Şimdi Ara

GMD Sorunları--> Telpa--> Tüketici Hakem Heyeti ? Yeni macera başlıyor 09.09.2014 (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
71
Cevap
2
Favori
10.826
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • 09.09.2014

    Aldığım 20 ye yakın GMD den 1 tanesi daha arızalandı.Yeni bir maceraya başlıyoruz.Gelişmeleri yazacağım.Dilekçeyi yazdım bügun gönderiyorum telpaya bakalım nasıl sonuçlanacak ?

    TELPA Teknik Servis Merkezi'ne

    General Mobile Discovery telefonumda bulunan arızalar ;

    1-Forumlardada sıkça bahsedilen ekrandaki beyaz leke sorunu benim telefonum dada çıkmaya başladı ve gittikçe çoğalıyor.Aşağıda ekran alıntısında belirttiğim yerlerde 4 adet mevcut.Beyaz ve beyaz’a yakın renklerde açıkça görülüyor.

    2-Yine ekranda özellikle video izlerken siyah ve koyu renklerde ekranın sağ alt tarafında geri tuşunun üzerinde rahatsız edici ışık sızması var.
    3-Pil %90 civarındayken bir anda %70 lere az bir zaman sonra %70 lerden %20 lere ani düşüşler oluyor.Pil çabuk bitiyor.
    4-Telefon sabit iken wifi tam çekerken bir anda bağlantı gidiyor ve 20 30 saniye sonra tekrar geliyor.10 farklı modemde denedim.Anlık bağlatı kayıpları yaşıyorum.
    5-Çoğu zaman 3G şebeke üzerinden görüntülü görüşme yapamıyorum.
    6-Telefonla konuşurken sesim karşı tarafa gitmiyor.Bazenleride şebeke full çekerken görüşme kendisi sonlanıyor.
    7-Telefon ile hiçbir işlem yapmazken kılıfında dururken aşırı derecede el yakacak kıvamda ısınıyor.Telefonu kapatıp beklemek zorunda kalıyorum.

    Talep;
    General Mobile Discovery marka telefona ait yukarıda bahsettiğim arızaların tamamının yasal süre içerisinde;
    -Tüm arızaların tamamının giderilip tarafıma gönderilmesini,
    -Arızalar giderilemiyorsa telefonun yenisini,
    -Yeni telefonda temin edilemiyorsa faturada belirtilen tutarın tarafıma iadesini,
    talep ederim.
    Saygılarımla
    İyi çalışmalar.
    09.09.2014

    NOT : Telefonuma yapılan tüm işlemlerin raporunun 1 nüshasının tarafıma gönderilmesini talep ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi duzguner42 -- 9 Eylül 2014; 11:11:10 >




  • duzguner42 kullanıcısına yanıt
    8 gün sonra telefon geldi sıfırlamışlar telefonu teknik servis hızlanmış şimdilik sorun yok ekran yine çakma ips :(
  • öncelikle merhabalar benimde yaşadığım bazı problemler var telefonu geçen sene kasımda almıştım gmd 1 4 gb şu an üstünde class 10 32 gb sandisk hafıza kartı var
    1- telefonun power tuşu ekran görütüsü alırken içine çöktü
    2-telefonun şarz olayı dillere destan birden %100 oluyor aniden %10 düşüyor 1 saat nette dolaşınca şarz bitiyor
    3- arama esnasında bazen telefondan ses gitmiyor ve gelmiyor
    4- en çok canımı sıkan ise ısınması sebebsiz yere
    5- ayrıca telefon kitleniyor açılmıyor anca bataryayı çıkarıp takınca düzeliyor

    sizden ricam garantiye gönderirsem power tuşu için ücret talep ederlermi ederlerse itiraz edebilirmiyim çünkü zorlama yok ayrıca değişim yaparlarmı telefondan soğuttu
  • Arkadaslar telefonumda cok sinir bozucu sorunlar var
    Telefonun tus kilidini acmak icin power tusuna basıyorum ama açılmıyor. 10 15 defa basıyorum anca açılıyor ama sadece ekran açılıyor ama kilit yine acilmiyor donuyor. Sonra tekrar kilit tusuna basiyorum bi kac defa o zaman açılıyor.
    Sonra kullanirkende arada donuyor.

    Servise yolladim anakart degisecek 300 lira dediler yapmayin dedim. Nasil bir markadir arkadas ya

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba benimde GMD Air telefonum var. Servise gonderdim. 9 gün oldu fakat TELPA hala kayitlara bile geçmemiş cihaz nerede bilmiyorum. TELPADAN RICA EDIYORUM. Bi caresine baksinlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Daha once 2.kere servise gitti geldi tamir oldu. Simdi ayni sorunlar yine var. Degisim yaparmi telpa.
    Veya lg servisi gibi ayni gun tamir varmi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim telefon 24 iş günüdür serviste golddan almıştım kendim verdim telpaya hızlı çözülsün diye. tüketici hakem heyeti ile görüştüm önce golda postaneden iadeli taahhütlü dilekçe yazmam gerekiyormuş 10 gün cevap beklicekmişim oysak goldla telden görüştüğümde telpa rapor vermeden para iade etmiyoruz diyor telpada tüketici hakem heyetinden yazı gelmedikçe rapor vermiyor yani uğraş uğraşabilirsen 1aydır bekliyorum 10 gün dilekçeyi beklicem boş yere olumsuz olacağn bile bile sonra tüketici hakem heyetine gidicem ordada ne kadar beklerim allah bilir bu kadar moral bozulduktan sonra napıyım onun parasını diyecek duruma getiriyorlar insanı malesef.
    Valla sosyal medyadan hakkınızı arayın bunlar cevap vermeselerde en azından telefonu alcak olanlar bilsin nelerle uğraşmak zorunda kalcaklar servise telefon verenlerde özellikle kargo ile gönderenler sürekli arayıp sorsun ben elden verdiğim ve arayıp kargo ile göndermeyin dememe rağmen bugun gittiğimde alamadım kargoya vermişler 28 gündürde bekliyordum eşimin ve kendi telefonumu toplamda 3 benim 2 onun olmak üzere 5 kere servise vermek zorunda kaldım. 1 kere sim girişi bozuksıfır alnınan telin, onu servise verince titreme sorunlu tel verdiler onu verince servise sıfır verdiler 1sene filan kullandım kendimi şanslı hisseder duruma geldim şu anda ise dokunmatik arızasından oda 28 gündür serviste.Eşiminkininde dokunmatiği bozuktu 2-3 hafta bekledi servise onu yaptıklaından sonra kamera bozuldu bende şikayetvar başta olmak üzere her yere yazıyorum 20 ş günü geçince para filan alamassınız raporda vermior bunlar ellerinden geldiğince uğraştırma yoluna gidiyor sıfır telefon vercez dediler onu da alamadım halen.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erdosman -- 4 Kasım 2015; 21:05:38 >




  • ben sıfır kutu alınca sattım kurtuldum
  • General Mobile Discovery cihazımı garanti süresi içerisinde microfon arızası sebebiyle Profilo AVM içerisindeki Telpa teknik servisine bıraktım. Teknik servis cihazın yetkisiz işlem sebebiyle garanti dışı kaldığını, tamiri içinde 311 TL ücret talep etti. Ben de cihazın ilk defa arıza yaptığını, garantisi olan bir cihazı başka bir yerde açtırmadığımı belirttim. Tüketici mahkemesine vereceğimi söyleyince de cihazda sıvı teması var diye yalan beyanda bulundular. Ben de mahkemeye verdim. Mahkeme heyeti bilirkişi raporuna göre cihazda herhangi bir sıvı teması, oksitlenme ve yetkisiz işlem olmadığını kanaat getirerek bedel iadesi yapılmasına karar verdi.

    Telpa, garantisi olan cihazları haksız nedenlerle garanti dışı olduğu suçlaması yaparak para koparmaya çalışan dolandırıcı bir şirkettir. Benim gibi mağdur ettikleri bir çok kullanıcı ile konuşma fırsatım oldu.

    General Mobile almayın ve aldırmayın. Bu markadan kesinlikle uzak durun.




  • duzguner42 kullanıcısına yanıt
    İyi günler öncelikle benim tlf. Discovery 2 mini uzun süredir almışım telefonu 3 kere servise gitti 4.kez gönderecem değişiklik talebinde bulunabilir miyim . Yardımcı olursanız sevinirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Telpa ölmüş ağlayanı yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.