Şimdi Ara

GIGABYTE ürünleriyle ilgili görüş ve sorunlarınız hk. (13. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
374
Cevap
2
Favori
8.554
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar benim boyle bir sikintim var konusunu da actim, Gigabyte' in sayfasindan numaranizi alip aradim 2-3 gundur konusuyorum oradan Cuneyt Beyle sikintimi eger sorunuma çare bulunmayacak ise değisim istemek zorunda kalacagim yazilimlarini kullanamadiktan sonra o anakarti kullanmamin ne anlami var.





    https://forum.donanimhaber.com/gigabyte-z270x-gaming-5-sorunsali--124223625

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CooLeqenD

    Merhabalar benim boyle bir sikintim var konusunu da actim, Gigabyte' in sayfasindan numaranizi alip aradim 2-3 gundur konusuyorum oradan Cuneyt Beyle sikintimi eger sorunuma çare bulunmayacak ise değisim istemek zorunda kalacagim yazilimlarini kullanamadiktan sonra o anakarti kullanmamin ne anlami var.





    https://forum.donanimhaber.com/gigabyte-z270x-gaming-5-sorunsali--124223625

    sıraya gir dicem ama gene orda da söyledim vakit kaybetme hemen iade et arkadaşım
    o cüneyt beyde herkeze aynı mavalı anlatıyor zaten ben anakartı aldım ses sorunumu oyun dosyalarından sandım sonra yazılım denedım sonra sürücülerden sandım nafile çözüm yok
    sen barı zaman kaybetme ve iade şansın varken iade et




  • 'info@gigabyte.com.tr' den gönderilen maillere neden cevap vermiyorsunuz. her kanaldan sizlere ulaşmaya çalışıyoruz ne telefon ne mail insanları hiçbir şekilde kaale almıyorsunuz. para kazanırken iyi de sonrası neden bukadar batık. ne işiniz var ozaman türkiye piyasasında.... ezberletmişsiniz bikaç teknik bilgi onu tekrarlayıp duruyorlar. okadarını yıllardır ben bu forumda öğrendim zaten. tabi eminim bir cevap buraya gelmez de zaten o yürek te nerde sizde..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: uzman12


    quote:

    Orijinalden alıntı: Özgür Can

    http://www.hepsiburada.com/gigabyte-ga-z270-hd3-intel-z270-3866mhz-oc-ddr4-soket-1151-atx-anakart-p-HBV000003FCZN

    kullanan var mı yeterli bir kartmıdır?

    arkadaşım kusura bakma ama gigabyte ürünlerini tercih etme
    ben ga-z170x gaming 7 aldım
    daha 6 aylık anakart aldığım andan itibaren ses kartı sorunum oldu
    gecen haftadan beri gigabyte türkiye nickli arkadaşa sorunumu burada ve özel msj
    olarak soruyorum okuyor ama bi tenezzül edipde cevap vermiyor
    daha nediyim ben

    Sayın İlgili,

    Mesajınız yanıtlanmıştır. Sorunun çözümü için ürünün seri numarası gereklidir, tarafımıza ilettiğiniz anda gerekli işlemler gerçekleştirilecektir.

    Saygılarımızla




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CooLeqenD

    Merhabalar benim boyle bir sikintim var konusunu da actim, Gigabyte' in sayfasindan numaranizi alip aradim 2-3 gundur konusuyorum oradan Cuneyt Beyle sikintimi eger sorunuma çare bulunmayacak ise değisim istemek zorunda kalacagim yazilimlarini kullanamadiktan sonra o anakarti kullanmamin ne anlami var.





    https://forum.donanimhaber.com/gigabyte-z270x-gaming-5-sorunsali--124223625

    Sayın İlgili,

    Böyle bir durumla karşılaştığınız için özür dileriz. Lütfen iletişim bilgilerinizi mesaj yoluyla bize iletiniz.

    Saygılarımızla




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hüliş

    'info@gigabyte.com.tr' den gönderilen maillere neden cevap vermiyorsunuz. her kanaldan sizlere ulaşmaya çalışıyoruz ne telefon ne mail insanları hiçbir şekilde kaale almıyorsunuz. para kazanırken iyi de sonrası neden bukadar batık. ne işiniz var ozaman türkiye piyasasında.... ezberletmişsiniz bikaç teknik bilgi onu tekrarlayıp duruyorlar. okadarını yıllardır ben bu forumda öğrendim zaten. tabi eminim bir cevap buraya gelmez de zaten o yürek te nerde sizde..

    Sayın İlgili,

    Info adresimize gelen mailler an içerisinde yanıtlanmaktadır. Lütfen mailinizi tekrar yönlendiriniz. Ya da iletişim bilgilerinizi bizimle paylaşırsanız sizlere yardımcı olabiliriz.

    Saygılarımızla
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GIGABYTE TÜRKİYE Anakart


    quote:

    Orijinalden alıntı: hüliş

    'info@gigabyte.com.tr' den gönderilen maillere neden cevap vermiyorsunuz. her kanaldan sizlere ulaşmaya çalışıyoruz ne telefon ne mail insanları hiçbir şekilde kaale almıyorsunuz. para kazanırken iyi de sonrası neden bukadar batık. ne işiniz var ozaman türkiye piyasasında.... ezberletmişsiniz bikaç teknik bilgi onu tekrarlayıp duruyorlar. okadarını yıllardır ben bu forumda öğrendim zaten. tabi eminim bir cevap buraya gelmez de zaten o yürek te nerde sizde..

    Sayın İlgili,

    Info adresimize gelen mailler an içerisinde yanıtlanmaktadır. Lütfen mailinizi tekrar yönlendiriniz. Ya da iletişim bilgilerinizi bizimle paylaşırsanız sizlere yardımcı olabiliriz.

    Saygılarımızla

    'info@gigabyte.com.tr'

    doğru mudur ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Firienholt

    Benzer tamir olaylarını Asus servisi Çizgi Elektronik de yapmaya başladığında bu forumda ve başka birçok yerde şikayet ediliyordu. Hatta Çizgi Elektronik garantili olmasından dolayı tavsiye edilen markalar vardı. Fakat sonunda Çizgi gidip SMS Infocomm geldi.
    Diğer firmalara nazaran daha iyi ve daha sorunsuz olan Gigabyte RMA hakkında da şikayetler gelmeye başladı forumda. Hatta servis telefonları bile açmıyordu bir ara, konusu vardı ekran kartı bölümünde.
    Ülkemizdeki bu servis anlayışlarının değişmesi gerekiyor. @uzman12 tamir edilmiş bir anakart yerine sıfır bir anakart teslim alsaydı, uzun vadede firma için daha fazla kazanç getirirdi forumlarda durumu paylaştığında. Şahsen ben de o şekilde tamir görmüş bir ürünü kabul etmezdim.


    Sayın İlgili,

    Eleştirilerin hepsini değerlendirip, daha iyi hizmet nasıl verebiliriz diye çalışmalar yürütüyoruz. Ancak genel olarak tamir görmüş ürün denilince direkt ürünler kullanıcı gözünde 'çöp' değerine düşmektedir. Aksine çoğu durumlarda sadece bir chip, bir soket pini işlem görmektedir. Tamir edilebilir arızalar zaten bellidir, ürünün veri yolları hasar gördüyse bunun tamiri mümkün değildir. Kısacası ufak arızalı ürünler de tamir görmüş ürünler başlığı altında belirtilmektedir. Ayrıca belirtmeliyiz ki bir çok sefer 'kullanıcı hatası' ile mevcut duruma gelen tamir işlemlerini de servisimiz garanti kapsamında sayıp ücretsiz tamir etmiştir. Eksiğimiz kesinlike yok diyemeyiz, bu gibi başlıkları da eksiklerimizi ve sizlerin tavsiyelerini gözlemleyebilmek için açmaktayız.

    Eleştirileriniz için teşekkür eder, ürünlerimiz hakkındaki her türlü soru ve görüşleriniz için mesajlarınızı beklemekteyiz.

    Saygılarımızla




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hüliş


    quote:

    Orijinalden alıntı: GIGABYTE TÜRKİYE Anakart


    quote:

    Orijinalden alıntı: hüliş

    'info@gigabyte.com.tr' den gönderilen maillere neden cevap vermiyorsunuz. her kanaldan sizlere ulaşmaya çalışıyoruz ne telefon ne mail insanları hiçbir şekilde kaale almıyorsunuz. para kazanırken iyi de sonrası neden bukadar batık. ne işiniz var ozaman türkiye piyasasında.... ezberletmişsiniz bikaç teknik bilgi onu tekrarlayıp duruyorlar. okadarını yıllardır ben bu forumda öğrendim zaten. tabi eminim bir cevap buraya gelmez de zaten o yürek te nerde sizde..

    Sayın İlgili,

    Info adresimize gelen mailler an içerisinde yanıtlanmaktadır. Lütfen mailinizi tekrar yönlendiriniz. Ya da iletişim bilgilerinizi bizimle paylaşırsanız sizlere yardımcı olabiliriz.

    Saygılarımızla

    'info@gigabyte.com.tr'

    doğru mudur ?

    Sayın İlgili,

    Doğrudur, yeni bir mail gönderdiyseniz en kısa sürede yanıtlanacaktır.

    Saygılarımızla




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BalistikBomba


    quote:

    Orijinalden alıntı: Firienholt

    Benzer tamir olaylarını Asus servisi Çizgi Elektronik de yapmaya başladığında bu forumda ve başka birçok yerde şikayet ediliyordu. Hatta Çizgi Elektronik garantili olmasından dolayı tavsiye edilen markalar vardı. Fakat sonunda Çizgi gidip SMS Infocomm geldi.
    Diğer firmalara nazaran daha iyi ve daha sorunsuz olan Gigabyte RMA hakkında da şikayetler gelmeye başladı forumda. Hatta servis telefonları bile açmıyordu bir ara, konusu vardı ekran kartı bölümünde.
    Ülkemizdeki bu servis anlayışlarının değişmesi gerekiyor. @uzman12 tamir edilmiş bir anakart yerine sıfır bir anakart teslim alsaydı, uzun vadede firma için daha fazla kazanç getirirdi forumlarda durumu paylaştığında. Şahsen ben de o şekilde tamir görmüş bir ürünü kabul etmezdim.


    Şimdi bir kullanıcı, anakartı alıp, fantastik overclock denemeleri yapsa ve anakartı yaksa, veya montaj sırasında ölümcül bir hata yapıp anakartı kırsa, tamam dersin ve garanti kapsamına sokmazsın. Buraya kadar doğal olanı bu. Yani buraya kadar firma haklıdır.

    Ama üst seviye bir gaming anakart, ses katmanından cızırtı veriyor, veya kararsız tepkiler veriyorsa, ve kullanıcı normal kullanım şartlarında bu sorunu yaşıyorsa, yapılacak tek şey vardır: O da kullanıcıya yeni bir anakart göndermektir! Tamir olduktan sonra, garanti benim işime nasıl yarayacak? Gider yurt dışından alırım! Nasılsa orada da garanti yok! Kaldı ki, yurt dışından bu anakartı satan firma (mesela amazon) kendi garantisini veriyor! 2 ay bile olsa en azından kendini güvende hissediyorsun. Hatta, o süre bitse bile, konuştuğun zaman, müşteri memnuniyeti açısından başka kart bile yollayabiliyorlar!

    O zaman benim bu ürünü yurt içinden satın almamın ne mantığı kalıyor? Ben bir ürünü yurt içinden satın alacaksam, yegane sebebi, herhangi bir olumsuzluk durumunda bir muhatap bulmak veya kolayca değişim, iade yapabilmektir!

    Kullanıcıya:'' Git hakkını tüketici heyetinde ara!'' gibi yaklaşım olduktan sonra, gerçekten insan soğuyor.

    Sayın İlgili,

    Tamir ile ilgili açıklamayı bir önceki mesajımızda belirtmiştik. Lütfen ilgili mesajı kontrol ediniz. Ayrıca firmamızda kesinlikle 'Git hakkını tüketici heyetinde ara' gibi bir söylemin olması mümkün değildir. Bu tarz bir düşünce yapısında olmadığımız için bu şekilde bir başlık açıp şikayetleri gözlemleyip, sorun yaşayan kullanıcılarımıza yardımcı olmaya çalışmaktayız.

    Saygılarımızla




  • quote:

    Orijinalden alıntı: GENERAL006

    Yetkili konu açtığına pişman olmuştur herhalde


    Diğer yandan Türkiye'de ki en büyük donanım forumunda olduklarından müşterilerin nabizlarini yoklamak için iyi bir yer ve kendilerine bir yol çizip bu yönde geliştirmeleri önemli umarım son kullanıcıyı memnun edecek gelişmeler yaşanır.

    Sayın İlgili,

    Şikayetler daha kaliteli bir hizmet sunabilmemiz için gereklidir. Yapılan tüm şikayetleri raporlayıp gerekli düzeltmelerin yapılması konusunda çalışmalar sürdürüyoruz. Amacımız tüm kullanıcılarımıza sorunsuz hizmet verebilmektir.

    Saygılarımızla




  • quote:

    Orijinalden alıntı: GIGABYTE TÜRKİYE Anakart


    quote:

    Orijinalden alıntı: Firienholt

    Benzer tamir olaylarını Asus servisi Çizgi Elektronik de yapmaya başladığında bu forumda ve başka birçok yerde şikayet ediliyordu. Hatta Çizgi Elektronik garantili olmasından dolayı tavsiye edilen markalar vardı. Fakat sonunda Çizgi gidip SMS Infocomm geldi.
    Diğer firmalara nazaran daha iyi ve daha sorunsuz olan Gigabyte RMA hakkında da şikayetler gelmeye başladı forumda. Hatta servis telefonları bile açmıyordu bir ara, konusu vardı ekran kartı bölümünde.
    Ülkemizdeki bu servis anlayışlarının değişmesi gerekiyor. @uzman12 tamir edilmiş bir anakart yerine sıfır bir anakart teslim alsaydı, uzun vadede firma için daha fazla kazanç getirirdi forumlarda durumu paylaştığında. Şahsen ben de o şekilde tamir görmüş bir ürünü kabul etmezdim.


    Sayın İlgili,

    Eleştirilerin hepsini değerlendirip, daha iyi hizmet nasıl verebiliriz diye çalışmalar yürütüyoruz. Ancak genel olarak tamir görmüş ürün denilince direkt ürünler kullanıcı gözünde 'çöp' değerine düşmektedir. Aksine çoğu durumlarda sadece bir chip, bir soket pini işlem görmektedir. Tamir edilebilir arızalar zaten bellidir, ürünün veri yolları hasar gördüyse bunun tamiri mümkün değildir. Kısacası ufak arızalı ürünler de tamir görmüş ürünler başlığı altında belirtilmektedir. Ayrıca belirtmeliyiz ki bir çok sefer 'kullanıcı hatası' ile mevcut duruma gelen tamir işlemlerini de servisimiz garanti kapsamında sayıp ücretsiz tamir etmiştir. Eksiğimiz kesinlike yok diyemeyiz, bu gibi başlıkları da eksiklerimizi ve sizlerin tavsiyelerini gözlemleyebilmek için açmaktayız.

    Eleştirileriniz için teşekkür eder, ürünlerimiz hakkındaki her türlü soru ve görüşleriniz için mesajlarınızı beklemekteyiz.

    Saygılarımızla


    söylemlerinize şu yönden katılıyorum ki doğrudur her tamir gören ürün çöp değildir.
    fakat burda önemli olan iki etken var.

    1. sorun
    2. tamir şekli

    size özel mesajımda da yazdığım gibi 11 yıldır elektronik işi yapan bir firmayım
    defalarca garantiye ürün gönderip tamir edilmiş şekilde müşterime sundum veya klullandım. işin nasıl olması gerektiği
    konusunda bilgi sahibi olduğumu düşünüyorum.

    1. maddede söylediğim sorun kısmı eğer geniş çapta birçok kullanıcıda varsa (aynı model ve seri üründe aynı veya farklı sorun varsa )
    ürün üst segment bir ürünse
    bu ürünün tamiri yerinde değişim veya iadesine gidilmesi müşteri memnuniyeti açısından önemlidir
    ve sizlerin itibarını arttırır ve size kazanç sağlar.
    ürününün arkasında duran firmalar ülkemizde tercih sebepleri içinde ilk sıralarda gelir.
    ki üretim hatası ürünlerin de olabileceği bir gerçektir.
    bu husus özellikle araştırılmalıdır.
    Aksi davranışlar boşa zaman kaybı ile müşterinin yeni arayışlara girmesinede sebep olur.

    2. tamir şekli maddesinden şunu kastettim. şahsen yaşadığım sorundan esinlenerek söylüyorum ki
    profesyonel cihazlarla çalışan, fabrika üretimini bizzat donanımhaber videoda izlemiş biri olarak sanki benim kartımı kadıköyde herhangi bir merdivenaltı firmada alelade bir tamir gibi algıladım.
    okadar vasat bir işçişlik vardı ki altındaki kabarmalardan size bahsetmiştim zaten.

    bu şekilde bir ürün zaten kabul edilemez. çalışsa dahi ilerde oluşacak hasarlara sebebiyet vereceği ihtimali de mevcut.
    sonuçta ürünü ben garanti bitimine bir ay kala göndermedim.
    ürün 6 aylık aldığımdan bu yana bu ses sorunumu çözme odaklı birçok girişimde bulunup sizlere de ulaşmaya çalışarak
    bu zamana kadar geldim.
    bundan sonrasında sizlerden mağduriyetimizin giderilmesini bekliyoruz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi uzman12 -- 24 Şubat 2017; 18:46:18 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: GIGABYTE TÜRKİYE Anakart


    quote:

    Orijinalden alıntı: BalistikBomba


    quote:

    Orijinalden alıntı: Firienholt

    Benzer tamir olaylarını Asus servisi Çizgi Elektronik de yapmaya başladığında bu forumda ve başka birçok yerde şikayet ediliyordu. Hatta Çizgi Elektronik garantili olmasından dolayı tavsiye edilen markalar vardı. Fakat sonunda Çizgi gidip SMS Infocomm geldi.
    Diğer firmalara nazaran daha iyi ve daha sorunsuz olan Gigabyte RMA hakkında da şikayetler gelmeye başladı forumda. Hatta servis telefonları bile açmıyordu bir ara, konusu vardı ekran kartı bölümünde.
    Ülkemizdeki bu servis anlayışlarının değişmesi gerekiyor. @uzman12 tamir edilmiş bir anakart yerine sıfır bir anakart teslim alsaydı, uzun vadede firma için daha fazla kazanç getirirdi forumlarda durumu paylaştığında. Şahsen ben de o şekilde tamir görmüş bir ürünü kabul etmezdim.


    Şimdi bir kullanıcı, anakartı alıp, fantastik overclock denemeleri yapsa ve anakartı yaksa, veya montaj sırasında ölümcül bir hata yapıp anakartı kırsa, tamam dersin ve garanti kapsamına sokmazsın. Buraya kadar doğal olanı bu. Yani buraya kadar firma haklıdır.

    Ama üst seviye bir gaming anakart, ses katmanından cızırtı veriyor, veya kararsız tepkiler veriyorsa, ve kullanıcı normal kullanım şartlarında bu sorunu yaşıyorsa, yapılacak tek şey vardır: O da kullanıcıya yeni bir anakart göndermektir! Tamir olduktan sonra, garanti benim işime nasıl yarayacak? Gider yurt dışından alırım! Nasılsa orada da garanti yok! Kaldı ki, yurt dışından bu anakartı satan firma (mesela amazon) kendi garantisini veriyor! 2 ay bile olsa en azından kendini güvende hissediyorsun. Hatta, o süre bitse bile, konuştuğun zaman, müşteri memnuniyeti açısından başka kart bile yollayabiliyorlar!

    O zaman benim bu ürünü yurt içinden satın almamın ne mantığı kalıyor? Ben bir ürünü yurt içinden satın alacaksam, yegane sebebi, herhangi bir olumsuzluk durumunda bir muhatap bulmak veya kolayca değişim, iade yapabilmektir!

    Kullanıcıya:'' Git hakkını tüketici heyetinde ara!'' gibi yaklaşım olduktan sonra, gerçekten insan soğuyor.

    Sayın İlgili,

    Tamir ile ilgili açıklamayı bir önceki mesajımızda belirtmiştik. Lütfen ilgili mesajı kontrol ediniz. Ayrıca firmamızda kesinlikle 'Git hakkını tüketici heyetinde ara' gibi bir söylemin olması mümkün değildir. Bu tarz bir düşünce yapısında olmadığımız için bu şekilde bir başlık açıp şikayetleri gözlemleyip, sorun yaşayan kullanıcılarımıza yardımcı olmaya çalışmaktayız.

    Saygılarımızla

    valla bana siz yani gigabyte firması olarak bir söylem yok
    RMA servis ve EXA Elektronik tarafından telefon ile yaptığım görüşmede
    ( Tüketici haklarına gidin kesin kazanırsınız ) bizat bana söylendi.
    Şuan teşhir etmemek için kişi isimlerini söylemiyorum ama bana bunu söyleyenleride gerekirse söyliye bilirim.

    Yiğidi öldür ama hakkını yeme
    Şu konuda da haklısınız gigabyte genelinde yetkili servis olsun sağlayıcı olsun kimin kapısını çaldıysak sorunumu dinleyen birini bulamadım.

    çözüm odaklı çalışan birtek siz varsınız.
    umarım bu çizginizden şaşmazsınız...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi uzman12 -- 24 Şubat 2017; 18:49:12 >




  • O kadar resmi bir dil kullanıyor ki sanki aksini yapsa işten cıkarılacak
    Gigabyte TR pazarını MSI'a kaptırmış bu belli çırpınma boşuna.
  • resimleri GIGABYTE ürünleriyle ilgili görüş ve sorunlarınız hk. GIGABYTE ürünleriyle ilgili görüş ve sorunlarınız hk.

    buyrun GA-Z170X GAMİNG 7 servis mudahelesi sonrası uğradığı tahribat
    anakart arka led aydınlatmasındaki ledlerinde karardığını görüceksiniz

    resimi büyüterek bakın



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi uzman12 -- 25 Şubat 2017; 12:21:31 >




  • Forum yönetimi ile bir olup mesajlarımı sildiriyorsun ama gerçekleri saklayamazsın. Burda sayın ilgili filan diyerek durumu kurtarmazsın. Forumdan özür dileyene kadar herkesin senin nasıl bir sözde yetkili olduğunu bilmesi lâzım. Forum yönetiminden bu şahsı sahte hesap kullandığı için şikayetim üzerine forumdan uzaklaştıran yöneticiye de ayrıca teşekkür ediyorum. Ne varki forumun ticari kaygıları nedeniyle bu şahsın yaptıkları şu anda örtbas ediliyor. Ben yıllarca bir kez dahi forumdan herhangi bir sebepten uzaklaştırma almadım ama sırf bu adam için beni süresiz uzaklaştırsanız da umrumda olmaz. Zaten böyle yapa yapa dahili bileşenlerde aklı selim adamları küstürdünüz ben de girmem foruma körler sağırlar birbirini ağırlasın.





     GIGABYTE ürünleriyle ilgili görüş ve sorunlarınız hk.



     GIGABYTE ürünleriyle ilgili görüş ve sorunlarınız hk.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hiç bir maile geri dönüş yapılmıyor 15 gündür garantiye yolladığım ürün hakkında bilgi almaya çalışıyorum sadece 1 kez cevap alabildim ondada ürün seri numarasını istediler ve asla bir daha cevap alamadım tek kelimeyle REZALET.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: uzman12

    resimleri GIGABYTE ürünleriyle ilgili görüş ve sorunlarınız hk. GIGABYTE ürünleriyle ilgili görüş ve sorunlarınız hk.

    buyrun GA-Z170X GAMİNG 7 servis mudahelesi sonrası uğradığı tahribat
    anakart arka led aydınlatmasındaki ledlerinde karardığını görüceksiniz

    resimi büyüterek bakın

    Bunu gerçekten servis mi yaptı? Bu ne ya? Sinirden başka birşey yazamıyorum.



    Bunun tek özrü ancak yeni bir anakart yollamaktır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BalistikBomba -- 25 Şubat 2017; 20:56:56 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Malesef şuan anakart servisden döndü exa elk duruyor ve ben bu ürünü bu sebepden almiyorum

    Bu ürün bu şekilde elime geldiginde ben delirdim zaten

    rma servis yaptigi iş buydu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BalistikBomba


    quote:

    Orijinalden alıntı: uzman12

    resimleri GIGABYTE ürünleriyle ilgili görüş ve sorunlarınız hk. GIGABYTE ürünleriyle ilgili görüş ve sorunlarınız hk.

    buyrun GA-Z170X GAMİNG 7 servis mudahelesi sonrası uğradığı tahribat
    anakart arka led aydınlatmasındaki ledlerinde karardığını görüceksiniz

    resimi büyüterek bakın

    Bunu gerçekten servis mi yaptı? Bu ne ya? Sinirden başka birşey yazamıyorum.



    Bunun tek özrü ancak yeni bir anakart yollamaktır.

    yeni anakart falan istemiyorum ben yaaa
    üretip satıyosan üretdiğin ürünün arkasında duracak firma olsun
    bir ürünün bukadar kötü bir şekilde tamir olduğunu hiçbir servisde görmedim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi uzman12 -- 27 Şubat 2017; 9:45:55 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.