Şimdi Ara

GIGABYTE ürünleriyle ilgili görüş ve sorunlarınız hk. (10. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
374
Cevap
2
Favori
8.554
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Gigabyte G41 Combo Rev 2.0 anakartım var bu ürün hala sıfır olarak satılmakta ama Windows 10 sürücüleri yok lütfen bu konuyada el atın..
  • Main bios checksum error hatası alıyorum clr_cmos denedim pili çıkardım bios update yaptım hatta yeni pil alıp taktım fayda etmedi çözümü nedir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gigabyte_Türkiye

    Sayın İlgili,

    Sorununuz ile ilgili servisimiz ile iletişime geçebilirsiniz. Yine de yazılım konusu için yurtdışı merkezimize bilgilendirme yapacağız.

    Saygılarımızla

    Mail atacağım bir adres verir misiniz. Ayrıca yurt dışından mail geldiği zaman bilgilendirir misiniz.
  • Öncelikle belirtmeliyim ki z170x ultra benim beğenerek kullandığım yeni anakartım.Hala app center dışında sorunsuz kullanmaktayım.

    Ama anakartın tek olumsuz tarafı gigabyte app center uygulaması win8.1pro ve windows 10 pro da sorun yaşaması bu sorunu şahsen ben gigabyte'ın kısa sürede aşabileceğini düşünmüyorum.
    Umarım bu konuda kısa zamanda yanılır ve bu ön yargımdan dolayı özür diler durumda kalırım...

    APP CENTER UYGULAMASI DAVRANIŞ HATALARI VAR ŞÖYLEKİ:
    (VE BU BAŞLIKTA BİR KONU AÇIP HATALARI KULLANICILARDAN ALABİLİRSİNİZ YADA BİR HATA AYIKLAMA EK PROGRAMI BELKİDE BU İŞİ ÇÖZEBİLİR.)

    (Yada app center uygulamasını kurmadan önce bir uygulama sistemdeki tüm sürücüleri tarayarak app center uygulamasının kararlı çalıştığı sürücüler listesi ile karşılaştırır.
    Gerekirse uyumsuz olanı kaldırıp kendine uygun olanı windows updatey'yi geçici olarak devredışı bırakıp kurar sonrasında app center kurar kullanıcı işini bitirince app center içinden windows update tekrar açılabilir gibi bir formül olsa :) hemen çözdüm işi .))

    Zevzekliği bırakırsam app center uygulaması ile yaşadığım kısmi sorunlar aşağıdaki gibidir.Önemli olan kısım windows tüm sürücüler güncel updateler tamamlanmış bakımlar 2 hatta 3er defa müdahalesiz yapılmış olup buna rağmen uygulamanın sorunlarıdır.

    Satın alırken bellekleri işlemciyi takarak vatanbilgisayar'da çalıştırdık monitorew bağladık sadece xmp açmadık biosta gezindik.
    Ve bu anakart için xigmatek vector s serisi 80plus 750w aldım.
    İş yerime gelir gelmez sadece işlemci ram psu ve monitöre hdmi bağlı olarak çalıştırıp bios default optimize yapıp save exit ve kapattım.
    Tekrar biosa girip load optimize tekrarladım save exit kapattım.
    Sonra tekrar açıp bios'a girip qflash ile bios f20 sorunsuz güncelledim.
    Tekrar bios ta default optimize save exit yaptım ve kapatıp diğer bileşenler olarak ssd ve usb DVD bağladım.Sistemi açıp bios ta yine optimize tekrar ederek save exit yapıp kapattım.
    Tekrar açıp bios a girip bu kez dahili ekran kartı için 1gb verdim boot için uefi seçtim save exit yaptım. (intel 512mb destekliyor olsada 1gb seçeneğini seçebiliyordum ve seçtim)
    usb DVD ye orijinal retail windows 8 DVD taktım sistemi açıp f12 ile boot menüsünden uefi kurulumu seçerek işletim sistemini sorunsuz kurdum.

    Windows 10 pro dijital retail lisansımı eski retail windows lisansım üzerine zamanında vatanbilgisayar'dan satın almış olduğum win 8 pro yükseltme DVD ile yükseltip(ki bu DVD yükseltme yaptıktan sonra tekbaşına direk win8pro kurulabilen DVD sürüm) sonrasında windows 8.1pro'ya sonra win10 pro'ya yükselterek elde etmiştim.Ve hesabımda önce eski cihaz olarak msi m5 i kaldırdığım için lisanslamada problem yaşamamak adına en baştan win 8pro DVD ile kurulum yapıp sıralı yükseltme ile tekrar windows 10 lisansıma hesabımda yeni cihazım z170x ultra yı kayıt ettim.

    Temiz windows 10 kurulum öncesinde yukarıdaki sıralı yükseltme sonrası tüm updateler tamamlanmış pc bütün bakım işlerini bitirmiş ve sorunsuzdu.
    Bakım demişken ben yeni sistem kurduğumda ve toplu güncelleştirme sonrasında eskiden kalma bir alışkanlık olarak otomatik bakım bitince yinede güncelleştirme denetler ve güncelleştirme olsun olmasın bakımı kendim geceden başlatır pc'yi kapatmadan sabaha kadar kendi haline bakımda bırakırım.

    işte tüm bu işlemler sonrasında önce win10 temiz kurulum yapmadan gigabyte app center kurlum sonrası uygulama çalıştı fakat uygulama pc sonraki açışımda kayıp oldu ne görev yöneticisinde nede görev yönewtici içindeki başlangıçta çalışanlar arasında da yoktu. win başlat menüsünde ve program files içinde bulunmasına rağmen uygulama açılmıyor ekrana gelmiyor yine görev yöneticide de görünmüyordu.

    kaldırıp restart ve tekrar app center kurulum sonrası çalıştı ama yukarıdaki senaryo defalarca denememe rağmen aynıydı.Hatta app cntr kaldır restrart yeniden app cntr kurulum sonrası utulity yüklerken bios utulty sonra usb blocker yüklenmesinde hata verdi ve app cntr yine kayıp oldu.

    Windows 10 temiz kurulum sonrası da yukarıdaki işlemler aynı....

    KISACA GİGABYTE APP CENTER SORUNLU..
    Not: App center netf.work 4.5-4.6 jun2010dx gerekli şeyler kurulduktan sonra yani kurulum şartlarına uygun olarak kurulmuş ve defalarca denenmiştir.

    Tüm gigabyte ekibine bu konuda hızlı başarılar dilerim.. İyi çalışmalar...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi salinux -- 21 Aralık 2016; 15:18:38 >




  • en son deneme sonuç aynı..

     GIGABYTE ürünleriyle ilgili görüş ve sorunlarınız hk.
  • Sayın, Gigabyte yetkilisine ve Gigabyte TR servisine teşekkür ederim .

    Yetkili ile pm yoluyla iletişim kurduktan sonra,beni yetkili servisin adres ve telefonuna yönlendirmesi sonucu, çöpe gidecek anakakartı kazandım.

    Gigabyte H81M-S2PV anakartın işlemci soket pinleri,işlemci montajımızdaki hata nedeniyle,1 kopuk ,2 yamuk pin olarak servise yollanmış olup, soket ,kullanıcı hatası olmasına rağmen, ücretsiz yenilenmiştir.

    Tekrar, teşekkür ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi metin abi 65 -- 24 Aralık 2016; 4:41:49 >
  • martell M kullanıcısına yanıt
    Sayın İlgili,

    info@gigabyte.com.tr adresine mail atabilirsiniz.

    Saygılarımızla
  • mura_t kullanıcısına yanıt
    Sayın ilgili,

    Talebiniz yurtdışı merkezimize iletilmiştir. En kısa sürede bu konuyla ilgili bir çalışma yapılacaktır.

    Saygılarımızla
  • Sayın İlgili,

    Sizlere yardımcı olmak bizim birinci görevimizdir.

    Saygılarımızla
  • salinux S kullanıcısına yanıt
    Sayın İlgili,

    Bu konu ile ilgili yurtdışı merkezimiz bilgilendirilmiştir ancak dilerseniz direkt teknik servisimiz ile görüşebilirsiniz bu konuyu.
    İletişim için 0 212 288 52 96 numaralı telefondan ulaşabilirsiniz.

    Saygılarımızla
  • Merhaba, size bir sorum olacaktı. Amazon.de den aldığım x99 gaming g1 anakartı mın garantisi burada geçerlimi yoksa gigabyte eu mu bakıyor acaba. İyi akşamlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Forumun en eski 20 uyesınden bırısıyım

    Commodorem64 ten pc ye gectigimden beri bir bileşen alacaksam ilk gigabyte marka bakmışımdır.. bugune dek tek sorun yasamadım çok sukur.. bence msi ve asustan sağlamlık olarak bir tık üstte . Yenı pc toplayacağım ve yine gigabyte marka bileşenlere bakıyorum.forumda ki ilginizi gorunce de memnun oldum

    Bır de laptop alacağım keşke seçeneklerınız olsaydı ancak ulkemızde laptop satışınız olmaması kötü oluyor
    Misal şu urun gelse kesın çok satar..
    http://www.gigabyte.us/press-center/news-page.aspx?nid=1479



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Shafter -- 1 Ocak 2017; 22:5:7 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: salinux

    Öncelikle belirtmeliyim ki z170x ultra benim beğenerek kullandığım yeni anakartım.Hala app center dışında sorunsuz kullanmaktayım.

    Ama anakartın tek olumsuz tarafı gigabyte app center uygulaması win8.1pro ve windows 10 pro da sorun yaşaması bu sorunu şahsen ben gigabyte'ın kısa sürede aşabileceğini düşünmüyorum.
    Umarım bu konuda kısa zamanda yanılır ve bu ön yargımdan dolayı özür diler durumda kalırım...

    APP CENTER UYGULAMASI DAVRANIŞ HATALARI VAR ŞÖYLEKİ:
    (VE BU BAŞLIKTA BİR KONU AÇIP HATALARI KULLANICILARDAN ALABİLİRSİNİZ YADA BİR HATA AYIKLAMA EK PROGRAMI BELKİDE BU İŞİ ÇÖZEBİLİR.)

    (Yada app center uygulamasını kurmadan önce bir uygulama sistemdeki tüm sürücüleri tarayarak app center uygulamasının kararlı çalıştığı sürücüler listesi ile karşılaştırır.
    Gerekirse uyumsuz olanı kaldırıp kendine uygun olanı windows updatey'yi geçici olarak devredışı bırakıp kurar sonrasında app center kurar kullanıcı işini bitirince app center içinden windows update tekrar açılabilir gibi bir formül olsa :) hemen çözdüm işi .))

    Zevzekliği bırakırsam app center uygulaması ile yaşadığım kısmi sorunlar aşağıdaki gibidir.Önemli olan kısım windows tüm sürücüler güncel updateler tamamlanmış bakımlar 2 hatta 3er defa müdahalesiz yapılmış olup buna rağmen uygulamanın sorunlarıdır.

    Satın alırken bellekleri işlemciyi takarak vatanbilgisayar'da çalıştırdık monitorew bağladık sadece xmp açmadık biosta gezindik.
    Ve bu anakart için xigmatek vector s serisi 80plus 750w aldım.
    İş yerime gelir gelmez sadece işlemci ram psu ve monitöre hdmi bağlı olarak çalıştırıp bios default optimize yapıp save exit ve kapattım.
    Tekrar biosa girip load optimize tekrarladım save exit kapattım.
    Sonra tekrar açıp bios'a girip qflash ile bios f20 sorunsuz güncelledim.
    Tekrar bios ta default optimize save exit yaptım ve kapatıp diğer bileşenler olarak ssd ve usb DVD bağladım.Sistemi açıp bios ta yine optimize tekrar ederek save exit yapıp kapattım.
    Tekrar açıp bios a girip bu kez dahili ekran kartı için 1gb verdim boot için uefi seçtim save exit yaptım. (intel 512mb destekliyor olsada 1gb seçeneğini seçebiliyordum ve seçtim)
    usb DVD ye orijinal retail windows 8 DVD taktım sistemi açıp f12 ile boot menüsünden uefi kurulumu seçerek işletim sistemini sorunsuz kurdum.

    Windows 10 pro dijital retail lisansımı eski retail windows lisansım üzerine zamanında vatanbilgisayar'dan satın almış olduğum win 8 pro yükseltme DVD ile yükseltip(ki bu DVD yükseltme yaptıktan sonra tekbaşına direk win8pro kurulabilen DVD sürüm) sonrasında windows 8.1pro'ya sonra win10 pro'ya yükselterek elde etmiştim.Ve hesabımda önce eski cihaz olarak msi m5 i kaldırdığım için lisanslamada problem yaşamamak adına en baştan win 8pro DVD ile kurulum yapıp sıralı yükseltme ile tekrar windows 10 lisansıma hesabımda yeni cihazım z170x ultra yı kayıt ettim.

    Temiz windows 10 kurulum öncesinde yukarıdaki sıralı yükseltme sonrası tüm updateler tamamlanmış pc bütün bakım işlerini bitirmiş ve sorunsuzdu.
    Bakım demişken ben yeni sistem kurduğumda ve toplu güncelleştirme sonrasında eskiden kalma bir alışkanlık olarak otomatik bakım bitince yinede güncelleştirme denetler ve güncelleştirme olsun olmasın bakımı kendim geceden başlatır pc'yi kapatmadan sabaha kadar kendi haline bakımda bırakırım.

    işte tüm bu işlemler sonrasında önce win10 temiz kurulum yapmadan gigabyte app center kurlum sonrası uygulama çalıştı fakat uygulama pc sonraki açışımda kayıp oldu ne görev yöneticisinde nede görev yönewtici içindeki başlangıçta çalışanlar arasında da yoktu. win başlat menüsünde ve program files içinde bulunmasına rağmen uygulama açılmıyor ekrana gelmiyor yine görev yöneticide de görünmüyordu.

    kaldırıp restart ve tekrar app center kurulum sonrası çalıştı ama yukarıdaki senaryo defalarca denememe rağmen aynıydı.Hatta app cntr kaldır restrart yeniden app cntr kurulum sonrası utulity yüklerken bios utulty sonra usb blocker yüklenmesinde hata verdi ve app cntr yine kayıp oldu.

    Windows 10 temiz kurulum sonrası da yukarıdaki işlemler aynı....

    KISACA GİGABYTE APP CENTER SORUNLU..
    Not: App center netf.work 4.5-4.6 jun2010dx gerekli şeyler kurulduktan sonra yani kurulum şartlarına uygun olarak kurulmuş ve defalarca denenmiştir.

    Tüm gigabyte ekibine bu konuda hızlı başarılar dilerim.. İyi çalışmalar...
    Kardeş bu sorun bir senedir var. Gigabyte yazılım güncellemeleri konusunda berbart. Firmanın kendiside bunu biliyor ama her nedense düzeltmek için bir gayret göstermiyor oldukça garip bir durum Bios güncellemesinden önce durum dahada berbattı. Fanların hızlarını kontrol eden windows yazılımı bug'lı çalışıyor (system information view) Neyseki bios güncellemesiyle en azından UEFİ'ye doğru düzgün fan kontrol sistemi eklendi.

    Gigabyte'ın app center'ı kurulduktan sonra Easy tuning programı dışında diger yazılımları kısmen çalışıyor. "C:Program files/Gigabyte" klasorunden yazılımlara ulaşıp istediğinizi çalıştırabilirsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TimFx -- 1 Ocak 2017; 23:39:59 >




  • Merhabalar.

    4 yıl önce toplattığım bilgisayarımda Gigabyte GA-B75M-HD3 model anakartım vardı. Bu anakart dün itibariyle bozuldu. Güvendiğim bir bilgisayarcıya götürdüm, tüm parçaları test ettik sorun anakartta çıktı. Tamir edilebilir mi bilmiyorum, kimin tamir edebileceğini de bilmiyorum. Bu anakart ile aynı özelliklere sahip bir anakarta ihtiyacım var. Fakat Türkiye'de bu özelliklerde hiç bir anakart bulamadım.

    LGA 1155 - 1600 mhz ram slotları ve SATA 3 girişi olan bir anakarta ihtiyacım var. Bu özelliklere en yakın olan bulduğum anakartta SATA 3 girişi yok. SSD kullandığım için SATA 3 girişi şart.

    İhtiyacım olan özelliklerde hiç bir ürün artık üretilmiyor mu? Mecburen gidip SATA 3 girişi olmayan bir anakart almak zorunda mıyım? Yardımcı olur musunuz lütfen...
  • kasai K kullanıcısına yanıt
    Sayın İlgili,

    Ürünün burada garantisi yoktur. Ürünü almış olduğunuz ülkenin garanti kapsamındadır.

    Saygılarımızla
  • Sayın İlgili,

    Garantisi bitmiş ürünlerimiz içinde hizmet vermekteyiz. Bu durum için yetkili servisimiz ile iletişime geçebilirsiniz.

    Saygılarımızla
  • Selamlar Gigabyte Türkiye.. yıllardır giga kullanırım g31 g41 h61 h81 990xa.. lga 1151 z170m-d3h mobo aldım.. fakat eski gigabyte kalitesini göremedim.. bariz birşekilde ince pcb düşük malzeme beni hayal kırıklığına uğrattı.. g31 g41 lerin bile daha kalın pcb si vardı.. anakart elimde kırılcak diye korktum.. 4 aylık 1060'ım bozuldu.. garantiye yolluyacağım.. kart tamir görmez ise giga kart almak alacağım. ama bazı tereddütlerim var.. kullanıcı hatası olmadığı halde birçok şeye kullanıcı hatası diyip kestirip atılmasından korkuyorum maalesef..

    Son olarak.. anakart'a işlemci fanını takarken.. pcb nin kırılma gibi bir olayı olabilirmi?.. yada zarar görmesi..? pin konusuna gelecek olursak.. garanti kapsamındaki kartın soketini değiştiriyormusunuz. Yoksa garanti dışı bırakıp tamir edipmi yolluyorsunuz?. Kafamda deli sorular mevcut... iyi akşamlar
  • Türkiye de Gigabyte ürün alınmaz. 10 aralıkda ürünüm arızalandı. 2 gün boyunca sırf hepsiburadayı aradan çıkarmak için kendilerini aradım.telefonları açmıyorlar.Sitelerinde yazan hiç bir telefonla kendilerine ulaşamadım. En sonunda 12 aralıkda telefonu açtılar. Garantisi bitmeyen ürünümü ( ürün 21 Ocak 2015 de alınmıştır.) kabul edemeyeceklerini ürünü satıcıya yada ithalatçıya gönderin dediler. Hangi ithalatçı dedim bilemeyiz dediler. Sırayla ithalatçıları aradım. Endeks çıktı. Endeks de kanun ve yönetmeliklere aykırı olarak kargo ücretini siz ödeyerek göndermek zorundasınız dediler.kargo firmaları 25 tl kargo ücreti çıkarttı bende enn sonunda 12 aralıkda ürünü hepsiburadaya gönderdim bugün 11 Ocak hala anakartsızım hb den para iadesi talep ettim. Bu kadar sorumsuz bir marka olamaz. En kısa sürede msi yada Asus alacam. En azından muhatap var.



    14 yıldır gigabyte anakartlarını kullanan beni böyle mağdur ettiler.



    Gigabyte H97-D3h rv 1.0 ürünüm.

    2. Sorun tamirde ki bnm ürünüm hakkında niçin bana bilgi veremiyorsunuz da benim illa satıcıyla irtibata geçmem onunda sizinle irtibata geçmesi gerekiyor. Tüketiciyi niçin muhatap almıyorsunuz?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi arayanbulur -- 11 Ocak 2017; 0:30:55 >




  • 10-12 Aralık tarihlerinde en az 25 kere aradım telefonu açmadınız. 12 Aralık günü en sonunda cevap verme lütfunu gösterdiniz. Madem telefonlara bakmıyorsunuz neden telefon numarası veriyorsunuz?
  • arayanbulur kullanıcısına yanıt
    Maalesef şu ithalatçı işini bir halledemiyor veya halletmek istemiyorlar. Tamir konusunda bütün firmalar berbat. Geçen ben de aradım Gigabyte yetkili servisi anakart tamiri için, neyse ki biri çıktı telefona açık açık ''yapamayız boşuna göndermeyin,uğraşmayın yenisini alın'' dedi. Sanki ben yenisini alma niyetinde olsam gidip onlardan icazet alacağım. Keşke Asus,MSI,GB bunlardan bir tanesi tamir işlerinde sorunsuz olsa. Yetkili servislerde BGA makinesi var mı ondan bile şüpheliyim.
  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.