Şimdi Ara

GM Epsilon Platformu Türkiye Tarafından Satın Alındı (Yerli Otomobil) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
191
Cevap
4
Favori
6.139
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
18 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _SkiP_

    arabadan gram anlamayan troller gelmis yine.denenmis d segmenti tank gibi platform varken 2015 platform alaymisiz.siz i20ye poloya 60k verin kardes bu is siyasete alet edilmezse o araba banttan inince melersiniz burda

    seri üretime 2020 de geçilecekmiş, yani 2020 yılında 2006 yılına ait platform kullanan araç üreteceğiz.çok mantıklı çok ekonomik.ben bu manada dedim bari daha yeni bir platform satın alsaydık seri üretime kadar teknolojik anlamda demode olmasaydı diye 14 yıl otomotiv için 3 kez kasa değişimi demek. Hayırlı günler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 14 Ekim 2015; 12:27:03 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Keşke geçen sene satılırken Volvo'yu 1.8 milyar dolara alsaydık.25-30 milyar dolara nükleer santral yaptıyoruz 1.8 milyar dolar bizim için para mı
  • Ne yazik ki bu araba %100 Turk yapimi bir arac olmadi. Ben annemin tarhana corbasi gibi bir araba isterken adamlar onume knorr hazir corba gibi araba getiriyorlar. Suyunu kattik ateste karistirdik %100 Turkiye de uretildi. YERSEN...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cobra41 -- 14 Ekim 2015; 12:30:42 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • herhalde yani böyle bişi olacak

    50 sene sonradan başlamışız tekerlek iki defa icat edilmez

    eğer rekabet etmek istiyorsan sağlam bir base olmak zorunda
  • Alman halkını motorize eden VW ~1934'te tasarlanmıştı. Alman'larda yüksek sayılı seri üretim kabiliyeti yoktu. 1940'ların sonunda fabrikalarını ve platformunu ABD Ford kurdu. Bunun karşılığında da Ford Almanya'da bazı avantajlar elde etti. Almannya'da 1970'lere kadar VW ile beraber en popüler arabalar bu yüzden Ford'du. Kaplumbağa'nın klasik olan, bugün bildiğimiz biçimini Pinin Farina tasarlamıştı. O yıllarda BMW'nin ürettiği Isetta, Italyan patentliydi.

    Bence platform, patentler konu değil... Burada konuşulması gereken, proje Türk toplumunu motorize edecek mi yoksa Avrupa'nın en seyreği Transilvanya'nın yarısı kadar motorizasyonla (1000 sivile ~150 otomobil) devam mı edecek.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Karbon 12 -- 14 Ekim 2015; 13:00:09 >
  • Seçim çalışmaları bunlar. Akilli adam sanayiyi destekler. Bizler konut sektörünü.

    Bol para döneminde yapmadilar likitedinin az olacağı donemde mi yapacaklar.

    Su Forum harbiden liseli dolu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Karbon 12

    Alman halkını motorize eden VW ~1934'te tasarlanmıştı. Alman'larda yüksek sayılı seri üretim kabiliyeti yoktu. 1940'ların sonunda fabrikalarını ve platformunu ABD Ford kurdu. Bunun karşılığında da Ford Almanya'da bazı avantajlar elde etti. Almannya'da 1970'lere kadar VW ile beraber en popüler arabalar bu yüzden Ford'du. Kaplumbağa'nın klasik olan, bugün bildiğimiz biçimini Pinin Farina tasarlamıştı. O yıllarda BMW'nin ürettiği Isetta, Italyan patentliydi.

    Bence platform, patentler konu değil... Burada konuşulması gereken, proje Türk toplumunu motorize edecek mi yoksa Avrupa'nın en seyreği Transilvanya'nın yarısı kadar motorizasyonla (1000 sivile ~150 otomobil) devam mı edecek.



    diğer bilgileri bilemeyeceğim ama "böcek" "tosbağa" "kaplumbağa" diye bilinen herby filmindeki vw beetle ı ferdinand porsche dizayn etmiştir, hatta son halinin rötuşlarını bizzat hitler yapmıştır.

    https://tr.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Beetle

    hayırlı günler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 14 Ekim 2015; 13:07:42 >




  • Bizim milletin en basarili oldugu alan mizah,laf sokma,acik bulma .. bi yerden baslamak gerek..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tasshelhoff

    quote:

    Orijinalden alıntı: muharrem.05

    Süreci hızlandırmak adına mantıklı bir hamle.

    süreci hızlandırmaya ne gerek var; 100 yıldır otomobilimiz yok 2-3 sene daha olmasaydı ama gerçekten bize ait özgün bir araç olsaydı ne değişecekti.

    hayırlı günler.

    2 - 3 sene sonrada yeni kasasını çıkartıp kendi platformumuzu entegre etsek ve daha iyi pazarlama yapsak kötü mü olur?
  • Önemli olan platform değil üzerinde yükselecek araçtır.saab 9 3 veya cadillac bls gibi araçlar 15 sene sonra 30 sene sonra bile sürüş keyfi standart aldığımız corollalara civiclere jettalara 10 çekecek otomobiller olduğundan sorun çıkmayacaktır.Bütün mesele arabanın düzgün üretilmesi.
  • gercek prototip bu degilmiş.

    son hali başkaymiş yersen

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2 TL lik şarj ile 100 KM gidecek deniyor,
    Yakıt tüketimini 100 KM'de 2 LT'nin altına düşürmeye çalışıyorlarmış. (bana pek inandırıcı gelmedi...)

    Ayrıca üretim için neden özel sektör teşvik ediliyor, devlet kursun fabrikasını yatırımını da yapsın bir şeye de kendisi sahip olsun yoktan var etsin (din konusunda hassas olan arkadaşlar yanlış anlamasınlar bu lafı)

    13 Yıllık hükümet serüvenlerine satmaktan başka iyi niyetle Kamu İktisadi Teşkilatlarına katkıda bulunsunlar...
  • Ortak platformda ford focus- volvo s40 var.Ama volvo çıkıpta prototipimiz focusun üstü renkli yapıştırmayla test yapmıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cancan_burak -- 14 Ekim 2015; 13:52:06 >
  • Kurşunumuz tek atımlık değil. Mükemmeli bulma arayışımız hep birer basamak çıkarak devam etmeli. Bataklığa sinek gelmiş hiçbir kurbağa tenezzül edip beğenmiyor. Sanki en çok satan araçlar hilkat garibesinden farklı.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • tunc52 kullanıcısına yanıt
    Siz söylediklerinizde haklısınız, ne yapılsada eleştiri olacaktır. Ama buradaki asıl eleştiri söylenilenle yapılanın farklı olması. Her şeye rağmen projeyi destekliyorum ama başka hesaplar yaparak vatandaşa eksik, yanlış bilgi verilmesi doğru değil. Gelen tepkilerden sonra yapılan açıklamalar baştan söylense, böyle bir durum oluşmazdı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu platform meselesine cok takiliyorsunuz. Genelde platformla beraber suspansiyon, direksiyon sistemi, motorlar, sanziman vs gelistigi icin eski platform demek cok kotu bir seymis gibi geliyor ama cogu insan herseyi ayni, platformu farkli iki araci ayiramaz bile.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sırf tübitakla olmaz bu iş.akraba dolduruldu hep.renodan forddan ne bileyim işte başka yerlerden işi bilen insanlar transfer etseler keşke

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • INTRUDERTR kullanıcısına yanıt
    Ben de sana şunu sormak istiyorum? Otomobilden ne kadar anlıyorsun? Yada anlıyor musun? Yoksa sadece klavye delikanlılığı mı yapıyorsun?

    Sıfırdan bu işe başlayan hiçbir kurumun hiçbir şirketin kendi platformunu üretmesi beklenmez. Eğer gidip kendi platformumuzu kendimiz üreteceğiz deseydik 15-20 yıl daha geriye gitmiştik. Sektörün çoktan unuttuğu hataları biz yeniden yapacaktık. Ancak bu şekilde alan insana güven verecek kendini kanıtlamış ve ilerisi için çok tecrübe sağlayacak bir platform var ortada.
    Birkaç sene önce Hint hükümeti Türkiyeye otomobili sıfırdan yapmak hiç mantıklı değil siz de bizim yaptığımız gibi bir marka satın alın demişti. Bence Türkiye bu işe gayet güzel bir noktadan başlıyor. Umarım ileride her şey daha da güzel olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çok güzel. Bir de teknolojisinin Saab'ı satın alan Çin'li firmaya ait olduğunu da açıklasınlar. Bu iş tatlıya bağlansın.

    Kesinlikle katılıyorum. Bu işe sıfırdan başlamak Güven, Özveri, Tecrübe ister. Onlar da bizde yok. Bir yerden başlamak güzel. Teknolojinin sahibinin kim olduğunu ve hedefledikleri üretim için kuracakları ortaklık tipini açıklarken daha dürüst olmalarını, biraz güven vermelerini tavsiye ederim. Bugün yaptıkları açıklamayı aleti tanıtırken yapsalardı, daha güvenilir bir pozisyonda olacaklardı. Aynı şekilde teknoloji üretme yöntemlerini de açıkça dile getirirlerse, sonra da ortaklık tipini gizlemeden açıkça anlatırlarsa çok mutlu olacağız.
  • aklınızı peynir ekmeklemi yediniz,bunlar araba üretemez ,üretseler kendileride binmez ,bagajda ceset torbasıylamı gezmek istiyorsunuzucuz diye yerli beklemeyin bmw fiyatına satarlar.
    mis gibi yerli linea var işte

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.