Şimdi Ara

gold ve philips teknik servis ayıplı ürünün ayıbını kabul etmiyor iade talebimi onaylamıyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
6
Cevap
0
Favori
1.139
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • merhaba arkadaşlar gold bilgisayardan Philipsin 47pfl6008k/12 marka smart tvsini aldım 11 ağustos 2013 tarihinde televizyonu satan arkadaşa smart özelliklerinin nasıl olduğunu internette takılma veya donma gibi problemlerinin olup olmadığını kendini resetleme gibi problemelerinin olup olmadığını sordum arkadaş bana telefonun smart özelliklerinin çok iyi olduğunu internet tarayıcının çok sağlam olduğunu herhangi bi sıkıntının yaşanmayacağını iletti eve getirdim telefonu dedim bazı siteleri deneyeyim donanımhaberi açtım kasıla kasıla 1 dakka da anca yükledi siteyi ondan sonra zaten tv dondu sonra dedim habertürkü açayım televizyon yine dondu siteyi açamadı üstelik aşırı ısındı bende cihaz daha 10 günlük bu sıkıntıları çıkarmaması lazım diye düşündüğüm için teknik servisi aradım teknik servis bana cihazın ısındığı zaman kapanabileceğini ve internette takılabileceğini cihazı bu şekilde kabul edip kullanmam gerektiğini söyledi televizyonun smart tv özelliklerindeki sıkıntının olmasının doğal olduğunu söylüyolar sonuçta bu üründe smart tv diye bi özellik varsa bu özelliğin düzgün çalışması gerekmezmi o zaman bu ürün ayıplı bi ürün olmazmı sen reklam yaparken benim televizyonum ile web tarayıcısı vasıtasıyla siteleri dolaşabilirsin herhangi bi sıkıntıda olmaz diyosun ama ben kullanmaya çalışınca televizyon ısınıyor takılıyor bu özellik düzgün şekilde çalışmıyor yani tüketici bunu kullanamıyorsa bu ürün o zaman ayıplıdır teknik servis bana hala ürünün sorunu yok diyor led tv aşırı ısınıyor benimki kadar ısınan led tv hiç görmedim arkadaşlarıma sordum amcamınoğlunun ledine baktım hiç ısınma yok teknik servis gelip ürünü aldı güya denemişler internete düzgün giriyormuş yalanlara bak daha on günlük televizyona götürüp ne müdahale yaptılar allah bilir 10 günlük televizyon teknik servislik oluyor ben teknik servise dedimki ben değişim istiyorum onlar da bana ben bu problemleri mail atarım ama değişim olmaz bu televizyonda bu sorunlu haliyle kullansın derler diyor bu nasıl bi iştir anlayamadım arkadaşlar teknik servis donmuyor diyor bende video ya çektim şimdi mesaja ekleyecem







  • ere2013 E kullanıcısına yanıt
    philips tv smartta iyi değildir araştırmadan alman kötü olmuş görüntü kalitesi iyidir ...satıcılar satmak için orada hiç bilgileri yok böyle şeylerde ...

    ısınma konusunu bilmiyorum

    değişim için 2 bahane sunabilirsin smart ve ısınma artık gold yerse ... yada ölü piksek , ışık sızması , bulutlanma var mı bir bak ....

    gold bilgisayar , istanbulbilişim vb...... yerler iyi değildir ordan alışveriş yapılmaz ....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 666azazel -- 24 Ağustos 2013; 15:33:07 >
  • Gold Bilgisayar çok sorunlu bir yerdir. Alınacak en son yerlerden biridir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 666azazel

    philips tv smartta iyi değildir araştırmadan alman kötü olmuş görüntü kalitesi iyidir ...satıcılar satmak için orada hiç bilgileri yok böyle şeylerde ...

    ısınma konusunu bilmiyorum

    değişim için 2 bahane sunabilirsin smart ve ısınma artık gold yerse ... yada ölü piksek , ışık sızması , bulutlanma var mı bir bak ....

    gold bilgisayar , istanbulbilişim vb...... yerler iyi değildir ordan alışveriş yapılmaz ....


    çok haklısınız şu sorun hallolursa eğer bir daha gold dan ve phlips ten hiçbir ürün almıyacam ama hallolmazsada tüketici mahkemesine başvuracam televizyon artık benden çktı 10 günlük televizyon teknk servislik oldu televizyonu büyük ihtimalle değişim istemiştim başka bi ürünle kabul etmeyip geri gönderecekler ben televizyonu kurdurmayacam tüketici mahkemesine başvurup artık kaç ay sürerse hakkımı arayacam ücret iadesi isteyecem acaba kaç ay surer bu işler bir bilginiz varmıdır sizce bu üründeki bir kusur ayıp değilmidir hakem heyeti ayıbı şöyle tanımlamış Satın aldığınız bir mal ya da hizmet, ambalajında, tanıtım ve kullanma kılavuzunda veya yapılan ilan ve reklamlarda var olduğu söylenen özellikleri taşımıyor, bu durum kusur oluşturuyorsa ayıp olarak adlandırılmaktadır. sonuçta Philips reklamlarında bu ürün web browser yardımıyla internete girebilir diyor bu özellik televizyona koyulmuş eğer bu özellik tam anlamıyla çalılşmıyorsa televizyonu ısıtıp takılmasına neden oluyorsa kendini resetlemesine neden oluyorsa bu ürün ayıplı olmuyormu sizce




  • Abi gözünüzü seviyim m.markt,teknosa,bimeks,electroworld,darty haricinde ürün almayin derim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Servisle uğraşmakla hata etmişsin zaten en başta. 1 ay değişim süren var, beğenmedim ürünü çok yavaş diyip direk iade edecektin
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.