Peşin 12 Ay Kampanyasında böyle hata veriyor ??? < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi .: mds :. -- 28 Eylül 2023; 10:32:29 > |
Gıbırnet (Ana Konu) (483. sayfa)
-
-
Ödeme yapmadan önce size paket seçimi sunuyor.eger onu seçmediyseniz.hata alırsınız.paket seçimi yapıp aynı hata oluyorsa.sistemsel kaynaklı hata olabilir.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
GIBIRNet’e 1 yıl boyunca her ay 20 TL indirimle geçmek isteyenler paylaştığım kodla başvuru yapabilirler. - Referans Kodu: GCJGJEAE4S
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Ön ödeme kampanyası 30 Eylül'e kadar yazıyor. 30 Eylül de dahil mi acaba?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
30 Eylül dahilmiş, son gün diye paylaşım yapmışlar.
-
Geçiş işlemleri yetişmeyenler müşteri temsilcisi ile konuşup toplu ödemeyi iban ile yapabilir. Ben öyle yaptım. Ayrıca beni referans yaparsanız 12 ay boyunca 20 tl indirim kazanırsınız.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi OnderT -- 4 Ekim 2023; 15:37:1 > -
GIBIRNet’le tanışmak isteyenler için 1 yıl boyunca her ay 20 TL İNDİRİM kazanabileceğiniz kodumu paylaşıyorum. - Referans Kodu: GA2GJPAKUN
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
peşin ödeme yapmış olanlar ref kodu paylaşarak indirim kazanamıyormuş.
yani peşin ödeme yapanların kod paylaşması hem kendileri için anlamsız oluyor, hem de başkasının indirim kazanmasını engelliyor.
peşin ödeme yapmadım, sonuçta kodlarla daha fazla indirim kazanmak mümkün :)
peşin ödeme yerine 4-5 kişi davet etseniz daha fazla indirim kazanabilrisiniz, tabi bu 12 ay için geçerli sonra ne olur, kampanya devam eder mi orası belirsiz :)
Kod: GCC GJQ 264P
GIBIRNet arkadaşını getir kampanyası ile kodla 1 yıl boyunca aylık 20 TL İNDİRİM kazanabilirsiniz.
-
Peşin ödeme yaptım Eylül sonu gibi ekimin 2 sinde 1 aylık tutar düşmüş daha bir ay olmadı ki
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Mobil uygulamadan bakarsan kaç günlük kesildiğini görebilirsin. Ayın tamamı olması imkansız.
-
Merhaba, konuyla ilgili kontrol sağlayabilmemiz ve sizleri kontroller sonrasında bilgilendirebilmemiz için özel mesajla abone bilgilerinizi iletebilir misiniz?
-
Sabah 8 akşam 8 arası internet yok diğer saatlerde var. 2 haftadır böyle.
Daha önce böyle bir sorunla karşılaşan var mı?
Ne yazık ki gıbırnet henüz sorun çözüm bulamadı
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Gıbır'dan Turknete geçiş sağladım. Hattım 100'lük fiber. Geçiş süreci,sonrası ve nelerin fark ettiğini kısaca yazacağım,
Turknette 100'lük interneti 100 gibi kullanıyorum yoğun saatler dahil.
Gıbırda yoğun saatlerde 20-30-40 arası dalgalanıyor boş saatlerde 100 geliyordu.
Ping arasında dehşet fark var.
Gıbır'da 25 altını görünce oha noluyor hızlanmışım diyordum, Turknette Max 7'i gördüm genel anlamda 4-6 arası geliyor. Online oyun gıbırda oynattırmıyordu.
Turnette paket kaybı yok, Gıbırda sürekli paket kayıpları oluşuyordu.
Bant genişliği sanırım fark ettirdi, aynı anda 4 kişi internetteyken Turknette bağlı olanlar sorun yaşamıyor ama gıbırda sürekli donma takılma oluyordu.
Buraya yazan gıbırnet temsilcisinin ve destek kaydına bakan gıbırnet temsilcilerinin bilgisi yetersiz, destek yok denecek kadar az, sorunun kendilerinde olduğunu kabul etmiyorlar, 4 kere telekoma arıza açtılar en son telekom elemanı abi servis sağlayıcını değiştir sorunların bitsin dedi. Eleman doğru söylüyormuş. İnternet kullanmaya gıbırdan çıktıktan sonra başladım resmen.
Gıbıra arıza açıyorsun kafalarına göre kapatıyorlar. Turknete herhangi birşey için yazıyorum hemen dönüş sağlıyorlar arayamadıkları zamanda özür metni yazıyorlar :)
Gıbır geçişte kıllık yaptı. 48 saat bekletti red verdi sonra tekrar başvuru yapıldı 47 saat daha beklettiler ve onay verdiler. Başvuru aynı şekilde yapıldı ilkinde belgeleri görüntüleyemiyorlarmış. Yersen işte..
120 TL aktivasyon ücreti çıkarttılar. (Turknet bunu karşılamıyor geçmeyi düşünenler için.) Hakkı ile kullanmadığımız internet için fatura+120 tl borç çıkartıyorlar fakat geçerken bunu bilerek geçmiştim.
Gıbır sürekli sorunları TTnete atıyor kendileri çözüm bulamıyor veya bilmiyorlar mağdur olan kullanıcı oluyor.
Kısacası ucuz etin yahnisi olmuyor, net olsun yeter kopmuş yavaşlamış bazen girmesede olur derseniz gıbır her türlü işinizi görür.
Bay bay gıbır keşke hiç tanımasaydım seni.
-
Şimdi gibirnet çalışanı gelir, tt kaynaklı der şuan türk telekoma geçtim prime saat ve maç olmasına rağmen 4k film izliyorum. port bile değişmedi aynı port üzerinden ama gibirnette internette zor dolaşıyordum.
-
Alt yapı Türk Telekom olduğu için takılma sorun Türk Telekom kaynaklanır.turk telekom bunu devamlı yapıyor.sorunun çözümü belliydi.linkendln Türk Telekom ceosu ümit bey ulaşmakti.ondan sonra Türk Telekom ayar yapsın takılma oluyor mu.1.5 ay sorun yaşadım.gibirnette fatura çıkmadı.adamlarla kavga ettim.ariza nerden çıktı ankste kutudan modem sıfır kablo çektim.turk Telekom servisi kaç defa geldi kaç defa ankastre baktı sorun yok dedi gitti.umit Önal bey ulaşınca Bi anda arıza düzeldi.nasil olduysa önceden bakan servis kablonun çıktığı görmemiş.umit bey araya girince adamın gözleri açıldı.hızım artti.sifir dan Türk Telekom kullandığı siyah kablodan çektiler.turk telekom servis bunu devamlı yapıyor.malesef bizim insanlar bilinçli değil sen gibir dan alıyon ama hizmeti Türk Telekom veriyor.ariza vs Türk Telekom kapısını calcan ümit bey ulaşmak yeter.Türk Telekom hizmetinin arkasinda durup belli ücret karşılığı hizmet satıyorsa sattığı gibi ürünün arkasinda duracak.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jaiecris -- 5 Ekim 2023; 22:23:19 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
-
Merhabalar. 8690705187 abone nolu hattımın online işlemlerine giremiyorum. Şifre yanlış diyor. Yardımcı olur musunuz? Modemime elektrik gelmiyor. Arıza kaydı açtım ama son durumuna bakamıyorum.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
3 ay boyunca gıbırnet kullandım, statik ip de almıştım (bunun aşağıda anlatacağım konuyla çok alakası yok). son 1.5 aydır da turknetteyim. evde keenetic modemim var ve android uygulamasında anlık gerçekleşen kopmaları dahi raporluyor. gıbırnetteyken günde an az 5 kez anlık kopma yaşıyordum, müşteri hizmetleri bunların olmadığını iddia ediyordu ama sürekli bağlı kalması gereken cihazlar da bu anlık kopmalar sebebiyle sapıtıyordu. (Örneğin sürekli erişimde olan nas drive ve ona bağlı olan cihazlarım) müşteri hizmetlerine bu durumu bir türlü kabul ettiremediğim gibi akşam 2030 2130 arası mutlaka kesinti veya aşırı yavaşlama sıkıntısı yaşadım. müşteri hizmetleri evdeki bir cihazın update yaptığını onun interneti yavaşlattığını iddia etti :).. neyse, operatör değiştiğinden bu yana 1 kez kesinti olmadığı gibi 2030 2130 arası yavaşlama da olmuyor. ucuzdur, vardır illeti boşuna dememişler. 12 ay taahhüt vermeden 2 kez düşünün derim.
-
Merhabalar ben de ayın 30'unda bir destek talebi açtım fakat hala bir çözüm sunulmadı, istediğim tek şey ip havuzumun sıfırlanması. 2 haftadır modeme bağlıyken Wi-Fi aramalarında da sorun yaşıyorum telefonuma arama gelmiyor fakat ben arayabiliyorum modemin fişlerini çekip bir süre sonra geri takınca düzeliyor fakat bir kaç saat sonra gene arama gelmiyor ama ben arama yapabiliyorum gibi sorunlar yaşıyorum ve internet hızım da stabil değil. Evimde gsm çekmiyor ve telefonu aylardır Wi-Fi araması üzerinden kullanıyordum hiç bir problemim yoktu son 2-3 haftadır çağrı alamıyorum.
Konu benim için gerçekten kritik yardımcı olabilir misiniz? Özel mesaj ile bilgilerimi de iletiyorum.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X