Şimdi Ara

GIGABYTE ürünleriyle ilgili görüş ve sorunlarınız hk. (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
374
Cevap
2
Favori
8.554
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • turk66 T kullanıcısına yanıt
    Sayın İlgili,

    Yetkili distribütörlerimizden stok kontrolü yaptırabilir ve mevcut olan bayiilerin bilgisini alabilirsiniz. Örneğin Endeks Bilişim ile iletişime geçebilirsiniz.

    Saygılarımızla
  • Indigo I kullanıcısına yanıt
    Sayın İlgili,

    Öncelikle servisimiz İstanbul'dadır. Yalnız ürünü almış olduğunuz yer üzerinden ücretsiz olarak servise gönderebilirsiniz. Bir diğer konu ise anakart ve diğer teknoloji ürünleri genel olarak kullanıma bağlı olarak arızalanmaktadır. Ürünler satışa sunulmadan önce defalarca test işlemlerinden geçmektedir. Ayrıca internet üzerinden facebook-twitter ve daha da önemlisi teknik servisimiz ile direkt iletişime geçebileceğiniz numaralar mevcuttur. Direkt teknik servise ulaşamama durumu söz konusu olmasa dahi yine de bizlere sosyal medya üzerinden mesaj attığınız zaman sorununuzla hemen ilgilenilmektedir. Lütfen kötülemeden önce son kullanıcı olarak gerekli araştırmayı yapmanızı öneririz. Ekran kartı konusunda ise tercihinizi hangi firmadan yana kullanırsanız umarız sorunsuz ve kaliteli bir şekilde performans alırsınız.

    Saygılarımızla
  • BalistikBomba B kullanıcısına yanıt
    Sayın İlgili,

    İlk tereddütünüzü gidermek adına her çıkan ürünümüzün tüm driverları mevcuttur. Diğer konu ise genel olarak bios ekranlarımızı son kullanıcıları yormayan, karışıklıktan uzak ve kolay kullanım olarak tasarlanıp kullanıma sunulmuştur. Bir çok kullanıcımızın talebi basit, kolay işleme açık bios ekranı talep etmesinden dolayı bu tarz bir görünüme sahiptir.

    Saygılarımızla
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gigabyte_Türkiye

    Sayın İlgili,

    İlk tereddütünüzü gidermek adına her çıkan ürünümüzün tüm driverları mevcuttur. Diğer konu ise genel olarak bios ekranlarımızı son kullanıcıları yormayan, karışıklıktan uzak ve kolay kullanım olarak tasarlanıp kullanıma sunulmuştur. Bir çok kullanıcımızın talebi basit, kolay işleme açık bios ekranı talep etmesinden dolayı bu tarz bir görünüme sahiptir.

    Saygılarımızla

    Buna sadelik değil de basit bir tasarım diyelim. Çünkü, eğer gerçekten böyle bir düşünceyle bios tasarlanmışsa alt-orta segment anakartlara koyulurdu.
    700 TL üzeri agresif ve iddialı anakartları alacak son kullanıcıların bu bios yazılımını istemediklerini zaten önceki sayfalardan okuyor, biliyor ve tahmin ediyoruz.
    Benim anladığım herhalde bu konuda bir çalışma olmayacak.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gigabyte_Türkiye

    Merhaba,

    Gigabyte ürünlerimiz hakkında eleştiri, görüşleriniz ve varsa sorunlarınızı bizlerle paylaşırsanız çözüm odaklı hizmetlerle sizlerle olmaktan mutluluk duyarız.

    Merhaba. GTX 1080 xtreme gaming var elimde. fakat her sürücü güncellemesinde sıkıntı yaşıyorum yüklenmiyor. Bir önceki güncellemede kalıyor. yeni güncelleme gelince de yine en sondan bir önceki güncellemeye geliyor ve yenisini yüklemiyor. Bunun sebebi nedir
  • BalistikBomba B kullanıcısına yanıt
    Sayın İlgili,

    Öncelikli hedefimiz yüksek performans ve sorunsuz çalışan ürünlerdir.

    Saygılarımızla
  • boogiee90 kullanıcısına yanıt
    Sayın İlgili,

    Lütfen teknik servisimiz ile iletişime geçerek bilgi alınız.

    Saygılarımızla
  • İyi günler, garantisi bitmiş anakartlar için ücretli soket tamiri/değişimi yapıyor musunuz ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gigabytelarda sevmediğim tek şey kasa fanı kontrol problemi halbuki cpu sıcaklığıyla beraber kasa fnlarının devri artması lazım ama bu gigabyte anakartlarda olmuyor ,İTE kullanmasın bence o çip sorunlu bu konularda ,başka bir konuda ram seçmesi her ram alımında heyecan yaratıyor acaba çalışacakmı diye.
  • Merhaba,

    GTX 1070 GAMING G1 modeliyle ilgili Coil Whine problemi yaşamaktayım,bu konuyla ilgili bir yardım alabilir miyim sizden?

    Konuya yazarsanız diğer arkadaşlarda yararlanabilir.

    https://forum.donanimhaber.com/m_121306185//tm.htm#121306185
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gigabyte_Türkiye

    Sayın İlgili,

    Öncelikle servisimiz İstanbul'dadır. Yalnız ürünü almış olduğunuz yer üzerinden ücretsiz olarak servise gönderebilirsiniz. Bir diğer konu ise anakart ve diğer teknoloji ürünleri genel olarak kullanıma bağlı olarak arızalanmaktadır. Ürünler satışa sunulmadan önce defalarca test işlemlerinden geçmektedir. Ayrıca internet üzerinden facebook-twitter ve daha da önemlisi teknik servisimiz ile direkt iletişime geçebileceğiniz numaralar mevcuttur. Direkt teknik servise ulaşamama durumu söz konusu olmasa dahi yine de bizlere sosyal medya üzerinden mesaj attığınız zaman sorununuzla hemen ilgilenilmektedir. Lütfen kötülemeden önce son kullanıcı olarak gerekli araştırmayı yapmanızı öneririz. Ekran kartı konusunda ise tercihinizi hangi firmadan yana kullanırsanız umarız sorunsuz ve kaliteli bir şekilde performans alırsınız.

    Saygılarımızla


    Sayın gigabyte. Daha 1 sene dolmadan anakart kendiliğinden bozuldu. Sanki sağını solunu kurcaladıkta bozuldu. Tüm yaptığım ekran kartı yerine monitörün hdmi kablosunu anakartın hadmi çıkışına bağlamak. Ne overclock yaptık ne birşey. Ondan sonra anakart gitti.
    Evet servisinize göndereceğim kartı bunun için gidip kendime ucuzundan bir anakart bile aldım.




  • Yere düşen gigabytlari ne yapıyorsunuz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Z170X Gaming 7 anakartımı satıp asrock extreme 6 aldım. Sıfır Windows 10 kurup oc fan ayarı vb ayarları yaptıktan sonra 2 aydır bir daha anakartın hiçbir ayarına dönüp bakmadan devam ediyorum. Gigabyte ta çalışmayan msi gaming app ekran kartı yazılımı asrock ta çatır çatır çalışıyor. Anakartın yazılımları zaten çalışıyor ve kendi Windows ortamı yazılımından cpu ya voltaj vermeden nereye kadar oc olabileceğini bile gösteriyor. Gaming 7 den sonra dünya varmış diyorum.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sayın İlgili,

    Ürün arızalıysa servise göndermenizi rica ederiz.

    Saygılarımızla
  • BARKU B kullanıcısına yanıt
    Sayın İlgili,

    Bunu bize bildirmenize gerek yoktu aslında. Yine de memnunsanız güle güle kullanınız.

    Saygılarımızla
  • Nerding_Gamers kullanıcısına yanıt
    Sayın İlgili,

    Düzeltebileceğimiz durumlarda ücretsiz yardımcı oluyoruz ancak parça değişimi yapılacaksa uygun ücretle yine yardımcı olabiliriz. Bunun için teknik servisimizle iletişime geçmeniz gerekmektedir.

    Saygılarımızla
  • Merhaba. Elimde bir anakart var da faturası yok. Acaba seri numarasını versem garantisi olup olmadığına bakabilir misiniz?
  • Teknik servisinize direkt olarak ürün yollanamıyor mu yani?



    Ayrıca insanların markanız hakkındaki olumsuz düşüncelerini anlayışla karşılayamacaksınız başlığın kapatılmasını talep edebilirsiniz. Bizlere daha iyi bir hizmet verebilmek için geri bildirim alıyorsanız lütfen eleştirilere daha yapıcı yaklaşınız. Aksi takdirde marka değerinize zarar verirsiniz.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • -dehşet- kullanıcısına yanıt
    Sayın İlgili,

    Yapılan tüm yorumları dikkate alıyor ve ona göre yardımcı olmaya çalışıyoruz. Bir çok kullanıcımızın garanti süresi bittiği halde ücretsiz servis desteği vermekteyiz. Eleştiriler konu ya da ilgi durumuna uygunluğuna göre yanıtlanmaktadır.

    Saygılarımızla
  • Artyom1959 kullanıcısına yanıt
    Sayın İlgili,

    Haftaiçi mesai saatlerinde teknik servisimize ulaşırsanız arkadaşlarımız sizlere yardımcı olacaktır.

    Saygılarımızla
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.