Şimdi Ara

GIGABYTE ürünleriyle ilgili görüş ve sorunlarınız hk. (12. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
374
Cevap
2
Favori
8.554
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Software ile hardware i birbirini desteklmeyen bir firma, z270 de bu rezilliği düzelttiler mi bilmiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: No Way Out

    Software ile hardware i birbirini desteklmeyen bir firma, z270 de bu rezilliği düzelttiler mi bilmiyorum.

    Düzeltmemişler anakartın programları çöküyor düzgün çalışmıyor.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • anakart=gigabyte=osX
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Firienholt

    Benzer tamir olaylarını Asus servisi Çizgi Elektronik de yapmaya başladığında bu forumda ve başka birçok yerde şikayet ediliyordu. Hatta Çizgi Elektronik garantili olmasından dolayı tavsiye edilen markalar vardı. Fakat sonunda Çizgi gidip SMS Infocomm geldi.
    Diğer firmalara nazaran daha iyi ve daha sorunsuz olan Gigabyte RMA hakkında da şikayetler gelmeye başladı forumda. Hatta servis telefonları bile açmıyordu bir ara, konusu vardı ekran kartı bölümünde.
    Ülkemizdeki bu servis anlayışlarının değişmesi gerekiyor. @uzman12 tamir edilmiş bir anakart yerine sıfır bir anakart teslim alsaydı, uzun vadede firma için daha fazla kazanç getirirdi forumlarda durumu paylaştığında. Şahsen ben de o şekilde tamir görmüş bir ürünü kabul etmezdim.


    Şimdi bir kullanıcı, anakartı alıp, fantastik overclock denemeleri yapsa ve anakartı yaksa, veya montaj sırasında ölümcül bir hata yapıp anakartı kırsa, tamam dersin ve garanti kapsamına sokmazsın. Buraya kadar doğal olanı bu. Yani buraya kadar firma haklıdır.

    Ama üst seviye bir gaming anakart, ses katmanından cızırtı veriyor, veya kararsız tepkiler veriyorsa, ve kullanıcı normal kullanım şartlarında bu sorunu yaşıyorsa, yapılacak tek şey vardır: O da kullanıcıya yeni bir anakart göndermektir! Tamir olduktan sonra, garanti benim işime nasıl yarayacak? Gider yurt dışından alırım! Nasılsa orada da garanti yok! Kaldı ki, yurt dışından bu anakartı satan firma (mesela amazon) kendi garantisini veriyor! 2 ay bile olsa en azından kendini güvende hissediyorsun. Hatta, o süre bitse bile, konuştuğun zaman, müşteri memnuniyeti açısından başka kart bile yollayabiliyorlar!

    O zaman benim bu ürünü yurt içinden satın almamın ne mantığı kalıyor? Ben bir ürünü yurt içinden satın alacaksam, yegane sebebi, herhangi bir olumsuzluk durumunda bir muhatap bulmak veya kolayca değişim, iade yapabilmektir!

    Kullanıcıya:'' Git hakkını tüketici heyetinde ara!'' gibi yaklaşım olduktan sonra, gerçekten insan soğuyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Firienholt

    Hem daha uygun fiyata alım yapılabiliyor hem de Amazon.de üzerinden alınırsa 2 yıl garantili ve bu 2 yıl içinde arıza oluştuğunda Amazon müşteri hizmetleri ile görüşmeniz isteniyor. Tek problem RMA'dan dönen kart için tekrar gümrük ücreti ödenebiliyor (ilk 30 gün Amazon'un ücretsiz iade değişim garantisinde Amazon tüm ücretleri karşılar). Nessarien'in EVGA konusunda çok konuşulmuştu tekrar ödenen gümrük ücreti, gelişme olmamıştır sanıyorum.
    Bu garantiyi yok saysam bile yurtdışı daha avantajlı geliyor bana.
    Edit: İmla

    Ben zaten bütün sistemimi yurt dışından topluyorum. Ne uğraşacağım?
    Daha burada, müşteriyle insanca diyalog kurmaktan aciz, müşteri merkezleri varken, ve müşteri merkezleri -ki aşağı yukarı pek çok firmanın böyle- işine gelmediği zaman, müşteriye fırça atıp, telefonu bizim suratımıza kapatırken, ben neden bunların egosunu, nazını çekeyim?

    Yurt dışından alırım, bozuk çıksa da en azından şansım yokmuş derim. Ama hakarete veya aşağılamaya tabii tutulmam! Kaldı ki, senin de belirttiğin gibi yurt dışında her türlü yardımcı oluyorlar!




  • BalistikBomba B kullanıcısına yanıt
    +1
    Bu yıl ilk kez Asusu anakartımı Amazon dan aldım ve çok memnunum.
    2 yıl önce önce ddr3 ram kitimi Amerikadan bir arkadaşa aldırmıştım.Bu sefer ddr4 ramlerimi Amazon dan kendim aldım.
    Bir tek işlemcimi İnventus dan aldım.Ekran kartı zaten kullanmıyorum.
    Ülkemizde firmalar tüketiciye hak ettiği saygıyı gösterene kadar alışverişlerimi bu şekilde yapıcam.
    Umarız burunları sürter ve akılları başlarına gelir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Firienholt

    Benzer tamir olaylarını Asus servisi Çizgi Elektronik de yapmaya başladığında bu forumda ve başka birçok yerde şikayet ediliyordu. Hatta Çizgi Elektronik garantili olmasından dolayı tavsiye edilen markalar vardı. Fakat sonunda Çizgi gidip SMS Infocomm geldi.
    Diğer firmalara nazaran daha iyi ve daha sorunsuz olan Gigabyte RMA hakkında da şikayetler gelmeye başladı forumda. Hatta servis telefonları bile açmıyordu bir ara, konusu vardı ekran kartı bölümünde.
    Ülkemizdeki bu servis anlayışlarının değişmesi gerekiyor. @uzman12 tamir edilmiş bir anakart yerine sıfır bir anakart teslim alsaydı, uzun vadede firma için daha fazla kazanç getirirdi forumlarda durumu paylaştığında. Şahsen ben de o şekilde tamir görmüş bir ürünü kabul etmezdim.


    yorumun için teşekkürler

    evet çpk doğru bir tespitiniz var ben bile asus tercihim çizgi elk. baktığı için tercihim olmuşdur
    bir çok asus ürünü satdım ve servise yolladım hiçbirinde böyle bişey yaşamadım hatta ve hatta asus anakartın grantisi bitmesine ramen çizgi elkt. arızalı ürünü ücretsiz yaptı bu konuda çizgi elkt. çok müşteri menmuniyetini önde tutan bir firmaydı.
    şimdi asus ekran kartlarının italatına başlamış.

    gigabyte firması köklü bir firma bir anakartla ne o zengin olur nede ben fakir olurum
    gigabyte gereğini ümarım yapar

    Müşteri menmuniyeti ülkemizde en önemli şey...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: GENERAL006

    Yetkili konu açtığına pişman olmuştur herhalde


    Diğer yandan Türkiye'de ki en büyük donanım forumunda olduklarından müşterilerin nabizlarini yoklamak için iyi bir yer ve kendilerine bir yol çizip bu yönde geliştirmeleri önemli umarım son kullanıcıyı memnun edecek gelişmeler yaşanır.

    yetkili gerçekten kullanıcıların sorunlarını ve taviselerini önemsiyorsa hiç pişman olmaz

    yetkiki konu bile açmasa bu konular şikayetleri, menmuniyetleri, bu gibi bir çok forumda yazılır zaten
    sonuçda insanlar bilmediği bir ürün hakkında önce yorumlara bakıyolar
    şikayetlere bakıyolar sonra ürün tercih ediyolar zaten




  • H170 D3H alarak Gigabyte'a bulaşmış oldum.

    Stok sistem anakartı olarak ve doğal olarak OC olmayacağı için çok bir şey diyemem, fakat yazılımlarınız berbat onu belirteyim.
  • BalistikBomba B kullanıcısına yanıt
    helal olsun
    valla ağzından bal damlıyo konuş beee
    diyecek hiç bir kelime bulamadım valla

    yorumun için çok çok teşekkürler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lana-Del-Rey

    H170 D3H alarak Gigabyte'a bulaşmış oldum.

    Stok sistem anakartı olarak ve doğal olarak OC olmayacağı için çok bir şey diyemem, fakat yazılımlarınız berbat onu belirteyim.

    bende oc hiç işim olmadı performanlı bilgisayarım olsun diye GİGABYTE GA-Z170X GAMİNG 7-EU anakartı aldım ama çok pişman oldum
    inşallah sen pişman olmazsın
  • Merhabalar Gigabyte Gtx 1060 Extreme Gaming aldım fakat üründe aşırı derecede coil whine vardı ben de bu yüzden garantiye yolladım yaklaşık 10-15 gün oldu fakat o kadar mail atmama rağmen hala bir geri dönüş sağlanmadı coil whine lı ürünlere karşı yaptırımınız nedir değişim oluyor mu yoksa herhangi bir şey yapılmayıp geri mi yollanıyor ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: uzman12


    quote:

    Orijinalden alıntı: GENERAL006

    Yetkili konu açtığına pişman olmuştur herhalde


    Diğer yandan Türkiye'de ki en büyük donanım forumunda olduklarından müşterilerin nabizlarini yoklamak için iyi bir yer ve kendilerine bir yol çizip bu yönde geliştirmeleri önemli umarım son kullanıcıyı memnun edecek gelişmeler yaşanır.

    yetkili gerçekten kullanıcıların sorunlarını ve taviselerini önemsiyorsa hiç pişman olmaz

    yetkiki konu bile açmasa bu konular şikayetleri, menmuniyetleri, bu gibi bir çok forumda yazılır zaten
    sonuçda insanlar bilmediği bir ürün hakkında önce yorumlara bakıyolar
    şikayetlere bakıyolar sonra ürün tercih ediyolar zaten

    Tabii ki insanlar fikir sahibi olduktan sonra bu tür ürünleri alıyor, buradaki olumlu ya da olumsuz yorumlar onlar için çok önemli, hele ki bazi ürünlerinde kronik bir sorun çıktığında servisten önce forumlarda duyuluyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GENERAL006 -- 19 Şubat 2017; 14:3:53 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dtmnyars

    Merhabalar Gigabyte Gtx 1060 Extreme Gaming aldım fakat üründe aşırı derecede coil whine vardı ben de bu yüzden garantiye yolladım yaklaşık 10-15 gün oldu fakat o kadar mail atmama rağmen hala bir geri dönüş sağlanmadı coil whine lı ürünlere karşı yaptırımınız nedir değişim oluyor mu yoksa herhangi bir şey yapılmayıp geri mi yollanıyor ?

    bence yüzde yüz ekran kartın olduğu gibi geri gelir
    servisler maillere ve telefonlara çıkmamakla mehşur oldular zaten
    geçmiş olsun inşallah sorunun çözülür
  • 200-250TL bandinda, 1151 soketli, dvi veya hdmi yuvasi olan bir anakart çikartmaniz dileğiyle.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • uzman12 kullanıcısına yanıt
    Umarım dostum bana da öyle geliyor ama ses aşırı derecede yüksek umarım değişim yaparlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dtmnyars

    Merhabalar Gigabyte Gtx 1060 Extreme Gaming aldım fakat üründe aşırı derecede coil whine vardı ben de bu yüzden garantiye yolladım yaklaşık 10-15 gün oldu fakat o kadar mail atmama rağmen hala bir geri dönüş sağlanmadı coil whine lı ürünlere karşı yaptırımınız nedir değişim oluyor mu yoksa herhangi bir şey yapılmayıp geri mi yollanıyor ?

    Ekran kartın aynı şekilde geri gelir, üstüne birde gittiğinden daha kötü halde gelmezse şükret derim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: No Way Out


    quote:

    Orijinalden alıntı: dtmnyars

    Merhabalar Gigabyte Gtx 1060 Extreme Gaming aldım fakat üründe aşırı derecede coil whine vardı ben de bu yüzden garantiye yolladım yaklaşık 10-15 gün oldu fakat o kadar mail atmama rağmen hala bir geri dönüş sağlanmadı coil whine lı ürünlere karşı yaptırımınız nedir değişim oluyor mu yoksa herhangi bir şey yapılmayıp geri mi yollanıyor ?

    Ekran kartın aynı şekilde geri gelir, üstüne birde gittiğinden daha kötü halde gelmezse şükret derim.

    Katılıyorum

    inşallah değişir gelir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Özgür Can

    http://www.hepsiburada.com/gigabyte-ga-z270-hd3-intel-z270-3866mhz-oc-ddr4-soket-1151-atx-anakart-p-HBV000003FCZN

    kullanan var mı yeterli bir kartmıdır?

    arkadaşım kusura bakma ama gigabyte ürünlerini tercih etme
    ben ga-z170x gaming 7 aldım
    daha 6 aylık anakart aldığım andan itibaren ses kartı sorunum oldu
    gecen haftadan beri gigabyte türkiye nickli arkadaşa sorunumu burada ve özel msj
    olarak soruyorum okuyor ama bi tenezzül edipde cevap vermiyor
    daha nediyim ben



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi uzman12 -- 22 Şubat 2017; 21:56:49 >




  • 
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.