Şimdi Ara

GIGABYTE ürünleriyle ilgili görüş ve sorunlarınız hk. (16. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
374
Cevap
2
Favori
8.554
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Sayın İlgili,

    Belirttiğiniz ifadelerden bizim anladığımız kadarıyla aslında bizi hiç anlayamamışsınız. Kur durumundan kaynaklanan fiyatlar tüm markalar için geçerlidir, lütfen bize bundan etkilenmeyen ve piyasada ürün satan benzer bir marka gösteriniz. Bu durum şirketlerin belirlediği bir durum olmadığı gibi enflasyon denilen bir durum mevcuttur. İktisat bilgisi bu yüzden çok önemlidir. Bir diğer konu UEFI bios yıllardır bizde kullanılmaktadır, buradan da anladığımız kadarıyla eski ürünlerimizi hiç inceleme fırsatı bulamamış olduğunuzdur. Biz ekstradan dual bios özelliğini de getirmiş bulunmaktayız, bunun sebebi bios çökmesi gibi durumlarda son kullanıcıların sorun yaşamamalarıdır ki aldığımız bir çok yorumda bunun ne kadar başarılı olduğunu görebiliyoruz.
    Diğer bir yorumunuz olan revizyon çöplüğünü ise pek anlayamadık. Bildiğiniz üzere revizyonun anlamı yeniliktir, bir ürünün revize edilmesi o ürünün güncelleştirilmiş halidir ki teknoloji sürekli güncellenmektedir ve gelişmektedir. Yani size göre bir teknoloji firması olarak gelişen ve yenilenen teknolojiyi takip etmek yerine ürünlerimizi 'revizyon çöplüğüne' çevirmememiz gerektiğidir?
    Son yorumunuza da maalesef katılamamaktayız, çünkü ürün kutuları üzerinde bulunan etikette ürün seri numarasıyla birlikte model ve revizyon numarasını da bulabilirsiniz.

    Son olarak eğer kullanmış olduğunuz bir ürününüz var ise ki bunu pek sanmıyoruz, sebebi ise ürünlerimiz hakkında oldukça yanlış ya da eksik bir bilgiye sahipsiniz, yine de var ise lütfen yaşamış olduğunuz sorunu iletiniz sizlere seve seve yardımcı oluruz.

    Saygılarımızla




  • GIGABYTE TÜRKİYE Anakart kullanıcısına yanıt
    Yemin ederim laf olsun torba dolsun diye buradasınız...
  • GIGABYTE TÜRKİYE Anakart kullanıcısına yanıt
    Her mesaj cevaplanmakta mıdır ? Attığım mesajların hepsinin ss'ini alıp atabilirim ayda 1 falan attığım 10 mesajdan birine oda denk gelirse cevap veriyorsunuz ondada seri numarası sorup sonra cevap vermiyorsunuz ısrarla mesaj atmama rağmen tek bir cevap bile alamadım ve ürünümde uzun süredir serviste bir de ürün yolladığım gibi gelirse bak sen şu işe show yapmak için konu açmışsınız başka birşey demiyorum iyi akşamlar. Zeki Kosif
  • GIGABYTE TÜRKİYE Anakart kullanıcısına yanıt
    quote:

    Sayın İlgili,

    Belirttiğiniz ifadelerden bizim anladığımız kadarıyla aslında bizi hiç anlayamamışsınız. Kur durumundan kaynaklanan fiyatlar tüm markalar için geçerlidir, lütfen bize bundan etkilenmeyen ve piyasada ürün satan benzer bir marka gösteriniz. Bu durum şirketlerin belirlediği bir durum olmadığı gibi enflasyon denilen bir durum mevcuttur. İktisat bilgisi bu yüzden çok önemlidir. Bir diğer konu UEFI bios yıllardır bizde kullanılmaktadır, buradan da anladığımız kadarıyla eski ürünlerimizi hiç inceleme fırsatı bulamamış olduğunuzdur. Biz ekstradan dual bios özelliğini de getirmiş bulunmaktayız, bunun sebebi bios çökmesi gibi durumlarda son kullanıcıların sorun yaşamamalarıdır ki aldığımız bir çok yorumda bunun ne kadar başarılı olduğunu görebiliyoruz.
    Diğer bir yorumunuz olan revizyon çöplüğünü ise pek anlayamadık. Bildiğiniz üzere revizyonun anlamı yeniliktir, bir ürünün revize edilmesi o ürünün güncelleştirilmiş halidir ki teknoloji sürekli güncellenmektedir ve gelişmektedir. Yani size göre bir teknoloji firması olarak gelişen ve yenilenen teknolojiyi takip etmek yerine ürünlerimizi 'revizyon çöplüğüne' çevirmememiz gerektiğidir?
    Son yorumunuza da maalesef katılamamaktayız, çünkü ürün kutuları üzerinde bulunan etikette ürün seri numarasıyla birlikte model ve revizyon numarasını da bulabilirsiniz.

    Son olarak eğer kullanmış olduğunuz bir ürününüz var ise ki bunu pek sanmıyoruz, sebebi ise ürünlerimiz hakkında oldukça yanlış ya da eksik bir bilgiye sahipsiniz, yine de var ise lütfen yaşamış olduğunuz sorunu iletiniz sizlere seve seve yardımcı oluruz.

    Saygılarımızla




    1.)Revizyon'un anlamı yenilik değil 'düzeltme' demektir.
    Benim gibi PC sektöründe profesyonel amaçları olan kişiler çok iyi biliyor Elektronik Terminolojisinde revizyon pcb şeması sürümünü temsil eder.
    Sizin şahsi olarak bilmemeniz gayet doğaldır.

    quote:

    Diğer bir yorumunuz olan revizyon çöplüğünü ise pek anlayamadık.

    Anlatmaya gerek yok zaten işte kanıtı:

    Model ismi: Revizyon sayıları:
    990FXA-UD3 rev. 4.1 rev. 4.0 rev. 3.0 rev. 1.2 rev. 1.1

    970a-d3 rev. 1.0 1.1 rev. 1.2 rev. 1.3 rev. 1.4 rev. 3.0

    990xa-ud3 rev. 1.0 rev. 3.0 rev. 3.1
    (Dahası da mevcuttur,yeterli gelmediyse daha fazla model/revizyon yazabilirim.)
    Birtek UEFI getiren son revizyonlar dışında deneyimi üst seviyeye çıkaran hiç yenilik yok.
    Ki gigabyte istese eski award bioslu modellere uefi biosu çıkarabilir.Buna engel olan birşey yok.
    Revizyonları kontrol edin, VRM/chipset pasif soğutucu,ethernet ve ses çipi dışında değişen birşey yok.
    Peki sizin olduğunu zannetiğiniz "yenilik" anlayışı REALTEK gibi en iyi ses çipleri üreten firmadan vazgeçip VIA gibi 'iş görsün' standardına düşürmek ile mi oluyor?

    Biz revizyon bilgisi mağazalarda satılan ürünlerin bilgi kısmında yok deyince, siz resmen ' kutuda var işte al bak revizyon numarası yazıyor ' yorumu yapıyorsunuz.İkisi aynı şey midir acaba tekrar soruyorum?
    Alın size örnekler:
    H81M-S2PVhttp://www.vatanbilgisayar.com/gigabyte-h81m-s2pv-intel-h81-soket-1150-ddr3-1600mhz-dvi-vga-anakart.html
    3 revizyonu var ama hangisi, satılıyor bilgi yok
    B85M-D2Vhttp://www.kocpa.com/gigabyte-b85m-d2v-ddr3-1600mhz-svgl16x-1150p-pmu7448
    Bu modelinde 3 revizyonu var ama hangisi, satılıyor bilgi yok
    Daha fazla örnek,kanıt veya başka mağazalardan link isterseniz atabilirim sıkıntı yok.

    2.)UEFI için söylediğimi tekrar okuyun.Anlamadıysanız özet geçeyim.Siz 2011 yılında daha yeni uefi BIOS'lu anakart üretmeye başladığınızda rakipleriniz 2. ve 3. nesil (u)efi bioslara sahip anakartları üretiyorlardı.

    Yazılım tarafınız berbat.Sizin Easytune ile MSI'nin control center'ını veya Asus'un AI suite yazılımını yan yana koyun hem fonksiyonellik hemde görsellik olarak sizin easytune programı çağ dışı kalıyor.



    3.)Size kur'u bahane ediyorsunuz dedim, Yurtdışı ürünler ile kıyaslayınca bizde daha pahalıya satılıyorsa burdaki suç kullanıcının değil, sizin ve yerel mağazalar ile yaptığınız anlaşmalardır.
    2. dercede sorumlu ise vergilerdir ki siizn rakiplerinizde aynı vergileri ödüyor.Ama sizin gibi fiyat şişirmesi yapmıyor.
    Son olarak,
    1988 yılından beri pc kullanıyorum,ilk kullandığım gigabyte 6vtx ile pentium 3 tualitin işlemcili sistemden beri yani 2000'li yılların başından beri tercihimi gigabyte anakartlardan yana kullanıyorum.Son birkaç yılda yaptıklarınıza bakınca geriye doğru gittiğinizi görüyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-6EE7900E1 -- 10 Mart 2017; 23:7:7 >




  •  GIGABYTE ürünleriyle ilgili görüş ve sorunlarınız hk. Attığım mesajlar fotoğraftadır bu sadece bir kısmı attığım mesajların sadece ikisine cevap verildi birincisinde seri numarası soruldu ikincisinde ise kopyala yapıştır yapılmış bir mesaj fakat o mesajlarada cevap vermeme rağmen kesinlikle bir geri dönüş alamadım diğer attıklarım da fotoğraf da görünmektedir buradan yardımcı olmaya çalışacağınza keşke maillere bakıp telefonları açsanız (Ürünüm hala servistedir hiç bir geri dönüş alınamamıştır.Telefonlarında açılmaması cabası) Ürünü 11 şubat da yolladım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dtmnyars -- 10 Mart 2017; 22:18:0 >




  • dtmnyars kullanıcısına yanıt
    Sayın İlgili,

    Lütfen telefon numaranızı bize mesaj yolu ile iletiniz, tarafınıza dönüşü biz sağlayalım.

    Saygılarımızla
  • Arızalı gigabyte z77-d3h anakart var elimde. Nerede tamir ettirebilirim. Kadıköy yazıcıoğlunda bir yere götürdüm ama yapamadılar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • deathness666 kullanıcısına yanıt
    Sayın İlgili,

    0212 288 52 96 numaralı telefondan detaylı bilgi alabilirsiniz.

    Saygılarımızla
  • Selamlar, Gigabyte Aorus X370 Gaming 5 anakart aldım ancak ön panele kulaklık takınca gelen ses bir süre sonra cızırtı yapıyor. Kulaklığı çıkarıp geri takınca düzeliyor. Bir süre sonra tekrar ediyor.



    İnternette aynı sorunu yaşayan farklı insanlar da buldum, ne yapmak lazım? Servis beklemek istemiyorum doğrusu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Elessar Eredhian kullanıcısına yanıt
    Sayın İlgili,

    0212 288 52 96 numaralı telefondan teknik servisimizi arayarak detaylı bilgi alabilirsiniz.

    Saygılarımızla
  • Arkadaşlar merhaba,
    Elimde Gigabyte GA-Z170-Gaming K3-EU (rev. 1.0) anakart mevcut ve bunun üzerine Win7 x64 Kurulu sistem, Onboard Lan Kiler E2200.

    Şimdi bundaki sorun; GÜNCEL Driveri kurulu, herşey tamam, aygıt yöneticisinden görüyorum, modemden gelen kablo (yeni değiştim) takılı, falan filan ama kart üzerinde fiziksel olarak kablo takılan yerdeki ışık yanmıyor sanki biostan kapalıymış gibi ama biostanda kontrol ediyorum aktif ve windows bunu bağdaştırıcı ayarlarında "kablo takılı değil" olarak görüyor.

    Sorun ne olabilir anlamadım.

    Bilen bir arkadaşımız bana ışık tutabilirmi.
    Teşekkürler.
  • bi konuda yardımınza ihtiyacım var GA-Z77X-UD5H-WB WIFI anakratımda resimlerdeki gbi bir sorun oluştu garanti ne kadar var varmı yokmu bilmiyorun ücretli onarımı konusunda servisinizden yardımcı olabilirmisiniz.
  • ZoltaR Z kullanıcısına yanıt
    Sayın İlgili,

    En detaylı ve kesin çözüm için lütfen teknik servisimiz ile iletişime geçiniz. 0212 288 52 96 numaralı telefondan ulaşabilirsiniz.

    Saygılarımızla
  • muhammet1991 M kullanıcısına yanıt
    Sayın İlgili,

    Resimler mevcut değildir ancak ürününüzün seri numarasını yollarsanız garanti süresini kontrol edebiliriz. Ürününüzü alış tarihinizden itibaren 3 yıl garanti kapsamındadır. Yine de 0212 288 52 96 numaralı telefondan süre ve süreç hakkında bilgi alabilirsiniz.

    Saygılarımızla
  • sizin servis dedınız yer benım anakartımı 1 ay boyunca esır aldı cok merak edıyorum anakarta acaba bu kadar ne oldu da 1 ay boyunca ne işlem yapıldı ne sorunu vardı bu kadar da aradıgımızda hıc bı soruya yanıt yok acaba ılkokul ogrencısı mı calısıtırıyorsunuz yapamıyolar ben boyle bı rezıllık gormedım
  • aegesa 1.0.0.6 kodlu am4 anakart bioslari ne zaman cikar acaba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bluesunset kullanıcısına yanıt
    Sayın İlgili,

    Ürününüzün seri numarasını iletirseniz kontrolü sağlayıp tarafınıza bilgi verebiliriz.

    Saygılarımızla
  • Sayın İlgili,

    Bios yazılımını yurtdışı merkezimiz hazırladığı için net bir tarih belirtemiyoruz. Ancak yeni yazılımlar hazırlanmaktadır.

    Saygılarımızla
  • GIGABYTE TÜRKİYE Anakart kullanıcısına yanıt
    pm attım
  • Ga AB350 Gaming 3(ledli olan model) Almayı düşünüyorum, ryzen5 1600 işlemci kullanacağım, bildiğim kadarıyla bu anakart r7 serisi için çıkmıştı ilk olarak. R5 için ilk önce r7 işlemci takıp güncellememi yapmak gerekiyor? Yoksa direk r5 1600 takıp kullanabilirmiyim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.