Şimdi Ara

go-kart yapalım (14. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
6 Misafir - 6 Masaüstü
5 sn
14.130
Cevap
134
Favori
3.340.442
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: androit_kardesler

    Akın Abi Eğer Motorların Nasıl Yasal Olduklarını Merak ediyorsan Trafikte bağlanan motorsikletler 6 ay süre ile sahipleri gelip almadığında hangi otoparktaysa o otopark'a kalıyor ve böylece fiyatları düşüyor ve tabi trafiktende düşmüş oluyor yani hurda fiyatına satmak zorunda kalıyorlar.cunku tekrar trafiğe sokmak gıbı bı ıhtımalı olmuo eminim ki adamlar ole cok buyuk fıyatlar cekmezler cunku adamların elınde 100lerce varmış....

    Alıntıları Göster
    "androit_kardesler" bende motor almak istiyorum msn adresini ekledim senle bi irtibata geçelim 100-150 ytl civarları olursa iyi olur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: crazydriver

    "androit_kardesler" bende motor almak istiyorum msn adresini ekledim senle bi irtibata geçelim 100-150 ytl civarları olursa iyi olur.

    Alıntıları Göster
    akın abi sana bişey sorcam , 2 zamanlı motor daha çok mu benzin yakıyo? yada 2 zamanlı ile 4 zamanlı arasında nasıl bi fark var?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: canmertcan

    hasan çalışkan bey e çok tesekkurler bizi motor fiyatlarıyla ilgili bilgilendirdiği için.yardımlarınızn devamını beklioz.

    Alıntıları Göster
    yok yok benim bu atv işi baya bi kafama yattı bikere daha kolay ve masrafsız...saklaması daha kolay ve yer sorunu yok...(gerçekçi olmak gerekirse şu youtubedeki ön kaldırma videolarına özendim)gidersin ön falan kaldırırsın..zaten verdiğim sitede herşey var.bide motosiklet motoru bulsak tam olcak..lastik boyutları ise raptor serisine olabildiğine benzicek kaportaya gelince onu büyük ihtimal hazır alırım ama çok pahalılar .. bulursam fiberden falan takarım ama bulamassam kaportasız olur napalım..nası fikir ama??




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sundial

    youtube da honda motorlarını incelerken evyapımı motorbisiklet videosuna rastladım
    hoşuma gitti.basit bir tasarımı var. 2.5 hp lik honda motor kullanmışlar.
    izlemek isteyenler için:
    Steve Cesarioyoutube
    Homemade Motorbike 3 with 4-stroke honda 2.5hp motor =)
    http://www.youtube.com/watch?v=YCcEBklmHrg


    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: falcondeu

    youtube da honda motorlarını incelerken evyapımı motorbisiklet videosuna rastladım
    hoşuma gitti.basit bir tasarımı var. 2.5 hp lik honda motor kullanmışlar.
    izlemek isteyenler için:
    Steve Cesarioyoutube
    Homemade Motorbike 3 with 4-stroke honda 2.5hp motor =)
    http://www.youtube.com/watch?v=YCcEBklmHrg


    yahu bu bizim bildiğimiz bisiklet için motor kiti..(eskideen tas motorlar vardı onun gibi)işte 3.5 hp lik bi kit(26 inç dağ bisikletlerine uyumlu olduğu yazıyo)

    www.kingsmotorbikes.com




  • quote:

    Orijinalden alıntı: canmertcan

    hasan çalışkan bey e çok tesekkurler bizi motor fiyatlarıyla ilgili bilgilendirdiği için.yardımlarınızn devamını beklioz.

    Alıntıları Göster
    BENCE BÖYLE İŞLERLE DAHA İYİ VE YAKINDAN İLGİLENMELİ BU İŞLERE GÖNÜL VERMİŞ ARKADAŞLARI KUTLARIM.javascript:void(AddText('[:\'(]'))
  • quote:

    Orijinalden alıntı: canmertcan

    hasan çalışkan bey e çok tesekkurler bizi motor fiyatlarıyla ilgili bilgilendirdiği için.yardımlarınızn devamını beklioz.

    Alıntıları Göster
    ELİMDE 18 HP BİRGSS MOTOR VAR BENDE BUNLA GOKART YAPMAK İSTİYORUM BU MOTORLA BU İŞ OLURMU
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustall165

    quote:

    Orjinalden alıntı: falcondeu

    youtube da honda motorlarını incelerken evyapımı motorbisiklet videosuna rastladım
    hoşuma gitti.basit bir tasarımı var. 2.5 hp lik honda motor kullanmışlar.
    izlemek isteyenler için:
    Steve Cesarioyoutube
    Homemade Motorbike 3 with 4-stroke honda 2.5hp motor =)
    http://www.youtube.com/watch?v=YCcEBklmHrg


    yahu bu bizim bildiğimiz bisiklet için motor kiti..(eskideen tas motorlar vardı onun gibi)işte 3.5 hp lik bi kit(26 inç dağ bisikletlerine uyumlu olduğu yazıyo)

    www.kingsmotorbikes.com

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: mustall165


    quote:

    Orjinalden alıntı: falcondeu

    youtube da honda motorlarını incelerken evyapımı motorbisiklet videosuna rastladım
    hoşuma gitti.basit bir tasarımı var. 2.5 hp lik honda motor kullanmışlar.
    izlemek isteyenler için:
    Steve Cesarioyoutube
    Homemade Motorbike 3 with 4-stroke honda 2.5hp motor =)
    http://www.youtube.com/watch?v=YCcEBklmHrg


    yahu bu bizim bildiğimiz bisiklet için motor kiti..(eskideen tas motorlar vardı onun gibi)işte 3.5 hp lik bi kit(26 inç dağ bisikletlerine uyumlu olduğu yazıyo)

    www.kingsmotorbikes.com


    yahu kite felan gerek yok.küçük bi motor bulcan yerleştircen ama zincirler biraz uğraştırabilir çünkü ben hep motordan gitmek istemem düz yolda çalıştırmaya gerek yok kendim pedallarla giderim ama yorulunca ve bayır çıkarken çok yardımcı olur.valla biz millet olarak biraz üşengeciz bu işlerin tekniğini öğrendikten sonra bi dükkan açsak iyi iş yaparız.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sundial

    quote:

    Orjinalden alıntı: mustall165


    quote:

    Orjinalden alıntı: falcondeu

    youtube da honda motorlarını incelerken evyapımı motorbisiklet videosuna rastladım
    hoşuma gitti.basit bir tasarımı var. 2.5 hp lik honda motor kullanmışlar.
    izlemek isteyenler için:
    Steve Cesarioyoutube
    Homemade Motorbike 3 with 4-stroke honda 2.5hp motor =)
    http://www.youtube.com/watch?v=YCcEBklmHrg


    yahu bu bizim bildiğimiz bisiklet için motor kiti..(eskideen tas motorlar vardı onun gibi)işte 3.5 hp lik bi kit(26 inç dağ bisikletlerine uyumlu olduğu yazıyo)

    www.kingsmotorbikes.com


    yahu kite felan gerek yok.küçük bi motor bulcan yerleştircen ama zincirler biraz uğraştırabilir çünkü ben hep motordan gitmek istemem düz yolda çalıştırmaya gerek yok kendim pedallarla giderim ama yorulunca ve bayır çıkarken çok yardımcı olur.valla biz millet olarak biraz üşengeciz bu işlerin tekniğini öğrendikten sonra bi dükkan açsak iyi iş yaparız.

    Alıntıları Göster
    atv işlerine gelince o sitedeki atv yi yapanlar acemiymiş.kaynakları falan iyi yapamamışlar.biz biraz daha gelişmişini yapabiliriz.şase sistemleri genelde aynı birçok fotoğraf inceledim bu konuda.

    ama genelde atvlerde 3 ileri 1 geri otomatik vites kullanılıyo eğer vitesli motorsiklet motoru kullanırsak debriyajı elden vitesi ayaktan nasıl yapıcaz.
    motoru adapte etmeyi nasıl en uygun hale getirebiliriz?
    bide hurda motorsiklet bulma sorunu var.bi bulsak motor,farlar,stoplar,göstergeler,direksiyon,amortisör gibi parçalarından yararlanabiliriz?

    bi motoru adapte etme bide arka tekerleklerin farklı yaylanma konusu beni düşündürüyo?bu hakkında resim falan bulup inceleyemedim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: canmertcan

    hasan çalışkan bey e çok tesekkurler bizi motor fiyatlarıyla ilgili bilgilendirdiği için.yardımlarınızn devamını beklioz.

    Alıntıları Göster
    madem youtubeye erişim yasaklandı.bizde metacafeden devam edelim.
    işte tam olarak benim hedefim olan atv:http://www.metacafe.com/watch/343985/atv_kymco_mxu_500_4x4/
    ama 4*4 yapma amacım yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sundial

    yaptığımız araçlarda arka tekerleklere ayrı ayrı amortisörler bağlarsak tekerlerklerin dönmesini nasıl sağlıyıcaz?
    tekerleklerin ikisininde arazi koşullarına göre ayrı yaylanması için nasıl bir sistem olmalıdır?

    bide atvlerin yüksek çözünürlüklü resimlerini bulabiliceğim bir site biliyor musunuz?

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: falcondeu

    yaptığımız araçlarda arka tekerleklere ayrı ayrı amortisörler bağlarsak tekerlerklerin dönmesini nasıl sağlıyıcaz?
    tekerleklerin ikisininde arazi koşullarına göre ayrı yaylanması için nasıl bir sistem olmalıdır?

    bide atvlerin yüksek çözünürlüklü resimlerini bulabiliceğim bir site biliyor musunuz?

    Merhaba, vereceğim adreste sorunun cevabı var.

    http://www.edge.au.com/product_pircv.htm




  • quote:

    Orijinalden alıntı: androit_kardesler

    Akın Abi Eğer Motorların Nasıl Yasal Olduklarını Merak ediyorsan Trafikte bağlanan motorsikletler 6 ay süre ile sahipleri gelip almadığında hangi otoparktaysa o otopark'a kalıyor ve böylece fiyatları düşüyor ve tabi trafiktende düşmüş oluyor yani hurda fiyatına satmak zorunda kalıyorlar.cunku tekrar trafiğe sokmak gıbı bı ıhtımalı olmuo eminim ki adamlar ole cok buyuk fıyatlar cekmezler cunku adamların elınde 100lerce varmış....

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: androit_kardesler

    Akın Abi Eğer Motorların Nasıl Yasal Olduklarını Merak ediyorsan Trafikte bağlanan motorsikletler 6 ay süre ile sahipleri gelip almadığında hangi otoparktaysa o otopark'a kalıyor ve böylece fiyatları düşüyor ve tabi trafiktende düşmüş oluyor yani hurda fiyatına satmak zorunda kalıyorlar.cunku tekrar trafiğe sokmak gıbı bı ıhtımalı olmuo eminim ki adamlar ole cok buyuk fıyatlar cekmezler cunku adamların elınde 100lerce varmış....

    Abicim motorlar kaçmaz ama yer çok ters.Ben Kartal'dayım.Teşekkürler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: crazydriver

    akın abi sana bişey sorcam , 2 zamanlı motor daha çok mu benzin yakıyo? yada 2 zamanlı ile 4 zamanlı arasında nasıl bi fark var?

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: crazydriver

    akın abi sana bişey sorcam , 2 zamanlı motor daha çok mu benzin yakıyo? yada 2 zamanlı ile 4 zamanlı arasında nasıl bi fark var?

    Bu konuda pek bilgim yok ama 2 zamanlı motorlar eski teknoloji.Yağ ve benzini beraber yakıyor.Ayrı bir yağlama sistemi yok.4 zamanlılarda bildiğimiz araba motoru gibi bir yağlama sistemi var.Doğrudan yağ benzine karışmıyor yani.4 zamanlı motorların daha az benzin yakması ve daha sessiz olması lazım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: crazydriver

    akın abi sana bişey sorcam , 2 zamanlı motor daha çok mu benzin yakıyo? yada 2 zamanlı ile 4 zamanlı arasında nasıl bi fark var?

    Alıntıları Göster
    Bildiğim kadarı ile bende biraz anlatayım; iki zamanlı motorlarda sübaplar yoktur onların yerine pistonda bulunan delikler(portlar) bu görevi yerine getirir.
    4 zamanlı ise sübaplarını tam açıp kapatması exzoz ile taze emilmiş benzin/hava karısımını birbirine karıştırmadan tam hacminde silindirin içine alır. buda yüksek yanma verimi demektir ki Faydalı! ancak yanmış gazların boşaltılması için motor bir tur dönmek zorundadır. taze benzin hava karışımını emmek içinde bir tur döner; sıkıştırmak için iki supapta kapalı olarak bir turda yukarı gider, ve son turda (4. tur.) patlama yaparak enerji üretir. Özetle 4 devirde 1 iş üretir. Ama verimli bir iş.
    2 zamanlıda ise, eksos gazını dışarı atmak için piston aşağı inerken (aynı zamanda patlama zamanıdır iş üretir)daha önceki turda karter kısmına emdiği benzin karışımını aynı anda başka bir porttan silindirin üst kısmına püskürtür. bu sırada genleşmiş yanık gazlar benzin buharı ile az da olsa karşılaşmakta ve verimin düşmesine neden olan kayıplara sebep olmakta ama hemen turun devamında yeni bir patlama yapabilecek emme işlemini tamamlamış olmaktadır. Düşük verimle. tabii ki kötü.
    Ama bir kıyaslama yapacak olursak4 zamanlı, 4 turda bir enerj,i üretiyor 2 zamanlı her turda bir enerji üretiyor. 4 zamanlı motorların ideal devri 3000 4000 d/dk. iken 2 zamanlı 6000 devirde çalışıyor.bu nedenle 2 zamanlı motorlar 6 -7 hatta 10000 devirlere çok kolay çıkarlar.
    Hızımızın aynı olduğunu var sayalım, 100 km/h. yüksek devirden yapılan aynı hız için yapılan redüksiyon(şanzıman) ile daha fazla kalkış momenti. ve ivmelenme(serilik) elde ediliyor.
    3000 devire çıkmaya çalışan 4 zamanlı motorun şanzıman oranı düşük olduğu için geç hızlanma ve düşük kalkış momenti, ama buna bağlı ekonomik. ve sessiz bir sürüş imkanı verir.
    Ancak tabiiki çok koşan çabuk yorulur mantığı ile 2 zamanlılar daha erken ölür 4 zamanlı daha uzun dayanır.
    Ek olarak yağla benzin karışımını yakmasıda dezavantajı 2 zamanlı motorların. sonuçta biraz fazla yakar ama hafif ve seri olması mükemmel bence.
    OOO çok uzamış bağışlayın arkadaşlar.
    quote:

    Orjinalden alıntı: crazydriver

    akın abi sana bişey sorcam , 2 zamanlı motor daha çok mu benzin yakıyo? yada 2 zamanlı ile 4 zamanlı arasında nasıl bi fark var?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: arsipel

    Bildiğim kadarı ile bende biraz anlatayım; iki zamanlı motorlarda sübaplar yoktur onların yerine pistonda bulunan delikler(portlar) bu görevi yerine getirir.
    4 zamanlı ise sübaplarını tam açıp kapatması exzoz ile taze emilmiş benzin/hava karısımını birbirine karıştırmadan tam hacminde silindirin içine alır. buda yüksek yanma verimi demektir ki Faydalı! ancak yanmış gazların boşaltılması için motor bir tur dönmek zorundadır. taze benzin hava karışımını emmek içinde bir tur döner; sıkıştırmak için iki supapta kapalı olarak bir turda yukarı gider, ve son turda (4. tur.) patlama yaparak enerji üretir. Özetle 4 devirde 1 iş üretir. Ama verimli bir iş.
    2 zamanlıda ise, eksos gazını dışarı atmak için piston aşağı inerken (aynı zamanda patlama zamanıdır iş üretir)daha önceki turda karter kısmına emdiği benzin karışımını aynı anda başka bir porttan silindirin üst kısmına püskürtür. bu sırada genleşmiş yanık gazlar benzin buharı ile az da olsa karşılaşmakta ve verimin düşmesine neden olan kayıplara sebep olmakta ama hemen turun devamında yeni bir patlama yapabilecek emme işlemini tamamlamış olmaktadır. Düşük verimle. tabii ki kötü.
    Ama bir kıyaslama yapacak olursak4 zamanlı, 4 turda bir enerj,i üretiyor 2 zamanlı her turda bir enerji üretiyor. 4 zamanlı motorların ideal devri 3000 4000 d/dk. iken 2 zamanlı 6000 devirde çalışıyor.bu nedenle 2 zamanlı motorlar 6 -7 hatta 10000 devirlere çok kolay çıkarlar.
    Hızımızın aynı olduğunu var sayalım, 100 km/h. yüksek devirden yapılan aynı hız için yapılan redüksiyon(şanzıman) ile daha fazla kalkış momenti. ve ivmelenme(serilik) elde ediliyor.
    3000 devire çıkmaya çalışan 4 zamanlı motorun şanzıman oranı düşük olduğu için geç hızlanma ve düşük kalkış momenti, ama buna bağlı ekonomik. ve sessiz bir sürüş imkanı verir.
    Ancak tabiiki çok koşan çabuk yorulur mantığı ile 2 zamanlılar daha erken ölür 4 zamanlı daha uzun dayanır.
    Ek olarak yağla benzin karışımını yakmasıda dezavantajı 2 zamanlı motorların. sonuçta biraz fazla yakar ama hafif ve seri olması mükemmel bence.
    OOO çok uzamış bağışlayın arkadaşlar.
    quote:

    Orjinalden alıntı: crazydriver

    akın abi sana bişey sorcam , 2 zamanlı motor daha çok mu benzin yakıyo? yada 2 zamanlı ile 4 zamanlı arasında nasıl bi fark var?


    Alıntıları Göster
    arsipel arkadasım cok saol cok acıklayıcı dahada anlamayan varsa dıyecek bı seyım yok cok saol




  • quote:

    Orijinalden alıntı: androit_kardesler

    arsipel arkadasım cok saol cok acıklayıcı dahada anlamayan varsa dıyecek bı seyım yok cok saol

    Alıntıları Göster
    gercı ben bı kamyon motoru tamırcısı olarak terımler yabancı olmadıgı ıcın gayet ıyı anladım saol baska arkadaslar ne kadar anlar bılemem
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AKINCO

    quote:

    Orjinalden alıntı: falcondeu

    yaptığımız araçlarda arka tekerleklere ayrı ayrı amortisörler bağlarsak tekerlerklerin dönmesini nasıl sağlıyıcaz?
    tekerleklerin ikisininde arazi koşullarına göre ayrı yaylanması için nasıl bir sistem olmalıdır?

    bide atvlerin yüksek çözünürlüklü resimlerini bulabiliceğim bir site biliyor musunuz?

    Merhaba, vereceğim adreste sorunun cevabı var.

    http://www.edge.au.com/product_pircv.htm

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: AKINCO


    quote:

    Orjinalden alıntı: falcondeu

    yaptığımız araçlarda arka tekerleklere ayrı ayrı amortisörler bağlarsak tekerlerklerin dönmesini nasıl sağlıyıcaz?
    tekerleklerin ikisininde arazi koşullarına göre ayrı yaylanması için nasıl bir sistem olmalıdır?

    bide atvlerin yüksek çözünürlüklü resimlerini bulabiliceğim bir site biliyor musunuz?

    Merhaba, vereceğim adreste sorunun cevabı var.

    http://www.edge.au.com/product_pircv.htm


    eyvallah kardeşim...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sundial

    quote:

    Orjinalden alıntı: AKINCO


    quote:

    Orjinalden alıntı: falcondeu

    yaptığımız araçlarda arka tekerleklere ayrı ayrı amortisörler bağlarsak tekerlerklerin dönmesini nasıl sağlıyıcaz?
    tekerleklerin ikisininde arazi koşullarına göre ayrı yaylanması için nasıl bir sistem olmalıdır?

    bide atvlerin yüksek çözünürlüklü resimlerini bulabiliceğim bir site biliyor musunuz?

    Merhaba, vereceğim adreste sorunun cevabı var.

    http://www.edge.au.com/product_pircv.htm


    eyvallah kardeşim...

    Alıntıları Göster
    iki ve 4 zamanlı motorların çalışma zaman ve mekanizmalarını gösteren siteler de buldum çok aha iyi anlaşılabilir animasyonlar var.2 zamanlı için=www.soylenasil.com/makine/benzinli2zmtrpr. 4 zamanlı için=htm.tr.wikipedia.org/wiki/4_Zamanl%C4%B1_motor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: arsipel

    Kesinlikle trafikte kullanımı yasak; buna rağmen karayolunda trafik ekiplerince yakalanan araç tartişmasız bağlanıyor ,günlük park dahil bir sürü de fatura çıkarılacağını öğrendim. Kurtarman için tüm resmi belgeleri tamamlaman şartı var, buda imkansız olduğu için araç trafik hurdalığına;Bu tip araçlar Mutlaka bir kamyonet veya romork ile taşınmalı, büyük araçlar(senin ilgilendiğin tipler) Trafikten,gideceği güzergah mesafe ve saat ile ilgili bilgi verilip; verilirse izin alıp, eskort aracılığı ile nakledilebilir.Biz bu şekilde makina nakilleri yaptığımız için söylüyorum, kendisi yürüyen bir araca böyle izinler alınırnı bilmiyorum. Köylerde tabi durum biraz tartışmalı Jandarma komutanları ile ilgili diyaloğunuza bağlı.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: arsipel

    Kesinlikle trafikte kullanımı yasak; buna rağmen karayolunda trafik ekiplerince yakalanan araç tartişmasız bağlanıyor ,günlük park dahil bir sürü de fatura çıkarılacağını öğrendim. Kurtarman için tüm resmi belgeleri tamamlaman şartı var, buda imkansız olduğu için araç trafik hurdalığına;Bu tip araçlar Mutlaka bir kamyonet veya romork ile taşınmalı, büyük araçlar(senin ilgilendiğin tipler) Trafikten,gideceği güzergah mesafe ve saat ile ilgili bilgi verilip; verilirse izin alıp, eskort aracılığı ile nakledilebilir.Biz bu şekilde makina nakilleri yaptığımız için söylüyorum, kendisi yürüyen bir araca böyle izinler alınırnı bilmiyorum. Köylerde tabi durum biraz tartışmalı Jandarma komutanları ile ilgili diyaloğunuza bağlı.

    güzel bilgi teşekkürler .


    bende bi model gördüm onu paylaşayım













  • quote:

    Orijinalden alıntı: RüzgarGibi

    quote:

    Orjinalden alıntı: arsipel

    Kesinlikle trafikte kullanımı yasak; buna rağmen karayolunda trafik ekiplerince yakalanan araç tartişmasız bağlanıyor ,günlük park dahil bir sürü de fatura çıkarılacağını öğrendim. Kurtarman için tüm resmi belgeleri tamamlaman şartı var, buda imkansız olduğu için araç trafik hurdalığına;Bu tip araçlar Mutlaka bir kamyonet veya romork ile taşınmalı, büyük araçlar(senin ilgilendiğin tipler) Trafikten,gideceği güzergah mesafe ve saat ile ilgili bilgi verilip; verilirse izin alıp, eskort aracılığı ile nakledilebilir.Biz bu şekilde makina nakilleri yaptığımız için söylüyorum, kendisi yürüyen bir araca böyle izinler alınırnı bilmiyorum. Köylerde tabi durum biraz tartışmalı Jandarma komutanları ile ilgili diyaloğunuza bağlı.

    güzel bilgi teşekkürler .


    bende bi model gördüm onu paylaşayım











    Alıntıları Göster
    İgor,Çok estetik bir araç olmuş, defransiyel işinide dahice halletmişler, bayağı da hızlı görünüyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: arsipel

    İgor,Çok estetik bir araç olmuş, defransiyel işinide dahice halletmişler, bayağı da hızlı görünüyor.

    Alıntıları Göster
    ekler

     go-kart yapalım




  • 
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.