Şimdi Ara

Golf mü kötü Egea mı iyi anlamadım. (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
98
Cevap
0
Favori
6.702
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
11 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • goodorevil kullanıcısına yanıt

    Cevap için teşekkürler hocam arkadaş sadece süspansiyon olarak kıyaslamış bu nedenle iki aracı da kullanan ve araçların teknik alt yapısından ve sürüş dinamiklerinden anlayanların yorumları önemli. Her iki araca da aynı yolda binmeden o şöyle bu böyle diye ahkam kesenler kalabalık yapmasa da konuya hakim birileri gözlemlerini anlatsa ne güzel olacak.

  • Acil Stop kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler hocam.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Siz nasıl araçlara bindiniz bilmiyorum ancak, ben iki aracı da uzun soluklu kullandım. Ses, malzeme kalitesi ve rahatlık olarak golf 2 gomlek yukarıdadır.

    Burda niyetim fanboyluk değil. Egea bana göre clio, renault symbol,301,c elysse, hatta yeni kasa focus gibi birçok araçtan daha rahat. Ancak golf ile aynı klasmanda değil.

    Ek olarak sunu eklemek isterim. 17-18 jantlı golflerle suspansiyonu eleştirmek doğru değil. Diğer araçlardaki gibi 15 jant ile deneyin. Farkı göreceksiniz.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • ruzgarnufel kullanıcısına yanıt
    Yorumunuz için teşekkür ederim. Konu ses, malzeme kalitesi değil de bozuk yollardaki veya sıradan şehir içi yollarındaki süspansiyon konforu sadece hocam. Yoksa tabi ki Golf bu konularda daha iyi olmak zorunda. Jant lastik ölçüsü de aynıydı.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • ALPHA LION KING A kullanıcısına yanıt

    Katılıyorum hocam. 1.6 130hp 320nm binseler merak ediyorum böyle konuşacaklar mı. Tam olarak dediğiniz gibi Egea en azından parasını hakediyor..Ya da hakediyordu bi 8-10 ay öncesine kadar.

  • Acil Stop kullanıcısına yanıt

    Megane'ı maalesef otoban koşullarında kullandım. O yüzden modern bir araba ile kıyaslayamam. Ancak 2000 model Volvo S40'ın süspansiyon sönümleme becerisi Egea'dan da, diğer modern pek çok arabadan da daha iyiydi. Tek diyebileceğim bu.  

  • Bende Kıbrıs'ta güncel kasanın Makyajsız hali e class a bindim yumuşacık araba beklerken alttan paldır küldür vuran araba çıktı karşıma öyle şaşırdım ki

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Yumuş yumuş :)


    Günümüzde normal kullanıcı anlamaz çok fark ama B-C segment ve ucuz araçlarda zaten alt takım daha basit lüks arabalarda çift salıncak ve çok fazla bağlantı varken ucuzda basit


    Bazı arabalar zaten ultra konforlu değil Volvo kullandım mesela virajı tren gibi dönüyor yatmıyor esp bile devreye girmiyor ultra konforlu mu değil herşeyin bir bedeli var


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben Opel Astra 1.4t sahibiyim. Profesyonel ses yalıtımı yapan yerleri takip ediyorum. Öve öve bitirilemeyen Golf'ün yalıtımı için subigarageistanbul sayfasını instagram dan takip edin görün derim. Bence araç yalıtımı , konforu ile alakalı durumlar kişinim beklentisine göre değişiyor. Benim alabileceğim araçlar içerisinde en makul beğendiğim araç Opel Astra kullanıyorum, memnunum. Egea sahibine sorsan o da memnun. Golf sahibide.

    Yoksa bende isterim super spor araçlara binmeyi. :)

  • Süspansiyonun sert veya yumuşak olması iyi veya kötü olduğu anlamına gelmez ama Golf 7 platformu (MQB) araçlar sert denilebilecek seviyede. Bir önceki Golf 5 platformu bence hem konfor hem yol tutuş anlamında daha başarılıydı, iki araca da sahip oldum bu arada.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bırakın hocam bunlara birşey anlatamazsınız. Çoğu araçları kullanmadan kulaktan dolma bilgilerle,süregelen ön yargılarla alışılmış basma kalıp bilgilere göre hareket ederler.Zaten bu toplumun önemli bir kısmının malesef yapısı böyle.Hele bir de söz konusu alman aracıysa hali hazırda olan kusurları da kusur satılmaz.Yahu golf değil mi geyik testinde 65 km ile orası burası dağılan,n-cap testinde kapısı açılan...Her ne hikmetse ne kadar rezil olursa olsun ne kadar çuvallarsa çuvallasın sürekli önümüze referans olarak konuyor.Bu aracın dizel motoru 240 torkla 5 ileri manuel vitesi ile performans anlamında hicbir şekilde iddiası yok.Bu aracın dsg otomatik şanzımanı güven vermeyip arızalanmasıyla hiçbir konuda sağlamlık iddiası yok.Bu aracın yol tutuş testlerinden de göreceğimiz gibi yol tutusta hiçbir iddiası yok.Bu aracın donanım yönünden diğer rakiplerine göre hiçbir artısı yok.Bakın 2016 model golflere.Allah için 15 jant hangi C sınıfı rakibinde var?C sınıfı aracın direksiyonunda tuş yok.Millete bakıyorsun sanki hiç bilmediğimiz sürmediğimiz görmediğimiz bir araçmış gibi golfe adeta uzay mekiği muamelesi yapıyorlar.Golf 4,golf 5,golf 6,golf 7 dsg hepsini kullandım.Hiç kusura bakmayın cahilliğiniz paçalarınızdan akıyor.Olmayan bir şeyi varmış gibi söyleyip ona tapıyorsunuz.Golf 6 yı kaç kez kullandım.Benim bravoda olan yol tutuşu kesinlikle yok o araçta.Hatta hiçbir golfün iddia ediyorum;bu sınıfta referans olacak,örnek gösterilecek bir tarafı yok .Hepsi abartıdan,köpürtmeden ibaret başka birsey değil.Öyle olsaydı ben aracımı sattığımı hesap ederek 350000 lira paraya egea değil golf bakardım.2016 hecbek egea ile 2014-15 golfler hemen hemen aynı fiyat.Peki golf bu kadar iyiyse sorarım size;ben neden bu paraya golf değil de egea,guilietta,bravo bakıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Topu ben de atayım. Seat Leonu olan arkadaşım Egeayı sürünce süspansiyonu konforlu dedi.

    Kendimde 2020 civic var, ki konfor olarak iyidir. Ailemde egea mevcut. İnanın bana arada dağlar yok. Egea biraz daha sert hissettiriyor ancak normal çukurlarda vs gayet başarılı. Hatta Egea yalıtım olarak Civic den daha iyi.

    Golf vs bilmem ancak aynı segment arabalar arasında vov denecek bir konfor farkı olmuyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • commandx C kullanıcısına yanıt

    Vag konusu gorunce yazı yazmadan parmaklarını tek tek çıtlatıp, hadi bakalım bugün de nasiplendik başlıyoruz diyor musun?  


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Golf ve Passat güzel arabalar kötü demek doğru olmaz ama sınıfının lideri öncüsü en iyisi demek komik kaçıyor

    Egea ise ülke şartlarında yürütmesi en mantıklı araçlardan birisi

  • Birisi çıkıp Symbol Golf'ten konforlu yazıp yemin ederse belki piyasası düşer.

  • Golf alanlar akli melekesi olmayanlar. Egea varken Golf mü alınırmış? Sadece Türkiye de değil. Tüm Dünya da böyle. Kafası çalışmayan on binlerce insan var.

  • Adam Golf'le Egea kıyaslamamış ki süspansiyon kıyaslamış ve evet ben de hak veriyorum hocam.


    Yani Golf'le Egea'nın süspansiyon farkı cidden var, Egea'nın harbiden Türk mühendisler tarafından kötü yollar için tasarlandığını anlıyorsunuz keza Golf'ün de kaymakk gibi alaman yolları için tasarlandığını süspansiyona çok kasmadıklarını hemen anlıyorsunuz.


    Yahu zaten Egea dolu paket benzinlisi 450 bin tl e golf baz paketi 624 bin tele bu arabalar kıyaslanabilir mi sizce?

  • golfe yumuşak diyen ya başka araba kullanmamıştır ya da bir şekilde insanları golfun yumuşak olduğuna ikna etmeye çalışıyordur  

    öncelikle yumuşak demek iyi demek değildir.

    golfün süspansiyonu rakiplerine göre biraz daha sert özellikle kısa sert darbelerde.

  • Concordato kullanıcısına yanıt
    Evet hocam. Maalesef ülkemizde okuduğunu anlamama sorunu var. Süspansiyon konuşuyoruz ama gelen bazı yorumlar çok ilginç.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.