Şimdi Ara

GoldMaster ürünleri ile Soru ve Sorunlarınız bu başlık altında (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
157
Cevap
2
Favori
41.621
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • hoca cihazı bana gönder arabayı yokuşa çekiyorum.alt yazı problem olmaz
  • cok sama ne kutusu 1 senelik urunun kutus olurmu kutu mu satıyor GM urunmu satıyor cok yazık bence
    urunun marka ve modeli ile ozellikleri belirlenir bu ozelliklere sahip degilse ayıplı mal dır nihat bence ugrasma tuketiciye git onlar dusunsun
  • Nihat uzun zamandır tanıdığım, herkese elinden geldiğince yardımcı olmaya çalışan bir insandır ve bu konudaki tavrını da destekliyorum. Ayrıca Goldmaster gibi bir firmanın da bu konuda müşteriden yana tavır takınmamasını ve tabiri caize işi yokuşa sürmesini anlayamıyorum. Goldmaster sıcak baktığım bir markaydı ancak bundan haberdar olduktan sonra artık tercih edeceğimi hiç sanmıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mfelat -- 20 Eylül 2011; 12:22:42 >
  • gerçekten entresan, hala böyle şeyler varmı, cihazın üzerinde gerekli bilgiler mevcut olması gerekiyor. sırf bezdirmek için yapıyorlar belli. Artık çoğu firma bırak kutusunu ne fatura ne de garanti belgesi ne ihtiyaç duyuyor. Goldmaster ile ilgili kendime not aldım.
  • Nihat arkadaşa geçmiş olsun öncelikle . Bu gibi durumlarda müşteri memnuniyetini önemsiyen firmalar kesinlikle gerekeni yapmalıdır . Bundan sonraki süreci bende merakla takip ediyorum . Zira sitede yanlış yazılım olması kesinlikle kullanıcının suçu değildir.
  • Vay Be..

    Nihat Abiyi uzun süredir tanırım.. bu forumda bi çok kişiye bildiği konuda yardımlarını esirgememiş.. 3 kuruş parada gözü olmayan 10 numara insandır.. bunları söylememdeki amaç şu; adam zaten sizinle 2 senedir yazışıyor.. bu işi devam ettirirse muhtemelen torunu da bu yazışmaları görecek.. yani goldmaster olarak bu terbiyesizliği çözmek, 100 liralık dvd playerin sorununu gidermek ne derece zor olabilir ki ? hiç bişey yapamıyorsanız alırsınız cihazınızı ( aldınız aldınız ama 1 sene sonra ) gönderirsiniz yenisini mağduriyetin geçici giderilmesi adına.. ama bakıyorum nihat abim bana 8 aydır bi dvd player olayını anlatıp duruyor.. bu adam sizi zamanında mahkemeye verse parasını alırdı.. Vallahi ayıp.. 3000-5000 lik ürün olsa zorluk çıkarmanızın nedeni belli olurdu..

    Neyse Nihat Abi.. Koca Goldmaster firması milyon liralık firma bu kadar aciz olduğunu gösterdiğin için sana şahsım adına teşekkür ediyorum.. bende aldığım 3 kuruş parayla sana dvd player yollayayımda.. UTANSINLAR...!!

    Saygılar..




  • Geçmiş olsun Nihat abi.

    Müşteri memnuniyeti bu gibi "0" olan firmalar inşallah batmaya yok olup gitmeye mahkum olurlar.
  • Nihat valla hediye olarak gelen direksiyon kiti pc'de hiçbir oyunda çalışmayan tek marka olsa gerek. Neden uğraşıp usb giriş ve sürücü yapmışlar anlayabilmiş değilim. Web sitelerinden şikayet mesajı attım şanslısın bu konuda geri dönmüşler. Bana geri dönüceklermi mechul

    Geçmiş olsun tekrardan
  • Merhaba.
    Nihat bey ile telefonda konuşan kişi benim.Bu nick ile yazan arkadaş bir çalışanımızdır.Ancak konuyu şans erseri gördüğüm için ben yardımcı olmak istedim.
    Öncelikle şunu belirtmeliyim ki, kendimide bir kullanıcı olarak görerek, "aynı şey benim başıma gelse ne olurdu diye düşünerek", bu mantıkla yardımcı olmaya çabaladım.
    Nihat bey ile telefon görüşmelerimiz de, kendisi resmi sitede bu ibarenin bulunduğunu belirti.( Bu durumdan önce de konuşmalarımız oldu ama final kısmını anlatıyorum sizlere)Bende bunun üzerine cihaz hakkında araştırma yaptım.Araştırmalarım ve yetkili kişilerden aldığım yanıtlar sonucu, Nihat beyin aldığı dvd player'ın üretilmiş ilk parti mal olduğunu öğrendim.
     GoldMaster ürünleri ile Soru ve Sorunlarınız bu başlık altında
    Ürün 2009 yılının 5. ayında üretilmiş.Bu parti ürünler de kesinlikle alt yazı kenarlık rengi özelliği bulunamaz. Çünkü sonraki revizyonlar ile farklı donanımlara sahipler. Bu nedenle sonraki revizyonlara ait yazılımlar kullanalarak, alt yazı kenarlık rengi özelliğini aktif etme sıkıntı doğuracaktır.Ayrıca genede işin takibini sürdürerek, grafikerlerin bilgisayarlarında ki kayıtları incelediğimi ve bu ürüne ait kutu çizimlerine göz attığımı kendisine belirttim.Ancak kutuların üzerinde kesinlikle alt yazı kenarlık özelliği yazmıyordu.
    Şu an piyasada olan ürünlerin kutuların da yazdığını, çünkü onların donanımına eklenti yapılarak bu özellik kazandırıldığını, ancak ilk parti üründe bu özelliğin bulunmadığını kendisine belirttim.Kaldı ki sitede ürünün sayfasında bu özelliğin belirtilmesinin sebebi budur.
    Ben genede kendisine elimden geldiğince yardımcı olabilmek adına, üzerinde bu özelliğin yazdığını iddia ettiği kutuyu tarafımıza kargolar ise, daha önceden yazdığım durumlara karşıt bir delil olarak bunun kendisine ve bize yardımcı olacağını söyleyerek kutuyu kargolamasını rica ettim.
    Ancak Nihat bey kendince haklı sebepler ile ( uğraşmak istememesi vs.) kutuyu göndermeyeceğini ve cihazı da istemediğini belirtti.
    Ardından kutunun fotografını çekip göndermek gündeme geldi ancak, sizlerinde takdir edeceği gibi, Nihat beyi tenzih ederek söylüyorum, herhangi bir kullanıcı gidip teknosadan bu ibarenin yazdığı bir kutunun resmini çekerek tarafımıza gönderebilirdi. İşte bu durumun önüne geçebilmek adına kendisinden kutuyu rica ettim ama kabul etmedi.Kendi takdiridir bu konuda bir şey söylemek doğru olmaz.
    Ben kendisine yardımcı olmayı çok istedim, sonuçta bende sizler gibi bir teknoloji kullanıcısıyım ancak olmadı malesef...
    İyi günler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GoldDestek -- 20 Eylül 2011; 12:50:37 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: GoldDestek

    Arkadaşlar bundan böyle goldmaster ürünleri ile ilgili sıkıntılarınızı,problemlerinizi bu başlık altında yazarsanız,sizlere yardımcı olmaya çalışırım.

    İyi günler...


    Yardım anlayışınız bu mu? Adam anlatıyo halen çözüm yok ortada
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GoldDestek

    Merhaba.
    Nihat bey ile telefonda konuşan kişi benim.Bu nick ile yazan arkadaş bir çalışanımızdır.Ancak konuyu şans erseri gördüğüm için ben yardımcı olmak istedim.
    Öncelikle şunu belirtmeliyim ki, kendimide bir kullanıcı olarak görerek, "aynı şey benim başıma gelse ne olurdu diye düşünerek", bu mantıkla yardımcı olmaya çabaladım.
    Nihat bey ile telefon görüşmelerimiz de, kendisi resmi sitede bu ibarenin bulunduğunu belirti.( Bu durumdan önce de konuşmalarımız oldu ama final kısmını anlatıyorum sizlere)Bende bunun üzerine cihaz hakkında araştırma yaptım.Araştırmalarım ve yetkili kişilerden aldığım yanıtlar sonucu, Nihat beyin aldığı dvd player'ın üretilmiş ilk parti mal olduğunu öğrendim.
     GoldMaster ürünleri ile Soru ve Sorunlarınız bu başlık altında
    Ürün 2009 yılının 5. ayında üretilmiş.Bu parti ürünler de kesinlikle alt yazı kenarlık rengi özelliği bulunamaz. Çünkü sonraki revizyonlar ile farklı donanımlara sahipler. Bu nedenle sonraki revizyonlara ait yazılımlar kullanalarak, alt yazı kenarlık rengi özelliğini aktif etme sıkıntı doğuracaktır.Ayrıca genede işin takibini sürdürerek, grafikerlerin bilgisayarlarında ki kayıtları incelediğimi ve bu ürüne ait kutu çizimlerine göz attığımı kendisine belirttim.Ancak kutuların üzerinde kesinlikle alt yazı kenarlık özelliği yazmıyordu.
    Şu an piyasada olan ürünlerin kutuların da yazdığını, çünkü onların donanımına eklenti yapılarak bu özellik kazandırıldığını, ancak ilk parti üründe bu özelliğin bulunmadığını kendisine belirttim.Kaldı ki sitede ürünün sayfasında bu özelliğin belirtilmesinin sebebi budur.
    Ben genede kendisine elimden geldiğince yardımcı olabilmek adına, üzerinde bu özelliğin yazdığını iddia ettiği kutuyu tarafımıza kargolar ise, daha önceden yazdığım durumlara karşıt bir delil olarak bunun kendisine ve bize yardımcı olacağını söyleyerek kutuyu kargolamasını rica ettim.
    Ancak Nihat bey kendince haklı sebepler ile ( uğraşmak istememesi vs.) kutuyu göndermeyeceğini ve cihazı da istemediğini belirtti.
    Ardından kutunun fotografını çekip göndermek gündeme geldi ancak, sizlerinde takdir edeceği gibi, Nihat beyi tenzih ederek söylüyorum, herhangi bir kullanıcı gidip teknosadan bu ibarenin yazdığı bir kutunun resmini çekerek tarafımıza gönderebilirdi. İşte bu durumun önüne geçebilmek adına kendisinden kutuyu rica ettim ama kabul etmedi.Kendi takdiridir bu konuda bir şey söylemek doğru olmaz.
    Ben kendisine yardımcı olmayı çok istedim, sonuçta bende sizler gibi bir teknoloji kullanıcısıyım ancak olmadı malesef...
    İyi günler.


    Yanlız şöyle bir durum var 1 sene önce alınan bir ürünün kutusunu bulup çıkarmak , gerçekden taktir edilcek bir hareket. Bunun başka bir yolu yokmudur




  • SİZE ŞUNU SÖYLEYEYİM KUTUDA ALTYAZI KENARLIK RENGİ YAZIYOR VE EMİNİM.....

    UZATMAYA GEREK YOK KİM KUTUYU İSTEMİŞSE GÜLE GÜLE KULLANSIN ...

    İÇİMD EKÖTÜLÜK OLSA GİDER TEKNOSADAN ALIRIM Bİ CİHAZ YOLLARIM SİZE ... SİZDE BANA YENİSİNİ YOLLARSINIZ 2 CİHAZIM OLMUŞ OLUR.. AMA EMİNİMKİ O ALDIĞIMDADA KENARLIK OLMAYACAK...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nihat1551 -- 20 Eylül 2011; 13:00:05 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nihat1551

    SİZE ŞUNU SÖYLEYEYİM KUTUDA ALTYAZI KENARLIK RENGİ YAZIYOR VE EMİNİM.....

    UZATMAYA GEREK YOK KİM KUTUYU İSTEMİŞSE GÜLE GÜLE KULLANSIN ...

    İÇİMD EKÖTÜLÜK OLSA GİDER TEKNOSADAN ALIRIM Bİ CİHAZ YOLLARIM SİZE ... SİZDE BANA YENİSİNİ YOLLARSINIZ 2 CİHAZIM OLMUŞ OLUR.. AMA EMİNİMKİ O ALDIĞIMDADA KENARLIK OLMAYACAK...



    Yalnız kutuların üstünde de seri numarası yazdığından bu söylediğiniz imkansız sanırım.Kaldı ki onlarda bunun farkındalar büyük ihtimalle.
  • Selamlar,

    Aslında Ayyıldız A.Ş. için piyasamızdaki işini en ciddiye alan kuruluş diyebiliriz.

    Bir zamanlar (yaklaşık 10 yıl önce) Topfield uydu ürünlerininde garantisini
    vermekte idi... Firma arızalı bir cihazı seri no'su ile ilgili bir çekincesi nedeni ile
    cihazı değiştirmeye yanaşmamıştı. Oysa o cihazın arkasındaki seri kodlarının
    Ayyıldız A.Ş.ye ait olduğu ve iç piyasaya firma tarafından verildiğini ispat
    etmiştik.

    Tabi o zamanlar tüketiciyi koruma yasası etkin şeklide yürürlükte değildi ve
    koruma hakkında ilgili makamlar kurulu değildi.

    Cihazı ücreti mukabili tamir ettirip, kullanma yoluna gittim. Sonradan
    öğrendim ki, haklı olmama rağmen, firmanın etiketlemeden kaynaklanan
    hatası imiş ! O da bize denk geldi ve 100 dolarlık cihaz için uğraşmayayım
    dedim.

    Kısaca; Ayyıldız A.Ş. diğer firmalara göre, daha iyi düzeyde kurumsallaşabildiği için,
    departmanları arasında kopukluklar olabiliyor.

    Sanırım Nihat Bey'in sorunu da, departmanlar arası iletişimsizlik sonucu ortaya çıkan bir
    sorundur. Firmanın ürün tanıtım bölümü, ilgili DVD'nin tanıtım bilgilerini revize etmiş, ancak
    pazarlama ve satış bölümü bilgili değil...

    Ürün kutusunun istenmesine gelince; firma ürün kutusunu ürünle ilgili vaadi olarak
    görmektedir. Bu birçok firma ilgili de böyledir zaten...

    Mesajlarımı takip edenler iyi bilir ! X marka bir uydu cihazının teknik desteğini veren
    "çatlak yöösek möö hündüs" var. Bu çatlak denyo, cihaz broşürüne olmayan bir
    özelliği yazdığı için, firma müşterisi ile mahkemelik olmuştu. Sırf bu nedenle bu denyo'nun
    işine son verildi. Firma şimdilerde bu denyo'yu yeni çıkardığı bir uydu cihazına yazılım
    desteği versin diye işe aldı. yani daha alt pozisyondan...

    Her neyse... Her firmanın kendi iç işleyişinden kaynaklanan bu tip sorunlar olabiliyor zaman
    zaman...

    Firmaların ürün gamı çeşitlendikçe, firma çalışanlarının sorumlulukları artıyor. Firma
    patronları da karlarını maksimize etme telaşı ile teknik departmandaki ürün sorumlularını
    elleriden geldiğince sıkmakta, büyük hata yapanların işine son verebilmektedir. İşte bu
    kaygılar nedeniyle teknik departmanda çalışanlarda çeşitli kaygılar ile firmanın garanti ve
    teknik destek politikasını beliryebilmektedir. Kutu talep edilmesi v.s.

    Saygılar, sevgiler.




  • CİHAZLA ALAKALI İLK MESAJ TARİHLERİM 2010 YILINA AİT O SÜRE ZARFINDA OYALANMAKTAYIM.. BUNU KİMSE İNKAR EDEMEZ

    ARADAN 1SENE GEÇTİ BELKİ BEN KUTUYU ATTIM ? YIRTTIM VS YAPTIM

    ÜRÜN BARKPDUNDAN BAHSEDİLİYOR BAKSINLAR BAKALIM AYNI BARKODLU ÜRÜNLERİ KUTUSUNDA NE YAZIYOR ..

    MADEM Kİ ÜRÜN KUTUSUNDADA BARKOD VAR CİHAZDADA VAR BENDEN KUTUYU İSTEMEK YERİNE O BARKODLU KUTULARDA NE YAZDIĞINI BULMALARI DAHA KOLAY DEĞİLMİ ?

    http://www.ozmena.com/goruntu-sistemleri/goldmaster-d-970-yazilim-716885.html

    ilgili linkte 26-09-2010 15:33 #3 tarihli mutant1717 nickli arkadşaın yazısı

    yanıtın için teşekkür ederim. yazılımın o sayfaya konması için 2 aydır uğraşıyordum. cihazın özelliklerin altyazı kenarlık rengi yazıyordu. ama benim cihazda o özellik yoktu. defalarca goldmaster a mail attım. yazılım yüklenince sorun çözülecek denildi. ben de aynı senin gibi orjinal siteden yazılımı indirdim kurdum. cihaz açılıyor. ancak kumanda çalışmıyor. haliyle film izleyemiyorum. sen de kumanda sorunu var mı? ve alt yazı kenarlık rengi özelliği var mı?



    BUNA NE DİYECEKSİNİZ ?

    LÜTFEN OZMENADAKİ KONUYU DA OKUYUN




    + olarak bu linkte bu yazı ...

    http://forum.donanimhaber.com/m_36029447/tm.htm


    Orijinalden alıntı: mutant17

    merhabalar.

    yaklaşık 2 aydır bu ürünü kullanıyorum. memmunum. tek bir sorunum var altyazı kenarlık rengi değiştirme seçeneği yok. bu nedenle altyazılı filmlerde sorun yaşıyorum. altyazının bir kısmı filmin içinde olduğu için ve altyazı da kenarlık olmadığı için yazı bazen okunmuyor. goldmasterin websayfasında yazılım henüz mevcut değil. teknik destek yazılım eklenince sorun çözülür diyor. ancak son 2 aydır sürekli mail atıyorum bir türlü eklenmedi.

    benzer sorun yaşayan arkadaşlar var mı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nihat1551 -- 20 Eylül 2011; 13:41:17 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: GoldDestek

    Merhaba.
    Nihat bey ile telefonda konuşan kişi benim.Bu nick ile yazan arkadaş bir çalışanımızdır.Ancak konuyu şans erseri gördüğüm için ben yardımcı olmak istedim.
    Öncelikle şunu belirtmeliyim ki, kendimide bir kullanıcı olarak görerek, "aynı şey benim başıma gelse ne olurdu diye düşünerek", bu mantıkla yardımcı olmaya çabaladım.
    Nihat bey ile telefon görüşmelerimiz de, kendisi resmi sitede bu ibarenin bulunduğunu belirti.( Bu durumdan önce de konuşmalarımız oldu ama final kısmını anlatıyorum sizlere)Bende bunun üzerine cihaz hakkında araştırma yaptım.Araştırmalarım ve yetkili kişilerden aldığım yanıtlar sonucu, Nihat beyin aldığı dvd player'ın üretilmiş ilk parti mal olduğunu öğrendim.
     GoldMaster ürünleri ile Soru ve Sorunlarınız bu başlık altında
    Ürün 2009 yılının 5. ayında üretilmiş.Bu parti ürünler de kesinlikle alt yazı kenarlık rengi özelliği bulunamaz. Çünkü sonraki revizyonlar ile farklı donanımlara sahipler. Bu nedenle sonraki revizyonlara ait yazılımlar kullanalarak, alt yazı kenarlık rengi özelliğini aktif etme sıkıntı doğuracaktır.Ayrıca genede işin takibini sürdürerek, grafikerlerin bilgisayarlarında ki kayıtları incelediğimi ve bu ürüne ait kutu çizimlerine göz attığımı kendisine belirttim.Ancak kutuların üzerinde kesinlikle alt yazı kenarlık özelliği yazmıyordu.
    Şu an piyasada olan ürünlerin kutuların da yazdığını, çünkü onların donanımına eklenti yapılarak bu özellik kazandırıldığını, ancak ilk parti üründe bu özelliğin bulunmadığını kendisine belirttim.Kaldı ki sitede ürünün sayfasında bu özelliğin belirtilmesinin sebebi budur.
    Ben genede kendisine elimden geldiğince yardımcı olabilmek adına, üzerinde bu özelliğin yazdığını iddia ettiği kutuyu tarafımıza kargolar ise, daha önceden yazdığım durumlara karşıt bir delil olarak bunun kendisine ve bize yardımcı olacağını söyleyerek kutuyu kargolamasını rica ettim.
    Ancak Nihat bey kendince haklı sebepler ile ( uğraşmak istememesi vs.) kutuyu göndermeyeceğini ve cihazı da istemediğini belirtti.
    Ardından kutunun fotografını çekip göndermek gündeme geldi ancak, sizlerinde takdir edeceği gibi, Nihat beyi tenzih ederek söylüyorum, herhangi bir kullanıcı gidip teknosadan bu ibarenin yazdığı bir kutunun resmini çekerek tarafımıza gönderebilirdi. İşte bu durumun önüne geçebilmek adına kendisinden kutuyu rica ettim ama kabul etmedi.Kendi takdiridir bu konuda bir şey söylemek doğru olmaz.
    Ben kendisine yardımcı olmayı çok istedim, sonuçta bende sizler gibi bir teknoloji kullanıcısıyım ancak olmadı malesef...
    İyi günler.


    Adam kutuyu kaybettim diyor. Şimdi bunun mağduriyeti ne olacak? Hani işi bilmeyen birisi olsa, alırken bilerek almamış olsa eyvallah diyeceğimde; Nihat böyle bir insan değil. Resmen mağdur ediyorsunuz. buradan şunu anlıyoruz ki Goldmaster ile sorun yaşarsak ortada kalacağız.
    Korgo adresi konusunda ikinci bir defa daha mağdur edilmiş zaten. Yazık çok yazık. Kaç paradır yav bu Dvd.




  • ben parasında değilim... zaten bunu söyledim...

    bana haksızsın diyebilecek bir kişi yok burda kendileride dahil..

    lütfen herkes 13:26:44 sattinde attığım yazıyıda okusun..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nihat1551 -- 20 Eylül 2011; 13:43:35 >
  • bu bir dvd oynatıcı kutusu,
    peki bu 52" lik bir LCD TV kutusu olsaydı yine aynı durum söz konusu mu olacaktı ?? bu kutuyu kim nereye sokup da saklayacak ???
    Bu kadar iddaalı bir firma bu küçük ayrıntıyı neden kutu üzerine yapmış? neden etiket şeklinde cihaz üzerine işlememiş.
    Böyle bir durum varsa bu küçük ayrıntıyı 2. defa gerçekleştirirken yine aynı amatörlükle kutu üzerine işleyip de iyice işi neden berbat etmiş ?

    Ben bu cihazı internetten almış olsam nerden bilecem kutu üzerindeki ile site üzerindekinin bire bir aynı uyumlukta olacağını ???
    sitesinde yazıyor o ince bir ayrıntı ama bu TAMAMEN FİRMANIN BİR EKSİKLİĞİ olarak göze çarpıyor.!!!

    goldmaster hiç kıvırmasın, iyi niyet aramıyorum kusura bakmayın....!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nihat1551

    ben parasında değilim... zaten bunu söyledim...

    bana haksızsın diyebilecek bir kişi yok burda kendileride dahil..

    lütfen herkes 13:26:44 sattinde attığım yazıyıda okusun..


    Kaç paalık cihaz derken, firma için söyledim. Tabiki tüketici hakkını arayacak. 10 liralık da olsa 5 liralıkda olsa.
    GOLDmaster'a
  • Bizden neden bu işler böyle oluyor anlamış değilim , kullanıcı hatası olan ürünler bile 'bazı markalarda' anında değişime uğrarken , bizde ürün sizde kalabilir ben parasından vazgeçtim diyen müşteriye sahip çıkılmıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Am@deus -- 20 Eylül 2011; 14:02:44 >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.