Şimdi Ara

GIGABYTE ürünleriyle ilgili görüş ve sorunlarınız hk. (11. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
374
Cevap
2
Favori
8.556
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Varsa elinizde 1150pin bir anakart alabilirmiyim ikinci el :p kıtlık yaşanıyor sanki bulamadım bi anakart...



    Zamanında 990xa-ud3 kullandım overclockta banamısın demiyordu :)
  • gigabyte z170x gaming 7 anakartımın I/O shieldinin aydınlatması çalışmıyor diye yeni I/O shield istedim tam 2 aydır beni oyaladılar şimdide aradığımda resmen temin edemeyiz diyorlar arkadaş sen bana bu ürünü sattıktan sonra yedek parçasını gerekirse 2 yıl boyunca temin etmek zorundasın gerekirse parasıyla alırım bu gidişle tüketici hakem heyetine gidicem adamlar yedek parça ve tamir konusunda asustan bile kötüler.
  • 100-150 lira için değmez diyorlar bir de yurtdışından almaya.
  • bilader hiçbir yerde stoklarınız bulunmamaktadır.
    vatan bilgisayar gigabyte'ın ekran kartlarını hiç satmıyor. anakartları stoklarında yok haberiniz olsun.
    eğer böyle devam ederseniz türkiye piyasasından silineceksiniz.
  • ugurr999 kullanıcısına yanıt
    Sayın İlgili,

    Dilerseniz teknik servisimizi ziyaret edebilirsiniz efendim. Ürünü tamir edemeyiz gidin yenisini alın tarzında bir söylemde bulunmak mümkün değildir. Bulunduğumuz forumda bir çok arkadaşımıza garantisi bitse dahi servis konusunda ücretsiz hizmet vermişizdir. Sorununuz hakkında detaylı bilgiyi mesaj yoluyla iletirseniz sizlere yardımcı olmak isteriz.

    Saygılarımızla
  • MühendistOlun2 M kullanıcısına yanıt
    Sayın İlgili,

    Stok durumlarımız diğer firmalar kadar mevcuttur efendim. Aramış olduğunuz modeli mesaj yoluyla iletebilirseniz sizlere yardımcı olmak isteriz.

    Saygılarımızla
  • wolwes kullanıcısına yanıt
    Sayın İlgili,

    Lütfen iletişim bilgilerinizi mesaj yoluyla iletiniz. Mevcut ürünü temin edebiliriz.

    Saygılarımızla
  • iletişim bilgilerimi ilettim gerekirse ücretiyle satın alırım ama temin edin artık 3 aydır basit bir I/O shield bile temin edemediniz 3 aydır arıyorum yok diyorsunuz mail atıyorum yok diyorsunuz bedava anakart istiyoruz sanki adam akıllı birşey olsun diye gidip anakarta 900 lira verdik ama en ufak şeyde yarı yolda bırakıyorsunuz altı üstü basit bir I/O shield
  • wolwes kullanıcısına yanıt
    Sayın İlgili,

    Ofisimiz ile paylaşımını gerçekleştirdik efendim. En kısa sürede bu durumu çözümleyeceğiz

    Saygılarımızla
  • Z270 Anakartlarınızda Bios arayüzünü daha güncel ve estetik hale getirdiniz mi? Ve bazı yazılımsal problemleri giderdiniz mi?
  • Gigabyte z77m d3h anakartım vardı bi anda inaccessible boot device diyerek bozuldu durup dururken. Garantide yok 1155 pin anakartta satılmıyor daha kaldık ortada. Asla önermem dual bios diyo fakat devreye girdiğini hiç göremedim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vatan bilgisayarın indirimdeki gigabyte z97 B85 uzak durun 3 adet farklı model anakart aldım hepsi sorunlu biri boot failure detected hatası veriyor B85M açılışta bios ekranında kapanıyor kutusunda rev.3.0 anakartta 2.0 yazıyor barkodları bile farklı kısacası kurcalanmış sorunlu ürünleri indirim altında vatandaşa geçiriyorlar.
  • iyi günler, b250 ve h270 ana kartlarda i5-6500 skylake işlemci kullansam bu tarz bi donanımda win-7 64bit kurabilir miyim? yoksa windows 7 için b150 veya h170 anakart mı almam gerekir?
    7.nesil işlemci ve kartlarda windows 10 kurabileceğim söylenmişti. tam olarak bilemediğim için bir de sizlere danışmak istedim. şimdiden teşekkürler
  • Yillardir hermarkqdan pc donanimlari kullandim lakin ben gordugum diger markalar yiginla kapanya yaparken gigabyte bu sahada pek giremiyoruz ayrica diger markalarin bioslari cok kolay sade iken giga markalarin bioslari ya sikintili ve nadir guncellemeler veriyor buda farkli sorunlara yol aciyor!..Ve kapanya olmadigi halde haddinden fazla pahali ve diger markalara nazaran en yuksek agriza yapan marka diyebilirim buda sorunlu bioslardan kaynaklaniyor genelde..

    Geriye sadece tek iyi yonu kaliyor oda satis sonrasi destek birtek burada diger markalardan iyi garanti servis iyi is cikariyor ama tabiki is bunanla bitmiyor =(.

    Satislari artirmak istiyorsa kapanya fiyat ve yazilimsal destegi iyi sekilde sunmak gerekiyor yoksa diger markalarin hep gerisinde kalmayi surdurecektir.Cogu pc etkinliklerindede gigabyte goremiyoruz???

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba
    06.2016 tarihinde Gıgabyte ga-z170x gaming 7-EU ana kart aldım.
    Aldığım günden beri anlayamadığım bir ses sorunu ile karşılaştım bu sorunu çeşitli çözümlerle gidermeye çalıştım ( bios, driver, tüm windows sürümlerü kurma ) maalesef çözüm bulamadım.

    internette araştırma yaptım ve bu model serisinde bir çok ses arızası şikayeti gördüm hepside Gıgabyte ga-z170x gaming 7-EU ses sorunu.

    Ürünümü 16-01-2017 tarihinde Gıgabyte Rma servisise yolladım ve yollarkende sorunumun videosunu bir CD yapıp ve çözüm bulmak için neler yaptığımı ayrıntılı bir şekilde yazdım.

    notumun altınada iletişim numuramı, değişim veya iade talebimi bizat belirtim.

    Ama arkadaşlar sanki yazdıklarımı hiç okumamış gibi anakartımı kötü bir şekilde tamir etip yollamışlar.
    serviste yapılan işlemle ilgili rapor bile yazmamışlar.

    anakartı elime aldığımda ses çipinin etrafı tamir gördüğünü ve ses çipinin alt kısmında kabarmalar gördüm.
    kartımı hiç montaj bile etmeden tekrar geri yolladım.
    zira bu kartı bu şekilde kabul etmem mümkün değil.
    ilerde başka bir sorundan garantiye yollayacak olursam bu kabarmayı yetkisiz müdahale yada kullanıcı hatası diyerek beni suçlu konuma düşürecekler.
    bu sebepten dolayı iade talebim ile exa elektronik'e o da almış olduğu endex bilişime göndererek rma servise ulaşmasını sağladım.
    fakat exa,endex ve rma ile tek tek yaptığım görüşmelerde kimse sorumluluk kabul etmediği gibi kartımın bu şekilde tekrar bana gönderileceği exa bilişim tarafından bana söylendi ve tüketici haklarına başvummam gerektiği ve kesin kazanacağımı söylerdiler.

    11 yıllık bir firmayım birçok gigabyte ürünü satışında bulundum. ama şimdiye kadar bir anakartta böyle basit bir işçilik görmediğim gibi böyle bir çözümsüzlükle de karşılaşmadım.

    ve şünüda söyliyim gigabye ga-z170x gaming serisi anakartlar fabrika imalat hatası olduğu ve kullanıcıların yaşadığı sorunlardan da belli oluyor

    buyrun örnek adreslerin Linkleri
    https://www.youtube.com/watch?v=Nwd4Y9JwbrA
    http://forum.giga-byte..../index.php?topic=17239.0
    http://forum.giga-byte..../index.php?topic=16981.0
    http://forum.giga-byte..../index.php?topic=16554.0
    http://forum.giga-byte..../index.php?topic=17866.0

    şuan kartım rma serviste işlemde görünüyor. fakat yapılan bir işlem yok. kart bu şekilde gelirse exa'dan teslim almadan elim değmeden tekrar yollicam.
    bu işin içinde olan biri olarak izlemem gerektiği yolların bilincindeyim.

    lütfen sorunuma bir çözüm bulunsun. gigabayte gibi bir markanın ürününün arkasında duracağını tahmin ediyorum.
    gereğini yapacağınızdan şüphe duymak istemiyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: uzman12

    Merhaba
    06.2016 tarihinde Gıgabyte ga-z170x gaming 7-EU ana kart aldım.
    Aldığım günden beri anlayamadığım bir ses sorunu ile karşılaştım bu sorunu çeşitli çözümlerle gidermeye çalıştım ( bios, driver, tüm windows sürümlerü kurma ) maalesef çözüm bulamadım.

    internette araştırma yaptım ve bu model serisinde bir çok ses arızası şikayeti gördüm hepside Gıgabyte ga-z170x gaming 7-EU ses sorunu.

    Ürünümü 16-01-2017 tarihinde Gıgabyte Rma servisise yolladım ve yollarkende sorunumun videosunu bir CD yapıp ve çözüm bulmak için neler yaptığımı ayrıntılı bir şekilde yazdım.

    notumun altınada iletişim numuramı, değişim veya iade talebimi bizat belirtim.

    Ama arkadaşlar sanki yazdıklarımı hiç okumamış gibi anakartımı kötü bir şekilde tamir etip yollamışlar.
    serviste yapılan işlemle ilgili rapor bile yazmamışlar.

    anakartı elime aldığımda ses çipinin etrafı tamir gördüğünü ve ses çipinin alt kısmında kabarmalar gördüm.
    kartımı hiç montaj bile etmeden tekrar geri yolladım.
    zira bu kartı bu şekilde kabul etmem mümkün değil.
    ilerde başka bir sorundan garantiye yollayacak olursam bu kabarmayı yetkisiz müdahale yada kullanıcı hatası diyerek beni suçlu konuma düşürecekler.
    bu sebepten dolayı iade talebim ile exa elektronik'e o da almış olduğu endex bilişime göndererek rma servise ulaşmasını sağladım.
    fakat exa,endex ve rma ile tek tek yaptığım görüşmelerde kimse sorumluluk kabul etmediği gibi kartımın bu şekilde tekrar bana gönderileceği exa bilişim tarafından bana söylendi ve tüketici haklarına başvummam gerektiği ve kesin kazanacağımı söylerdiler.

    11 yıllık bir firmayım birçok gigabyte ürünü satışında bulundum. ama şimdiye kadar bir anakartta böyle basit bir işçilik görmediğim gibi böyle bir çözümsüzlükle de karşılaşmadım.

    ve şünüda söyliyim gigabye ga-z170x gaming serisi anakartlar fabrika imalat hatası olduğu ve kullanıcıların yaşadığı sorunlardan da belli oluyor

    buyrun örnek adreslerin Linkleri
    https://www.youtube.com/watch?v=Nwd4Y9JwbrA
    http://forum.giga-byte..../index.php?topic=17239.0
    http://forum.giga-byte..../index.php?topic=16981.0
    http://forum.giga-byte..../index.php?topic=16554.0
    http://forum.giga-byte..../index.php?topic=17866.0

    şuan kartım rma serviste işlemde görünüyor. fakat yapılan bir işlem yok. kart bu şekilde gelirse exa'dan teslim almadan elim değmeden tekrar yollicam.
    bu işin içinde olan biri olarak izlemem gerektiği yolların bilincindeyim.

    lütfen sorunuma bir çözüm bulunsun. gigabayte gibi bir markanın ürününün arkasında duracağını tahmin ediyorum.
    gereğini yapacağınızdan şüphe duymak istemiyorum.


    Benim anlamadığım husus şu: Gigabyte gibi dev bir firma, müşteri memnuniyeti odaklı düşünüp, yeni bir anakart yollayacağına, neden böyle tamir işlerine girer?
    Sonuçta anakart hassas bir cihaz olup, mikro lehimin çok iyi yapılması lazım ki, estetiği ve performansı bozulmasın, o da zor bir olay bence. Kaldı ki, bu anakart bir ''Gaming anakart'' olup, üst seviye bir cihaz!

    Bir markanın üst seviye cihazlarında oluşabilecek bu tür problemlerde, bence firma yeni bir anakart göndermeli! Zira, üst seviye anakartlarda meydana gelecek bu tarz durumlarda, aynı zamanda firmanın da prestiji ve güvenilirliği zedeleniyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BalistikBomba


    quote:

    Orijinalden alıntı: uzman12

    Merhaba
    06.2016 tarihinde Gıgabyte ga-z170x gaming 7-EU ana kart aldım.
    Aldığım günden beri anlayamadığım bir ses sorunu ile karşılaştım bu sorunu çeşitli çözümlerle gidermeye çalıştım ( bios, driver, tüm windows sürümlerü kurma ) maalesef çözüm bulamadım.

    internette araştırma yaptım ve bu model serisinde bir çok ses arızası şikayeti gördüm hepside Gıgabyte ga-z170x gaming 7-EU ses sorunu.

    Ürünümü 16-01-2017 tarihinde Gıgabyte Rma servisise yolladım ve yollarkende sorunumun videosunu bir CD yapıp ve çözüm bulmak için neler yaptığımı ayrıntılı bir şekilde yazdım.

    notumun altınada iletişim numuramı, değişim veya iade talebimi bizat belirtim.

    Ama arkadaşlar sanki yazdıklarımı hiç okumamış gibi anakartımı kötü bir şekilde tamir etip yollamışlar.
    serviste yapılan işlemle ilgili rapor bile yazmamışlar.

    anakartı elime aldığımda ses çipinin etrafı tamir gördüğünü ve ses çipinin alt kısmında kabarmalar gördüm.
    kartımı hiç montaj bile etmeden tekrar geri yolladım.
    zira bu kartı bu şekilde kabul etmem mümkün değil.
    ilerde başka bir sorundan garantiye yollayacak olursam bu kabarmayı yetkisiz müdahale yada kullanıcı hatası diyerek beni suçlu konuma düşürecekler.
    bu sebepten dolayı iade talebim ile exa elektronik'e o da almış olduğu endex bilişime göndererek rma servise ulaşmasını sağladım.
    fakat exa,endex ve rma ile tek tek yaptığım görüşmelerde kimse sorumluluk kabul etmediği gibi kartımın bu şekilde tekrar bana gönderileceği exa bilişim tarafından bana söylendi ve tüketici haklarına başvummam gerektiği ve kesin kazanacağımı söylerdiler.

    11 yıllık bir firmayım birçok gigabyte ürünü satışında bulundum. ama şimdiye kadar bir anakartta böyle basit bir işçilik görmediğim gibi böyle bir çözümsüzlükle de karşılaşmadım.

    ve şünüda söyliyim gigabye ga-z170x gaming serisi anakartlar fabrika imalat hatası olduğu ve kullanıcıların yaşadığı sorunlardan da belli oluyor

    buyrun örnek adreslerin Linkleri
    https://www.youtube.com/watch?v=Nwd4Y9JwbrA
    http://forum.giga-byte..../index.php?topic=17239.0
    http://forum.giga-byte..../index.php?topic=16981.0
    http://forum.giga-byte..../index.php?topic=16554.0
    http://forum.giga-byte..../index.php?topic=17866.0

    şuan kartım rma serviste işlemde görünüyor. fakat yapılan bir işlem yok. kart bu şekilde gelirse exa'dan teslim almadan elim değmeden tekrar yollicam.
    bu işin içinde olan biri olarak izlemem gerektiği yolların bilincindeyim.

    lütfen sorunuma bir çözüm bulunsun. gigabayte gibi bir markanın ürününün arkasında duracağını tahmin ediyorum.
    gereğini yapacağınızdan şüphe duymak istemiyorum.


    Benim anlamadığım husus şu: Gigabyte gibi dev bir firma, müşteri memnuniyeti odaklı düşünüp, yeni bir anakart yollayacağına, neden böyle tamir işlerine girer?
    Sonuçta anakart hassas bir cihaz olup, mikro lehimin çok iyi yapılması lazım ki, estetiği ve performansı bozulmasın, o da zor bir olay bence. Kaldı ki, bu anakart bir ''Gaming anakart'' olup, üst seviye bir cihaz!

    Bir markanın üst seviye cihazlarında oluşabilecek bu tür problemlerde, bence firma yeni bir anakart göndermeli! Zira, üst seviye anakartlarda meydana gelecek bu tarz durumlarda, aynı zamanda firmanın da prestiji ve güvenilirliği zedeleniyor.

    yorumun için teşekkürler

    seninle ayni şeyleri düşündüğüm için rma servise bunu anlatmaya çalıştım fakat satıcı italatcı ve yetkili servis ağız birliği etmişcesine beni tüketici haklarına yönlendiriyorlar
    ilginç ve vahım bir durum




  • Benzer tamir olaylarını Asus servisi Çizgi Elektronik de yapmaya başladığında bu forumda ve başka birçok yerde şikayet ediliyordu. Hatta Çizgi Elektronik garantili olmasından dolayı tavsiye edilen markalar vardı. Fakat sonunda Çizgi gidip SMS Infocomm geldi.
    Diğer firmalara nazaran daha iyi ve daha sorunsuz olan Gigabyte RMA hakkında da şikayetler gelmeye başladı forumda. Hatta servis telefonları bile açmıyordu bir ara, konusu vardı ekran kartı bölümünde.
    Ülkemizdeki bu servis anlayışlarının değişmesi gerekiyor. @uzman12 tamir edilmiş bir anakart yerine sıfır bir anakart teslim alsaydı, uzun vadede firma için daha fazla kazanç getirirdi forumlarda durumu paylaştığında. Şahsen ben de o şekilde tamir görmüş bir ürünü kabul etmezdim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Firienholt -- 18 Şubat 2017; 21:55:47 >
  • Yetkili konu açtığına pişman olmuştur herhalde


    Diğer yandan Türkiye'de ki en büyük donanım forumunda olduklarından müşterilerin nabizlarini yoklamak için iyi bir yer ve kendilerine bir yol çizip bu yönde geliştirmeleri önemli umarım son kullanıcıyı memnun edecek gelişmeler yaşanır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GENERAL006 -- 18 Şubat 2017; 21:42:26 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sene 1989 dan bu yana bilgisayarlarla haşırneşirim. Tabi o zamanlar olanlara ne kadar pc dersek 😊 ilk ev pc dx386 lı 1mb ramli bir canavardı. Neyse, tüm bu zamanlar boyunca 100 lerce pc kurdum sattım değiştirdim vs. Asus a özel gıcığımdan bunca yıl hep gigabyte markasını tercih ettim. Geçen yurtdışından x99 gaming g1 wifi aldım ve masumca baktım garanti işi nasıl oluyor diye 😊 hem buradan aldığım cevapta hemde inanmayıp global ile yazışmamda nereden aldıysanız oraya gidilecek cevabını alınca bunca yıllık gigabyte macerama son verme kararı aldım. Şimdi satmak için bile Asus yada msi markalı ürünlere yöneliyorum. Hiç değilse sitelerinde sözde de olsa ürün kaydı var ve msi yurtiçi dışı demeden promosyon ürünü evime kadar gönderdi. Sözün kısası yazık oldu güzelim markaya, elveda giga...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.