|
GİGASPEED YENİ ALTERNATİFİMİZ (117. sayfa)
![](/static/forum/img/downicon.png)
![](/static/forum/img/upicon.png)
![](/static/forum/img/close.png)
-
-
e-onay yaptım .20 saattir müşterileştirme sürecinde diyor. Müşteri hizmetlerine de ulaşamıyorum. Geri dönüşte yok. Nasıl iptal edebilirim. Ya da başka firmaya başvuru yapabilir miyim?
-
@gigaspeed 1302412216 işlem no
Başvuru müsterilesme surecinde ne zaman açilir
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
@gigaspeed dün 15:00 da onay verdim akşam saatlerinde sesli onay da verdim. Comnetten hizmetim taşındı diye bildirim geldi. Kısa sürede işlemin tamamlanacağı belirtildi. Ancak bu saate kadar dönüş olmadı. Eğer işlemim tamamlanmayacaksa cayma hakkımı kullanacağım. Evimden çalışıyorum ve internet benim için önemli. Hizmet numarası 1302412902
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wakuol -- 12 Aralık 2024; 12:38:45 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bende de durum aynı yaklaşık 21 saattir müşterileşme sürecindeyiz, başka firmalar birkaç saate tüm süreci tamamlıyor. comnet de onayları veriyor. ama gigaspeed çok yavaş kaldı. hata mı ettik bilemedim.
-
hangi telegram adresine yazdınız
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
@gigaspeed dün 21.09 da arandım onay verdim hala geçiş olmadı. Bu konuda bir bilgi alabilir miyim? Ne zaman süreç tamamlanacak?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
ödeme yapmadım daha. net var.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Ben dün 4 ten beri bekliyorum ne arayan var ne soran, comnette hala aktif görünüyor
-
Dün gece kendi evim için başvuru yaptım. Ne anlama geldiğini hangi aşamayı temsil ettiğini çözemediğim "Müşterileşme sürecinde" görünüyor.
Abimin işyeri için başvuru yaptık, bir süre sonrasında da evi için başvuru yaptık.
Edevletten sözleşme onayı verdik ama işyeri yerine ev öncelikli olarak gelmiş. İşyeri için halen onaylanacak sözleşme görünmüyor.
İşin ilginci önce yapılan işyeri başvurusunun durumu sitenizde "Yeni Başvuru" olarak görünüyor.
@gigaspeed
Yoğunluğun ve işyükünüzün farkındayız ama bize bu süreçlerin ne olduğu konusunda bilgi verirseniz ona göre ilerleme sağlayabiliriz.
Edit:
İlginç şekilde işyeri içinde sözleşme onaylama sms'i geldi, onayladık. Geriye kaldı müşterileşme kısmı.
Dün müşteri hizmetleri numarasından kayıt alınmıştı arayan soran olmadı. Bugünde yazılan mesajlara bakarsak kimse aranıp sorulmamış. Bugün tekrardan kayıt oluştu ama yine arayan soran yok.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Turkforce -- 12 Aralık 2024; 13:25:37 >
-
Ben iki hattım için dün başvurdum. Bir tanesi 2 saat içinde aktif olurken diğerinde başvurduktan 7-8 saat sonra akşam 10 gibi arandım sabah da sanıyorum comnet onay vermiş ve hizmetler kısmı boşaldı ama henüz gigaspeed tarafında sonuçlanmadı.
-
Dün akşam saat 17 gibi başvuruda bulundum. Daha onay araması yapılmadı. Beklemedeyiz, bir an önce geçişimiz tamamlansa da işimize baksak.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bekleyenler başka yere geçiş düşünüyorlar mı?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Dün 15.00 gibi başvurdum. E devletten onay verdim. arayacağız diye mesaj geldi sonrası yok. sistemlerine de giremiyorum tc yi kabul etmiyor. Başka yere başvuru yapacağım.
-
@gigaspeed comnet tarafindan benimde hizmetim silindi. Hani burda bir kisiye olumlu donus olmadi. Bize sureci bekliyoruz demek disinda daha detayli bilgi vermenizi beklerim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Selamlar hocam,
Gigaspeed'e geçiş işlemi başlattık fakat geçişi yapamadılar henüz.
Comnet tarafı işlemi onayladı giganın aktif etmesi kaldı sadece. Bu aşamadayken başka bir ISS'ye geçiş işlemi yaparsak onay gelir mi acaba bilgin var mı?
-
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X