Şimdi Ara

Giulietta 3000tl servis ücreti yardım (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
55
Cevap
1
Favori
6.468
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Ankara'da alfin servisini öneririm. Bu cumartesi bende gideceğim 159sw ile.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 5-6 yaşındaki Alfa'nın yetkili de işi olmaz. Ha para senin paran boşa harcamak istiyorsan buyur.
  • Hocam fiyatlar yüksek değil, normal. Benim doblo'nun kaputunun altında da birçok parça Alfa'nın. Malesef fiyatlar böyle. Yerli üretim yeni doblo daki takozlar 30 lira civarında ancak dayanımı 6 ay ile 1 sene. Alfa'nın takozları pahalı ancak çok daha uzun ömürlü. Motordaki 3 takozdan biri daha geçen sene değişti. Diğerleri hala orjinal.



    Bakım masrafı maalesef üretim italyaya kaydıkça artıyor. Bu sene bakıma alternatörle baskı balata girecek. Baskı balata seti 1700 TL + işçilik + şanzıman yağı.



    Ayrıca o Alfa servisine söyleyin o motorun yağı Opar Olio değil. Olio ile motora işkence çektirmesinler.Alfa'nın yağı Selenia Pure Energy StAR (Alfa Romeo)'dur. Fiat servisi bile hangi yağı kullanacağını biliyor. Olio 1.4 Fire'ın yağı. Alfa Romeo'nun değil. Olio kötü bir yağ değildir ancak performans odaklı br yağ değil. Bir sonraki bakımda Pure Energy tavsiye ederim. Farkı motoru çalıştırırken hissedersiniz kesinlikle.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hocam baştan bilsem alıp götürürdüm ama artık yapıcak bir şey yok. Zaten parça fiyatını normal yazmışlar, kulakçık değişmeyince de işçilik 600den 300e indi. Bana iyi geldi fiyat yetkili servis için.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sherlock h.

    Hocam baştan bilsem alıp götürürdüm ama artık yapıcak bir şey yok. Zaten parça fiyatını normal yazmışlar, kulakçık değişmeyince de işçilik 600den 300e indi. Bana iyi geldi fiyat yetkili servis için.

    Hocam işçilik konusunda en azından standart bir aracın var. Benim motora birçok yetkili servis bile girmeye cesaret edemiyor, genelde yerim yok deyip geçiştirmeye çalışıyorlar. Gerçi adamlarda haksız sayılmaz. Geçen periyodik bakımdan 17 günde çıktı. 16 gün lifti kapattı birde motora girişme kısmı varki el sokacak yer yok. Araba nasıl tamir edilecek diye düşünmeden arabayı motorun üstüne ürettikleri için en ufak birşey de sök babam sök, Sök babam sök ne var ne yok etraftan sökülüyor. Triger vs işin içine girdimi



    İşçilik bana göre normal hocam. Alfa'da aynı şekildeyse hakikatten normal. Serviste beni bile afakanlar basıyor ki usta ne yapsın.



    Ha 1.3 için filan aşırı fazla. Fiorino'nun kaputunu ilk açtığımda motoru aradım ortadaki ufak şey komple motormuş işçilik gerektirecek hiçbirşey yok. Bomboş alan. Rahat rahat çalış.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Merhaba tekrardan,



    Hiç o kadar para vermenize gerek yok. Alfin zaten Ankaranın ilk Alfa Romeo servisi. Önceden yetkililerdi, sonradan özele döndüler. Yeni bu işe girmiş adamlar değil yani.



    Ergün bey bende hafta sonu servise uğrarım.

    Beyaz 159 um var, karşılaşırsak sohbet ederiz.



    Saygılarımla

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • vet147 V kullanıcısına yanıt
    Tamamdır hocam inşallah.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Orhan Hoca kullanıcısına yanıt
    Orhan hocam özlettiniz kendinizi haberiniz olsun :)
  • Hocam yeni giulietta arkadan itişli’mi olacak önden çeker’mi herkes ayrı konuşuyor bilgin var’mı bu konuda?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yek_ka

    Orhan hocam özlettiniz kendinizi haberiniz olsun :)

    Teşekkür ederim Emrecigim. 🤗

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Büyük bir ihtimalle Arkadan itişli olacak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: QralCess

    Büyük bir ihtimalle Arkadan itişli olacak.

    Ön farları keskin ve arkadan çekişli/itişli olacak deniyor. Ancak Giulia/Stelvio/Alfetta? ve Formula 1 çalışmaları düşürülünce 2020'den önce zor gibi. Gelirse de m paket 1 serisinin üstünde fiyatla konumlanır. 🤔

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kalorifer sorununuz,Bravo larda kronik olan klape sorununa benziyor(sıcak-soğuk havayı ayıran parça sanırım),bunun değişimi için komple ön göğüs sökülüyor diye biliyorum.bravotr forumlarında sıkça konusu geçen bi sorundur.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: extecher

    Hocam 3000 TL cok degil ama bu bakim icin cok tabi klima ünitesi ile alakalı değil ise.
    Dışarıda da buji 80 tl , fiyatlar benzer ancak işçilik ve kdv zaten 1000 tl tutmuş 200-300 tl ye dışarıda bu bakımı yaparlar.Ankara için bilemiyırum ancak istanbulda çok yetkin özel servisler var.
    Bu arada takozları neden değitiriyorlar ? On takımdan ses geliyor diye değişiyorsa sakın değitirmeyin.
    Aracınızdaki sorun motor kulağı, onu değiştirin tüm titreşimler kesilecek, takozlarıda yağlatın değişsede 3-4k km somra tekrar başlayacak, garantiden 3 yılda 2 kez değiştirdim.
    Motor kulağı değişimşnden sonra bana teşekkür edeceksiniz :)

    motor kulakçıkları garanti kapsamında ücretsiz değişiyor mu acaba?
  • Ankara’da Giulietta sahibiyim. Hep AR Servise giderim. Mustafa Amca yanlış hatırlamıyorsam uzun süre İtalya’da Alfa Romeo servisinde çalışmış. Oğlu Harun abinin de ustalıkları, işçilikleri ve insanlıkları çok iyidir tavsiye ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.