerine herkes. Sallamayın boşverin.




  • Arkadaşlar, böyle bir sorun olması büyük talihsizlik kullanıcı arkadaşlarımız için ancak dünyanın sonu değil.

    "Kronik sıkıntı" adıyla markayı kötülüyorsunuz ancak güvenilir bir yerden alırsanız ufak bir sorunda iade edebilirsiniz, gider başka cihaz alırsınız. Kimse size zorla satmıyor bu cihazı.

    Ben mesela sipariş verdim ve daha elime geçmedi ama iyi ümitlerle kullanacağım cihazı, şanssızlık olur da arızası çıkarsa gerek servisle gerek aldığım mağazayla sorunumu halleder en kötü cihazı iade ederim.

    Konu sahibi arkadaşın şikayeti sonucu GM firması güzelce iletişime geçmiş ve sorunu çözmüşler, sanki hayatınız kararmış gibi yakınmayın

    Lütfen bu kadar ön yargılı olmayın...
  • Amplificator kullanıcısına yanıt
    Benim için demiyorsun inşallah, bir problem yaşayacağıma inanmıyorum, aksine general mobile ve telpa'ya sempati ile bakarım..
    Nihayetinde ikisi de birer ticari firma, ben de müşteriyim, teknoloji bu, olur böyle şeyler, önemli olan cihazın ardında durması... Durmazsa da tüketici hakları var, söke söke alırız hakkımızı...
    Ki daha önce telpa ile gayet olumlu süreçlerim oldu.."kronik" tabirini arkadaş da düzeltti zaten...ki bence de "kronik" bir durum yok..
    Son olarak GM Türkiye piyasasında çok önemli bir ihtiyacı karşılıyor.. Daha önce de dediğim gibi bu cihazı hâlâ öneriyorum...gönderdiğimde muhtemelen değişim isteyeceğim...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yolcuturk -- 6 Haziran 2015; 16:21:32 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Önemli olan sorun çıkmış olması değil, sorunun arkasında durup durmadiklaridir. Bakin unlu marka forumlarina her kez dert yaniyor. Sorunlarından bahsediyor. General mobile 4g de de sorun çıkacaktır. Para iadesi,değişim veya tamir yapıyorsa firma , bundan iyisi yoktur. Birisinde bir sorun çıkıyor herkezde varmış gibi kroniklestiriyor. Bu doğru değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.