Şimdi Ara

golf R satılıp sıfır Megane RS Cup alınır mı ? (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
108
Cevap
1
Favori
7.065
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 9000 rpm

    Kardeşim şimdi bu videoyu izle ve hemen o halk arabasını sat http://videonuz.ensonhaber.com/izle/megane-rs-rekor-kirdi

    golf R diyor sen halk arabası diyon.
  • pistte gezmeyeceğinize göre hiç değmez bence en azından Golf R kadar ivmelenmeyen bir otomobile binmek hayal kırıklığı yaşatabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: denizkubi

    Teknik detaylara girmeyeceğim fakat olaya genel olarak bakacak olursak bu alanda Renault VW den gerçekten çok çok önde bir marka.VW nin hatta audinin hatta almanların daha çok yol katetmesi gerektiğini düşünüyorum.
    Kağıt üzerinde rs kadar güçlü olabilir fakat işin aslı öyle değil gerçekten uzun süre zorlamaya gelmiyor almanlar.Sanki ger4ektiğinde gücü gösterip bu amaç için yapılmamış gibiler.
    Fiyatlar da bunu gösteriyor zaten bildiğim kadariyle megane rs yaklaşık 10 bin tl daha pahalı golf R den.Renonun hangi arabası vw den pahalı olabilir ki?Ama işte öyle değil renonun rs leri gerçekten özel araçlar.
    Golf r de olsda en nihayetinde bir golf bu...ne demek istediğimi golf R yi modlamaya çalışanlar daha iyi anlayacaktır.Fakat megane RS hız için tasarlanmış çok estetik ve özel bir araba.Kesinlikle golf ten daha dikkat çekecektir.
    Hatta süper sporlar kadar çekici olacaktır buna adım gibi eminim.


    allahtan başka birşey söylemeyecektin




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    GOLF R 6 İLERİ ISLAK TİP BİR ŞANZIMANDIR

    megane r göre artıkarı

    1) 4 kapı

    2) 4 çeker

    bunlar bence sürüş zevki ve rahatlık anlamında megane rs önünde olmasına yeter

    spor bir arabada 4 kapı bir + değil - dir tamamen . gereksiz bir şekilde ağırlık arttırımı ve görüntü bozukluğundan başka bir şey değildir.

    golf r 1400 kg iken
    renault 1200 kg ağırlığa sahip

    spor bir araç için 200 kg çok önemli bir ağırlık.


    düzeltiyorum tam olarak ağırlık farkı 261 kg.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ozn.Onl -- 11 Mart 2012; 16:40:19 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sarapci

    Rs alıcagıma golf r ıcın revo stage 3 denerdım

  • Ben ikisini kıyaslamam ,yanyana olmasını kabullenmem,aynı satırda adının geçmesini bile kabullenmem kıyaslanacak araba değiller kesinlikle... Megane RS diyorum başka bişey demiyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _eRay

    quote:

    Orijinalden alıntı: TurboTimes

    Ufak tefek paralara 400HP çekersin o arabadan... O zaman yapabileceklerin daha da fazla olur.

    Sonra DSG'yi alır eline gezer

    Hocam akşam akşam güldürdün beni allahta seni güldürsün
    ayrıca 96 bin tl vereceğine biraz daha ekleyip 320d al gerek konfor gerek yakıt gerek kalite bakımından hem megane hemde golften üstün

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Alfa Brera diyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CCeVViKK


    quote:

    Orijinalden alıntı: _eRay

    quote:

    Orijinalden alıntı: TurboTimes

    Ufak tefek paralara 400HP çekersin o arabadan... O zaman yapabileceklerin daha da fazla olur.

    Sonra DSG'yi alır eline gezer

    Hocam akşam akşam güldürdün beni allahta seni güldürsün
    ayrıca 96 bin tl vereceğine biraz daha ekleyip 320d al gerek konfor gerek yakıt gerek kalite bakımından hem megane hemde golften üstün

    Golf r diyoruz megane rs diyoruz 3 series diyosun kardeşim




  • Valla almanları severim ama bir çok yerde dile getirmişimdir Megane RS renault'un ürettiği en sevdiğim araçtır. Sınırlı kaydırmalı mı deniyor ne o difransiyelli olan modeli dimi? Bence alınır hem de her türlü alınır.. zevkle de binilir.. (tabi evo veya impreza alınmıyorsa)
  • Lommel, Belgium, about an hour from the North Sea coast, sits so close to the Dutch border that it's almost equidistant between Spa-Francorchamps and Holland's Circuit Zandvoort. It's the home of Ford's Lommel Proving Ground, the biggest and most important test facility of Ford of Europe, which makes it one of the most significant in the world.

    On Lommel's 85km of test tracks is where Ford of Europe's ride and handling renaissance really took hold in the 1990s, and continues today. It's where the latest-generation Ford Focus ST, due for launch early in the summer, is - quite likely as you read this - being honed and durability tested on the 17 different tracks that comprise the proving ground. And it's also where we got taken for a passenger ride in the new ST, alongside Ford Special Vehicle Team's most senior engineers responsible for developing Ford's performance cars, including the ST.

    See more pics of the Ford Focus ST hatchback and estate

    You'll no doubt remember the previous-generation Focus ST. Autocar liked it a great deal; its 2.5-litre, five-cylinder motor's warble and fine chassis poise put it ahead, in many of our testers' eyes, of the MkV Volkswagen Golf GTI. Perhaps inevitably, CO2 considerations mean that the upcoming ST is a four-cylinder 2.0-litre turbo, but the SVT team, led by Jost Capito, have still made sure that latest car exceeds the performance of its predecessor.

    At 247bhp and 265lb ft, the new ST is more than 10 per cent more powerful and torque-laden than the previous car, yet 20 per cent more efficient. Like the previous-generation ST, it's meant to be a daily usable hot-hatchback (unlike any faster-still RS model, whose technical layout is still to be decided but will undoubtedly be more focused).

    "The Volkswagen Golf GTI is the main competitor to the ST," Capito told us. "The Renaultsport Megane we do not see as exactly the same segment. We see it slightly above, as a stretch-competitor to the ST. We want to beat the handling of the Megane with the ST, but not compromise on comfort."

    We'll have to wait until we drive the ST nearer its launch to determine its success, but you can pick up certain things from the passenger seat. My backside reckoned it rode over some extremely poor surfaces with suppleness; the measure of the Megane RS and MkVI Golf GTI. The SVT team has attempted to give the latest ST an even better secondary ride than its predecessor, which we thought was good in the class anyway.

    But our interest in Lommel really comes alive on Track 7, the circuit used for limit-handling chassis development. I drove the Golf GTI, the Megane, and a first-generation ST around the track, and sampled the new ST from the boring seat. The Megane is a lift-off oversteering, oppo-dabbing hoot but there's no denying it's a hardcore machine. The Golf is more mature and very satisfying, but less interesting and capable at the limit. And the old ST? It's still a real treasure. I loved the long-termer that Autocar ran; the old ST has great character, but by today's standards it rolls and floats excessively in extremis.

    The latest ST rides on 235/40 R18 GoodYear Eagle F1s, and despite the suppleness to its ride, body control feels extremely tight. It's also, in the hands of Paul Wijgaerts, Ford's technical specialist for performance cars, quite capable of engaging its rear wheels in the cornering process on lift-off or trail-braking. It feels settled, composed; extremely able.

    The ST's steering is electrically-assisted, as is rapidly becoming the industry norm, but Ford's SVT team reckon that they're getting to grips with finding ways to offer decent road feel. Carmakers are also finding ways to offer high-200lbs ft of torque without excess torque steer. Ford's answer for the ST is not (as with the Focus RS or the Renaultsport Megane) with an additional suspension knuckle, but instead with an electric torque steer compensator on the steering rack.

    Electronics take the job of a mechanical limited-slip differential too. Torque vectoring control encourages power to the front wheel with the most grip (almost always the outside), by braking a slipping inside wheel. There are three stability control modes - all on, traction control off with a wider slip angle on the stability control, or all off (in which mode, the ABS and LSD-mimicking torque vectoring remain active).

    Unlike the last ST, the choice wont be between 3dr and 5dr hatches, it'll be between 5dr hatch and 5dr estate models. Ford wants both to have the same handling characteristics and is still tweaking final suspension settings prior to the car's launch. From what we can tell so far, it's on the right track.


    Matt Prior




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sonalp

    96 bin lira full, emin değiller ama recaro koltuk yok sanım, pzt onuda öğrenecekler satılıp alınır mı ? 96bin lira istiyorlar.

    Megane RS ve Golf R hakkında hiç bilgim yok,

    açıkçası bu tarz araçlar hakkında hiç bilgim yok,

    fakat sizin yerinizde olsam bahsettiğiniz fiyatın üzerine 4-5 bin tl daha koyar ikinci el temiz Mercedes SLK veya BMW Z bakardım.

    belirttiğim gibi bu taraz arçlar hakkında hiç bilgim yok, bu mesajı yazarkende açıp teknik verilerinede bakmadım,

    olayı sadece görsellik açısından değerlendiriyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sarapci

    Iyıde golf r sıkıcı bır arac muhtemelen arkadas benım tt de yasadıgım seyı yasıyor suan. Arac ile yapabilecegin seyler cok kısıtlı oyle herseyi ypmaya gelmiyor

    Araçla yapacağın seyler kısıtlı derken ne demek istediniz aciklarmisiniz gercekten merak ettim bı araçla neler yapılabilir ki?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sonalp

    golf ü alırken de yazmıştım, gönlüm RS deydi, ama özel siparişle bile alamadım, köprü trafiğinde gördükx yanımda ki arkadaş "bu senin golfden daha güsel olum" dedi :) , golf köpek gibi gidiyo memnunum ama 260RC , type-r gibi sürüş keyif vermedi, aklım hep RS de kalıcak :)

    katılıyorum hiç bir zevk alamaz
  • Golf R spor hb GT gibi bir alet. konforlu, aktarma çok iyi, çok hızlı ve kaliteli.
    Megane Rs'den de daha olgun bir araç neticede.

    ama garip olan Golf R 4 çeker, Megane fwd, Awd>fwd, Golf>Megane diye dümdüz bağlantı kuranlar var.
    yahu Golfü 4 çeker diye siz sistem Evo'daki STİ'daki viskoz kavrama, kilitli sürekli 4 çekerler gibi mi sanıyorsunuz? koftiden haldex 4 çeker var alette, Xds ile entegre, acemi patlamasın diye yapılmış part time bir düzenek. araba limitte tamamen önden kaymaya odaklı, arka ile oynama ihtimali kaygan zemin dışında sıfır. bunu R kullanan arkadaş da doğrulayacaktır.

    Megane Rs kemik gibi alet, kilitli diferansiyeli, hisli direksiyonu, viraj içinde lift-off karakteri olan, sert debriyajı yüksek devirlerde etkili turbosu, Golf gibi adaptif elektornik ayarları falan olmayan sert mekanik süspansiyonu, herşeyiyle fwd yol/pist arabası gibi.

    çoğu kişiye Golf R çok başarılı etkileyici gelecektir buna itirazım yok, çok başarılı, komple araç Golf R. ama saf keyif arayan, yarış şasesi ayarları arayan kişiyi tatmin etmez, Megane Rs, Focus Rs gibi araçlara bakmaları lazım. hangi profesyonele sorarsanız sorun, internetteki testlere, dergilere yayınlara göz atın, kimse keyif olarak Golf R'ı koymaz Megane RS yanına. Golf 1.6 tdi vs Megane 1.5dci gibi bişey değil bu yani (:




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alcohol06

    Golf R spor hb GT gibi bir alet. konforlu, aktarma çok iyi, çok hızlı ve kaliteli.
    Megane Rs'den de daha olgun bir araç neticede.

    ama garip olan Golf R 4 çeker, Megane fwd, Awd>fwd, Golf>Megane diye dümdüz bağlantı kuranlar var.
    yahu Golfü 4 çeker diye siz sistem Evo'daki STİ'daki viskoz kavrama, kilitli sürekli 4 çekerler gibi mi sanıyorsunuz? koftiden haldex 4 çeker var alette, Xds ile entegre, acemi patlamasın diye yapılmış part time bir düzenek. araba limitte tamamen önden kaymaya odaklı, arka ile oynama ihtimali kaygan zemin dışında sıfır. bunu R kullanan arkadaş da doğrulayacaktır.

    Megane Rs kemik gibi alet, kilitli diferansiyeli, hisli direksiyonu, viraj içinde lift-off karakteri olan, sert debriyajı yüksek devirlerde etkili turbosu, Golf gibi adaptif elektornik ayarları falan olmayan sert mekanik süspansiyonu, herşeyiyle fwd yol/pist arabası gibi.

    çoğu kişiye Golf R çok başarılı etkileyici gelecektir buna itirazım yok, çok başarılı, komple araç Golf R. ama saf keyif arayan, yarış şasesi ayarları arayan kişiyi tatmin etmez, Megane Rs, Focus Rs gibi araçlara bakmaları lazım. hangi profesyonele sorarsanız sorun, internetteki testlere, dergilere yayınlara göz atın, kimse keyif olarak Golf R'ı koymaz Megane RS yanına. Golf 1.6 tdi vs Megane 1.5dci gibi bişey değil bu yani (:



    Zaten Golf R değil, Scirocco R VW nin Megane RS e karşı iddada bulunduğu aracıydı , gördük nekadar iddalı olduğunu...Anca arkadan gelir..
    Bariz fark yaratmış RENAULTSPORT ekibi..

    MEGANE RS TROPHY i : SAFKAN YARIŞ OTOMOBİLİ, DÜNYA REKORTMENİ....
    SCİROCCO R : SAFKAN OLMAK İSTEYEN YARIŞ OTOMOBİLİ
    GOLF R: BENİDE BENİDE SAYIN DİYEN, FASULYE..MELEZ HIZ MAKİNESİ..SADE DÜZ YOLDA...

    NOT: 2005 MEGANE RS , 2007 GOLF GTİ...ŞİMDİ İSE BU BENZİN FİYATLARINDAN DOLAYI , MEGANE 3 RS DEĞİLDE, SPORTAGE VE DİZEL MEGANE KULLANAN BİR KİŞİYİM...

    BİLMİYORUM BU YAKIT FİYATLARI DAHA DA ARTACAK DİYORLAR, RS ALIPTA İST İÇİNDE 11-12-13 LT TÜKETMEK MANTIKLI GELMİYOR SANKİ, YOKSA ÇOKTANNNN




  • açılın peder bey geldi kısacası baba geldi


    http://www.facebook.com/photo.php?v=175917472507703
  • megane rs golf r dan daha spor bir otomobildir.

    Bi kere spor arabanın 4 kapısı mı olur güldürmeyin adamı kaaardeşim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sissil

    megane rs golf r dan daha spor bir otomobildir.

    Bi kere spor arabanın 4 kapısı mı olur güldürmeyin adamı kaaardeşim.


    megane RS spor bir otomobildir, R ise rahatlık ve konfor odaklı spor bir otomobildir haliyle RS ile sportifliği bir olamaz istese bile.

    neden 4 kapılı spor otomobil yok mu? Rx-8 Bmw m5 porsche panamera Polo GTI (açıkca söylüyorum sırf iddianızı çürütmeye çalıştım da )
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Johnnn

    quote:

    Orijinalden alıntı: sissil

    megane rs golf r dan daha spor bir otomobildir.

    Bi kere spor arabanın 4 kapısı mı olur güldürmeyin adamı kaaardeşim.


    megane RS spor bir otomobildir, R ise rahatlık ve konfor odaklı spor bir otomobildir haliyle RS ile sportifliği bir olamaz istese bile.

    neden 4 kapılı spor otomobil yok mu? Rx-8 Bmw m5 porsche panamera Polo GTI (açıkca söylüyorum sırf iddianızı çürütmeye çalıştım da )

    sen her 300hp lik 400hp lik arabayı spor otomobil olarak goruyorsan işimiz var...

    demekki 300hp lik şahinde sana göre spor araba maşallah.

    motor koyunca iş bitiyorsa renault sport kapasın fabrikayı niye çalışıyorki ?

    hatta porsche 911 leride üretmesin...

    spor arabada konfor aranmaz yol tutuş performans aranır. Konfordan ödün veriyorsan yol tutuş ararsın yol tutuş arıyorsanda konfordan ödün verirsin.




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.