< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
Gıbırnet (Ana Konu) (482. sayfa)
-
-
Canlı maç sırasında Türk Telekom kısıtlamaya gidiyor.iptv aldığın yerden gibirnet ayari yapsın.maclarda sorun yaşamazsın.ayrıca canlı maç sırasındai İnternet yoğunluğu fazla olmucak ve kullandığın internet kadar satın aldığın iptv satıcının paneli alt yapısı iyi olmalı.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jaiecris -- 23 Eylül 2023; 19:6:2 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Dostum maçı geçtim internet hızı 7-10 mbitlere düşüyor. Derdim sadece maç değil. Maç akşamları genel hızın düşmesi.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
iptv alalım dedik yetkili yurt dışından bağlanıyorsun dedi ban attı.Gene cogent sunucularından ucuz ip almışlar sanırım.Derdimi anlatana kadar öldüm.Adama cama çıkıp araba plakalarını çekip attım gıbır yüzünden maymuna döndük.Eleman halime acıdı da üyeliği tekrar açtı.
-
Alt yapı Türk Telekom olduğu için devamlı bu konularda sorun çıkaran alt yapı desteği veren firmadir.linkendl kullanıyorsan ordan Türk Telekom ceosu ümit Önal dm ulaş.turk Telekom ertesi gün kapında detaylı inceleme yapsın.kablo eski ise hız düşmesi olabilir yada modemin olduğu bölgede aşırı yoğunluk varsa modem de bağlantı hız düşmesi olabilir.yada anskre kutusu dışarı da ise bağlantıları kontrol et derim.sen yine linkendl ümit beye ulaş benim sorun olmuştu.direk Türk Telekom servisi geldi.satici bir ürünü satıyor alt yapı desteği yapıyorsa buna sahip çıkmalı arkasında durmali.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
TT elemanı çağırdım daha önce evden ankastreye, oradan saha dolabina kadar kontrol etti zayıflık yok dedi. TT de iken böyle bir durum yoktu. Turknete geçebilirim belki. Başka kullanıcı varsa aynı bölgeden yorumlarına bakayım.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Her akşam aynı olay akşam saatleri net çakılıyor, 100 mbit kullanıyorum vaziyet bu. Bırakma vakti geldi artık.
-
Bende de sürekli böyle dizi,film izlerken donuyor hız testi yapıyorum düşük bir daha yapıyorum normale dönüyor. Sanki hiç bişey olmamış gibi bir süre devam ediyor sonra tekrar tekrar aynısı oluyor. 100 lük fiber ekip bile geldi evime TTnetin elemanın söylediği abi servis sağlayıcını değiştir sorunun çözülürdü..
-
Aynen şimdi tekrar test yaptım 90 çıktı yine yaptım 2 çıktı. Dizi, film, maç hak getire hiçbiri izlenmiyor.
-
bizzat aynı sorunu yaşıyorum. Servis sağlayıcı değiştirecez başka çözüm yok.
-
Öyle görünüyor diğerlerine bakmaya başladım.
-
Hangi il hocam?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Bende de birkaç haftadır bu sorun devam ediyor. sitesinden inanılmaz zahmete girerek(site berbat) destek talebi açıyoruz ve herhangi bir çözüm önerisi yok! Baktık bir sorun göremedik diye geçiştiriyorlar. Şaka gibi. Benim bir sorunum olmasa niye yazayım oraya? Hızım düşse internetim kullanılmaz hale gelmese niye yazayım? Ben fiberde ilk defa böyle bir şey yaşıyorum. Çok garip
-
-
Hız düşmesi vs Türk Telekom kaynaklanan sorun.malesef alıcı gibirnet satıcı Türk Telekom alt yapı Türk Telekom ait bunun çözümü belli ankastre kablo çıkmış olabilir yada kabloda sorun yada modem bunlarda sorun yoksa linkendl direk umit bey ulaşın.turk Telekom ceosu sorununuz hemen çözülür.ustune ankastre eve Türk Telekom sıfır yeni kablo çeker.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
3 senedir sorunsuz olan hattımda sürekli internet kesiliyor (vdsl ışığı sürekli yanıyor hatta sorun yok) artık değiştirme vakti geldi ya geçen arıza kaydı açtım hızımı düşürmüşler üstelik aptala anlatır gibi dedim ki vdsl ışığı sönmüyor hatta bi sorun yok.
Bugün 5 dakika da bir internet erişimi gidip geliyor canıma tak etti kesinlikle değiştireceğim
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
modem den kaynaklı sorun olabilir.yada diş tesisat kablolarda kablo ankastre bağlı kablo filan kopma gibi ama devamlı ışık yanıyorsa modemde modem ile alakalıdır.modeme reset atıp tekrar kurulum yapıp deneyin.buyuk ihtimal sizin kabloda görünüyor yada ansktre modemde temassizlik olduğu için hız düşümü oluyor.disardaki ankastre kutudan alıyorsanız kutu bağlantısını kablonuza bakın derim.en kolay çözümü linkendl kullanıyorsanız.turk Telekom ceosu ümit bey dm ulaşın.turk Telekom servisi size sıfır yeni kablo çeksin ansktre sizin modem arasındaki hız değerleri ölçümu yapsın.ankstre ile size gelen direk arası kablo bağlantısına baksınlar.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jaiecris -- 26 Eylül 2023; 15:1:18 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X