Şimdi Ara

Giulietta Kadar Güzel Bir Araç Neden Az Satılıyor ? (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
119
Cevap
0
Favori
8.923
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • auto_man A kullanıcısına yanıt
    Kısmen katılıyorum sana ( dışı kadar içide dikkat çekmeli )

    Şahsen görsel olarak bana heyecan vermeyen, seyir zevki olarak tatmin etmeyen aracın merak edip içine bakmam bile. Italyan ruhunu ve tasarımı nı yansıtan en iyi markalardan biridir alfa romeo ,kendine özgü bir tasarımı ve duruşu vardır,kullanıcısına kendini özel hissettirir, zaten alfa ya bikere bulaşan bidaha kolay kolay vazgeçemez,hadi vazgeçti diyelim hala aklı alfa romeoda kalır

    Bu sabah giulietta ma bindiğimde iç mekanı özellikle inceledim, sizin abartılı bulduğum çok vasat yorumunuza istinaden, öyle bnm gözümü tırmalayan, beni çok rahatsız eden Ekstrem bi durum görmedim ,

    giulietta kusursuz demiyorum tabiki ,ama çok daha pahalı araçlarda bile işçilik hataları yada malzeme kalitesizliği olabiliyor

    Araca binip kontağı çevirdiğimde gelen motor sesi bana güven veriyor ve muhteşem slogan aklıma geliyor "Ruhumuz olmadan sadece birer makineyiz sanki yan koltukta uma thurman varmış gibi hissediyorum kendimi Alfacılar nedemek istediğimi anladılar zaten,uzun lafın kısası Alfa lar çok şık ve tarz dır,dolayısıyla tarzı olanlara hitap ediyor,isteyen alır kullanır,istemeyende karşıdan durur bakar,bu arada çok uzatmışım kusura bakma

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • SPECIALIZED kullanıcısına yanıt
    2015 full 1.6 jtd ,

    Yorumunuza kesinlikle katılıyorum hocam ama dediğim gibi Önyargıyı yıkmak atomu parçalamaktan daha zordur,insanlar aynı paraları saçma sapan markalara veriyorlar,bide alfa romeo lara saçma sapan yorumlar yazıyolar ,gıcık oluyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • iç mekan için vasat dememden kasıt; aracin dışı gerçekten güzel. Özenilerek tasarlanmış. Ama konsol yapısı aracin dışıyla orantılı değil. Dışı kadar özen gösterilmemiş gibi.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aqshim

    çünkü bu tarz arabalar karakterli arabalar. sıradışı arabalar . sevenini heyecanlandıran arabalar.

    bu saydıklarımın hiçbiri ortalama Türk kullanıcısında olmadığı/ hep geri planda için 4 tekerli buzdolabına biniyor.

    çünkü biz arabalarımızı genelde kendi zevklerimiz için almayız hep bizden sonraki kullanıcı için hazırlarız ( satarken prim yapsın mantığı ) , hep başkaları tarafından tutuluyor mu sorusuna cevap ararız . liseyi zor bitirmiş kahvedeki ahmet abi ne der onu düşünürüz. Fizikten anlamayan Hüseyin dayının efsane motor yorumlarına inanırız. ( aynı motora sahip , daha ağır aracın daha iyi yokuş çıktığını falan iddia eder) vs vs ..

    bu sorunun cevabı neden bizim dünyaca ünlü sanatçılarımız yokla aynı bana göre. Zevk sahibi değiliz.zevk sahibi olmamamızın da nedenleri var tabi ekonomi,kültür,din,eğitim ama çok uzun olur şimdi anlatması anlayan anlamıştır

    + 1

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: auto_man

    iç mekan için vasat dememden kasıt; aracin dışı gerçekten güzel. Özenilerek tasarlanmış. Ama konsol yapısı aracin dışıyla orantılı değil. Dışı kadar özen gösterilmemiş gibi.

    Bu İtalyanların ayarı yok ki

    Dışı da harika içi de harika olsun dersen

    Ahanda gulia



    Ayrıca her modelin baz paketi sıradan oluyor zaten.



    Guliettanın kırmızı dikişli spor paketi bence nefis o kadar ayarında kullanmışlarki hem abartısız hemde şık pedal ve

    Koltuklardaki aleminyum kafalık vs çok hoş ayrıntılar.

    Şatafattan uzak ama şık ne zaman bir golfe binsem üzerine dantel atasım geliyor.



    Bu arada herhangi bir alfa romeo kullanıcısı değilim.

    Sadece otomobilseverim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Duellist


    quote:

    Orijinalden alıntı: SPECIALIZED


    quote:

    Orijinalden alıntı: Duellist

    Gidin A-Class'a binin, 1 serisine binin, A3'e binin sonra bide Guilietta'ya binin ne demek istediğimi anlayacaksınız. Guilietta'nın iç tasarımını ve malzeme kalitesini ben dahil çoğu kişi beğenmiyor. Kaldı ki otomobil inceleyen insanları takip edin ama bizim ülkemizdeki 3 kuruşluk yumuşak plastiğe tav olanları değil, bu işte artık otorite kabul edilen kişileri, hepsinin söylediği şey aynı. Mesela Jeremy Clarkson bahsettiğim gibi bu işte otorite olmuş bir isim aynı zamanda da Alfa fanı ancak Mito ve Guilietta'nın Alfa ruhundan uzak maliyet kaygısı taşıyan araçlar olduğunu sık sık söylüyor. En son Guilia incelemesini izleyin orada da üzerine basa basa söylüyor. Aynı şekilde Cris Harris'de Guilietta ve Mito'nun Alfa arması taşımayı haketmediğini söylüyor.



    Son olarak ben Alfa premium bir markadır demedim, özel bir markadır dedim. Alfa'nın 159, Brera, Guilia gibi modelleri de premium kabul edilen araçlara(mesela Guilia vs 4 serisi) denk yada onlardan üstündür bu da Alfa'nın belirttiğim modellerini premium yapıyor.

    Hocam tamam da aynı şeyleri Mercedes A serisi gibi Premium markaların kompakt serilerine de söyleyen bolca kişi mevcut.

    A serisi ve 1 serisinin çokça maruz kaldığı eleştiri araçların MB ve BMW kalitesinden yoksun olmaları. Yoksa bugün A serisini koyun Golf'den ve Astra'dan daha kaliteli bir araç aynısı 1 serisi için de geçerli. Kaldı ki A serisinin top modeline bakalım A45 AMG yada 1 serisinin top modeline bakalım M1.35i yada A3'ün top modeline bakalım S3. Bu araçların VW, Opel, Ford, Honda vs... gibi markalarda rakibi yok. Öte yandan Guilietta'ya bakın. Guilietta, Golf karşısında 3 kalemde üstünse, Golf Guilietta karşısında 5 kalemde üstün. Farkı anlatabildim mi?

    A serisi Merc kalitesinden yoksun(kısmen) bir araç aynı şey 1 serisi için de geçerli. A serisi premium değil demek yanlış olur ki bahsettiğiniz kişilerin iddiası bu değil. Bahsettiğiniz kişilerin iddiası A serisinin Merc kalitesinde olmaması. Yani hocam sizin olay elmayla armut meselesi. Burda konuşulan konu Guilietta'nın premium olup olmadığı, A serisinin Merc kalitesinde bir araç olup olmadığı değil.

    Edit: İmla

    "Bu araçların VW, Opel, Ford, Honda vs... gibi markalarda rakibi yok. "

    VW Golf R
    Opel Astra OPC
    Ford Focus RS
    Honda Civic Type-R

    Rakibi yok he mi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: EloivSirhc

    bir golfün direksiyonuna otur ; aracın içinde 1 dk geçir,
    bir de alfanın direksiyonuna otur ; oturduğun gibi kalkıyorsun zaten.

    BMW 1 diyenler var ; çöp oğlu çöptür bu araç. Golf bin kere daha iyidir, açık ve net.
    a3 kabülümdür. mercedes A ; nötr'üm.

    C segmentte ; günlük kullanımda ve diğer tüm özellikler ortalama olarak 10 üzerinden 8 ve üzeri notu olan canavar gibi bir araçtır Golf. İkinci eli hızlı ; parça kaygısı olmayan bir araçtır. Astra pejo mejo diyor millet ; gülüyorum

    BMW 1 arka koltuk harici Golf'ün içinden geçer. Virajlarda arkadan itişi hissetmek yerine direksiyon derisini avuçlarsan öyle hissedersin tabi.




  • Nasıl da gömmüşler güzelim guiletta yı
  • Bizim insanımızın iyi arabadan anladığı şudur; Torpido içi kadife kaplama var mı?, yada öndeki ekran rakiplerinden 1 inch büyükse o araba daha iyi arabadır. Yada ikinci eli hangisinin hızlı ise o araba diğerlerinden iyidir. Malesef bakış açısı bu kadar komedidir. Bırakın burada BMW 1 sürüş dinamikleri ile Guilietta'yı karşılaştırmayı adam Golf diyor ya.

    Performans, güvenlik, tasarım, şasi dengesi, çok hisli direksiyon tepkileri, saf sürüş keyfi ve yola tutunma kriterleri doğrultusunda yani arabayı araba yapan kriterler toplandığında Guilietta'nın yanına kompakt sınıfta sadece BMW 1 serisi koyulabilir. Bu kadar açık ve net.

    İkisinide yeterince uzun kullanmış biri olarak tercihim yine italyan Guilietta olur. Sürüş zevki denilince bu adamlar bu işi çok iyi beceriyor. Daha önceki mesajlarımda yazdım tekrar yazıyorum, koltuğuna oturun, DNA'yı D'ye alın ve vites modunu manuel'e alarak direksiyondan kulakçıklarla bu arabayı sürün. Motor sesini duyunca, şasi dengesini hissedince, virajlara yüksek hızlarla girince ne demek istediğimi anlayacaksınız. Araba hep daha fazlasını yapabilirim duygusu uyandırıyor insanda. Ve günün sonunda virüs vücudunuza girmiş oluyor.

    Golf gibi sadece makyaj güzeli bir arabayı burada BMW 1 yada Guilietta'nın yanına koymak bu arabalara hakarettir.

    Ayrıca 1 serisi, A3 yada Mercedes A serisi baz paketli arabalarıda sürdüm ve malzeme kalitesini gördüm. Bu arabalara premium demek logo seviciliktir. Başka birşey değil. Ha gider A serisini AMG paket ile alırsınız o zaman malzeme kalitesi açısından premium olur. Ama yukarıda saydığım arabayı araba yapan kriterler doğrultusunda özellikle şasi dengesi, çok hisli direksiyon tepkileri, saf sürüş keyfi ve yola tutunma kriterleri açısından hala Guilietta'nın gerisindedir.




  • oneyy1905 kullanıcısına yanıt
    Hocam o saydığın araçların fiyatlarına, motorlarına, beygir gücüne, kullanılan donanımlara falan bi bakar mısın? Komik olmayın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: insomnia__

    Hepsine oturdum v40 hariç hepsini kullandım. A3 ve mercedes A serisini uzun uzun kullandım.

    Haciz gelmiş konsoluyla, kaportayı kaldırsan leondan farkını VAG ceo'sunun anlayamayacağı A3 premium'sa giulietta 10 kere premium'dur.

    A serisi güzel deniyor da amg olanı güzel, amg fiyatına kadar doldurunca iç mekanı saray gibi oluyor giuliettanın.

    Giulietta Kadar Güzel Bir Araç Neden Az Satılıyor ?

    A3 le leon arasındaki kalite farkını 30 sn içinde anlamayan araba konusunda bir cacık bikmiyordur net. Alfa alfa diye yüceltilen araba fiat bantlarında ve bir çok ortak parçayla üretilen bir balondur. 4-5 senede salar kendini

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis


    quote:

    Orijinalden alıntı: insomnia__

    Hepsine oturdum v40 hariç hepsini kullandım. A3 ve mercedes A serisini uzun uzun kullandım.

    Haciz gelmiş konsoluyla, kaportayı kaldırsan leondan farkını VAG ceo'sunun anlayamayacağı A3 premium'sa giulietta 10 kere premium'dur.

    A serisi güzel deniyor da amg olanı güzel, amg fiyatına kadar doldurunca iç mekanı saray gibi oluyor giuliettanın.

    Giulietta Kadar Güzel Bir Araç Neden Az Satılıyor ?

    A3 le leon arasındaki kalite farkını 30 sn içinde anlamayan araba konusunda bir cacık bikmiyordur net. Alfa alfa diye yüceltilen araba fiat bantlarında ve bir çok ortak parçayla üretilen bir balondur. 4-5 senede salar kendini

    beyinsis gelmiş yine

    benim 5 yaşındaki giulietta'm kendini hiç salmadı ama. sıfırdan hiçbir farkı yok şu an. benimkinde üretim hatası olmasın




  • quote:

    Orijinalden alıntı: WalterWhite00


    quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis


    quote:

    Orijinalden alıntı: insomnia__

    Hepsine oturdum v40 hariç hepsini kullandım. A3 ve mercedes A serisini uzun uzun kullandım.

    Haciz gelmiş konsoluyla, kaportayı kaldırsan leondan farkını VAG ceo'sunun anlayamayacağı A3 premium'sa giulietta 10 kere premium'dur.

    A serisi güzel deniyor da amg olanı güzel, amg fiyatına kadar doldurunca iç mekanı saray gibi oluyor giuliettanın.

    Giulietta Kadar Güzel Bir Araç Neden Az Satılıyor ?

    A3 le leon arasındaki kalite farkını 30 sn içinde anlamayan araba konusunda bir cacık bikmiyordur net. Alfa alfa diye yüceltilen araba fiat bantlarında ve bir çok ortak parçayla üretilen bir balondur. 4-5 senede salar kendini

    beyinsis gelmiş yine

    benim 5 yaşındaki giulietta'm kendini hiç salmadı ama. sıfırdan hiçbir farkı yok şu an. benimkinde üretim hatası olmasın

    senin araban dünyada tek o zaman. benimki 1 aylıkken bile sıfırdan farklıydı...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis


    quote:

    Orijinalden alıntı: WalterWhite00


    quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis


    quote:

    Orijinalden alıntı: insomnia__

    Hepsine oturdum v40 hariç hepsini kullandım. A3 ve mercedes A serisini uzun uzun kullandım.

    Haciz gelmiş konsoluyla, kaportayı kaldırsan leondan farkını VAG ceo'sunun anlayamayacağı A3 premium'sa giulietta 10 kere premium'dur.

    A serisi güzel deniyor da amg olanı güzel, amg fiyatına kadar doldurunca iç mekanı saray gibi oluyor giuliettanın.

    Giulietta Kadar Güzel Bir Araç Neden Az Satılıyor ?

    A3 le leon arasındaki kalite farkını 30 sn içinde anlamayan araba konusunda bir cacık bikmiyordur net. Alfa alfa diye yüceltilen araba fiat bantlarında ve bir çok ortak parçayla üretilen bir balondur. 4-5 senede salar kendini

    beyinsis gelmiş yine

    benim 5 yaşındaki giulietta'm kendini hiç salmadı ama. sıfırdan hiçbir farkı yok şu an. benimkinde üretim hatası olmasın

    senin araban dünyada tek o zaman. benimki 1 aylıkken bile sıfırdan farklıydı...

    espriden zeka fışkırıyor adeta




  • SPECIALIZED kullanıcısına yanıt
    Mercedes'in Premium bir marka olması A Class'ı Premium yapmaz.

    Şu cümlenin altına imzamı atarım hatta B Class'ı da katarak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis


    quote:

    Orijinalden alıntı: insomnia__

    Hepsine oturdum v40 hariç hepsini kullandım. A3 ve mercedes A serisini uzun uzun kullandım.

    Haciz gelmiş konsoluyla, kaportayı kaldırsan leondan farkını VAG ceo'sunun anlayamayacağı A3 premium'sa giulietta 10 kere premium'dur.

    A serisi güzel deniyor da amg olanı güzel, amg fiyatına kadar doldurunca iç mekanı saray gibi oluyor giuliettanın.

    Giulietta Kadar Güzel Bir Araç Neden Az Satılıyor ?

    A3 le leon arasındaki kalite farkını 30 sn içinde anlamayan araba konusunda bir cacık bikmiyordur net. Alfa alfa diye yüceltilen araba fiat bantlarında ve bir çok ortak parçayla üretilen bir balondur. 4-5 senede salar kendini

    Fiatla ortak dediğin giulietta'nın şase, direksiyon sistemi, süspansiyon ve şanzımanı bravodan farklı. 30 sn'de farkı anlaşılır dediğin A3 ve leon torsiyon çubuklu süspansiyonundan patlak DSG'sine, yağ yakan TSI motoruna kadar aynı parçaları kullanıyor
    İyisi mi sen hiç ortak parça muhabbetine girme. Dünyada ortak parça işinin suyunu çıkaran 50 binlik arabasıyla 500 binlik arabasında aynı parçayı kullanan firma VAG grubudur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi the.professor -- 22 Haziran 2017; 16:4:32 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cbascan


    quote:

    Orijinalden alıntı: Duellist


    quote:

    Orijinalden alıntı: SPECIALIZED


    quote:

    Orijinalden alıntı: Duellist

    Gidin A-Class'a binin, 1 serisine binin, A3'e binin sonra bide Guilietta'ya binin ne demek istediğimi anlayacaksınız. Guilietta'nın iç tasarımını ve malzeme kalitesini ben dahil çoğu kişi beğenmiyor. Kaldı ki otomobil inceleyen insanları takip edin ama bizim ülkemizdeki 3 kuruşluk yumuşak plastiğe tav olanları değil, bu işte artık otorite kabul edilen kişileri, hepsinin söylediği şey aynı. Mesela Jeremy Clarkson bahsettiğim gibi bu işte otorite olmuş bir isim aynı zamanda da Alfa fanı ancak Mito ve Guilietta'nın Alfa ruhundan uzak maliyet kaygısı taşıyan araçlar olduğunu sık sık söylüyor. En son Guilia incelemesini izleyin orada da üzerine basa basa söylüyor. Aynı şekilde Cris Harris'de Guilietta ve Mito'nun Alfa arması taşımayı haketmediğini söylüyor.



    Son olarak ben Alfa premium bir markadır demedim, özel bir markadır dedim. Alfa'nın 159, Brera, Guilia gibi modelleri de premium kabul edilen araçlara(mesela Guilia vs 4 serisi) denk yada onlardan üstündür bu da Alfa'nın belirttiğim modellerini premium yapıyor.

    Hocam tamam da aynı şeyleri Mercedes A serisi gibi Premium markaların kompakt serilerine de söyleyen bolca kişi mevcut.

    A serisi ve 1 serisinin çokça maruz kaldığı eleştiri araçların MB ve BMW kalitesinden yoksun olmaları. Yoksa bugün A serisini koyun Golf'den ve Astra'dan daha kaliteli bir araç aynısı 1 serisi için de geçerli. Kaldı ki A serisinin top modeline bakalım A45 AMG yada 1 serisinin top modeline bakalım M1.35i yada A3'ün top modeline bakalım S3. Bu araçların VW, Opel, Ford, Honda vs... gibi markalarda rakibi yok. Öte yandan Guilietta'ya bakın. Guilietta, Golf karşısında 3 kalemde üstünse, Golf Guilietta karşısında 5 kalemde üstün. Farkı anlatabildim mi?

    A serisi Merc kalitesinden yoksun(kısmen) bir araç aynı şey 1 serisi için de geçerli. A serisi premium değil demek yanlış olur ki bahsettiğiniz kişilerin iddiası bu değil. Bahsettiğiniz kişilerin iddiası A serisinin Merc kalitesinde olmaması. Yani hocam sizin olay elmayla armut meselesi. Burda konuşulan konu Guilietta'nın premium olup olmadığı, A serisinin Merc kalitesinde bir araç olup olmadığı değil.

    Edit: İmla

    F20 1 serisi ile f30 3 serisi kullandınız mı hocam?

    😂 sizce su cümleleri yazan biri kullanmayı geçtim ikisinin içine de oturmuşluğu var mıdır acaba allah aşkına.f20 1 serisi ile f30 3 serisinin içinde ne fark varmış acaba 😀 Bırakın 1 ile 3 ü 4 bile aynı hemen hemen fark 5 serisinde ortaya cıkıyor.su güne kadar daha içine bir kere binmedikleri arabaları burda yeriyorlar ya ,KOMİK.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Tuzlu geliyor maliyeti insanlara

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: the.professor


    quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis


    quote:

    Orijinalden alıntı: insomnia__

    Hepsine oturdum v40 hariç hepsini kullandım. A3 ve mercedes A serisini uzun uzun kullandım.

    Haciz gelmiş konsoluyla, kaportayı kaldırsan leondan farkını VAG ceo'sunun anlayamayacağı A3 premium'sa giulietta 10 kere premium'dur.

    A serisi güzel deniyor da amg olanı güzel, amg fiyatına kadar doldurunca iç mekanı saray gibi oluyor giuliettanın.

    Giulietta Kadar Güzel Bir Araç Neden Az Satılıyor ?

    A3 le leon arasındaki kalite farkını 30 sn içinde anlamayan araba konusunda bir cacık bikmiyordur net. Alfa alfa diye yüceltilen araba fiat bantlarında ve bir çok ortak parçayla üretilen bir balondur. 4-5 senede salar kendini

    Fiatla ortak dediğin giulietta'nın şase, direksiyon sistemi, süspansiyon ve şanzımanı bravodan farklı. 30 sn'de farkı anlaşılır dediğin A3 ve leon torsiyon çubuklu süspansiyonundan patlak DSG'sine, yağ yakan TSI motoruna kadar aynı parçaları kullanıyor
    İyisi mi sen hiç ortak parça muhabbetine girme. Dünyada ortak parça işinin suyunu çıkaran 50 binlik arabasıyla 500 binlik arabasında aynı parçayı kullanan firma VAG grubudur.

    şase, şanzıman aynı olsun, o mesele değil. gidip te misal bir 147 ile stilo'da aynı kol dayamayı kullandılar mı. işte o zaman sıkıntı. a3 ve leon'un süspansiyonunun aynı olduğunu sanmam. ikisinin de torsiyon çubuklu olması aynı kalitede olduğunu göstermez. golf'le leon arasındaki kalite farkı bile çok kolayca hissedilir düzeyde değil a3.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis


    quote:

    Orijinalden alıntı: the.professor


    quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis


    quote:

    Orijinalden alıntı: insomnia__

    Hepsine oturdum v40 hariç hepsini kullandım. A3 ve mercedes A serisini uzun uzun kullandım.

    Haciz gelmiş konsoluyla, kaportayı kaldırsan leondan farkını VAG ceo'sunun anlayamayacağı A3 premium'sa giulietta 10 kere premium'dur.

    A serisi güzel deniyor da amg olanı güzel, amg fiyatına kadar doldurunca iç mekanı saray gibi oluyor giuliettanın.

    Giulietta Kadar Güzel Bir Araç Neden Az Satılıyor ?

    A3 le leon arasındaki kalite farkını 30 sn içinde anlamayan araba konusunda bir cacık bikmiyordur net. Alfa alfa diye yüceltilen araba fiat bantlarında ve bir çok ortak parçayla üretilen bir balondur. 4-5 senede salar kendini

    Fiatla ortak dediğin giulietta'nın şase, direksiyon sistemi, süspansiyon ve şanzımanı bravodan farklı. 30 sn'de farkı anlaşılır dediğin A3 ve leon torsiyon çubuklu süspansiyonundan patlak DSG'sine, yağ yakan TSI motoruna kadar aynı parçaları kullanıyor
    İyisi mi sen hiç ortak parça muhabbetine girme. Dünyada ortak parça işinin suyunu çıkaran 50 binlik arabasıyla 500 binlik arabasında aynı parçayı kullanan firma VAG grubudur.

    şase, şanzıman aynı olsun, o mesele değil. gidip te misal bir 147 ile stilo'da aynı kol dayamayı kullandılar mı. işte o zaman sıkıntı. a3 ve leon'un süspansiyonunun aynı olduğunu sanmam. ikisinin de torsiyon çubuklu olması aynı kalitede olduğunu göstermez. golf'le leon arasındaki kalite farkı bile çok kolayca hissedilir düzeyde değil a3.

    Çok teşekkürler böylece herkese arabalara bakış açını göstermiş oldun. Biri diğerinin 2 katı fiyatına satılan 2 aracın aynı saşe ve şanzıman, motor kullanması önemli değil ama kol dayama önemli yani.
    Ayrıca Leon ve A3deki torsiyon aynı zaten farklı olsa ne olurdu ki? Bu devirde 150 bine satılan sözde premium araçta torsiyon var. Aracın yol tutuşunu konforunu hatta fren mesafesini bile etkileyen bir unsur. Virajda seni kol dayama kurtarmayacak. Tek farkı söyleyim A3'ün 1.4 tfsi motorlarında bağımsız süspansiyon var. Dizeller, 1.0 ve 1.2'ler birebir leon.




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.