Şimdi Ara

golf 7 1.6 tdi mı 1.4 tsi act mi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
53
Cevap
0
Favori
16.018
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar ayda 1500 km yqpıyorum ilk arabam olucak görüşlerinizi bekliyorum



  • TSI ACT derim. Dizele o kadar para vermem. Hem 5.100 TL fazla vereceğim, hem basınca artısını görmeyeceğim, hem bağımsız süspansiyon yok bu nedenle konfordan az da olsa ödün vereceğim. Neden bunu yapayım ki... Aman aman bir yolda katetmiyorsunuz. TSI ACT çok zevkli bir motor, yakıt tüketimi düşük, bağımsız süspansiyon olduğundan konforu daha iyi, bastın mı uzayan bir motor. Kesinlikel TSI ACT. Hatta pahalı gelirse 122 PS bile olabilir. TSI farklı bir motor arkadaşım. Kullanan bilir.
  • bence bu noktada ayda kaç km yaptığınız yerine.

    1-Otomobili sadece ulaşım aracı değilde, bir zevk unsuru olarak görürmüsünüz?
    2-Aylık geliriniz içinden fazladan eksilecek 150-200 tl nin önemi ne kadar dır?

    cevaplarınız evet ve önemsiz ise, 1.4 tsi
    yok eğer, hayır ve önemli ise, 1.6 tdi.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1500 X 12 = 18.000

    İkisi arasında 5.100 TL fark var.
    Bu sizi zorlamayacaksa ben TDI öneriyorum.
  • Dizel araç satarken de daha pahalıya satılıyor. Bunu da göz önüne almanızı öneriririm.

    Ben mesela yılda en fazla 15.000 km yapmama rağmen Tsi almayı düşünmedim hiç.

    Yeni nesil dizel araçların bakım maliyetleri de artık eskisi gibi pahalı değil. Örneğin volkswagen in eski nesil dizelleri 10.000 km de bir bakıma girerken yeni nesiller 15.000 km de bir giriyor. Dizel almamak için bir sebepti eskiden bakım maliyetlerinin pahalılığı ama artık bu da ortadan kalktı.
  • arabayı bir birikim aracı olarak görmüyorsanız tabikide tsi bi kere bağımsız arka süspansiyonlar yeter
  • ACT teknolojisi kapalı bir kutu. Yani bildiğim kadarı ile bu marka için yeni yanılıyor da olabilirim ama bu bir soru işareti. Bence mantıklı olan 1.6 TDİ iki versiyon arasında...
  • türkiye'de tsi act kesinlikle. çünkü daha ucuz. örneğin almanya'da 2sinin fiyatı hemen hemen eşit, ama ülkemizde dizel daha pahalıya satılıyor.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    seat leon 1.2 tsi mi, 1.4 tsi mi ?
    11 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • 1.4 TSI ACT ortalama yakı tüketimi 4,7 lt DSG liste fiyatı highline 67.100 tl
    1.6 TDI ortalama yakıt tüketimi 3,9 lt DSG liste fiyatı highline 72.200 tl

    Benim tavsiyem 1.4 TSI ACT sebeplerine gelince 140 beygir olması, dizel motorunu dinlemektense tabiki benzinli almak daha iyi, ek olarak satmak istersen ikisinide çok rahat satarsın. tek kötü yani ACT VW'nin yeni teknolojisi diye biliyorum sorunlar çıkabilir.

    Ama hangisi alırsan al pişman olmazsın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ag1984

    arkadaşlar ayda 1500 km yqpıyorum ilk arabam olucak görüşlerinizi bekliyorum

    bütçe?
    kriterler?
    1500km az yol değil,ve dizele de 60 70 bin lira vermek akıl karı değil.
    Yerinizde olsam lpg li seçeneklere yönelirim.
    Bu fiyata avensisi lpg ile alabiliyorsunuz mesela.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: marmarascorpion

    1.4 TSI ACT ortalama yakı tüketimi 4,7 lt DSG liste fiyatı highline 67.100 tl
    1.6 TDI ortalama yakıt tüketimi 3,9 lt DSG liste fiyatı highline 72.200 tl

    Benim tavsiyem 1.4 TSI ACT sebeplerine gelince 140 beygir olması, dizel motorunu dinlemektense tabiki benzinli almak daha iyi, ek olarak satmak istersen ikisinide çok rahat satarsın. tek kötü yani ACT VW'nin yeni teknolojisi diye biliyorum sorunlar çıkabilir.

    Ama hangisi alırsan al pişman olmazsın.

    evet ben de aslında act düşünüyorm ama beni düşündüren asıl konu yeni olması dsg de ilk çıktığında çok baş ağrıtmıştı

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • TSI ACT derim. Dizele o kadar para vermem. Hem 5.100 TL fazla vereceğim, hem basınca artısını görmeyeceğim, hem bağımsız süspansiyon yok bu nedenle konfordan az da olsa ödün vereceğim. Neden bunu yapayım ki... Aman aman bir yolda katetmiyorsunuz. TSI ACT çok zevkli bir motor, yakıt tüketimi düşük, bağımsız süspansiyon olduğundan konforu daha iyi, bastın mı uzayan bir motor. Kesinlikel TSI ACT. Hatta pahalı gelirse 122 PS bile olabilir. TSI farklı bir motor arkadaşım. Kullanan bilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ag1984

    evet ben de aslında act düşünüyorm ama beni düşündüren asıl konu yeni olması dsg de ilk çıktığında çok baş ağrıtmıştı




    ACT Vw için yeni bir teknoloji değil yıllardır buyuk motorlarında kullanıyor. 1.4 lt için yeni ama bunu da ilk golfte degil gecen sene avrupada satısa çıkan Polo GT'de kullandı. Ordan biraz deneyimleri vardır .
  • ACT ye güven olmaz. Toyota veya Honda, Mazda gibi bir markanın ürünü olsa güvenirim ama VW nin geçmiş yıllarda üretim ömrü çok kısa olan motorları oldu. ( FSI, 140 ve 170 lik TSI gibi)
    Yani alsam bu motoru içim rahat etmez . Pek de iyi bir motor olmasa da TDI daha mantıklı. 2. eli de ACT'den herzaman çok daha iyi olacaktır. Performansa bakan kalmadı artık. Bağımsız süspansiyondan çoğu kişinin haberi bile yok. Forum atmosferi ile dışarıdaki hava çok farklı. 2. el değeri sizin için önemli ise ACT ye hiç bakmayın derim.
  • Bir arabaya verecek 60-70 milyar parası olan, ama 5.5 litre yakan TSI ACT'ın yakıt tüketimini fazla bulup da 1 litre az yaksın diye kendini kasıp peformans, sessizlik ve bağımsız süspansiyondan vazgeçip TDI alanları Allah'a havale ediyorum.

    Psikoloji okuyor olsam, 'Türk insanındaki obsesif kompulsif dizel takıntı hastalığı' konulu tez yazardım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Caniggia -- 22 Nisan 2013; 23:04:04 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Caniggia

    Bir arabaya verecek 60-70 milyar parası olan, ama 5.5 litre yakan TSI ACT'ın yakıt tüketimini fazla bulup da 1 litre az yaksın diye kendini kasıp peformans, sessizlik ve bağımsız süspansiyondan vazgeçip TDI alanları Allah'a havale ediyorum.

    Psikoloji okuyor olsam, 'Türk insanındaki obsesif kompulsif dizel takıntı hastalığı' konulu tez yazardım.



    Aynen katılıyorum bugün doğuş oto esenyurtta 1.6 tdi dsg highline araca bir kaç opsiyon ile birlikte fiyat alayım dedim resmen şok oldum direk 80.000 tl fiyat çektiler ve hiçbir indirime yanaşmadılar araba çok güzel fakat 1.6 tdi parasının aracı değil 1.2 ve 1.4 tsi çok daha mantıklı golf 7 forumundada bunu belirttim....(alınacaksa 1.4 tsi çok daha iyi bir seçenek)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • golf 7 tsi 140 hp, araç sahibi yakınım var, ona sordum nasıl yakıyor falan fılan fazla yakmadıgını soyledı memnunmuş, ayrıca motor ekonomı yapmak ıcın 2 silindirde çalışıyor fazala bırsey yakmıyor bence benzınlı al hem çok sessiz
  • Dizel ile benzinli hiç bir zaman aynı yakamaz.

    Özellikle sokak aralarında sürekli durup hızlanma icap eden, 1-2 1-2 kullanımda benzin içiliyor.

    Dizelde çok yakıyor bu şartlarda ama dizel 8 yakarken benzin 10.5 yakıyor bu şekilde kullanımda.

    Ancaaak, ağırlık uzun yol kullanımıysa, o zaman ACT düşünülebilir çünkü uzun yolda benzer yakarlar.
  • Bizde dayıma alacağımız araç için aynı durumdayız. Yılda en fazla 6-7bin km.

    1,4 TSI ACT BMT 150 PS Highline DSG 94.100TL (performans için)

    1,6 TDI BMT 110 PS Highline Man. 91.300TL (yakıt için)

    Hiç olmadı
    1,4 TSI BMT 125 PS Highline Man. 78.400TL (Cam tavan gibi opsyonlar ekletip daha donanımlı bir araç için)

    Manuel taraftarıyız 150ps için yok sanırım. Bunlar 2016 liste fiyatları. Bakım masrafları sorun değil sonuçta bu 2016 model bir vw tofaş değil. Siz olsanız ne alırdınız. Satarken kolay olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Selo3803 S kullanıcısına yanıt
    Yılda 6-7 bin km için dizel kazığı yemeyin, 1.4 TSI Highline Manuel tercih etmeniz daha mantıklı olacaktır, hatta 1.2 TSI Comfortline üzerine bazı opsiyonları ekletip de düşünebilirsiniz. DSG'ye bulaşmayın, fiyat farkı da yüksek, ileride ne olacağı da belli değil. ACTli araç ile 125lik TSI arasında kayda değer bir yakıt farkı olmaz. 1.4 TSI 150 ACT şehirdışı 120-130 ile gidince 6 litrenin altına düşmüyor, karmada rahat 7.5 8 yakar. O motora az yaktırmak için 90-100le gitmeniz lazım ki, 150 beygirlik araba olacak altınızda az yaksın diye de 90la gideceksiniz, hiç olacak iş değil.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Abstraction

    Yılda 6-7 bin km için dizel kazığı yemeyin, 1.4 TSI Highline Manuel tercih etmeniz daha mantıklı olacaktır, hatta 1.2 TSI Comfortline üzerine bazı opsiyonları ekletip de düşünebilirsiniz. DSG'ye bulaşmayın, fiyat farkı da yüksek, ileride ne olacağı da belli değil. ACTli araç ile 125lik TSI arasında kayda değer bir yakıt farkı olmaz. 1.4 TSI 150 ACT şehirdışı 120-130 ile gidince 6 litrenin altına düşmüyor, karmada rahat 7.5 8 yakar. O motora az yaktırmak için 90-100le gitmeniz lazım ki, 150 beygirlik araba olacak altınızda az yaksın diye de 90la gideceksiniz, hiç olacak iş değil.

    Hocam tabiki 8 litre normal zaten bizim için aşırıya kaçmadıkca yakıt 2. planda. Ha dizeli sonradan satması daha kolay orası ayrı. 1.2 zaten düşünmüyoruz highlinedan başkasına bakmıyoruz. Dsg konusunua gelince 2+3 yıllık garanti yeter diye düşünüyoruz. Basmadıkca bu 150 hp olan 8 litreyi geçer mi normal bir kullanımda afyonda öyle bi trafik yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.