Bildirim
Giulietta Kadar Güzel Bir Araç Neden Az Satılıyor ? (3. sayfa)
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
Egea multimedyası, doblo direksiyonu -
Az sattığı için az satıyor. -
Bende banlisin. Ne yazdıysan da umrumda değil. Isine bak.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: Duellist
quote:
Orijinalden alıntı: SPECIALIZED
quote:
Orijinalden alıntı: Duellist
Gidin A-Class'a binin, 1 serisine binin, A3'e binin sonra bide Guilietta'ya binin ne demek istediğimi anlayacaksınız. Guilietta'nın iç tasarımını ve malzeme kalitesini ben dahil çoğu kişi beğenmiyor. Kaldı ki otomobil inceleyen insanları takip edin ama bizim ülkemizdeki 3 kuruşluk yumuşak plastiğe tav olanları değil, bu işte artık otorite kabul edilen kişileri, hepsinin söylediği şey aynı. Mesela Jeremy Clarkson bahsettiğim gibi bu işte otorite olmuş bir isim aynı zamanda da Alfa fanı ancak Mito ve Guilietta'nın Alfa ruhundan uzak maliyet kaygısı taşıyan araçlar olduğunu sık sık söylüyor. En son Guilia incelemesini izleyin orada da üzerine basa basa söylüyor. Aynı şekilde Cris Harris'de Guilietta ve Mito'nun Alfa arması taşımayı haketmediğini söylüyor.
Son olarak ben Alfa premium bir markadır demedim, özel bir markadır dedim. Alfa'nın 159, Brera, Guilia gibi modelleri de premium kabul edilen araçlara(mesela Guilia vs 4 serisi) denk yada onlardan üstündür bu da Alfa'nın belirttiğim modellerini premium yapıyor.
Hocam tamam da aynı şeyleri Mercedes A serisi gibi Premium markaların kompakt serilerine de söyleyen bolca kişi mevcut.
A serisi ve 1 serisinin çokça maruz kaldığı eleştiri araçların MB ve BMW kalitesinden yoksun olmaları. Yoksa bugün A serisini koyun Golf'den ve Astra'dan daha kaliteli bir araç aynısı 1 serisi için de geçerli. Kaldı ki A serisinin top modeline bakalım A45 AMG yada 1 serisinin top modeline bakalım M1.35i yada A3'ün top modeline bakalım S3. Bu araçların VW, Opel, Ford, Honda vs... gibi markalarda rakibi yok. Öte yandan Guilietta'ya bakın. Guilietta, Golf karşısında 3 kalemde üstünse, Golf Guilietta karşısında 5 kalemde üstün. Farkı anlatabildim mi?
A serisi Merc kalitesinden yoksun(kısmen) bir araç aynı şey 1 serisi için de geçerli. A serisi premium değil demek yanlış olur ki bahsettiğiniz kişilerin iddiası bu değil. Bahsettiğiniz kişilerin iddiası A serisinin Merc kalitesinde olmaması. Yani hocam sizin olay elmayla armut meselesi. Burda konuşulan konu Guilietta'nın premium olup olmadığı, A serisinin Merc kalitesinde bir araç olup olmadığı değil.
Edit: İmla
F20 1 serisi ile f30 3 serisi kullandınız mı hocam?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Giulietta ilk arabam olarak istiyordum. Adını vermeyeceğim bir Alfa Romeo bayisinde bilgi almak için bir görevli bulamadık, bulduğumuzda da malesef çok kaba davranma eğiliminde bulundukları için aynı gün Audiye para verip çıktım. Bayi ağının da etkisi olduğunu düşünüyorum
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
hoca hoşgelmişsin. Herhalde benim yorumuma ithafen birşeyler yazmışsın. Ben az satıyor premium değil demedim. Konu sahibinin yorumu üzerine madem "premium" Madem golf ten bile ucuza satılıyor neden premium rakipleri karşısında geride dedim? Sokağa çık 100 kişiye premium markaları sor kaç kişinin aklına gelipte alfa romeo der burada paylaş. Alfa romeo premium bir marka değil. Hele Giulietta premium bir araç hiç değil. Misal Lancia; delta ve ypsilon modelleriyle, ds markası var olan modelleriyle nasıl özel bir marka ise alfa romeo da özel bir marka.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
F20'yi borusan testi + 4 tane 2. el testi olmak üzere kısa mesafelerde kullandım, toplasan 100km'ye yakındır. F30 için birşey diyemiyorum malesef araçta sadece yolcu olarak bulundum. Ama konuyla alakasını çözemedim?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam demişsiniz ya a serisi mercedes kalitesini vermiyor, aynı şekil 1 serisi de.
İki aracı da kullandıysanız aradaki sürüş benzerliğini farketmiş olmanız gerekirdi dicektim ama f30 kullanmamışsınız. Birebir aynı süspansiyon elemanlarını, direksiyon sistemini kullandıklarını, aynı şekil şanzımanından, motorundan ağırlık dağılımına, konsolda kullanılan tuşlara ve direksiyonuna kadar neredeyse f30 un hb versiyonu gibi olduğunu biliyorsunuzdur. İşte sürerken de aynı kaliteyi alıyorsunuz 1 serisinde. O yüzden a serisinden ayrılıyor bence. Çünkü a serisinin c ile pek alakası yok.
Ama siz derseniz ki; f30 3 serisi de bmw kalitesini veremiyor, o zaman saygı duyarım :)
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > -
Yok o premium olması lazım
Yok bu premium olması lazım
Yok o onu geçer
Yok o daha satar
Yok o daha iyi
Yok bu markanın araçları iyidir
Yok premium markalar
Yok o premium olamaz
....
Baydınız vallahi.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Tasarımı herkese hitab etmiyor. Size güzel gelebilir ama çoğunluğa göre o kadar da hoş gelmeyecektir. Mini ler içinde aynı şey geçerli. Hele o ortaya yerleştirilen göstergeler yok mu insan bu kadar mı otomobil tasarımından uzak olur diyorum. Modacılara otomobil tasarlatırsan olacağı bu. -
147 ve 156'dan gelen önyargılar. -
Şu mesaja hele de üçüncü paragrafa imzamı atarım. Giulietta aşırı beğendiğim ve istediğim bir modeldi benim için. Golf'üm varken artık vaktinin geldiğini düşünerek ciddi ciddi bakmaya başladım. Hatta Ankara'daki özel servislerinden biri olan Alfin'e gittim satılık Giulietta'larından birine bakmak için. İçine ilk kez oturuşumu anlatamam. Çok büyük hayal kırıklığı olmuştu benim için. Golf'ten sonra kapıların kapanırken çıkardığı ses olsun çoğu kısmı sert plastikten ve tıkırdamaya müsait iç mekanı olsun ciddi anlamda hayal kırıklığı yaşatmıştı bende. Hatta bakmaya arkadaşımla gitmiştik o bile Golf'ten inip Giulietta'ya baktığımızda benimle benzer şeyler yaşamıştı.
Ama kader kısmet diyelim ertesi gün gözü karartıp ikinci el aracını satacak biriyle görüşmeye gittim. Dedim benim Golf'ün kaporasını aldım Giulietta bakıyorum. Mühendis bir arkadaştı sağolsun uzun uzadıya anlattı. Sonra gel bir tur atalım dedi. İşte o an yaşadığım hayal kırıklığı tamamen son buldu diyebilirim. Uzun süreli ilişkim yeni bitmiş depresyondaydım gülmeyi unutmuştum diyebilirim. Ama o Giu'nun sağ ön koltuğundayken attığım kahkahayı aldığım keyfi anlatamam sanırım.
İşte o an anladım benim beklentim tok kapı sesi ya da yumuşacık plastik ve hatta yalıtım değilmiş. Sonrasında da çok şükür istediğim bir ayarda Giulietta buldum. Allah daha iyisini isteyen herkese nasip etsin İnşallah
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
-
quote:
Orijinalden alıntı: Alfist16
Golf bi kere tipten kaybediyor,dümdüz bir araba,hep aynı kasa,hiç bir özelliği yokmuş gibi duruyor,şahsen dikkatimi çekmiyor (tabi bu benim zevkim),iç mekan kalitesi yüksek miş bla bla,görsel olarak bana hiç heyecan vermiyor,guiletta ile golf u yan yana koyun karşısına geçin bi bakın ,zaten ne demek istediğimi anlıcaksınız!!!
kişisel beğenileri karşılaştırmak yanlış olur. Sana göre güzel olan bir başkası için güzel değildir. Aynı şekilde tam tersi de geçerli. Mesela ben kendi aracim için iç dış tasarım ödüllü diyorum bir başkası gelip banane tasarımi çöp diyor.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
-
Aslında parantez açtım,kendi zevkim diye özellikle belirttim,ama guiletta hakında bazı yorumları okudum,art niyetli ve birazda ezbere yorumlar olmuş,samimiyetsiz geldi bana,yok direksiyon ,yok trim sesi vs. Vs. Fazla abartılı ve acımasız yorumlar okudum,her aracın artıları eksileri oluyor ama şu ön yargıyı yıkın artık,giulietta ile test sürüşü yapın ,15 - 20 dk. Kullanın,bir çok kişinin aklını çelecektir. ...
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
quote:
Orijinalden alıntı: Alfist16
Aslında parantez açtım,kendi zevkim diye özellikle belirttim,ama guiletta hakında bazı yorumları okudum,art niyetli ve birazda ezbere yorumlar olmuş,samimiyetsiz geldi bana,yok direksiyon ,yok trim sesi vs. Vs. Fazla abartılı ve acımasız yorumlar okudum,her aracın artıları eksileri oluyor ama şu ön yargıyı yıkın artık,giulietta ile test sürüşü yapın ,15 - 20 dk. Kullanın,bir çok kişinin aklını çelecektir. ...
Araç Mk3 galiba hocam.
Tekrar söylüyorum bu sınıfta Giulietta kadar Ruhu ve Karakteri olan başka bir araç yok bence.
-
quote:
Orijinalden alıntı: Alfist16
Aslında parantez açtım,kendi zevkim diye özellikle belirttim,ama guiletta hakında bazı yorumları okudum,art niyetli ve birazda ezbere yorumlar olmuş,samimiyetsiz geldi bana,yok direksiyon ,yok trim sesi vs. Vs. Fazla abartılı ve acımasız yorumlar okudum,her aracın artıları eksileri oluyor ama şu ön yargıyı yıkın artık,giulietta ile test sürüşü yapın ,15 - 20 dk. Kullanın,bir çok kişinin aklını çelecektir. ...
samimi bir şekilde söylüyorum. Dış tasarımı bir kenara ayırırsak, paylaştığıniz iç mekan fotoğrafı cidden çok vasat. Sanki dışına ne kadar özendilerse içini de o kadar es geçmişler gibi. Bana göre Aracin dışı kadar içide kullanıcıyi çekmeli.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
-
Alfa Romeo özel bir marka olmasına rağmen premium değildir.
Alfa yı özel kılan, kendine has motor sesi, yüksek sürüş dinamikleri ve
en önemlisi kullanıcısına hissettirdikleridir. Yani otomobilin sürücü ile bütünleşmesi ve sürüş zevkidir.
Eğer sizin için bunlar önemli ise Gulietta iyidir.
Gulietta tabiki Alfadan beklenen şeyleri tam olarak vermese de sıradan bir çok otomobilden çok daha
karakterli ve keyiflidir. Ayrıca bir kaç sene öncesine kadar Alfa batmak üzere olan bir markaydı
Gulietta Alfanın hayatta kalmasını sağlamış ara dönemdir.Alfa geçiş dönemini yeni çıkardıkları Gulia ve Stelvio ile tamamlamıştır.
Önümüzdeki bir kaç sene içerisinde c segmentinde yeni bir model veya yeni bir gulietta ile çok iddialı bir model çıkaracaklarını düşünüyorum.
Ayrıca herşeye rağmen güncel Gulietta gayet iyi bir otomobil
iç dizaynı çok iddialı değil ama kötü de değil. Ekran ufak ama zaten araç içerisinde büyük bir ekrana neden ihtiyaç olsun ki
oturup filmmi izleyeceğim. Büyük ve renkli ekranları, bir zamanlar çok popüler olup ta hiç bir işe yaramayan 3d TV lere benzetiyorum.
Diğer bir konu ise direksiyon; Direksiyon fiat grubuna ait olduğu için eleştiriliyor. Ancak direksiyonun hissi, yumuşaklığı ve devir sayısı ve keskinliği çok iyi, benim içinde önemli olan budur. Adamlar maliyeti düşünmek zorunda varsın maliyet düşürmek için hileli yazılım yapacaklarına, fiat doblo ile aynı görünüşe sahip direksiyonu koysunlar razıyım.
-
çünkü bu tarz arabalar karakterli arabalar. sıradışı arabalar . sevenini heyecanlandıran arabalar.
bu saydıklarımın hiçbiri ortalama Türk kullanıcısında olmadığı/ hep geri planda için 4 tekerli buzdolabına biniyor.
çünkü biz arabalarımızı genelde kendi zevklerimiz için almayız hep bizden sonraki kullanıcı için hazırlarız ( satarken prim yapsın mantığı ) , hep başkaları tarafından tutuluyor mu sorusuna cevap ararız . liseyi zor bitirmiş kahvedeki ahmet abi ne der onu düşünürüz. Fizikten anlamayan Hüseyin dayının efsane motor yorumlarına inanırız. ( aynı motora sahip , daha ağır aracın daha iyi yokuş çıktığını falan iddia eder) vs vs ..
bu sorunun cevabı neden bizim dünyaca ünlü sanatçılarımız yokla aynı bana göre. Zevk sahibi değiliz.zevk sahibi olmamamızın da nedenleri var tabi ekonomi,kültür,din,eğitim ama çok uzun olur şimdi anlatması anlayan anlamıştır
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X