Arkadaşlar. 2000 model bir golf 2.0 litre otomatik vites araç var, almayı düşünüyorum. Acil fikir ve bilgi lazım.
Araç 2 litre motor 8 valf ve ilginç bir şekilde sadece 115 HP güç üretiyor. 4 ileri otomatik şanzıman da ilginç bir şanzıman. Beni düşündürüyor. Aracı alır isem LPG düşünüyorum. LPG uyumlu mu acaba. Bunlar aklıma takılanlar. Lütfen acil yardım.
quote:
Orijinalden alıntı: E39
Arkadaşlar. 2000 model bir golf 2.0 litre otomatik vites araç var, almayı düşünüyorum. Acil fikir ve bilgi lazım.
Araç 2 litre motor 8 valf ve ilginç bir şekilde sadece 115 HP güç üretiyor. 4 ileri otomatik şanzıman da ilginç bir şanzıman. Beni düşündürüyor. Aracı alır isem LPG düşünüyorum. LPG uyumlu mu acaba. Bunlar aklıma takılanlar. Lütfen acil yardım.
Atmosferik motor oldugu icin tuple ile ilgli bir uyum sorunu yasayacagini dusunmuyorum. Ancak 2.0 litre motor almanin bu arac icin bir avantaji yok. Guclu bir motor degil basti mi akacak. Yakitta da fazla yakacaktir. Vergide de dezavantaji var. Bana gore cok gereksiz. Bunun yerine hitler motoruna yonelmenizi tavsiye ederim. Performans konusunda biraz geride olsa da diger yonlerden daha memnun kalirsiniz.
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
quote:
Orijinalden alıntı: lebron86
quote:
Orijinalden alıntı: E39
Arkadaşlar. 2000 model bir golf 2.0 litre otomatik vites araç var, almayı düşünüyorum. Acil fikir ve bilgi lazım.
Araç 2 litre motor 8 valf ve ilginç bir şekilde sadece 115 HP güç üretiyor. 4 ileri otomatik şanzıman da ilginç bir şanzıman. Beni düşündürüyor. Aracı alır isem LPG düşünüyorum. LPG uyumlu mu acaba. Bunlar aklıma takılanlar. Lütfen acil yardım.
Atmosferik motor oldugu icin tuple ile ilgli bir uyum sorunu yasayacagini dusunmuyorum. Ancak 2.0 litre motor almanin bu arac icin bir avantaji yok. Guclu bir motor degil basti mi akacak. Yakitta da fazla yakacaktir. Vergide de dezavantaji var. Bana gore cok gereksiz. Bunun yerine hitler motoruna yonelmenizi tavsiye ederim. Performans konusunda biraz geride olsa da diger yonlerden daha memnun kalirsiniz.
Eyvallah kardeşim. Diğer kişilerden de bu yönde cevaplar aldım. Vazgeçtim zaten. Fakat volkswagen gibi bir marka bukadar gereksiz bir motor-şanzıman-araba kombinasyonunu nasıl yapmış ben halen anlamış değilim. 2.0 litre 115hp de herhalde şimdiye kadar gördüğüm en düşük güç üreten 2.0 lik makine. Çok enteresan.
Rusyada yaşarken bu motora sahip golf 3 üm vardı.. Maksimum torku 2400 devirde veriyordu.. Aşırı bir yakıt tüketimi yoktu ama performansının çok iyi olduğu söylenemezdi..
quote:
Orijinalden alıntı: Muradovskiy
Rusyada yaşarken bu motora sahip golf 3 üm vardı.. Maksimum torku 2400 devirde veriyordu.. Aşırı bir yakıt tüketimi yoktu ama performansının çok iyi olduğu söylenemezdi..
eyv kardeş. Karar verdim ve caydım arabadan. Çok mantıksız bir motor ve transmisyon kombinasyonu var yani. Rezalet. VW gibi bi marka bunu nasıl yapıyor diyordum ama Hitler motor denilen motoru ve FSI motoru da araştırdım. Çok berbat yani. İkiside dezavantajlarla dolu. VW grubundan caydım.