Şimdi Ara

Golf R - Giulietta QV ? (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
103
Cevap
0
Favori
5.570
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 7b6s


    quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed


    quote:

    Orijinalden alıntı: 7b6s


    quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed


    quote:

    Orijinalden alıntı: 7b6s


    quote:

    Orijinalden alıntı: Playboy22

    Giulietta çünkü,"Rüyaların yapıldığı maddeden yapılmayız biz"

    Evet oyle bir maddeden yapilma ki vites topuzu elinde kaliyor,klimasi bozuluyor,oradan buradan tikirtilar hic eksik olmuyor

    Bkz. Alfa romeo basligindaki Giulietta konusu.


    en mantıklısı klimasız golf alıp bozulma derdinden de kurtulucaksın.

    Klimasiz,vites topuzu olmayan,ici bos bir giulietta alirsa daha iyi olur,golf te boyle sorunlar duymadim cunku.

    Kalite kalite ve kalite...


    An itibariyle oturduğunuz yerden golfu giuliettadan daha kaliteli (!) yaptınız. Verdiğiniz referans ise otomobil sayısı belki 10'u bile geçmeyen dh giulietta alt forumu peki hiç vw forumlarına girip kullanıcı sorunları okudunuz mu? 2 kişinin DSG'si bozuldu diye "DSG elde kalıyomuş la duydun mu?" "Golf falan alınmaz bu devirde" demek ne kadar saçmaysa kliması bozulan, vites tırnakları kırılan 2 giulietta okuyup yukarıdaki yorumu yapmak da saçma. Birazdan güvenlik ve yol tutuşununda da golfu üstün yapıcaksınız heralde merakla bekliyoruz.

    Tas gibi bir suspansiyona sahip olduktan sonra yol tutusu iyi olur tabi.

    Onemli olan hem konforu hemde yol tutusunu bir arada verebilmek..

    Motor,kalite vs golf herseyiyle daha ustun.

    Bu sinifta bir a3 ve 1 serisi gercegi var. Bunlara en yakin kalitede arac ise golf.


    Sizin kriterlerinizde sizin dünyanızda öyle olabilir. Ama gerçek hayatta gülerler adama Ben hayatımda giuliettanın malzeme kalitesi kötü diyen bir test dahi görmedim aksine sürüş özellikleri,güvenlik,malzeme kalitesi ile lancia delta,giulietta,1 serisi ve a3 birbirine denk gösterilir. Motor konusunda yine oturduğunuz yerden yorum yapmışsınız, burda her iki aracın da birbirine üstün motorları var mesela; 1.6 JTD > 1.6 TDI, 1.4 Multiair > 1.4 TSI , 2.0 TSi > 1.75TBL. QV nin rakibi GOLF R değil GOLF GTİ'dir bu arada, 1.75L olmasına rağmen neredeyse GOLF GTİ kadar performans verebiliyor üstelik bariz ekonomik şekilde. Sürüş asistanlarını,süspansiyonları kombine edebilen elektronik teknolojiler vs birsürü yenilik cabası. Özetle yol tutuşu + güvenlik + malzeme kalitesi + tasarım hepsinde giu üstün bu bilinen gerçek, ikinci el ve servisler VW'nin olsun zaten her köşe başında alfa olmasın.






  • quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed


    quote:

    Orijinalden alıntı: 7b6s


    quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed


    quote:

    Orijinalden alıntı: 7b6s


    quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed


    quote:

    Orijinalden alıntı: 7b6s


    quote:

    Orijinalden alıntı: Playboy22

    Giulietta çünkü,"Rüyaların yapıldığı maddeden yapılmayız biz"

    Evet oyle bir maddeden yapilma ki vites topuzu elinde kaliyor,klimasi bozuluyor,oradan buradan tikirtilar hic eksik olmuyor

    Bkz. Alfa romeo basligindaki Giulietta konusu.


    en mantıklısı klimasız golf alıp bozulma derdinden de kurtulucaksın.

    Klimasiz,vites topuzu olmayan,ici bos bir giulietta alirsa daha iyi olur,golf te boyle sorunlar duymadim cunku.

    Kalite kalite ve kalite...


    An itibariyle oturduğunuz yerden golfu giuliettadan daha kaliteli (!) yaptınız. Verdiğiniz referans ise otomobil sayısı belki 10'u bile geçmeyen dh giulietta alt forumu peki hiç vw forumlarına girip kullanıcı sorunları okudunuz mu? 2 kişinin DSG'si bozuldu diye "DSG elde kalıyomuş la duydun mu?" "Golf falan alınmaz bu devirde" demek ne kadar saçmaysa kliması bozulan, vites tırnakları kırılan 2 giulietta okuyup yukarıdaki yorumu yapmak da saçma. Birazdan güvenlik ve yol tutuşununda da golfu üstün yapıcaksınız heralde merakla bekliyoruz.

    Tas gibi bir suspansiyona sahip olduktan sonra yol tutusu iyi olur tabi.

    Onemli olan hem konforu hemde yol tutusunu bir arada verebilmek..

    Motor,kalite vs golf herseyiyle daha ustun.

    Bu sinifta bir a3 ve 1 serisi gercegi var. Bunlara en yakin kalitede arac ise golf.


    Sizin kriterlerinizde sizin dünyanızda öyle olabilir. Ama gerçek hayatta gülerler adama Ben hayatımda giuliettanın malzeme kalitesi kötü diyen bir test dahi görmedim aksine sürüş özellikleri,güvenlik,malzeme kalitesi ile lancia delta,giulietta,1 serisi ve a3 birbirine denk gösterilir. Motor konusunda yine oturduğunuz yerden yorum yapmışsınız, burda her iki aracın da birbirine üstün motorları var mesela; 1.6 JTD > 1.6 TDI, 1.4 Multiair > 1.4 TSI , 2.0 TSi > 1.75TBL. QV nin rakibi GOLF R değil GOLF GTİ'dir bu arada, 1.75L olmasına rağmen neredeyse GOLF GTİ kadar performans verebiliyor üstelik bariz ekonomik şekilde. Sürüş asistanlarını,süspansiyonları kombine edebilen elektronik teknolojiler vs birsürü yenilik cabası. Özetle yol tutuşu + güvenlik + malzeme kalitesi + tasarım hepsinde giu üstün bu bilinen gerçek, ikinci el ve servisler VW'nin olsun zaten her köşe başında alfa olmasın.





    He




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1312K


    quote:

    Orijinalden alıntı: SLVR61


    quote:

    Orijinalden alıntı: 1312K

    Hocam 100bin TL ye bu araçların ikiside alınmaz bence.
    İstediginiz performans ise arkadaslar size linkleri vermis EVO ve Subaru icin.
    Onlardan birini almalısın bence Golf R degil Golf RRRRR olsa yine 100bin fazla bence.
    Hatta yüksek model olması sart degilse kesinlikle bu PORSCHE 911 CARRERA 4 Şekliniz olur

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-porsche-bayii-cikisli-turbo-gorunumlu-carrera-4-53667431/detay/



    Pardon arkadaşımda ezbere yorum yapıyorsun.Golf R o dediğin 2 araçtanda performans olarak üstün.Ayrıca evo nasıl lancerin en üst seviyesiyse diğeride Golfün en üst seviyesi.

    Bilmiyorsanız bari ezbere konuşmayın.

    http://www.fastestlaps.com/comparisons/mitsubishi_evo_x_mr_sst-vs-vw_golf_r.html

    Forum sizin gibi ezbercilerle dolu.İnsanları yanlış yönlendirmeyin boşuna



    Benim söylemek istedigim 100bin Tl nin Golf R icin fazla fiyat olması. Ayrıca ezberci degilim araba konusunda çok okuyan biriyimdir sizinlede her konuda yarısabilirim hocam.
    Sizin gibi sadece baslık açılınca gidip internete karsılastırmalara bakarak konusan biride degilim.
    Başlığın hatırına girip bakmıssınız aferin size
    Performans olarak üstünmüs golf r 0-100 5.2 saniye
    EVO 0-100 5.5 saniye. Harbiden bayağı üstünmüs simdi dünya kadar fark var haklısınız.
    Neyse ben uzatmıyorum böyle anlık bilgin arkadaslarla tartısacak degilim.
    Hangisini tercih ederseniz hayırlı olsun hocam.



    Sen benle yarışmadan önce kesin yargıda bulunduğun araçlardan haberin olsun.

    Sana verdiğim linkte sadece 0-100 demi golf önde bir bak istersen.Gerek pistte gerekse hızlanmalarda GOlf R önde.Zaten aşşağıdaki puanlara bakarsan 2 açıdanda Golf R ın üstün olduğu ortaya konulmuştur.Golf R almayın performans istersen EvoX alın diyen insana böyle cevap vermek benim boynumun borcu.Çünkü daha Golf R ı bilmiyorsun.Golf R da en az Subaru ve Mitsu kadar performanslıdır hatta evo daha performanslıdır.Buda profesyonel sonuçlarla ortaya çıkmıştır.

    BEnce sen bana birşey bildiğini anlatmaya çalışma kardeşim.Bİlmediğin zaten ortaya çıkmış oldu.

    Golf R ı zaten standart golfün az güçlüsü zanneden insan benimle bırak otomobil konusunda çoğu konuda kolay kolay başedemez.O yüzden tartışma sen benle zaten




  • vw fanı ve kullanıcısı olarak



    cülyet diyorum
  • O kadar parayı bu araçlara verme hocam. Sana tavsiyem EP3'ü Turbola alayına sapla. Hem en fazla 45 bine maledersin, paranın geri kalanını bankaya koy biraz demlensin. Sonra bütçe durumuna göre bir STI veya RS3 al derim.




  • Kesinlikle ikisi arasından Giulietta QV olmalı...
    Ayrıca o paraya 159 2010 veya 2011'lere bakmalısın.2.El Camaro veya Mustang da paranın hakkını verecektir.
  • standart bir araç düşünüyorsan golf, dikkat çekmek ve performans istiyorsan qv.Bende dizel giulietta var.İnan çok dikkat çekiyorum.Ben arabamı almadan önce 170 lik giu denemiştim.Eğer 170 lik böyle ise QV nasıldır tahmin bile edemiyorum.Evet alfa'nın bazı ufak tefek sorunları var ama Doğuş'a servise götürmektense Birmot'a servise götürmeyi tercih ederim.Kaldı ki Alfa kullananlar bunları çok da fazla sorun yapmıyorlar.tıpkı benim gibi.

     Golf R - Giulietta QV ?
  • golf r
  • Fn2 type-r yüklemek ve türkiyede tek olmak
  • golf R 'a karar verilmiştir. umarım hayırlı olur. İlginiz için teşekkürler.
  • GOLF, hayırlısı olsun

    Şahsi tercihim evo8-9 olurdu.Mod'a çok elverişliler.
    Ancak ikisi arasında seçim=GOLF.
    Şunu da belirtim;
    Evo bence golfden iyidir.
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mitsubishi-tomei-2-3-engine-512-hp-53051661/detay/
    Evodan kastım; fq400 dür.
    http://www.fastestlaps.com/cars/mitsubishi_evo_viii_fq400.html



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi umtcnkrt -- 17 Ağustos 2011; 14:31:42 >




  • bana kalırsa Giulietta
  • aynı klasmanda değil ama bu karşılaştırılan arabalar. giulietta qv nin rakibi golf gti. Golf R değil.
  • Çok iyi tercih hayırlı olsun.
  • 100 bin lira spor araca verecek olsam kesinlikle evo arardım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kimiferhat

    100 bin lira spor araca verecek olsam kesinlikle evo arardım.


  • Giulietta tek gecerim bu tür aracları zaten alıcısı alıyor golf çok bilindik ve fiyat bakımından da pahalı birisi 2.0 TSI 255 ps ve 51bn .euro alfa rameo ise 1.8 TSI 235 ps ve 35 bn euro arada bariz farklar var açıkçası benim tercihim gulietta olurdu hem yakıt hemde vergiden de kazanmış olursunuz bir defa arka ledler yeterli diyebilirim
  • VW fanatiği arkadaşlar çok güzel şeyler yazmışlar.

    Birinde arkadaş demiş ki, QV için "eh tabi, taş gibi süspansiyon yaparsan...." diye başlamış cümleye.
    Sanırsınız ki Golf R yolda bir Comfortline edasıyla konfordan yıkılarak süzülüyor.

    En fazla olacağı, R'ın süspansiyon sisteminin daha sessiz çalışacağı ve bu sayede "görece" olarak daha konforlu "hissedilebileceği"dir.

    Bir de "aracı bilmeden" diye yorum yazmışlar ancak teknik anlamda şöyle üstün böyle üstün derken tek referans teknik verileri karşılaştıran bir site...
    Otomobil karşılaştırması sadece kağıt üzerinde olmaz. Veya sadece malzeme kalitesinden, üretim kalitesinden ibaret değildir. Evet Giulietta'nın üretim kalitesi belki bir Golf seviyesinde değildir ama sürücüye daha çok şey veriyorsa gerisi pek önemsenmez.

    İlla bu iki araç olacaksa ikilemde kalırdım ama kararımı Golf'ün fiyatı ve "Golf" olması etkilerdi herhalde.
    Bu arada Golf R değil de GTI'ı daha çok tercih ederdim sanırım. R'dan ziyade Polo GTI gibi Golf GTI da süper duruyor.

    Sonuç olarak Golf R'da karar kılınmış, o da kullanıcıyı hiç üzecek bir araç değil.
    Hayırlı uğurlu olsun, kazasız belasız güle güle kullanılsın.




  • hocam bu QV için alfa formuna bakabilirsin, o olsun bu olsun vs derken fiyat 45 K€ buluyor ve 45 € verdiğin arabada ısıtmalı koltuk alamıyormuşsun. getirmişler bi beyaz QV 40K€ onu satmak için on takla atıyorlar, yok onu alamazsın yok o QV ile verilmiyor o yok bu yok, adamlar daha sattıkları arabanın standart donanımında ne var doğru dürüst sayamıyorlar. Sonra formda okuduğum işçilik ve parça sorunları, dsg gibi bir sistemin olmayışı başlıca nedenler golf ü seçmemde. Zaten amaçım trafikte fark edilmek değil.
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.