Şimdi Ara

GIGABYTE ürünleriyle ilgili görüş ve sorunlarınız hk. (14. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
374
Cevap
2
Favori
8.554
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: YasiKa

    O kadar resmi bir dil kullanıyor ki sanki aksini yapsa işten cıkarılacak
    Gigabyte TR pazarını MSI'a kaptırmış bu belli çırpınma boşuna.

    valla kimle kim yarışır orasını bilemem
    ama msi da gigabyteda aynı RMA servisi servis noktası diye kullanıyor
    msi ürünleride gigabyte ürünlerinden aşağı kalır değil.
    msi anakartlarda da şikayetler hiçde küçümsenmicek kadar artış var.

    msi ve gigabyte aynı tasdan ayran iciyor diyebiliriz
    Eeee nede olsa türkiyedeki servis noktaları aynı...
  • Hiç şaşırmıyorum. Bu şekilde kullanıcıya erişmeye çalışacak başka firmalara da konudan örnek alıp, varsa öyle planları hiç girişmeden vazgeçmelerinin sağduyululuğuna güvenebilirler. Kullanıcı biraz azmış burada.
    Kendi bozduğu anakartı tamire gidince 'yeni' anakart bekleyen, bunu kendine hak gören kullanıcılar var. Sanki ülkemiz Tayvan, para birimimiz Tayvan Doları.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mete Can Karahasan -- 27 Şubat 2017; 19:51:10 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mete Can Karahasan

    Hiç şaşırmıyorum. Bu şekilde kullanıcıya erişmeye çalışacak başka firmalara da konudan örnek alıp, varsa öyle planları hiç girişmeden vazgeçmelerinin sağduyululuğuna güvenebilirler. Kullanıcı biraz azmış burada.
    Kendi bozduğu anakartı tamire gidince 'yeni' anakart bekleyen, bunu kendine hak gören kullanıcılar var. Sanki ülkemiz Tayvan, para birimimiz Tayvan Doları.

    Mete, öncelikle hoşgeldin. 3 gündür yoktun, özlettin kendini.

    Yorumuna gelince, bence sen, arkadaşın yaşadığı sıkıntıyı bile okumamışsındır.




  • BalistikBomba B kullanıcısına yanıt
    Evet.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mete Can Karahasan

    Evet.

    Samimi cevabından ötürü sana teşekkür ederim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mete Can Karahasan

    Hiç şaşırmıyorum. Bu şekilde kullanıcıya erişmeye çalışacak başka firmalara da konudan örnek alıp, varsa öyle planları hiç girişmeden vazgeçmelerinin sağduyululuğuna güvenebilirler. Kullanıcı biraz azmış burada.
    Kendi bozduğu anakartı tamire gidince 'yeni' anakart bekleyen, bunu kendine hak gören kullanıcılar var. Sanki ülkemiz Tayvan, para birimimiz Tayvan Doları.

    eyer ben anakartı gercekten kendım bozsam hiç gamyemem servise gitdiğinde kullanıcı hatası denilerek geri gelir.

    kaldı ki ürünüm tamir görüyor ama tamirde yapılan işlemin raporu ürün içerisinden çıkmıyor.
    ürünüm 2 defa servise gitdi yapılan işlem raporu ortada yok.

    bu Gigabyte türkiye nickli arkadaşda sözde yardımcı olcak ama gecen haftadan beri ne girdiği var nede ürünüm hakkında bilgi verdiği var

    kaldı ki buradaki kullanıcılaa azdı diyemezsiniz
    ben manyakmıyım 1100 tl bir anakarta kendim müdahele ediyim




  • uzman12 kullanıcısına yanıt
    Tek siz değilsiniz bunu yapan. Hiç kusura bakmayın, ses kartı alın geçsin. Zaten baştan yapmanız gerekirdi...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mete Can Karahasan

    Tek siz değilsiniz bunu yapan. Hiç kusura bakmayın, ses kartı alın geçsin. Zaten baştan yapmanız gerekirdi...

    sen olsan 1100tl değerindeki bir anakartın sorunu görmezdenmi gelirdin
    ben görmezden gelemem 1100tl benim çok para
    kaldıki dünya çapındaki kullanılarda bu sorunu yaşayan birçok kişi varken...
  • uzman12 kullanıcısına yanıt
    Hocam, 1100TL veriyorsun, ses kartı almıyorsun... Tercih senin. Ortada senin düşüp kalkmalarını seyreden bunca insan var. Kimse de sana aklın yolunu söylemiyor. Ses kartı olmadan Realtek'le de bu iş olmaz. Kendini bir yetkili ciddiye alana dek zincirlere vurmana da gerek yok. Al, kurtul. Sana öyle söylüyorum. Harcadığın zamana, çektiğin çileye yazık. Bu anakartlar tam otomatik yerleştiriliyor, sana tamiri aynı şekilde olsun demen bile abes. Çıtırtı duyuyormuşsun diye de hiç şaşırma, ayrı düzlemde ses kartının olmasının neden önemli olduğunu da yaşayarak görmüşsün. İstediği kadar stereo paraziti düşük olsun. Giriş-çıkış arasında fark oluşturamadıktan sonra, aynı düzlemde yol aldıktan sonra filtrelemenin maksadı kalmıyor, bence.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mete Can Karahasan

    Hocam, 1100TL veriyorsun, ses kartı almıyorsun... Tercih senin. Ortada senin düşüp kalkmalarını seyreden bunca insan var. Kimse de sana aklın yolunu söylemiyor. Ses kartı olmadan Realtek'le de bu iş olmaz. Kendini bir yetkili ciddiye alana dek zincirlere vurmana da gerek yok. Al, kurtul. Sana öyle söylüyorum. Harcadığın zamana, çektiğin çileye yazık. Bu anakartlar tam otomatik yerleştiriliyor, sana tamiri aynı şekilde olsun demen bile abes. Çıtırtı duyuyormuşsun diye de hiç şaşırma, ayrı düzlemde ses kartının olmasının neden önemli olduğunu da yaşayarak görmüşsün. İstediği kadar stereo paraziti düşük olsun. Giriş-çıkış arasında fark oluşturamadıktan sonra, aynı düzlemde yol aldıktan sonra filtrelemenin maksadı kalmıyor, bence.

    düşüncen için teşekür ederim
    seninde dediğin gibi Tercih benim...




  • uzman12 kullanıcısına yanıt
    Hocam sıfırında bu sorun çıkmış, bir daha alsan ne çıkacak sanıyorsun?
  • uzman12 kullanıcısına yanıt
    Sayın İlgili,

    Ürününüzle ilgili servisten detaylı bilgi alınmıştır. Şunu belirtmeliyiz ki ürününüzde bahsettiğiniz 'kabarma' gibi bir durum bulunamamıştır ancak yine de 'MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ' için gerekli işlemlerin yapılacağından emin olabilirsiniz. İşlemler en kısa sürede tamamlanacaktır.

    Saygılarımızla
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GIGABYTE TÜRKİYE Anakart

    Sayın İlgili,

    Ürününüzle ilgili servisten detaylı bilgi alınmıştır. Şunu belirtmeliyiz ki ürününüzde bahsettiğiniz 'kabarma' gibi bir durum bulunamamıştır ancak yine de 'MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ' için gerekli işlemlerin yapılacağından emin olabilirsiniz. İşlemler en kısa sürede tamamlanacaktır.

    Saygılarımızla

    bu konu içinde sayfa 13 de ürün resimleri ekli bakabilirsiniz
    kabarma harıcınde yanan arka aydınlatma ledlerini de karardığı veya yandığını göre bilirsiniz
    müşteri memnuniyeti için nasıl bir işlem yapmayı düşünüyorsunuz.
    cevabiniz için teşekürler.
  • Gigabyte anakart ve ekran kartları kaç yıl garantili oluyor toplam 2mi 3mü ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RazorXmia

    Gigabyte anakart ve ekran kartları kaç yıl garantili oluyor toplam 2mi 3mü ?

    3 yıl grantili
    piyasada asus ve gigabyte 3yıl granti verir
    msi anakart ve ekran kartları 2 yıldır
  • Çizgi Elektroniğin Asus ile son demlerini yaşadığı zamanlarda Asus anakartım için epey iyi muameleler görmüştüm, hatta garantisi bittikten sonra bile ücretsiz tamir edip kargo paralarını bile ödeyerek mağduriyetimi gidermişlerdi. Hasretiz insan gibi muamele görmeye.

    Geçmiş olsun.
  • Şu başlığa yazmayayım diyorum. Boşver diyorum. Sanane ya diyorum kendime.
    Ama görmezden de gelemiyorum.

    Herkes ahkam kesmiş de, kimse şunları düşünmüyor!:
    1- Üst seviye Gaming bir anakart, bir firmanın amiral, sancak modelleri olup, o firmanın prestiji demektir! 300-500 TL'lik bir anakartı tamir edebilirsiniz, üst seviye anakartlar da sıkıntı olabilir, bu o firmanın kötü ürünleri olduğu anlamına gelmez. Ama şurası çok çok önemli: Üst seviye anakartlarda, kullanıcı hatası yoksa, yani üretimden sıkıntılı çıkmışsa, bu anakartı tamir etmeyip, kullanıcıya yenisini göndermeniz gerekir. Müşteri memnuniyeti tam olarak budur!

    Ben bir müşteri olarak olaya şöyle bakarım: Eğer çok pahalı değil de, giriş-orta segment bir ürün almışssam, bu pekala bozulabilir, servise gider, tamir görür, olmazsa değişim yapılır.Bunlar oldukça tabii olan olaylardır. Buna bakarak firmayı kötülemem!
    Ama çok para verip, üst seviye bir komponent almışsam, aldığım ürün, üretimden hatalı çıkmışsa, tamir değil, direkt olarak değişim beklerim. Eğer, bu yapılmazsa, o firmanın ürettiği basit bir kabloyu bile bundan sonra asla almam, aldırmam!

    Bizim ülkemizde, firmaların pek çoğunda müşteri memnuniyeti olayı yok! Sanıyorlar ki, bir anakartın yenisini verince zarar edeceğiz, hayır aslında bir anakart vereceksin, ama karışılığında pek çok müşterinin güvenini kazanacaksın. Müşteri bir ürün almaya kalktığında, marka olarak aklına ilk sen geleceksin. Tereddüt etmeyecek, direkt, satın al butonuna basacak. Böylelikle kazanacaksın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BalistikBomba -- 1 Mart 2017; 2:15:47 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: damn2u

    Çizgi Elektroniğin Asus ile son demlerini yaşadığı zamanlarda Asus anakartım için epey iyi muameleler görmüştüm, hatta garantisi bittikten sonra bile ücretsiz tamir edip kargo paralarını bile ödeyerek mağduriyetimi gidermişlerdi. Hasretiz insan gibi muamele görmeye.

    Geçmiş olsun.


    evet çizgi elkt. dediğiniz gibi bir firmaydı

    bakın ben firma işletiyorum ve 11 yıllık bir firma
    asus, msi, gigabyte, biosstar, foxconn, gibi bir çok ürün markasının anakartını satdım
    bu ürünlerin hepsini servise gönderdim ama ister inanın ister inanmayın sadece gigabyte ürün göndermedim
    11 yılda gigabyte ürünü 2 adet servise gitdi ve değişim oldu onlarda.

    ben dana nediyim arkadaşlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BalistikBomba

    Şu başlığa yazmayayım diyorum. Boşver diyorum. Sanane ya diyorum kendime.
    Ama görmezden de gelemiyorum.

    Herkes ahkam kesmiş de, kimse şunları düşünmüyor!:
    1- Üst seviye Gaming bir anakart, bir firmanın amiral, sancak modelleri olup, o firmanın prestiji demektir! 300-500 TL'lik bir anakartı tamir edebilirsiniz, üst seviye anakartlar da sıkıntı olabilir, bu o firmanın kötü ürünleri olduğu anlamına gelmez. Ama şurası çok çok önemli: Üst seviye anakartlarda, kullanıcı hatası yoksa, yani üretimden sıkıntılı çıkmışsa, bu anakartı tamir etmeyip, kullanıcıya yenisini göndermeniz gerekir. Müşteri memnuniyeti tam olarak budur!

    Ben bir müşteri olarak olaya şöyle bakarım: Eğer çok pahalı değil de, giriş-orta segment bir ürün almışssam, bu pekala bozulabilir, servise gider, tamir görür, olmazsa değişim yapılır.Bunlar oldukça tabii olan olaylardır. Buna bakarak firmayı kötülemem!
    Ama çok para verip, üst seviye bir komponent almışsam, aldığım ürün, üretimden hatalı çıkmışsa, tamir değil, direkt olarak değişim beklerim. Eğer, bu yapılmazsa, o firmanın ürettiği basit bir kabloyu bile bundan sonra asla almam, aldırmam!

    Bizim ülkemizde, firmaların pek çoğunda müşteri memnuniyeti olayı yok! Sanıyorlar ki, bir anakartın yenisini verince zarar edeceğiz, hayır aslında bir anakart vereceksin, ama karışılığında pek çok müşterinin güvenini kazanacaksın. Müşteri bir ürün almaya kalktığında, marka olarak aklına ilk sen geleceksin. Tereddüt etmeyecek, direkt, satın al butonuna basacak. Böylelikle kazanacaksın.





    sen doğru olan ve yanlış olan herşeyi dedin zaten

    artık yoruldum 2 aydır aldığım bir anakartın sıkıntılarını çekiyorum
    ( hayır ürünü bu hale ben getirdiysem çıkın deyin kullanıcı hatası deyin bunu bile söyliyemiyosunuz. birde diyosunuzki yapılan işlem doğru. yapılan işlemde bir yanlış yok. yaw anakartımın altındaki led aydınlatması yanmış.
    kaldıki ben ürünüme servise gönderirken iade veya değişim talebiyle gönderdim. siz kullanıcılarınızın şikayetlerini dinliyorsanız ben ürünümü servise gönderirken yaşadığım sorunu ve talebimi belirtip gönderdim. çok iyi dinlemişiniz tebrik ederim süpersiniz... )

     GIGABYTE ürünleriyle ilgili görüş ve sorunlarınız hk.

    2 aydır işlemcim ram ekran kartı harddisk kasam mönitorum yatıyor
    2 aydır bir anakart uğraşıyorum. artık yoruldum yaa dert anlatmakdan..

    daha nediyim ben  GIGABYTE ürünleriyle ilgili görüş ve sorunlarınız hk.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: uzman12


    quote:

    Orijinalden alıntı: BalistikBomba

    Şu başlığa yazmayayım diyorum. Boşver diyorum. Sanane ya diyorum kendime.
    Ama görmezden de gelemiyorum.

    Herkes ahkam kesmiş de, kimse şunları düşünmüyor!:
    1- Üst seviye Gaming bir anakart, bir firmanın amiral, sancak modelleri olup, o firmanın prestiji demektir! 300-500 TL'lik bir anakartı tamir edebilirsiniz, üst seviye anakartlar da sıkıntı olabilir, bu o firmanın kötü ürünleri olduğu anlamına gelmez. Ama şurası çok çok önemli: Üst seviye anakartlarda, kullanıcı hatası yoksa, yani üretimden sıkıntılı çıkmışsa, bu anakartı tamir etmeyip, kullanıcıya yenisini göndermeniz gerekir. Müşteri memnuniyeti tam olarak budur!

    Ben bir müşteri olarak olaya şöyle bakarım: Eğer çok pahalı değil de, giriş-orta segment bir ürün almışssam, bu pekala bozulabilir, servise gider, tamir görür, olmazsa değişim yapılır.Bunlar oldukça tabii olan olaylardır. Buna bakarak firmayı kötülemem!
    Ama çok para verip, üst seviye bir komponent almışsam, aldığım ürün, üretimden hatalı çıkmışsa, tamir değil, direkt olarak değişim beklerim. Eğer, bu yapılmazsa, o firmanın ürettiği basit bir kabloyu bile bundan sonra asla almam, aldırmam!

    Bizim ülkemizde, firmaların pek çoğunda müşteri memnuniyeti olayı yok! Sanıyorlar ki, bir anakartın yenisini verince zarar edeceğiz, hayır aslında bir anakart vereceksin, ama karışılığında pek çok müşterinin güvenini kazanacaksın. Müşteri bir ürün almaya kalktığında, marka olarak aklına ilk sen geleceksin. Tereddüt etmeyecek, direkt, satın al butonuna basacak. Böylelikle kazanacaksın.





    sen doğru olan ve yanlış olan herşeyi dedin zaten

    artık yoruldum 2 aydır aldığım bir anakartın sıkıntılarını çekiyorum
    ( hayır ürünü bu hale ben getirdiysem çıkın deyin kullanıcı hatası deyin bunu bile söyliyemiyosunuz. birde diyosunuzki yapılan işlem doğru. yapılan işlemde bir yanlış yok. yaw anakartımın altındaki led aydınlatması yanmış.
    kaldıki ben ürünüme servise gönderirken iade veya değişim talebiyle gönderdim. siz kullanıcılarınızın şikayetlerini dinliyorsanız ben ürünümü servise gönderirken yaşadığım sorunu ve talebimi belirtip gönderdim. çok iyi dinlemişiniz tebrik ederim süpersiniz... )

     GIGABYTE ürünleriyle ilgili görüş ve sorunlarınız hk.

    2 aydır işlemcim ram ekran kartı harddisk kasam mönitorum yatıyor
    2 aydır bir anakart uğraşıyorum. artık yoruldum yaa dert anlatmakdan..

    daha nediyim ben  GIGABYTE ürünleriyle ilgili görüş ve sorunlarınız hk.

    Sayın İlgili,

    Sizlerle defalarca iletişime geçmemize rağmen kaldı ki ürün konusunda size yardımcı olacağımızı ve bu en kısa sürede gerçekleşeceğini belirtmemize rağmen ısrarla bu tip mesajlar atmanızı art niyetli olarak adlandırıyoruz artık. Sizlere sanki ürün hakkında yardımcı olmayacağımızı belirtmişiz gibi lanse etmeniz açıkcası bizleri üzmektedir. Bu ürününüzle ilgili sorun çözümlenecektir. Bizler son kullanıcılarımıza her türlü sorunlarında yardımcı olmaya çalışmaktayız. Sizden sadece süreci takip etmenizi rica ediyoruz.

    Saygılarımızla




  • 
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.