Şimdi Ara

gigatek saygıyla kamuoyunu bilgilendiriyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
130
Cevap
0
Favori
3.320
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • merhaba , donanım haber dostlarına . bu özgür tartışma platformlarında yeralmak bizim işimiz değildir. ancak yıllarca emek verdiğimiz firmamızın "ÇAMUR AT İZİ KALSIN" mantığı ile karalanmasına maalesef SEYİRCİ KALAMAYIZ ve KALAMADIKTA.

    sırasıyla cevap vermek gerekirse ;

    AKREMON : EKRAN KARTINIZ KONUSUNDA SORUNSUZ OLMASINA KARŞIN BİZİM TESTLERİN DIŞINDA DİSTRİBÜTÖR FİRMADA DA 4 KEZ TEST YAPILMIŞ, SORUNSUZ OLDUĞU BELİRLENMİŞTİR. VE KASANIZLA GELDİĞİNİZ CUMARTESİ GÜNÜ MAKİNANIZI KURUP OYUN OYNAMANIZ BİZİM TARAFIMIZDAN TALEP EDİLİP " EĞER BİR SIKINTI GÖSTEREBİLİRSENİZ BİREBİR DEĞİŞTİRECEĞİMİZİ" BEYAN EDİLMEMİŞMİYDİ? SİZ SİNİRLE KASAYI ALIP GİTTİNİZ VE BU OLAYI TAKİBEN GEÇEN SENE TÜRKİYE'DE YERALAN 4 FORUMA KAYIT OLUP İLK MESAJINIZDA AÇTIĞINIZ THREADLERDE BİZİ KARALAMADINIZ MI ? HATTA FORUM EDİTÖRLERİNDEN BİRİ ARACILIĞI İLE İDDİANIZI İSPATA DAVET EDİP BUNU KANITLADIĞINIZ TAKDİRDE YENİ ÜRÜN ALACAĞINIZ BELİRTİLMEDİ Mİ ? BU ÇAĞRIYA KARŞIN SESSİZ KALDIĞINIZDA FORUM SAHİBİ THREAD'E BU GELİŞMEYİ YAZIP SİZİ UYARMADI MI ? AMACINIZI ANLAMAKTA GÜÇLÜK ÇEKMEKTEYİZ. DİLERSENİZ O FORUMDA KİLİTLENEN THREAD'İ BURADA YAYINLATTIRALIM .

    SILPHATOS : SAYIN EFECAN ÇINAR ARIZALI RX9800PRO'NUN HATA TESPİTİ 3DMARK'TA YAPILABİLDİ. BUNUN ÜZERİNE ÜRÜNÜNÜZ GERİ ALINIP PARASI SİZE İADE EDİLDİ . ANCAK BİZ DİSTRİBÜTÖRE İADE YAPARKEN KUTU İÇERİĞİNİ GERİ VERMEDİĞİMİZDE 20 US KESİNTİ İLE CEZALANDIRILIYORUZ. BU SİZDEN TALEP EDİLDİ ANCAK BUNU BİZE İLETMEDİNİZ . ZARARIMIZ 20 USD+KDV DİR. İÇİNİZ RAHAT MI ? AYRICA SİZ RX9800PRO ÇEKİLİŞİNDEN VGA SILENCER KAZANMIŞTINIZ. BUNU İADE ETTİNİZ Mİ ? VEYA BU GİGATEK TARAFINDAN SİZCE TALEP EDİLDİ Mİ ? LÜTFEN İNSAFFFF!!!!!

    ALPAYA : SES ÇIKIŞI SORUNLU ANAKART SAHİBİ MÜŞTERİMİZ. KARTIN GARANTİ KAPSAM DIŞI KALABİLECEĞİ SİZE SÖYLENMİŞTİ. ÇÜNKİ KART KULLANICI KÖKENLİ HASARLIYDI. BUNA KARŞIN GARANTİDE SORUN ÇÖZÜLDÜ . SİZ NE YAPYINIZ. KAÇ KİŞİ ŞİRKETİ BASMAYA GELİR GİBİ KAPIDAN İÇERİ GİRMİŞTİNİZ ? SUÇUMUZ KARTINIZI GARANTİYE ALDIRMAKTI. BUNUN BEDELİNİ SİZE BEDELİ GERİ ÖDEYİP KARTI DA 2. ELDE SATARAK ÖDEDİK . SAHİ KART BEDELİNİ ALIRKEN FATURAYI İADE ETMİŞMİYDİNİZ. SİZİN FATURANIZIN BİRDE KDV BEDELİNİ EKSTRA ÖDEMEK ZORUNDA KALDIK.

    YERİ GELMİŞKEN BİZLERDEN MEMNUNİYETİNİ BELİRTEN TÜM DONANIMHABER DOSTLARINA DA TEŞEKKÜRLERİMİZİ SUNALIM.

    SAYGILARIMIZLA

    GİGATEK
    NOT : GİGATEK FORUMLARA CEVAP HAKKINI KULLANMAK İÇİN GİRER VE "GİGATEK" OLARAK GİRER.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gigatek -- 8 Mayıs 2005, 0:28:20 >







  • Güzel bir şey aslında daha önce de çizgi elektronik hakkında bir tartışma vardı ve en sonunda çizgi elektronikten bir yetkili son noktayı koymuştu. Bu bile bana göre müşteri memnuniyeti ilkesi için güzel bir davranış. Şimdi iddiayı atanlara cevap hakkı düşüyor
  • ağır konuşmuş adamlar lan
    demek ki buraya kadar cevap atıyolarsa harbi firma hiç alışveriş yapmadım ama
  • ilginç iddialar ama gerçekten bu forumda gigatek kadar konuşulan bi firma daha yok. daha hiç alışverişim olmadı ama iddialar gerçekse bu arkadaşlar ayıp etmiş. neyse daha fazla konuşmayalım bizimde eleştrilecek yanlarımız olabilir.
  • walla gigatekten alışveriş ettim hatta ilk defa onlaran internetten alışveriş etmiştim bursadan almıştım ürünleri ön siparişle bi bekleme olayı o zaman oldu o da normal di 64-bit işlemci anakart beklioduk tek olayları o memnunum hala da alışverşi ederim garip şikayet alması
  • Gigatek haklı bile olsa profesyonel bir firma böyle ağır bir dilde cevap yazmamalıydı.
  • gigatek çiçekçisinden yıllarca önce bende bir ürün alacaktım listede herşey çok ucuz tel açıyorsun var çok az kaldı diye kendilerini kandırıyorlar gidiyorsun az önce bitti diyorlar.yaptıkları sisasetten öte değil. 1 dolarla ürün sattıgını idda edenlerden başka bir şey değil . palavra.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orjinalden alıntı: darker

    Gigatek haklı bile olsa profesyonel bir firma böyle ağır bir dilde cevap yazmamalıydı.


    ne profesyoneli kardeşim 1oda 1 çiçekçi o kadar.
  • ahhaaa bi tane daha çıktı şikayetçi
    bakalım ne olacaaak

    bence gigatek profesyonel firma olduğunu göstermek için bu mesajı yazmış
    yani bu mesajı yazması profesyonel bi firam olduğunu gösteriyor benceee

    ama şu anda tarafsızım çünkü aynı and şikayet de geliyo
  • Ben başlarına biraz bela oldum sağolsunlar hiç mağdur etmediler. Fazla iyi olmak insanlara yaramıyor galiba şikayetçilerin haline şaşıyorum...

    Malesef gigatekin rakibi bile yok ne fiyatta nede hizmette...

    Bende şahsım adına bir daha teşşekkür ederim...
  • Şahsen ben uslüplarında hiç bir ağırlık görmüyorum.Eğer yazdıkları şeylerde bir yanlışlık varsa ona diyeceğim yok ama bence herşey doğru şekilde ortaya konulmalı.Hem bir oda bir çiçek diyoruz hemde her önerimizde gigatek fiyatlarını örnek gösteriyoruz.Bence biraz adil olmak gerekli
  • quote:

    Orjinalden alıntı: gigatek

    merhaba , donanım haber dostlarına . bu özgür tartışma platformlarında yeralmak bizim işimiz değildir. ancak yıllarca emek verdiğimiz firmamızın "ÇAMUR AT İZİ KALSIN" mantığı ile karalanmasına maalesef SEYİRCİ KALAMAYIZ ve KALAMADIKTA.

    sırasıyla cevap vermek gerekirse ;

    AKREMON : EKRAN KARTINIZ KONUSUNDA SORUNSUZ OLMASINA KARŞIN BİZİM TESTLERİN DIŞINDA DİSTRİBÜTÖR FİRMADA DA 4 KEZ TEST YAPILMIŞ, SORUNSUZ OLDUĞU BELİRLENMİŞTİR. VE KASANIZLA GELDİĞİNİZ CUMARTESİ GÜNÜ MAKİNANIZI KURUP OYUN OYNAMANIZ BİZİM TARAFIMIZDAN TALEP EDİLİP " EĞER BİR SIKINTI GÖSTEREBİLİRSENİZ BİREBİR DEĞİŞTİRECEĞİMİZİ" BEYAN EDİLMEMİŞMİYDİ? SİZ SİNİRLE KASAYI ALIP GİTTİNİZ VE BU OLAYI TAKİBEN GEÇEN SENE TÜRKİYE'DE YERALAN 4 FORUMA KAYIT OLUP İLK MESAJINIZDA AÇTIĞINIZ THREADLERDE BİZİ KARALAMADINIZ MI ? HATTA FORUM EDİTÖRLERİNDEN BİRİ ARACILIĞI İLE İDDİANIZI İSPATA DAVET EDİP BUNU KANITLADIĞINIZ TAKDİRDE YENİ ÜRÜN ALACAĞINIZ BELİRTİLMEDİ Mİ ? BU ÇAĞRIYA KARŞIN SESSİZ KALDIĞINIZDA FORUM SAHİBİ THREAD'E BU GELİŞMEYİ YAZIP SİZİ UYARMADI MI ? AMACINIZI ANLAMAKTA GÜÇLÜK ÇEKMEKTEYİZ. DİLERSENİZ O FORUMDA KİLİTLENEN THREAD'İ BURADA YAYINLATTIRALIM .

    SILPHATOS : SAYIN EFECAN ÇINAR ARIZALI RX9800PRO'NUN HATA TESPİTİ 3DMARK'TA YAPILABİLDİ. BUNUN ÜZERİNE ÜRÜNÜNÜZ GERİ ALINIP PARASI SİZE İADE EDİLDİ . ANCAK BİZ DİSTRİBÜTÖRE İADE YAPARKEN KUTU İÇERİĞİNİ GERİ VERMEDİĞİMİZDE 20 US KESİNTİ İLE CEZALANDIRILIYORUZ. BU SİZDEN TALEP EDİLDİ ANCAK BUNU BİZE İLETMEDİNİZ . ZARARIMIZ 20 USD+KDV DİR. İÇİNİZ RAHAT MI ? AYRICA SİZ RX9800PRO ÇEKİLİŞİNDEN VGA SILENCER KAZANMIŞTINIZ. BUNU İADE ETTİNİZ Mİ ? VEYA BU GİGATEK TARAFINDAN SİZCE TALEP EDİLDİ Mİ ? LÜTFEN İNSAFFFF!!!!!

    ALPAYA : SES ÇIKIŞI SORUNLU ANAKART SAHİBİ MÜŞTERİMİZ. KARTIN GARANTİ KAPSAM DIŞI KALABİLECEĞİ SİZE SÖYLENMİŞTİ. ÇÜNKİ KART KULLANICI KÖKENLİ HASARLIYDI. BUNA KARŞIN GARANTİDE SORUN ÇÖZÜLDÜ . SİZ NE YAPYINIZ. KAÇ KİŞİ ŞİRKETİ BASMAYA GELİR GİBİ KAPIDAN İÇERİ GİRMİŞTİNİZ ? SUÇUMUZ KARTINIZI GARANTİYE ALDIRMAKTI. BUNUN BEDELİNİ SİZE BEDELİ GERİ ÖDEYİP KARTI DA 2. ELDE SATARAK ÖDEDİK . SAHİ KART BEDELİNİ ALIRKEN FATURAYI İADE ETMİŞMİYDİNİZ. SİZİN FATURANIZIN BİRDE KDV BEDELİNİ EKSTRA ÖDEMEK ZORUNDA KALDIK.

    YERİ GELMİŞKEN BİZLERDEN MEMNUNİYETİNİ BELİRTEN TÜM DONANIMHABER DOSTLARINA DA TEŞEKKÜRLERİMİZİ SUNALIM.

    SAYGILARIMIZLA

    GİGATEK
    NOT : GİGATEK FORUMLARA CEVAP HAKKINI KULLANMAK İÇİN GİRER VE "GİGATEK" OLARAK GİRER.



    profosyenellikle uzaktan yakından alakası olmayan bir firma bu yazıyı yazabilir.

    madem hakkında yazılanları duyuyorsun görüyorsunda cevap veriyorsun.

    Twinmos 1a4t ramleri gigatek bizim için yurt dışından özel secerek ithal etti diye senaryo yazıldıgında forumlarda niye bu rami herkes her bilgisayarcıda bulabilir çünkü bu rami biz değil twinmos distributoru getirdi. biz getirmedik diye teveccü de bulununabilirdi. ama nerde. bir aile fiarması. bir mavinin onda biri.

    kaç kişi çalısıyor?




  • quote:

    Orjinalden alıntı: gigatek

    merhaba , donanım haber dostlarına . bu özgür tartışma platformlarında yeralmak bizim işimiz değildir. ancak yıllarca emek verdiğimiz firmamızın "ÇAMUR AT İZİ KALSIN" mantığı ile karalanmasına maalesef SEYİRCİ KALAMAYIZ ve KALAMADIKTA.

    sırasıyla cevap vermek gerekirse ;

    AKREMON : EKRAN KARTINIZ KONUSUNDA SORUNSUZ OLMASINA KARŞIN BİZİM TESTLERİN DIŞINDA DİSTRİBÜTÖR FİRMADA DA 4 KEZ TEST YAPILMIŞ, SORUNSUZ OLDUĞU BELİRLENMİŞTİR. VE KASANIZLA GELDİĞİNİZ CUMARTESİ GÜNÜ MAKİNANIZI KURUP OYUN OYNAMANIZ BİZİM TARAFIMIZDAN TALEP EDİLİP " EĞER BİR SIKINTI GÖSTEREBİLİRSENİZ BİREBİR DEĞİŞTİRECEĞİMİZİ" BEYAN EDİLMEMİŞMİYDİ? SİZ SİNİRLE KASAYI ALIP GİTTİNİZ VE BU OLAYI TAKİBEN GEÇEN SENE TÜRKİYE'DE YERALAN 4 FORUMA KAYIT OLUP İLK MESAJINIZDA AÇTIĞINIZ THREADLERDE BİZİ KARALAMADINIZ MI ? HATTA FORUM EDİTÖRLERİNDEN BİRİ ARACILIĞI İLE İDDİANIZI İSPATA DAVET EDİP BUNU KANITLADIĞINIZ TAKDİRDE YENİ ÜRÜN ALACAĞINIZ BELİRTİLMEDİ Mİ ? BU ÇAĞRIYA KARŞIN SESSİZ KALDIĞINIZDA FORUM SAHİBİ THREAD'E BU GELİŞMEYİ YAZIP SİZİ UYARMADI MI ? AMACINIZI ANLAMAKTA GÜÇLÜK ÇEKMEKTEYİZ. DİLERSENİZ O FORUMDA KİLİTLENEN THREAD'İ BURADA YAYINLATTIRALIM .

    SILPHATOS : SAYIN EFECAN ÇINAR ARIZALI RX9800PRO'NUN HATA TESPİTİ 3DMARK'TA YAPILABİLDİ. BUNUN ÜZERİNE ÜRÜNÜNÜZ GERİ ALINIP PARASI SİZE İADE EDİLDİ . ANCAK BİZ DİSTRİBÜTÖRE İADE YAPARKEN KUTU İÇERİĞİNİ GERİ VERMEDİĞİMİZDE 20 US KESİNTİ İLE CEZALANDIRILIYORUZ. BU SİZDEN TALEP EDİLDİ ANCAK BUNU BİZE İLETMEDİNİZ . ZARARIMIZ 20 USD+KDV DİR. İÇİNİZ RAHAT MI ? AYRICA SİZ RX9800PRO ÇEKİLİŞİNDEN VGA SILENCER KAZANMIŞTINIZ. BUNU İADE ETTİNİZ Mİ ? VEYA BU GİGATEK TARAFINDAN SİZCE TALEP EDİLDİ Mİ ? LÜTFEN İNSAFFFF!!!!!

    ALPAYA : SES ÇIKIŞI SORUNLU ANAKART SAHİBİ MÜŞTERİMİZ. KARTIN GARANTİ KAPSAM DIŞI KALABİLECEĞİ SİZE SÖYLENMİŞTİ. ÇÜNKİ KART KULLANICI KÖKENLİ HASARLIYDI. BUNA KARŞIN GARANTİDE SORUN ÇÖZÜLDÜ . SİZ NE YAPYINIZ. KAÇ KİŞİ ŞİRKETİ BASMAYA GELİR GİBİ KAPIDAN İÇERİ GİRMİŞTİNİZ ? SUÇUMUZ KARTINIZI GARANTİYE ALDIRMAKTI. BUNUN BEDELİNİ SİZE BEDELİ GERİ ÖDEYİP KARTI DA 2. ELDE SATARAK ÖDEDİK . SAHİ KART BEDELİNİ ALIRKEN FATURAYI İADE ETMİŞMİYDİNİZ. SİZİN FATURANIZIN BİRDE KDV BEDELİNİ EKSTRA ÖDEMEK ZORUNDA KALDIK.

    YERİ GELMİŞKEN BİZLERDEN MEMNUNİYETİNİ BELİRTEN TÜM DONANIMHABER DOSTLARINA DA TEŞEKKÜRLERİMİZİ SUNALIM.

    SAYGILARIMIZLA

    GİGATEK
    NOT : GİGATEK FORUMLARA CEVAP HAKKINI KULLANMAK İÇİN GİRER VE "GİGATEK" OLARAK GİRER.



    Diğer iddiaları bilmiyorum ama RX9800 Pro konusunda gigatek hakikaten "terbiyesizlik" etmiş. Siz iade için kutu içeriğinin gerekli olduğunu belrtmiş miydiniz? Muhtemelen hayır. Şimdiye kadar kaç adet PC parçası bozuldu elimde hiçbirisinin değişimi için böyle bir talepte bulunulduğunu görmedim. Hem kart garanti kapsamında bozuldu ise müşterinin suçu nedir? Niye para vermek zorunda olsun ki? Distribütör niye böyle bir uygulamaya gidiyor onu da anlamadım. Zaten pek inandırıcı da gelmedi.

    Ayrıca üslubunuz hiçbir şekilde profesyonelliğe sığmıyor. Bir firma olarak mahallede kavga eder gibi cevap yazmanız hiçbir şekilde mazur gösterilemez. Bir sorununuz varsa ülkede mahkeme var kanun var. Böyle ağzına geleni söylemekle olmaz. Gigatek bu açıklaması ile gözümdeki bütün itibarını yitirmiştir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sturmovik -- 7 Mayıs 2005, 22:53:55 >




  • hazır gigatekten bir yetkili burdayken sorumu yine sorayım (e-mail yollamıştım cevaplandı ama diğer e-mailim cevapsız kaldı): leadtek winTV2000 expert modeli sizde yok mu? yoksa size gelme imkanı yok mu? sitenizde deluxe modeli var..
  • Ben kendi sistemimi gigatekden topladım. 3 arkadasımda simdiye kadar gigatekden sistem topladı.
    Hiçbir sorun yasamadık simdiye kadar.
    4 yıldır gigatekden alısveris yapıyorum ve cok ilgililer sagolsunlar.
    Bugun de gigatekden monitor ve hardisk aldım.
    Hem ucuza satıyorlar hemde musteriyle cok samimiler.
    Ben memnunum gigatekden.
  • sturmovık sacmalamıssın sana tek dıcegım bu.eger bır urunu ıade etceksen aldıgın gıbı bırakcaksın.hıcbırsey bılmıyorsanız burda konusmayın.ben bır satıcıyım.ve tuketıcıyım az cok bılıyorum.ve gecen gun patronlarla bunu oturup tartıstık
    Eger urunu ıade etmek ıstıyorsanız
    1) 15 gunu doldurmadan getırceksınız
    2) urunde hıcbır fızıksel hasar veya oynama olmıcak
    3) mod lan mıs olmıcak
    4) kutu ıcerıgı(ne aldıysanız) tam olarak getırceksınız.

    eger adam sadece kartı getırıp ben bunu burdan aldım gerı alın derse fırma almamakta haklıdır.burda ne gıgatekı koruyorum nede baska bı yerı.sadece dogruları soyluyorum.eger ıade sartlarını bılmıyosanız bır daha okuyup ole yorum yazın
  • Ben de 6-7 aydır alışveriş yapıyorum onlarla bir problemim olduğu zaman gidiyorum anlatıyorum derdimi hallediliyor.Hatta başka bir firmada yaşadığım sıcaklık problemimi de (amd64 75C) sağolsunlar o bilgisayarın hiç
    bir parçası onlardan alınmamış olmasına rağmen hallettiler.geçen hafta orada bir gün boyunca kaldım.LAPTOP alıp 1 hafta sonra bozup ben tüketici haklarını okudum hakkım var bunu iade etcem diyene de 9800pro alıp r360 çekirdekliyi bu r350 çıktı diyip r360 yolladığı anlaşılınca bunu iade alın bana pci-ex 6600gt verin diyene de rastladım.sorun yaşayan arkadaşlara sesleniyorum acaba problem yaşadığınızda derdinizi düzgün birşekilde dile getirip beklediniz mi yoksa orada ahkam mı kestiniz?unutmayalım ki onlar olmasa hiçbirimiz gigateki referans gösteremez Türkiye'de yeni ürünleri bu kadar hızlı göremezdik.Güneş Abi'ye ve Ufuk Abi'ye 6 aydır bana ve başka bir arkadaşıma her çıkardığımız problemde sabır gösterip sorunlarımızı karşılıksız ve kolaya kaçmadan çözdükleri için huzurlarınızda bir kere daha teşşekkür ediyorum.




  • Aslında ben de bu tarz konularda yazmayı sevmiyorum;ama bir haksıklık olduğunu düşündüğüm için yazıyorum.Öncelikle 100%100 memnuniyet sağlayabilecek hiçbir firma,kuruluş hatta insan bile olacağını sanmıyorum.Bu noktada mühim olan çoğunluğun memnun olmasıdır.Kendi başımdan geçenleri yaşayım...Sanırım Kasım ayında sistem toplamıştım Gigatekten ve hiçbir alışverişim olmamıştı o güne kadar.Yani tanışıklığımız falan yoktu.O sıralar Pioneer DVD-Rom olmadığı için bana geçici CD-Rom verdiler,mağdur olmadan kullandım.Sonra,tam iki kere farklı ekran kartlarımda belki de benden kaynaklı sorunlar oldu ve iki seferde de geçici kullanmam için farklı zamanlarda iki ekran kartı verdiler.Yine mağdur olmadım.Modemimde sorun çıkmıştı,o ara yine işimden alıkoyulmamam için modem verdiler geçici,yine mağdur olmadım.Çoğunlukla benim şanssızlığımdan ve belki de hatamdan dolayı birkaç parça servise gitti,ya sorunu giderilip makul zamanlarda geri geldi ya da yasal çerçeveler içinde sorunsuz bir şekilde para iadesi aldım vs.Ayrıca ürünlerin çoğu piyasa fiyatının altında satılıyor,bu da benim için gayet iyi.Yeni gelen ürünleri de çoğu zaman en önce Gigatekte bulabiliyorum.Teknik servis konusunda sistemimdeki küçük ya da büyük orunlarda da hiç sıkıntı çekmeden sorunlarımı halledebiliyorum.Kendimden sonra da çok sayıda eşe dosta ya parça aldım,ya da sistem topladım.Hiçbir sorun yaşamadım.Sonuçta,kendi adıma hem satış,fiyatlar;hem de satış sonrası hizmetlerden çok memnunum.Ayrıca ürün iadesinde kutu içeriğinin tam teslim edilmesi gerek,bu sadece Gigatekte değil,diğer firmalarda da böyle,zaten bu olay ithalatçının insiyatifinde olsa gerek.Birkaç iade yapmış biri olarak bunu söylüyorum.




  • Ben Gigatekten 2 kere online alışveriş yaptım...her iki mal da 16 saatte elime ulaştı(Hatay).Şimdiye kadar bu sitede okuduklarım ve yaptığım 3 telefon konuşması ile bu firma hakkında çok olumlu bir izlenim edindim.Popüler olana duyulan anlamsız tepkinin sonucu bunların yaşandığını düşünüyorum...Gigatek bence kaliteli bir firma...
  • bu kadar ınsan ovuyor ve sız hala yok o rası cıcekcı dıyosanız once kendınızde arayın sorunu.bu arada ben kadıkoyde koklu denılebılecek bı bılgısayar fırmasında calısıyorum.ve garantı ve ıade sartları hakkında bılgım var.sıze soyle sorayım

    oturdunuz adamdan mal alcaksınız
    adam sıze anlattı anlattı ve sonuna sunları ekledı..Iade etmenız durumunda kutu ıcerıgını getırın.garantı kapsamında sunlar bulunur ..

    ben olsam bu lafları duyduktan sonra masadan kalkar urunu almadan gıderım.ıskıllenırım.acaba nıye bole dedı acaba urunde bısı mı var dıye dusunurum.
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.