Şimdi Ara

Gittigidiyor cep telefonu iade etmek (4. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
127
Cevap
8
Favori
9.678
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • master21 kullanıcısına yanıt
    sagolasın eyw. benim amacım zaten burada yüzlerce insan okuyor ve mesaj yazmasa bile anlamak isteyen verdiğimi almak isteyen çok kişi alıyor. ötekiler sıırlıkları ile başbaşa kalıp rahatsız edilmek istemiyorlar. kandırılması en kolay milletiz. koskoca niyazi saral bey bile on numara başlık atmış. hakkını kimse aramaz. anca bağırır çığırır demiş. bu kadar basit. kitlenin özeti bu. bende özenli ve güzel yazınızdan dolayı size teşekkür ederim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: smclk89

    herşeyi önünüze beklemeyin araştırın. tüketici hakları niyazi saral beyin sohbeti var 33.08 dakika. tabikide sana bu haklarını kvk telpa teleservice bilmem ne hemen kullandırtmıyor. seni bir güzel oyalıyor. çünki biliyorki. hakkını aramayı bilmiyor bu adamlar deyip işini görmüyor. tüketici heyetine gidip bir başvuru dilekçe ile elindeki belgeler ile başvurup 1-3 ay süre içerisinde ne istiyorsan yaptırtabiliyorsun bu lanet olası adamlara.

    http://www.niyazisaral.net/?p=2818

    gayet başarılı bir bilinçlendirme.teşekkürler :)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • mediamarket kutusu açılmış ürün yolladı geri gönderdim almaya kararlıydım bir daha internetten almam hatta yurt dışından bile almayı düşünüyorum
  • Boş boş mesaj yazmış bir kaç kişi kimi alıcıyı kimi satıcıyı haklı bulmuş öncelikle bir ürünü internet ten ve perakende almak farklı bunu bir ayırmak lazım.

    İnternet üzerinden yapılan alışverişlerde tüketici kanunu açıktır.Bu kanuna alıcıda satıcıda uymak zorundadır.Herhangi bir uyuşmazlık halinde belli bir miktara kadar yetkili karar merci THH dir.
    THH ye intikal eden bir uyuşmazlıkta çıkacak karara alıcıda satıcıda uymak ve bu kararın sonucunda çıkacak olan bedeli haksız taraf ödemek zorundadır.

    Bu davaların çoğunluğu iade ve değişim haksız tahsil edilen ücretler hakkındadır.

    İnternet ten satış yapan kurumlar ve şahıslar bu kanunu göz önünde bulundurarak bir maliyet hesaplamalı tahmini %5 gibi arıza iade ve değişimden kaynaklanacak olan zararı maliyetin içine dahil etmeli ve buna göre alıcıları mağdur etmemelidir.Bu da eşittir müşteri memnuniyetidir.

    İnternet üzerinden yapılan satışlarda firma ve şahıslar bir birleriyle olan rekabeti nedeniyle çok cüzzi bir karla satış yaptıkları ve tedarikçileri ile iade konusunda bir anlaşma yapmadıkları için bir çok satıcı iade değişim yapmamakta zarar etmemek için işi yokuşa sürmekte tüketiciyi mağdur etmektedir.

    Oysaki satılan bir ürünün arıza iade değişim yüzdesi bellidir.Maliyet bunun içinde hesaplanmalı tüketici mağdur edilmemelidir.

    Şimdiye kadar THH intikal eden davaların %95 tüketici lehine sonuçlanmıştır.
    Bu da gösteriyor ki gerek netten gerek perakende satıcılar bu kanuna uymamaktadır.




  • Peki arkadaşlar bir şey soracağım.
    Ben gg dan Mediamarkt mağazasından telefon aldım sim kart taktık ama kamerasını beğenmedim. Alalı 5 gün oldu. Ekran koruma jelatinini bir arkadaş telefona bakarken çıkardı. Yani kısaca Ekran koruma jelatini çıkarıldı ve sim kart takıldı. Bu Ürünü alır mı satıcı sizce?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • smclk89 kullanıcısına yanıt
    hocam bir hata edip media markt gittigidiyor dükkanından birtelefon satın aldım. iade etmek için süreci baslattım . İade Bilgilerini Gir tıkladıgımda sağ tarafta ürünün altında satis kodu SCxxxxxxxx yazıyor. bu kodla ürünü bana getiren aras kargoya mı gidecegim? cünkü sol taraftakargofirmasını secin var. nasıl yapacagım yardımcı olursan cok sevinirim.zira bu adi meia markt hicbir soruma yanıt vermiyor.
  • motomurat kullanıcısına yanıt
    elinizdeki kod aras kargo sürat kargo ve yurtiçi kargoda da geçerlidir. tavsiyem yurtiçi kargo ile geri iade etmenizdir. yurtiçi kargoya gidip bu kodu belirtin yeterli olur. gittigidiyor iade deyin. tamamdır ondan sonrasını onlar düşünsün iade sisteme otomatik tanımlanıyor. size bir şey kalmıyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: smclk89

    elinizdeki kod aras kargo sürat kargo ve yurtiçi kargoda da geçerlidir. tavsiyem yurtiçi kargo ile geri iade etmenizdir. yurtiçi kargoya gidip bu kodu belirtin yeterli olur. gittigidiyor iade deyin. tamamdır ondan sonrasını onlar düşünsün iade sisteme otomatik tanımlanıyor. size bir şey kalmıyor

    Konuyu hortlatacam ama dün vestel 5.0 v telefon aldim anneme bugun kargo geldi,telefonu hic begenmedim direk dediginiz gibi yurtici kargoya gittigidiyor iade deyip kodu verdigimizde kesin 1 hafta icinde iade olurmu para,ürünü bize gelen faturadaki adrese yollamicazmi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lDirtyHandsl -- 1 Mayıs 2016; 1:11:38 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • lDirtyHandsl kullanıcısına yanıt
    gittigidiyor da iade başlatınca vereceği kodu not alın zaten otomatik çıkıyor tabikide fatura adresine göndereceksiniz. sistemde de otomatik çıkar. bunların hepsi gittigidiyorun iade yardım sayfalarında da detaylı uzun uzun yazar. kesin diye bir şey yok adam haklı bir red etme sebebi bulur bunu ispatlarsa iade edilmez ama ürünü eksiksiz sorunsuz gönderirseniz tabikide iade almak zorundalar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: raziel82

    Cep telefonuna sim kart takar veya wifi ye bile bağlarsanız keyfi iade edemezsiniz. sorun var ise anca servis tutanağı ile iade edebilirsiniz. öyle sorun var deyip de gönderemezsiniz.

    Elektronik ürünlerde cayma hakkı ve iade süreci nasıl kullanılır?
    Elektronik ürünlerin “Cayma Hakkı” dahilinde iade alınabilmesi için satın alınan ürünün, orijinal kutusuna zarar verilmemiş olması, faturasının ve tüm tamamlayıcı aksesuarlarının ürün ile birlikte gönderilmesi gerekmektedir. Gönderilmemesi halinde iade talebi reddedilecektir.
    Kurulumu servis tarafından yapılan ürünler için servis haricinde kutunun açılması veya kurulumunun servis haricinde yapılması durumunda iade alınmayacaktır.
    Satın alınan cep telefonuna SİM kart takılması, WiFi ile network bağlantı kurulması halinde cihaz 2’inci el statüsüne geçmiş olacaktır. İlgili mevzuat gereği cayma hakkı kapsamında “ürünün satılabilir özelliğinin kaybolmaması” gerekmektedir. Bu nedenle de SİM kart takılan veya WiFi ile bağlantı kurulan ürünler, cayma hakkı kapsamında iade alınamamaktadır. Ayıplı vs. ürün olması halinde mağaza ile irtibata geçilmelidir. Mağaza, teknik servis raporu talep edebilir.
    Cayma hakkı dışında kalan 14 ile 6 ay arası iade talepleri için, ürünün teknik servise gitmesi ve servis tarafından iade kararı verilmiş olması gerekir.

    Sıkmışlar sana bunlar N11 in kendı uyduruk kanunları bu




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lDirtyHandsl

    quote:

    Orijinalden alıntı: smclk89

    elinizdeki kod aras kargo sürat kargo ve yurtiçi kargoda da geçerlidir. tavsiyem yurtiçi kargo ile geri iade etmenizdir. yurtiçi kargoya gidip bu kodu belirtin yeterli olur. gittigidiyor iade deyin. tamamdır ondan sonrasını onlar düşünsün iade sisteme otomatik tanımlanıyor. size bir şey kalmıyor

    Konuyu hortlatacam ama dün vestel 5.0 v telefon aldim anneme bugun kargo geldi,telefonu hic begenmedim direk dediginiz gibi yurtici kargoya gittigidiyor iade deyip kodu verdigimizde kesin 1 hafta icinde iade olurmu para,ürünü bize gelen faturadaki adrese yollamicazmi

    Geçmiş olsun Vestel pişmanlıktır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: NEVERDIES

    Merhabalar. GG den cep telefonu satın aldım dün tarafıma ulaştı. Akşam hattımı takıp 1-2 saat kullandım ve denedim. Cihaz hoşuma gitmedi ve beklediğimden daha büyük çıktı. İade etmek istiyorum diye firmayı aradım açtığınız için iade alamayız dedi firma sahibi. Açmasam nasıl deneyeceğim ben bu cihazı? Size sormak en doğrusu bu cihazı iade edebilirmiyim nasıl bir süreç işler ?

    1 hafta geçmeden tüketici hakem heyetine git ihtarname yazdır. gönderdinler onlara zaman kaybetme. internet alışverişlerinde hertürlü hakkın var
  • quote:

    Orijinalden alıntı: smclk89

    gittigidiyor da iade başlatınca vereceği kodu not alın zaten otomatik çıkıyor tabikide fatura adresine göndereceksiniz. sistemde de otomatik çıkar. bunların hepsi gittigidiyorun iade yardım sayfalarında da detaylı uzun uzun yazar. kesin diye bir şey yok adam haklı bir red etme sebebi bulur bunu ispatlarsa iade edilmez ama ürünü eksiksiz sorunsuz gönderirseniz tabikide iade almak zorundalar.

    Üründe bisey yok 2 saat kullanildi anca tabi adam telefonu almamak icin zarar verirse falan bilemiyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kanunlar farklı, etik farklı şeylerdir. Kanun sana tüketici olarak "Koşulsuz iade imkanı" sunar, sen de beğenmezsin ve iade edersin.. De, nerede kaldı bunun etiği? Birçok arkadaş da söylemiş, 2 bin liralık telefonu aldın, açtın, kurcaladın beğenmeyip, sorunu olmamasına rağmen iade ettin. Devlet sana iade hakkı tanıdığı için paranı geri alırsın ama ya satıcı ne yapsın? Sim kart takarken en ufak çizgi bile olsa, ne bileyim denerken kılcal bir çizik bile yapsan, satıcı iade aldığı ürünü sıfır kutusuna geri koysa da, bir sonraki alıcı "Ama bana defolu ürün yollamışsınız" diyecektir. Sonuçta herkes, yeni aldığı bir ürünü dikkatlice inceliyor.

    Kısacası, cep telefonu gibi bir ürünü almadan önce, incelemelerini, boyutunun size uyup uymayacağını defalarca kıyaslayın ve alırken ilk önce cüzdanınıza değil, vicdanınıza başvurun...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yandex


    quote:

    Orijinalden alıntı: lDirtyHandsl

    quote:

    Orijinalden alıntı: smclk89

    elinizdeki kod aras kargo sürat kargo ve yurtiçi kargoda da geçerlidir. tavsiyem yurtiçi kargo ile geri iade etmenizdir. yurtiçi kargoya gidip bu kodu belirtin yeterli olur. gittigidiyor iade deyin. tamamdır ondan sonrasını onlar düşünsün iade sisteme otomatik tanımlanıyor. size bir şey kalmıyor

    Konuyu hortlatacam ama dün vestel 5.0 v telefon aldim anneme bugun kargo geldi,telefonu hic begenmedim direk dediginiz gibi yurtici kargoya gittigidiyor iade deyip kodu verdigimizde kesin 1 hafta icinde iade olurmu para,ürünü bize gelen faturadaki adrese yollamicazmi

    Geçmiş olsun Vestel pişmanlıktır.

    aynen hocam çok berbat




  • quote:

    Orijinalden alıntı: smclk89

    gittigidiyor da iade başlatınca vereceği kodu not alın zaten otomatik çıkıyor tabikide fatura adresine göndereceksiniz. sistemde de otomatik çıkar. bunların hepsi gittigidiyorun iade yardım sayfalarında da detaylı uzun uzun yazar. kesin diye bir şey yok adam haklı bir red etme sebebi bulur bunu ispatlarsa iade edilmez ama ürünü eksiksiz sorunsuz gönderirseniz tabikide iade almak zorundalar.

    hocam peki bu gg verdiği gönderi kodu dimi?
  • ya hocam siz de telefon alıyorsunuz sıfır kutuyu açıp mı bakıyorsunuz ilk? şaka mı bu? hiç mi sagda solda resmi fotosu gerçeğini görmeden alıyorsunuz? ne bu domates mi?

    kusra bakma ama satıcı ne yapsın açılmış kutuyu söyler misin? sanki adam hepsiburada veya büyük bir firma. gg da küçük satıcılar kendi depolarından mal satıyorlar. söylesene açılmış kutuyu kime o fiyattan satabilir?

    yani kanun varsa bile için gönlün adamın zarar etmesine el verecek mi? samsung orjinal bayi değil sonuçta kendileri paralel ithalat edip getiriyor kimle muhattap olacak? ayıptır ya.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NEVERDIES

    quote:

    Orijinalden alıntı: simerazzı

    sim kart takılmış cihazlar satıcılar tarafından iade alınmayabiliyor diye hatırlıyorum. IMEI çalıp iade edenler veya telefonun önemli bir parçasını alıp iade edenler oluyor çünkü. Hadi onu geçtim, alıyor adam sıfır telefonu, pakedini açıyor sim kartını takıp 2.el'e düşürüyor aleti. Sonra '' beğenmedim, telefon büyükmüş'' diyebiliyor. Sormazlarmı adama e kardeş, araştırmıyosun etmiyorsun, daha cihazın ölçüsünü bilmiyorsun nasıl bir şey gelecek diye, firma isterse iade almazdı, iş uzamasın diye onaylamışlar sanırım.

    Hocam firmayla bi akrabalığınmı var? Benim yaptığım doğrumu yanlışmı meselesi değil kurallara uygunmu değilmi onu konuşalım. GG diyorki alınan ürünler incelense, hatta özelleştirilse bile iade kapsamındadır. Ben cihazı alıp kötü bir şekilde kullanmadım veya zarar vermedim bahsettiğin hiçbirşeyide yapmadım. Cihaza simkart takıp 1 saat kullanıp geri yollamam ne gibi bir zarar açar firmaya? Cepport, intellicell ithal ettiği cihazların içini açıp yazılımlarıyla oynayıp radyosunu silince birşey yok onları kapış kapış alıyorsunuz. Tüketici bir cihazı açıp sıfırlığını bozdu diyemi suçlu oluyor. Cihaz heryerde 1000 lira iken GG chippara ve bkm kampanyalarını fırsat bilip fiyatı 1050 lira yapan satıcı suçlu değilde alıcı beğenmedi diyemi suçlu.? Herşeyi geçtim hangi hukukta yazıyor cihazın iade edilemeceği, bana laf sokma çabasına gireceğine açıp baksaydın keşke GG iade politikalarını bi okusaydın. Ticarette hep kazanma mantığıyla yapılıyor o zaman müşteri memnuniyeti diye birşey yok sat kurtul. Allahtan bazı kanunlar ve gg gibi yerler varda tamamen satıcının ve senin gibi düşünenlerin insafına kalmıyoruz.

    sen başka birinin 1 saat hat takıp kullandıgı telefonu almak istermisin ? düz mantık kartımda limit var. bütün telefonlardan sipariş verip ilade gününe kadar kullanıp geri iade etmek istesem nasıl bir sonuc ortaya çıkar acaba.

    empati kurarak bu tür sorunlar aşılabilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: smclk89

    gittigidiyor da iade başlatınca vereceği kodu not alın zaten otomatik çıkıyor tabikide fatura adresine göndereceksiniz. sistemde de otomatik çıkar. bunların hepsi gittigidiyorun iade yardım sayfalarında da detaylı uzun uzun yazar. kesin diye bir şey yok adam haklı bir red etme sebebi bulur bunu ispatlarsa iade edilmez ama ürünü eksiksiz sorunsuz gönderirseniz tabikide iade almak zorundalar.

    Hocam adam açılmış ürünu almam diyor napmam lazim 1 saat kullanmadım telefonu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • lDirtyHandsl kullanıcısına yanıt
    ya onun demesiylemi oluyor arkadaş. sayfa sayfa yazı yazdık. sen anlaşma kodu ile adama göndereceksin. teslim almaz ise zaten en direk suçlu duruma düşüyor. teslim almak zorunda. sonra bir itirazı var ise sana değil gitttigidiyora bunu beyan eder. gittigidiyor da üründe hasar kusur yok ise adamın itirazını kabul etmez ve paranı yatırır bu kadar basit.
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.