Aylardır beklediğim gigafiber altyapısı adresime geldi, büyük bir heyecan ve hevesle başvurumu yaptım. 2-3 gün sonra modem için geliyoruz dediler. Şaşırdım, "turknet değişmiş demek ki, hizmette gelişme var" diye düşündüm. Gelip modemi kapıdan içeri atıp gittiler tabiri caizse. Kabloyu daireye kadar çıkardılar modemi evin içine bırakıp kaçtı gitti eleman. Ne bir bağlantı kontrolü ne başka bir şey yapılmadı. Giderken de "yarım saate kadar internet gelir" diyerek gitti. Yarım saat geçti, 1 saat geçti, 3, 5 saatler geçiyor internet yok. Aradım destek hattını, "24 saati bulabilir" dedi telefondaki arkadaş. Hepiniz birbirinizden o kadar habersiz ve o kadar berbat iş yapıyorsunuz ki, harcadığınız mesaiye aldığınız paraya yazık. Birkaç saat sonra tekrar aradım, "IP alınmıyor bağlantınızda sorun var arkadaşları yönlendiriyorum" cevabını aldım bu sefer de. 3 farklı kişi, 3 farklı bilgi. Süpersiniz gerçekten. Ertesi gün aradım tekrar, "aciliyeti iletiyorum en kısa sürede gelecekler" dedi telefondaki. Zaten başka bir şey yaptığınız da bildiğiniz de yok. O günden beri 10 gün oldu ve her gün en az 2-3 kere aradım. Her seferinde cevap aynı "aciliyeti iletiyorum en kısa sürede gelecekler." En son 3 ya da 4 sefer önce aradığımda Okan Bey ile görüştüm, daha yetkili birine direkt telefondan ulaştığını ve durumu aktardığını, en kısa sürede aksiyon alınacağını söyledi. O da yalan çıktı. Bu kadar berbat bir hizmet olamaz gerçekten. İstemiyorum sizden alacağım hizmeti, olmaz olsun böyle fiber altyapı. Bugün arayıp "sözde" iptal işlemi başlattım, sözde diyorum çünkü iptal değil vazgeçmek bu. Ben henüz almaya başlamadığım bir hizmeti iptal edemem değil mi? İptal için de 24 saat içinde dönüş yapılacakmış. Modeminiz de sizin olsun internetiniz de. 1 haftadır işim gücüm yokmuş gibi yaptığım görüşmelerin kaydı ektedir. Türk Telekom düşük hız veriyor ama veriyor en azından. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ddiscoveryy -- 10 Kasım 2022; 21:11:16 > |
GIGAFIBER ALTYAPISI GELDİ AMA KEŞKE TURKNET'E HİÇ BULAŞMASAYDIM
-
-
hocam forumda turknetdestek var sorunu ilet o yardımcı olur turknet gigafiber de iyidir ben turknet giga fiber kullanıyorum memnunum
-
Merhaba, yaşadığınız olumsuz deneyim nedeniyle üzgünüm. Hizmetinizi kontrol ederek yardımcı olmak isterim. Müşteri numaranızı ve konunun linkini PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz? -
Daireye kabloyu çeken görevli, daire içerisindeki kabloyu kendi cihazına takarak sinyal seviyesini ölçmedi mi hocam çalışıp çalışmadığını anlamak için veya kabloda kırık olup olmadığını anlamak için?
Eğer yapmadı ise muhtemelen kutuda da sinyal yoktur, belki de henüz aktivasyon bile yapılmamış olabilir bölgenizde. Ancak elbette unutmamak gerekir, ne desek farazi konuşuyoruz ve tahmin üzerindeyiz. Yetkili olanların bu tarz konularda daha bilgilendirici olması gerekiyor müşteriye.
-
Yok hocam hiçbir kontrol yapmadan yarım saate internet gelir diyip gitti.
Kutuda bağlantı var çünkü komşum kullanıyor sorunsuz.
Muhtemelen yapılacak işlem birkaç dakikalık işlem ama saha elemanları o kadar yoğunlar ki 10 gündür uğrayamadılar bu kadar ısrarla aramama rağmen.
Özelden dönüş yapıldı, teknik ekibe aktarmışlar şikayetimi sağ olsunlar :) Baya iyi bir gelişme :)
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
İşlemlerinizin önceliğini uzmanımıza ilettik. Kısa süre içerisinde ekiplerden bilgi alarak sizinle iletişime geçecektir. -
Anladım hocam, belki de çekilen kabloda sorun olmuştur. Herhangi bir gelişme olursa yazın konuya lütfen hocam.
-
Tamamdır hocam, daha uzayacak gibi bu işlem ama bekliyoruz bakalım.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba, işlemlerinizin önceliği için bilgi verdim ve dönüş yaptıklarında sizinle paylaşacağım. -
Dönüş yapıldı, sizin haberiniz yok sanırın ben söylemiş olayım.
Yapılan dönüş de tam 1 hafta önce bu hizmeti istemeyip iptal talebinde bulunmam üzerine iptal süreci ile ilgiliydi. İptal talebinde bulunduğumda 24 saat içinde arayacağınızı söylediniz, tam 1 hafta sonra aradınız.
İptal için de ekipleri yönlendirdiniz bakalım, sahadaki arkadaşlarınız aşırı yoğun işlerinden vakit bulabilirlerse herhalde birkaç hafta içinde gelirler iptal için.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ddiscoveryy -- 17 Kasım 2022; 1:14:56 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba, sizi aramızda göremeyeceğimiz için üzgünüm. Hizmetiniz talebiniz üzerine 15.11.2022 tarihinde iptal edilmiştir. -
Göz göre göre bir tane abone kaybetmişsiniz bu nasıl iş :)
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ya mesela hiçbir şey yazmayın ya da söylemeyin, diyin ki ne haliniz varsa görün, gerçekten daha az sinirlendirir insanı. Yani böyle yalandan üzgünüz, çok üzüldük gibi şeyler iyice insanın aklıyla dalga geçmek gibi oluyor.
Neyse uzatmaya gerek yok. Size bir tavsiye, bu tarz aksilikler olduğu zaman insanı aptal yerine koyup "üzgünüz, kahrolduk, bittik" gibi yalan cümlelerden ziyade somut bir jest yapın müşteriye. Yoksa daha çok müşteri kaybedersiniz.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba, altyapı kaynaklı sorunlarda süreç bazen uzayabiliyor. Bu konuda bir çok kez ekiplerimize önceliğini ilettim. Ancak sürecin uzaması üzerine iptal etmişsiniz. Bu konuda yapabileceğim farklı bir işlem olsaydı size yardımcı olmak isterdim.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X