Şimdi Ara

golf R satılıp sıfır Megane RS Cup alınır mı ? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
108
Cevap
1
Favori
7.065
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: m.C.k.

    Az önce açtığım konuda alfa gt mi mito mu delta mı legacy mi,

    O araçların gt ile karşılaştırılması bile hata.Gt baktığında insanın kalbine mızrak gibi saplanır.
    Konuyu açan arkadaşım,Bence megane rs gibi bir arabaya 100 bin liranın üstünde fiyat sayana kadar Kırmızı bir 2.0 alfa gt al,modifiye ettir,bir canavar yaratırsın.Ve binmeye de doyamazsın.Golfü de meganı da bu canavarla rahat rahat tokatlarsın.Bir de üstüne iç mekan ve görünüm açısından herkeste olmayan(r ve rs dediğin araba standartın oynanmışı)ve baktığında elit bir araban olur.Tercih senin:
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-alfa-romeo-alfa-bayrak-mukemmel-gt-2-0-jts-hatasiz-duz-vites-77424342/detay
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-alfa-romeo-39ooo-km-alfa-romeo-gt-kazasiz-boyasiz-tamamen-orjinal-65182908/detay
    Bana göre senin alacağın araç budur,ama tabi bilemem sen ne dersin.
     golf R satılıp sıfır Megane RS Cup alınır mı ?

     golf R satılıp sıfır Megane RS Cup alınır mı ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shadowgeist -- 11 Mart 2012; 0:03:21 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: sarapci

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    quote:

    Orijinalden alıntı: sarapci

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    GOLF R 6 İLERİ ISLAK TİP BİR ŞANZIMANDIR

    megane r göre artıkarı

    1) 4 kapı

    2) 4 çeker

    bunlar bence sürüş zevki ve rahatlık anlamında megane rs önünde olmasına yeter

    Cihan bey bu yorum olmusmu sizce

    megane rs sürüş zevki olarak her zaman golf r dan ustundur

    benim kendi görüşüm şudur

    q5 kullanırken bunu öğrendim

    bir arabada şartlar ne olursa olsun

    4 çeker bir spor arabının verdiği zevki 2 çeker bir araba veremez


    burda daha önceki konuda olan kavganın çıkmaması için renoya yönelik olumsuz tek kelime etmiycem ama

    golf r satıp megane rs almakta bana pek mantıklı gelmiyor sürüş zevki ise adı üstünde zevk işi

    Akıllarda kalıcı yorumlarınıza devam edıyorsunuz valla cıhan bey

    Bu iser zevk isi hocam

    İsin daha arac satim sureci var sonucta bu arabalari nufusumuza almiyoruz birgun illaki degistircez

    O zaman neler olur

    Cıhan bey golf r ve megane rs zaten turkıyede kac tane var 2. elde sıkıntı yasatmaz merak etmeyın sevenı alır herhalde oto pazarına cıkıp satılmayacak




  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: m.C.k.

    Az önce açtığım konuda alfa gt mi mito mu delta mı legacy mi,

    O araçların gt ile karşılaştırılması bile hata.Gt baktığında insanın kalbine mızrak gibi saplanır.
    Konuyu açan arkadaşım,Bence megane rs gibi bir arabaya 100 bin liranın üstünde fiyat sayana kadar Kırmızı bir 2.0 alfa gt al,modifiye ettir,bir canavar yaratırsın.Ve binmeye de doyamazsın.Golfü de meganı da bu canavarla rahat rahat tokatlarsın.Bir de üstüne iç mekan ve görünüm açısından herkeste olmayan(r ve rs dediğin araba standartın oynanmışı)ve baktığında elit bir araban olur.Tercih senin:
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-alfa-romeo-alfa-bayrak-mukemmel-gt-2-0-jts-hatasiz-duz-vites-77424342/detay
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-alfa-romeo-39ooo-km-alfa-romeo-gt-kazasiz-boyasiz-tamamen-orjinal-65182908/detay
    Bana göre senin alacağın araç budur,ama tabi bilemem sen ne dersin.
     golf R satılıp sıfır Megane RS Cup alınır mı ?

     golf R satılıp sıfır Megane RS Cup alınır mı ?


    Bununla Megane Rs mi tokatlıycaksın 200 Rs buna bir turda 200 metre fark atar be




  • golf r satılırsa kulvar değiştirilmeli. megane rs de aynısının lacivertlisi sonuçta.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    GOLF R 6 İLERİ ISLAK TİP BİR ŞANZIMANDIR

    megane r göre artıkarı

    1) 4 kapı

    2) 4 çeker

    bunlar bence sürüş zevki ve rahatlık anlamında megane rs önünde olmasına yeter

    Abi şu spor arabada 4 çekerin avatajını biliyorsan sen anlat bari kendim anlamlandıramadım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hsn1997


    arjen553
    Şöyle ki spor araçlar genelde spor sürüş için arkadan çekişli veya 4x4 oluruyor.(Olur demiyeyim yaş itibariyle)
    Özellikle de arkadan çekişli.Sürüş özgürlüğüyle ilgili bir şey sanırım.Ki oynadığım oyunda bile epey farkı varken gerçek hayatta önemi daha büyüktür büyük ihtimalle.

    Cevabı alıntılayarak yapmadığın için yeni görüyorum
    Neyse Cihana sordum bakalım o biliyordur muhtemelen ikimizde öğrenmiş oluruz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: arjen553

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    GOLF R 6 İLERİ ISLAK TİP BİR ŞANZIMANDIR

    megane r göre artıkarı

    1) 4 kapı

    2) 4 çeker

    bunlar bence sürüş zevki ve rahatlık anlamında megane rs önünde olmasına yeter

    Abi şu spor arabada 4 çekerin avatajını biliyorsan sen anlat bari kendim anlamlandıramadım

    keyif için bini yorsan kesinlikle 2 çeker

    ama sonunda yarışı kazanmak istiyorsan 4 çeker araç

    ferrari tarinde ilk kez 4 çeker araç yaptı FF bunu yapma amacı diğer 4 çeker spor araçların gerisinde kalmamak
  • şöyle bir yazı buldum biraz uzun ama


    Yakin zamana kadar satilan araçlarin çogu arkadan çekisli araçlardi. Günümüzde ise önden çekisli araç üretiminde büyük artis var. Bu artis, önden çekisli araçlarin performansinin daha iyi olmasi anlamini tasimiyor. Isin aslina bakilirsa, otomobil üreticileri, kilometre basina düsen yakit tüketim miktari standartlarina uymak için araçlarin agirlik ve hacimlerini düsürmek zorundalar.

    Büyük araç meraklilari için üreticilerin en yaratici çözümü önden çekisli araçlar. Aracin çekis ile ilgili kismini tamamen ön tarafa tasiyinca, arkadan çekisli araçlara nazaran, daha fazla iç kabin ve bagaj alani yaratilmis oluyor.

    Önden çekis sisteminin modern tasarimi ilk defa 3 metrelik araca 4 kisiyi rahatça yerlestirebilen Ingiliz Mini de ragbetlik kazandi. Bu büyük yenilik, nihayetinde, minivanin kabiliyetinde hamle yapti. Önden çekis sistemi yükseklik, daha fazla kisi kapasitesi, bagaj alani ve düz döseme alanlarinda yeni fikirlerin gerçeklesmesi konusunda üreticilere firsat da yaratti. SUV'lerin populeritesine ragmen minivanlar hala en iyi aile araçlari içinde yer aliyor.

    Normal hava ve sürüs kosullari altinda çogu sürücü araçlarini kullanirken, önden çekis ile arkadan çekis arasindaki farki hissetmezler. Kötü kosullarda bile çekis kontrol ve durum kontrol sistemleri sayesinde normal sürücü bu farki anlayamaz bile. Sürüse yardimci olan bu yeni sistemlerin ötesinde aradaki fark, çok kötü hava kosullarinda ve yarislarda fark edilebiliyor.

    Lastiklerin kavrama ve çekisi, kötü hava kosullarinda anahtar rolünde ve bunlar direksiyon kabiliyeti, durma ve hizlanma özelligini sagliyor. Ters kosullarda sürüsü optimizm eden bir dizi sistem mevcut arabalarin içinde zaten mevcut. Bunlardan biri, lastiklerin üzerine yeterli agirligi temin etmek. Motoru ön tarafta olan araçlarin genelinde, önden ve arkadan çekislilerin hepsinde, yükün çogu ön tekerlerin üzerinde. Daha fazla yükün ön tekerlere ilavesiyle önden çekisli bir araç, karli ve buzlu havalarda sürüs avantajina sahip olabilir. Bazi kisiler kisin karli zamanlarinda, arkadan çekisli aracin arka teker üzerindeki agirligini artirmak için aracin bagajina fazla yük koyarlar. Kamyonet sahipleri de bu amaçla arka kisma ekstra yük koyarlar. Fakat önden çekisli araçlarda ön tekerin üstüne ekstra bir agirlik koymaya gerek yok, zaten bir fayda da saglamaz.

    Karli ve buzlu havalarda çekisi artirmanin en ideal yolu kar lastikleri. Kötü kosullarda her türlü araçlarda kar lastikleri normal lastiklere nazaran daha üstün. Aslina bakilirsa, güzel bir dört kar lastiklerinin bulundugu arkadan çekisli araç, kötü hava kosullarinda, üzerinde normal lastigin bulundugu önden çekisli araca nazaran daha üstün bir çekise sahiptir. Nasil bir donanim olursa olsun en iyi lastikleri ön tarafa koyun. Çünkü ön tekerler direksiyon hakimiyeti ve durmalarda çok daha önemli hale gelirler.

    Yaris araçlarinda durum ve öncelikler farkli. Sinirlamanin olmadigi kosullarda yaris araçlarinin çogu arkadan çekisli. Arkadan çekisli yaris araçlarinda direksiyonun bagli oldugu tekerler ile çekisi saglayan tekerler arasinda is bölümü mevcut ki, bu aslinda hizlanmalarda ve yüksek performans gereken virajlarda büyük avantaj sagliyor. Keskin dönüslere firsat taniyor.

    Spor araçlarin, spor sedanlarin ve hatta lüks sedanlarin çogu arkadan çekisli oldugunu unutmayin. Spor araç ve lüks sedan kullanicilari daha fazla merakli kisi olduklari için arkadan çekisli araçlar onlara biraz daha fazla performans payi sagliyor.

    Lüks araçlardaki yüksek performans aliskanligi Mercedes-Benz, BMW ve Jaguar'in piyasaya yerlestirdigi imajla büyük oranda alakali. Yillarca ürettiklerin önden çekisli lüks araçlarindan sonra Cadillac ve Chrysler gelecekteki yüksek performansli modellerini arkadan çekisli yapmayi planliyor. Bu uygulama fonksiyonel faydadan ziyade biraz daha fazla gösterise benziyor.

    Araçtan beklentilerinizi bir gözden geçirin. Hatta eger mümkünse seçiminizi beklediginiz kosullarda test edin. Belki de dört-teker çekisli bir araci tercih edeceksiniz.

    "En iyi çekiş yöntemi hangisidir" sorusu otomobilin icadı kadar eskidir. Önden çekişle arkadan itişin avantajlarıyla dezavantajları hakkında o günden beri tartışılır; oysa rakamlar birincisinin açık farkla önde olduğunu gösterir: Günümüzde binek otomobillerinin yüzde 80'i önden çekişlidir. Üçüncü bir yol, sürekli dört çekerdir, ki bu yöntemin sürüş özellikleri gerek önden gerek arkadan çekişli araçlara göre üstündür. Dört tekerleği de kesintisiz olarak devreye sokan ve bu yüzden diğer dört çeker sistemlerinden farklı olan Audi'nin quattro çekişi gibi örneğin... quattro sistemi motorun gücünü bir Torsen-diferansiyali üzerinden sürekli ancak değişken ve koşullara uygun olarak ön ve arka aks arasında paylaştırır. Tekerleklerden her birine, her türlü sürüş durumunda her zaman en doğru çekiş gücü dağılır; ister yürüyüş ister azami hızda, düz yolda ya da virajlarda, yol ister kuru, ıslak ya da çamurlu olsun, fark etmez. Kaynakwh webhatti.com: Audi - Quattro nedir ? Avantajları nelerdir ?

    Sürüş esnasındaki fiziki koşullar şöyle kısaca gözden geçirildiğinde, neden böyle olduğu ortada: Her bir tekerlek üzerine iki önemli kuvvet etki eder. İvmelenme ya da frenleme sırasında oluşan boylamasına kuvvet ile virajlarda ya da yanal rüzgârlarda ortaya çıkan yanal kuvvet. Sonuç itibariyle bu iki kuvvetin toplamı her bir tekerlek üzerinde etkilidir. O anki güvenliğin durumunu belirleyen de bu güçtür. Toplam güç, tekerlekler aracılığıyla zemine aktarılan azami gücü aştığında, sürücü için sorunlar başlar. Böyle bir durumda lastikler zeminle ilişkisini kaybeder; araç, "sınır bölgesi" denilen alanda gezinmeye başlar. Aracın yol tutuşuyla birlikte sürücü de kontrolünü yitirir. Ancak buradaki çok basit denkleme göre; tekerleklerden en az biri çekiş sağladığı sürece, sürekli dört çeker quattro her durumda ve her zeminde işlevini korur. Çünkü bir tekerlek tek başına ne kadar az güç aktarmak zorunda kalırsa, patinaj çekme olasılığı o derece azalır.

    İdeal durumda, yani gücün ön ve arka aksa yüzde 50:50 gibi bir dağılımında, her tekerlek alışılagelen tek akslı çekiştekinden yalnızca yarısı kadar gücü yola aktarmak zorundadır. Bununla birlikte daha büyük yanal gücü kaldırabilen potansiyel oluşur ve aracın kritik eşiği genişler. Bu da daha iyi düz yol tutuşu, daha yüksek viraj dengesi, yanal rüzgarlara karşı daha düşük hassasiyet olarak sürüş özelliklerine yansır. Örneğin yeni Audi RS4 gibi çok büyük bir güç üreten yüksek performanslı otomobillere, Audi'nin optimize ettiği ve torkun asimetrik-dinamik dağılımını yaparak daha çevik ve hakim bir kullanım sağlayan quattro çekişi gerekir.

    Ama bilinen bir gerçektirki dört çeker araçlar dört tekerleğede güç gönderdiğinden diğer araçlara göre çok yakmaktadır ayrıca minimum iki adet difransiyele sahip olması nedeniyle iki kat bakım gerektiricektir ve buda hem araç satın alma hemde aldıktan sonra bakım maliyetini yükseltmektedir.




  • Valla benim gt5 çıkarımım en iyisinin arkadan çekiş olduğu.
    Ama oyunda golf gti'ı kullanmakta pek zevkli olmadığına göre arkadaş haklı olabilir.

    Ve denizkubi almanların hangi yolu kat edeceklerini pek merak ettim?Daha napsınlar reno'ya yetişebilmek için.Mübarek uzay teknolojisi var reno'da.
  • Sıfır takıntısı yoksa Lancer EVO veya Impreza STI bakardım.

    Eğer illa sıfır olsun deniyorsa Golf'ü satar, daha keyifli ve sportif olan RS'i tercih ederdim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    Yazı hakkaten gece 3 te uzun geldi.Yarın bir kez daha okumayı düşünüyorum ama yazıyı her kim yazdıysa arkadan çekiş diyip durmuş.Arkadan nereye çekiyorlar abi bu aracı Arkadan itiş yada önden çekiş değil mi bunun adı

    4 çeker aracın arazi koşullarındaki avantajını zaten biliyoruz.
    Yazıdan yarı açık bir zihinle anladığım kadarıyla 4 çeker bir spor arabanın önden çekişli yada arkadan itişli bir spor araçla kapışabilmesi için daha güçlü olması gerekiyor.Yani aynı beygir gücündeki 4 çekerle önden çekiş aracın performansı kıyalanacak olursa 4 çeker dezavantajlı bir durumda kalıyor.
    Ama yarış esnasında olumsuz hava şartlarında 4 çeker daha avantajlı.Virajları daha rahat alabiliyor ve yola daha fazla tutunuyor.

    Tahminimce Golf R Meganeden 21 HP daha güçlü olmasına rağmen 0-100 performansları arasında sadece 0.1 saniye oynaması Golf'ün 4 çeker olmasından kaynaklı.Yani Golf önden çekiş yada arkadan itiş olsaydı performansı dahada artacaktı.

    Dipnot:Bunlar yazıdan çıkardığım sonuçlar.Doğrudur diye birşey iddia etmiyorum.Yanlış yorumladıysam sakince düzeltin




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hsn1997

    Valla benim gt5 çıkarımım en iyisinin arkadan çekiş olduğu.
    Ama oyunda golf gti'ı kullanmakta pek zevkli olmadığına göre arkadaş haklı olabilir.

    Ve denizkubi almanların hangi yolu kat edeceklerini pek merak ettim?Daha napsınlar reno'ya yetişebilmek için.Mübarek uzay teknolojisi var reno'da.

    Motor sporlarında VW Renault'un eline su dökemiyor.(Araç kıyaslaması yapmıyorum genel başarıdan bahsediyorum)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _eRay

    quote:

    Orijinalden alıntı: TurboTimes

    Ufak tefek paralara 400HP çekersin o arabadan... O zaman yapabileceklerin daha da fazla olur.

    Sonra DSG'yi alır eline gezer

    r iın dsg si ıslak kavrama bir şey olmaz
    adanalı bir arkadaş vardı golf r na revo stage 3 yaptırmıştı
    bu da videosu
    http://www.youtube.com/watch?v=gOivW7jN_nA




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Utku

    Sıfır takıntısı yoksa Lancer EVO veya Impreza STI bakardım.

    Eğer illa sıfır olsun deniyorsa Golf'ü satar, daha keyifli ve sportif olan RS'i tercih ederdim.

    şahsi düşüncem evo ve/veya sti gibi araçları sıfır almaktan yana, buna ise şu an bütçem el vermiyor, ama golf ünde sti ve/veya evo dan aşağı kalır yanı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: denizkubi

    quote:

    Orijinalden alıntı: _eRay

    quote:

    Orijinalden alıntı: denizkubi

    Teknik detaylara girmeyeceğim fakat olaya genel olarak bakacak olursak bu alanda Renault VW den gerçekten çok çok önde bir marka.VW nin hatta audinin hatta almanların daha çok yol katetmesi gerektiğini düşünüyorum.
    Kağıt üzerinde rs kadar güçlü olabilir fakat işin aslı öyle değil gerçekten uzun süre zorlamaya gelmiyor almanlar.Sanki ger4ektiğinde gücü gösterip bu amaç için yapılmamış gibiler.
    Fiyatlar da bunu gösteriyor zaten bildiğim kadariyle megane rs yaklaşık 10 bin tl daha pahalı golf R den.Renonun hangi arabası vw den pahalı olabilir ki?Ama işte öyle değil renonun rs leri gerçekten özel araçlar.
    Golf r de olsda en nihayetinde bir golf bu...ne demek istediğimi golf R yi modlamaya çalışanlar daha iyi anlayacaktır.Fakat megane RS hız için tasarlanmış çok estetik ve özel bir araba.Kesinlikle golf ten daha dikkat çekecektir.
    Hatta süper sporlar kadar çekici olacaktır buna adım gibi eminim.


    Golf R yaklaşık 20bin lira daha pahalı

    Megane RS 109 bin tl idi en son baktığımda.

    Edit: 118 bin tl golf r türkiyede durum böyle fakat yurt dışında RS daha pahalı olduğunu okumuştum

    Megane rs fiyatı çok iyi, tr ye dönünce ilk işim Levent mais şubeye gitmek olucak.

    Anlamadım, kendini fazlasıyla kanıtlamış bir araç için, objektifligi bırakıp, subjektif yorumlar çok gereksiz artık, okul sıralarında kaldı bunlar.
    Best hot hatch ever megane rs for 5 years! .....




  • megane safkan spor araba, golf r hızlı bir hatchback. usta soforseniz ve sert araba seviyorsanız megane, yok araç biraz sizin üstünüzden yükü alsın, biraz da kusurlarınızı örtsün istiyorsanız golf. Bu durumda golfü satıp megane almak nasıl araç kullanıldığı ile alakalı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: denizkubi

    quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist


    Konuyu açan arkadaşım,Bence megane rs gibi bir arabaya 100 bin liranın üstünde fiyat sayana kadar Kırmızı bir 2.0 alfa gt al,modifiye ettir,bir canavar yaratırsın.

    Bununla Megane Rs mi tokatlıycaksın 200 Rs buna bir turda 200 metre fark atar be

    Ah bir de okuma kapasitemizi geliştirebilsek
    Miyop falan varsa ilet koyu bölümü 14inç yazarım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shadowgeist -- 11 Mart 2012; 12:02:42 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: arjen553

    quote:

    Orijinalden alıntı: hsn1997

    Valla benim gt5 çıkarımım en iyisinin arkadan çekiş olduğu.
    Ama oyunda golf gti'ı kullanmakta pek zevkli olmadığına göre arkadaş haklı olabilir.

    Ve denizkubi almanların hangi yolu kat edeceklerini pek merak ettim?Daha napsınlar reno'ya yetişebilmek için.Mübarek uzay teknolojisi var reno'da.

    Motor sporlarında VW Renault'un eline su dökemiyor.(Araç kıyaslaması yapmıyorum genel başarıdan bahsediyorum)

    Renault'dan çok çektik, aslında hala çekiyoruz elimizdeki 1998 Scenic sağolsun..

    Ama yinede iş motorsporlarına geldi mi Renault'nun bendeki yeri bambaşkadır. Çok şükür son Megane RS'in tipi de bir şeye benzedi en sonunda da tam bir rüya aracı oldu.

    2.0 motor, 250hp, turbo, düz vites, daha ne ister bir insan.




  • 4 ceker boyle bi arac isteniyorsa ustatlara birakmak lazim durumu. Evo , sti,

    Onun disinda golf r yerine , megane rs alinirmi alinabilir sadece surus zevki biraz daha keyifli hale gelir. Onun disinda cok fark olmaz.

    Ama golf r anlamiyorum ya sirokko r varken 4 kapili golf r neden alinir anlamiyorum.
  • Önden çekişli aracın sürüş zevki nasıl daha iyi oluyor.STİ Lancer tamamda Megane sadece manuel diye zevkli olabilir.Onun dışında her konuda Golf ün gerisindedir.

    300 hp ye yakın bir araba alacaksınız ve önden çekiş olacak...En basitinden yanlayamasınız bile.Pistte de gezmediğinize göre sadece hızlanıp yavaşlarsınız...
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.