Benim iç tesisatta sorun var herhalde comnetteykende 21 mbts alıyordum şimdide 21 < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
GİGASPEED YENİ ALTERNATİFİMİZ (125. sayfa)
![](/static/forum/img/downicon.png)
![](/static/forum/img/upicon.png)
![](/static/forum/img/Forum-Mobil.gif)
![](/static/forum/img/close.png)
-
-
talebimi iptal edin, türknet'e geçiyorum @gigaspeed
-
Bugün akşam saatlerşnde türkneti aradım başka bir yere başcuru yaptıysanız başvurunuzu alamayız önce başvuru yaptığınız yeri arayıp iptal edin dediler, siz nasıl 2 yere birden başvuru yapabildiniz?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
28. Saat arandım. Tabii arayacaklar diye bir sürü 850 li numara aramasına da cevap verdim gün boyu. Artık ne zaman acarlarsa açsınlar.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Dün 15:00 sularında başvuru yaptım. 18:00 da aranıp sesli onayımı aldılar. Bugün sabah 10:30 da geçişim tamamlandı ve hizmet almaya başladım. Aynı Binada kuzenim var, benden bir saat önce başvuru yaptı, e devlet onayını verdi ama onu henüz aramadılar.
-
@gigaspeed dünden beri kimsenin birşey yaptığı yok, ilgilenme ihtimaliniz yok mu?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi swapper -- 12 Aralık 2024; 19:13:5 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
SMS ne zaman geldi?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
İşin kötüsü başvuru iptali için de aranmak gerekiyor
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Alttaki için güncellemeleri haber verir misin seninkinden yarım saat sonra sıra bana gelecek sanırım
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
24 saati de ben devirdim, hala aranmadım. comnette de hesap aktif görünüyor. keşke bugün netgsm aradığında onlara okey deseydim :S
-
hizmeti açılanlar, kullanıcı adı ve şifre telefon numarası mı geldi, tckimlik mi başvuru numarası mı nasıl bir yol izlemişler isim verirken?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Arkadaşlar benim de sabah geçişim comnet tarafından olmuştu, işlem süreci başladı sabah ancak gün boyu giriş bilgilerim gelmedi.
Modemi kontrol ettiğimde modem ip alıyor, ancak idsifre hatalı olduğu için internet bağlantım olmuyor. Aktif hizmeti olanlar, eğer bir şablonu var ise kullanıcı adı ve şifrelerini iletebilir mi? Örneğin comnette ceptelefonucomnet1@comnet pw ceptelefonu şeklindeydi. Gigaspeed in ilettiği bilgiler benzer mi acaba
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba,
Geçişler için kademeli olarak işlemleri gerçekleştiriyoruz. Ekiplerimiz ekstra olarak mesai gerçekleştiriyor. Comnet tarafından da onaylar gecikmektedir. En kısa sürede işlemleri tamamlayıp, tarafınıza dönüş sağlanacaktır. Belirlenen protokolleri uygulamak zorunda olduğumuzdan dolayı, işlemlerde yavaşlama gerçekleşmektedir.
Buna ek olarak BTK'nın verdiği karar neticesinde: Comnet firmasından geçişlerde 3 aylık kural, 1 sefere mahsus olarak kaldırılmıştır. Herhangi bir problem olmadan geçişleriniz tamamlanacaktır.
Başvurusu bekleyen abonelerimizin sabrı için teşekkür ediyoruz. Kademeli olarak arama ve transfer işlemlerinizi gerçekleştiriyoruz.
Geçişleri tamamlanan kullanıcılara bağlantı bilgileri SMS olarak iletilmektedir. SMS iletilmeyen kullanıcıların geçişleri henüz tamamlanmamıştır.
Saygılarımızla
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gigaspeed -- 12 Aralık 2024; 19:34:30 > -
Hocam isimsoyisim4@tbtnet şifre de sisteme kayıtlı 10 haneli telefon numarası olarak iletildi.
-
Gigaspeed yetkilisi arkadas, biz kademeli arama sistemini anlamadik zaten. Belli bir sira olmadan ariyorsunuz. Birkac saat icinde acilan var, digerinden oncesi yad sonrasi aranadi halde arada aranmayanlar var. Ben turknette basvurusu yaptim kim once ararsa artik
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Merhaba,
Karşı firmanında onay süreçleri uzun sürmektedir. Karşı firma onay verdikçe, geçişler tamamlanmaktadır. Biz aktarımı sağlayıp, onay bekliyoruz. Bu sebeple de sıralamada farklılıklar yaşanıyor. Yaşanan olağanüstü durum sebebiyle bu şekilde bir sıkışma yaşandı. En kısa sürede geçişlerinizi tamamlamak için çaba gösteriyoruz. Sabrınız için teşekkür ederiz.
Saygılarımızla -
@gigaspeed karşı firma ile sabah saatlerinde ilişiğim kesildi. Ama halen arayan olmadı. Karşı tarafın yavaş davrandığını çok düşünmüyorum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Karşı taraf onay verip hizmeti kapatalı neredeyse 12 saat olacak. Bu gecikme artık karşı taraf kaynaklı değil sanırım.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Teşekkür ederim, ancak olmadı.
Dün comnet kapandığında modem ip almıyordu, şimdi comnet id-pw ile ip alıyor, ancak sizin verdiğiniz şablonu deneyince ip alamadım.
@gigaspeed comnet hesabım sabah 09.36da kapandı. Hala bağlantı sürecim bitmedi, ve yukarıda bahsettiğim durum oluştu. Sürecler ne zaman sonuçlanacak? Olay tamamen sizde değil mi
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X