Şimdi Ara

GIGABYTE ürünleriyle ilgili görüş ve sorunlarınız hk. (15. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
374
Cevap
2
Favori
8.555
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • YasiKa kullanıcısına yanıt
    Sayın İlgili,

    Resmi bir dil kullanmamızın sebebi, son kullanıcılarımıza olan saygımızdandır. İşimize ve sizlere olan saygımızdan dolayı böyle bir dil kullanımı yapılmaktadır. Ticari kaygılardan öte müşteri memnuniyeti birincil hedefimizdir efendim.

    Saygılarımızla
  • RazorXmia kullanıcısına yanıt
    Sayın İlgili,

    Ürünlerimiz 3 yıl garanti kapsamı içerisindedir.

    Saygılarımızla
  • quote:

    Orijinalden alıntı: damn2u

    Çizgi Elektroniğin Asus ile son demlerini yaşadığı zamanlarda Asus anakartım için epey iyi muameleler görmüştüm, hatta garantisi bittikten sonra bile ücretsiz tamir edip kargo paralarını bile ödeyerek mağduriyetimi gidermişlerdi. Hasretiz insan gibi muamele görmeye.

    Geçmiş olsun.


    Sayın İlgili,

    Başlık altında bulunan ilgili kullanıcının yanlış bilgilendirmeleri sonucunda oluşan yanlış bilgi furyası mevcuttur. İlgili kullanıcımızın ürün değişim onayı verilmiştir ve kullanıcıya yardımcı olunulmuştur. Ayrıca garantisi bitmiş ürünler konusunda birçok kez kullanıcılarımıza ücretsiz servis desteği sağladık ve sağlayacağız da. Bu başlığın açılmasının sebebi zaten kullanıcılarımızın şikayet ve önerilerini görmek ve buna göre bir aksiyon alma isteğimizdir. Farklı bir düşünce yapısına sahip olsak böyle bir başlık açmak yerine sadece forumlarda ürünlerimizi tanıtan paylaşımlarda bulunabilirdik. Eğer bir ürününüzle ilgili sorun yaşarsanız lütfen bizlere mesaj olarak iletiniz efendim.

    Saygılarımızla




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mete Can Karahasan

    Hiç şaşırmıyorum. Bu şekilde kullanıcıya erişmeye çalışacak başka firmalara da konudan örnek alıp, varsa öyle planları hiç girişmeden vazgeçmelerinin sağduyululuğuna güvenebilirler. Kullanıcı biraz azmış burada.
    Kendi bozduğu anakartı tamire gidince 'yeni' anakart bekleyen, bunu kendine hak gören kullanıcılar var. Sanki ülkemiz Tayvan, para birimimiz Tayvan Doları.

    Sayın İlgili,

    Kullanıcının anakartı müşteri memnuniyeti için direkt değişim onayı verilmiştir ancak yine de memnun edilememiştir. Ürün değişim talebi oluşturup ürünü değişim onayı alınca yine de firmamızı karalamaya devam etmiştir. Bu sebeple gerekli işlemlerin aşamalarını gerektiği halde bu başlık altında paylaşacağız. Amacımız kullanıcılarımızın sorunlarını gidermektir, bu amaç doğrultusunda bu başlık açılmıştır.

    Saygılarımızla




  • GIGABYTE TÜRKİYE Anakart kullanıcısına yanıt
    sayın ilgili

    siz yazdınız ve bana cevap hakkı doğdu diye yazıyorum. yoksa bu konuyu kapattım zaten. öncelikle siz bir firma olarak bende nasıl bir art niyet aradınız merak ettim. beni karşı firmanın ajanı mı sandınız ? ben hakkımı aradım sadece.doğruları yazdım diyemi art niyetli oldum.

    ikincisi ben son yazımı yazdıktan sonra mailnizi gördüm. sonrasında birşey yazmadım.
    ürünümü gigabyte türkiye ofisinde duran aynı model "örnek" ürün ile değişeceğinizi söylediniz. bunada itirazım yoktu ama bu üründede aynı servis sorunlarını yaşayabileceğimi düşünp sıcak bakamadım bunu gizleyemicem

    itirazım olan şey şuan bu çözüm için iki ayıdır tabiri caiz ise aşındırmadığım kapı kalmadı . bu durum da bizi üzdü...keşke ilk itirazımda beni dileyip bu çözümü sunsaydınız. bende burda şikayetimi değil memnuniyetimi belirtseydim.

    ben sevindiğimi söyleyemiyorum. iki aydır diğer parçalarımı kullanamıyorum bunuda yazdım size. keşke bukadar uzun sürmeseydi. gigabyte'a okadar para kazandıran kullanıcıları mağdur etmeseydiniz.

    gigabyte markası çok iyi,11 yıldır ürettiği ürünleri aldım sattım. ürünümü de gerçekten çok seviyordum ve severek de aldım. çok kaliteli bir üründü gerçekten.
    ama bu RMA servis politikası yüzünden birdaha gigabyte mi derseniz asla derim.
    bizim ülkemizde servisler markayı temsil eder.
    örnek olarak asusu asus yapan çizgi elektronik oldu. bizler aldığımız ürünün garanti belgesinde çizgiyi görünce gönül rahatlığıyla alırdık.

    donanımhaber foruma ve size teşekkür ederim. eminim sesimi duyurabildiğim yer burası oldu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi uzman12 -- 3 Mart 2017; 11:5:28 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: GIGABYTE TÜRKİYE Anakart


    quote:

    Orijinalden alıntı: Mete Can Karahasan

    Hiç şaşırmıyorum. Bu şekilde kullanıcıya erişmeye çalışacak başka firmalara da konudan örnek alıp, varsa öyle planları hiç girişmeden vazgeçmelerinin sağduyululuğuna güvenebilirler. Kullanıcı biraz azmış burada.
    Kendi bozduğu anakartı tamire gidince 'yeni' anakart bekleyen, bunu kendine hak gören kullanıcılar var. Sanki ülkemiz Tayvan, para birimimiz Tayvan Doları.

    Sayın İlgili,

    Kullanıcının anakartı müşteri memnuniyeti için direkt değişim onayı verilmiştir ancak yine de memnun edilememiştir. Ürün değişim talebi oluşturup ürünü değişim onayı alınca yine de firmamızı karalamaya devam etmiştir. Bu sebeple gerekli işlemlerin aşamalarını gerektiği halde bu başlık altında paylaşacağız. Amacımız kullanıcılarımızın sorunlarını gidermektir, bu amaç doğrultusunda bu başlık açılmıştır.

    Saygılarımızla

    sayın ilgili.....

    beni firmanızı karalama kampanyası yürüten boş konuşan biri olarak lanse etmekten vazgeçin. nezaman nerde olursa olsun hakkımı ararım. düşüncelerimi söylerim yanılıyorsamda kabullenirim.

    GIGABYTE ürünleriyle ilgili görüş ve sorunlarınız hk. demişsiniz.
    bende yazmışım. bunun üzerine art niyetli mi oldum. ozaman lütfen bu konuyu silin.

    her kullanıcının yorumuna benden art niyetle bahsetmişsiniz. bundanda vazgeçin...




  • uzman12 kullanıcısına yanıt
    Sayın ilgili,

    Defalarca ürününüzün değişim onayının verildiğini belirtmemize rağmen bu tarz bir işlem gerçekleşmemiş gibi ve hatta karşınızda bir yetkili bulamadığınızı belirtmişsiniz ancak her mesajınıza bir cevap verilmiş ve yetkililerimiz ile görüşmüşsünüz. Bu durumda dahi gerek başlık altında gerek başka yorumlarda aksi bilgilendirmeler yaptığınız için bu bilgilendirmeyi genel olarak paylaşmaktayız.

    Saygılarımızla
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GIGABYTE TÜRKİYE Anakart

    Sayın ilgili,

    Defalarca ürününüzün değişim onayının verildiğini belirtmemize rağmen bu tarz bir işlem gerçekleşmemiş gibi ve hatta karşınızda bir yetkili bulamadığınızı belirtmişsiniz ancak her mesajınıza bir cevap verilmiş ve yetkililerimiz ile görüşmüşsünüz. Bu durumda dahi gerek başlık altında gerek başka yorumlarda aksi bilgilendirmeler yaptığınız için bu bilgilendirmeyi genel olarak paylaşmaktayız.

    Saygılarımızla

    ben mailinizi bir gün sonra gördüm ve gördükten sonra birşey yazmadım... buraya yazdığım son mesajımdan sonra mailinizi gördüm. hatta diğer mesajımda da size ve bu forumada teşekür ettim ki sadece size ulaşabildim çünkü.
    hala neden suçlandığımı anlamadım. ha mailden yada çözümünüzden sonra eski mesajlarımı silmemi bekliyorsanız onları silmedim. onlar benim yaşadıklarım ve düşüncelerim. dilerseniz konu sizin siz silin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi uzman12 -- 3 Mart 2017; 13:27:31 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: GIGABYTE TÜRKİYE Anakart

    Sayın İlgili,

    Ürünlerimiz 3 yıl garanti kapsamı içerisindedir.

    Saygılarımızla

    Teşekkürler
  • GIGABYTE TÜRKİYE Anakart kullanıcısına yanıt
    Şu konudaki soruna bakabilir misiniz?

    https://forum.donanimhaber.com/gigabyte-x99-anakartta-boot-problemi--124453307
  • AppCenter sürekli çöküyor düzgün çalışmıyor.
  • Yaklaşık 30 gündür ürünüm serviste hiç bir bilgi alamıyorum başıma ilk kez bu tarz bir durum geliyor keşke forumda konu açacağınıza biraz işinizle ilgilenip maillere baksanız !

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dtmnyars

    Yaklaşık 30 gündür ürünüm serviste hiç bir bilgi alamıyorum başıma ilk kez bu tarz bir durum geliyor keşke forumda konu açacağınıza biraz işinizle ilgilenip maillere baksanız !

    gigabyte'in RMA servis problemini çözmesi gerekiyor. boşuna prestij kaybı yaşatıyorlar markaya.
    ama konu açtıkları çok iyi olmuş elbetteki, sorun çözümüne yönelik en iyi platform burası. burdan çözemezseniz hiçbiyerden çözemezsiniz
  • Maalesef burdan da bir cevap alamıyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MonacoDoom

    Şu konudaki soruna bakabilir misiniz?

    https://forum.donanimhaber.com/gigabyte-x99-anakartta-boot-problemi--124453307

    Sayın İlgili,

    Yapmış olduğunuz işlemler sonucunda sorun giderilmediyse lütfen bios'u resetleyip tekrar güncelleme yöntemini deneyiniz. Eğer sorun hala çözülmez ise lütfen teknik servisimiz ile iletişime geçiniz.

    Saygılarımızla
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PomPom

    AppCenter sürekli çöküyor düzgün çalışmıyor.

    Sayın İlgili,

    Hangi anakartımızı kullanıyorsunuz? Model ve seri numarasını iletirseniz size yardımcı olabiliriz.

    Saygılarımızla
  • dtmnyars kullanıcısına yanıt
    Sayın İlgili,

    Gelen her mesaj muhakkak yanıtlanmaktadır. Ürününüzün seri numarasını tarafımıza iletirseniz kontrolünü sağlayabiliriz.

    Saygılarımızla
  • GIGABYTE TÜRKİYE Anakart kullanıcısına yanıt
    Z270x ultra gaming

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Anladığım kadarıyla siz sadece 'var' görünmek için buraya ofis açmışsınız.
    Marketteki ürünleri fiyatlarını fixleyemiyorsanız bu sizin sorununuz.Rakip firmaların ürünleri yurtdışı fiyatlarıyla Türkiyede satılırken siz Kur'u bahane ediyorsunuz.

    Yazılım desteğiniz ofsayt, rakipleriniz UEFI BIOS'lara çoktan geçmiş, versiyon üzerine versiyon atarken siz 16-bit AWARD BIOS kullanıyordunuz. 2011/2012'den sonra anca AMI(American megatrends inc.) UEFI bioslara geçiş yaptınız.

    Pek çok intel ve coğunluğu AMD AM3 ve AM3+ soketli anakatlartda, model ismini aynı tutup, saçma sapan revizyonlarını çıkartınız.Tabiri caizse revizyon çöplüğü yaptınız.
    Farklı model adı altında üretilse sorun olmaz ama model adı aynı olup ses veya ethernet çipini değiştirip yeni revizyon diye piyasaya sürüyorsunuz.
    Ve en kötüsü Türkiye'de satılan gigabyte anakartların revizyon bilgileri hiçbir mağazada yazmıyor.
    @GIGABYTE TÜRKİYE Anakart



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-6EE7900E1 -- 10 Mart 2017; 16:51:17 >




  • PomPom kullanıcısına yanıt
    Sayın İlgili,

    Lütfen 0212 288 52 96 numaralı telefondan teknik servisimiz ile görüşünüz.

    Saygılarımızla
  • 
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.