Şimdi Ara

GOLF V TSİ MOTOR HAKKINDA!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
14
Cevap
0
Favori
1.384
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar mrb. tsi 122ps 2008 golf v 88bın km de ılk elden sahibiyim. bakımlarını erken ve duzgun yaparım..Aracımdan 2 gün önce triger zıncırı sesine benzer bir ses gelmeye başladı (şıngırdama ve gaza basınca artıyor gazı kesınce hareket halındeyken azalıyor). Bu şikayetle yetkili bir servise gittim dınledıler fılan motoru bırısı dedıkı manıfolt kapakları yaylıdır bunların gevsemıstır sorun olmaz dedı dıger usta ıse resımde gosterdıgım parçadan geldıgını solyledı ve egr valfı olduğunu soyledı..sımdı ıse yaklaşık 2 gun oldu ve ses kayboldu..ses ılk uzun yoldan gelirken hızlı kullanmıştım baya hızlı 180 200 cıvarı ve sureklı 200km kadar ondan olmuş olabılırmı usta bırde bole dedı fazla yuklendıysen olur. bıldıgım kadarıyla egr yok 122 tsı larda ya da 140 tsı lardamı yoktu..sorum bole bır ses nerden gelmıs olabılır kaybolması nedendir daha sonra sorun olurmu ve ısaretledıgım parça resımdekı egr valfımıdır yardımcı olursanız sevınırım ıyı aksamlar..
     GOLF V TSİ MOTOR HAKKINDA!!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi metaltorch -- 19 Aralık 2015; 21:27:11 >







  • Sabah ilk çalıştırmada bendede geliyor zincir sesi. 3sn sonra kesiliyor ama. Muhtemelen zincir yağsız kaldığından yapıyor. Sizinki gaza basınca arttığına göre zincirde uzama olabilir. Ufak bir araştırma yaparsanız bu araçlarda zincir uzaması kronik problem. Zincirin konumlandırıcısı bir süre bu uzamayı tolere ediyor ve zinciri gerdiriyor. Uzama arttığında konumladırıcı zinciri gerdiremeyip arıza ışığı yakıyor. (3008 kodlu arıza) Arıza ışığı yakana kadar bir sorun çıkarmıyor ama ışık yandıktan sonra hemen motor stop edilmeli. Aksi halde uzamadan dolayı sente atlayan zincir, subapların zarar görmesine neden oluyor. Eğer yolda kalma korkunuz yoksa arıza ışığı yakana kadar binin. Çünkü 80000 kmde ses yapmaya başlayan zinciri 150000 km kadar kullananlar var. İçiniz rahat etmiyorsada değiştirin gitsin. Konumlandırıcınızda bir arıza yoksa sadece zincir 1000tl civarında değişiyor.
  • bu araca lpg takılır mı bilen biri var mı ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • teşekkürler yardımınız için fakat dediğim gibi araç hiç arıza lambası yakmadı zincir konumlandırıcı hakkında bilgim var hata kodunu da biliyorum zincir problemini yaşamıştım diğer aracımda..bu ses oluştuğunda öncesinde ve sonrasında araç hiç arıza lambası yakmadı ses resimde gösterdiğim parçadan gelmekte ve kayboldu bu konuda bilginiz var mı acaba o parça neyin nesidir ilçede çalışıyorum ve sanayideki ustalar kasap gibi:)
  • gkhnmr kullanıcısına yanıt
    evet lpg takılıyor fakat sağlıklı çalışacağını dusunmedıgım ıcın sahsen ben taktırmadım..araç dırek enjeksıyonlu ve lpg ıcın ya pistonlara delık açılmalı veya benzın enjektorlerını aynı zamanda lpg olarak kullanılması gerekıcek..yanı basınç altında gazı sıvı halde pıstona pompalanması lazım lpdi dıye gecıyor zaten lpg degıl..sahsen karmaşık bır olay aynı anda hem benzın hem lpg yakması durumu soz konusu yıne fsi motorlrda olduğu gibi..sağlıklı bır calısma olacağını düşünmüyorum karar sızın..araç zaten sakın kullanımda 6lt/100km yakıtı war gayet makul
  • quote:

    Orijinalden alıntı: metaltorch

    evet lpg takılıyor fakat sağlıklı çalışacağını dusunmedıgım ıcın sahsen ben taktırmadım..araç dırek enjeksıyonlu ve lpg ıcın ya pistonlara delık açılmalı veya benzın enjektorlerını aynı zamanda lpg olarak kullanılması gerekıcek..yanı basınç altında gazı sıvı halde pıstona pompalanması lazım lpdi dıye gecıyor zaten lpg degıl..sahsen karmaşık bır olay aynı anda hem benzın hem lpg yakması durumu soz konusu yıne fsi motorlrda olduğu gibi..sağlıklı bır calısma olacağını düşünmüyorum karar sızın..araç zaten sakın kullanımda 6lt/100km yakıtı war gayet makul

    sakin kullanımda o değerlere ulaşılıyorsa gerek yok zaten ama kullananlar genelde yüksek değerler söylüyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ayni sorun bende de mevcut. Degistirmedik parca birakmadim ama devam ediyor, arac dizel gibi calisiyor. Baska nerede olabilir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ya forum ölmüş yada golf 5 kullanan kalmamış.
  • Merhabalar bende golf V 1.4 tsi 140 hp var 65 binde içeri çok rüzgar sesi geliyor akü kutup başını söküp taktıkdan sonra 6. Vitesde hız sabitleyici çalışmıyor diğer viteslerde sorunsuz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HanRa

    Ya forum ölmüş yada golf 5 kullanan kalmamış.

    Sokaklar Golf 5 kaynıyor ama genç kesim kullanmadığından buralarda pek kullanıcı yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sorun cozuldu ancak kimseden zaten ses seda yoktu, basiniza gelirse bana mesaj atabilirsiniz...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Golf v kullanan var olmaz olurmu kardes

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • golf v 2008 1.4 tsi 140 sahibiyim. 160 bin km sorunsuz kullanıyorum. sonzamanlarda racechiplerle 180 beygir e çıkarma fikrim var. Bu cihazlardan kullanan varmı?
  • bende aynı şekilde 1.4 tsi 2008 golf var 2-3 ay sonra 200 beygire çıkarma durumum var araç 150 binde body kit vs yapıcam yardımcı olucak arkadaş varsa sevinirim ilgili :P
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.