Gold Premium ödediği halde hesaplarına bronze Premium olarak yansıyan bazı mağdur oyuncularımız olduğunun farkındayız. Bu hatayı düzeltecek ve ayrıca bu soruna maruz kalan oyuncularımıza ekstra 2 gün Premium vereceğiz. Bu hata için özür diler ve Knight online ‘ı desteklediğiniz için teşekkür ederiz.
Merhaba Knight Online oyuncuları,
Gecici olarak ticket gönderme programını değiştirmiş buluyoruz. Eger askıda kalmış ve çözülmemiş ticket’ınız varsa su anki destekleme bileti gönder menüsünden tekrar deneyiniz. Knight Online sabrınız ve desteğiniz için teşekkür eder.
ben böyleişin varya olmaz olsun ya bu nasıl iştir bu kadar eziklik olamaz ne diye gold alıyorum ki o zaman
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme