Şimdi Ara

Grand C4 Picasso (2007-2013) İlk sürüş izlenimi.. (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
10.698
Cevap
117
Favori
833.204
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar uzunca bir aradan sonra tekrar merhaba.. Ankara'dan geçen gün döndüm. Şu ana kadar Grand C4 ile toplam 1740 km yol yaptım. 1300 km si şehir dışı, klima full açık,yollardaki hız limitlerine tam uyumlu bir kullanımda 100 km de ortalam tüketimim 5.7 litre oldu.. Arabayı yakında 1500 km den sonraki ilk kontrola götüreceğim..
    Artık arabanın tüm fonksiyonlarına alıştım ve rahatça kullanıyorum. Ankara'da kızım da kullandı ve çok beğendi.. Araba cüssesine rağmen trafikte çok kıvrak ve rahat kullanılıyor. Geri gitme ve kaldırım kenarına park etmek geri viteste otomatik konum değiştiren aynalar ve geri park yardımcısı ile gayet rahat..

    Terapist 70 arkadaşım uzun yolda sollamalarda ( 3 kişi ve full bagaj yükü ile ) hiç sorun olmadı. Kick'i rahat kabul ediyor ve 6 dan 5 e, hatta 4 e hemen düşüp gerekli ataklığı sağlıyor. Bunun 5-6 bim km den sonra çok daha efektif bir şekilde yapacağından kuşkum yok. Ben 3000-3500 rpm i pek zorlamak istemedim yol boyu..

    Zingavella senin araban da hayırlı olsun, gönlünce kazasız problemsiz kullanmanı diliyorum..
    Yazdıklarına ben de tamamen katılıyorum.. Şu ana kadar araçtan memnunum. Büyük problem yaşamış bir arkadaşın yazdıklarını ben de üzülerek okudum. Ama bu bir şans işi ve böyle bir talihsizlik maalesef olabiliyor.
    Burada bize düşen fimanın güvenirliğini kanıtlaması için haklı taleplerinde arkadaşımıza destek olmaktır..

    Herkese kazasız, problemsiz sürüşler diliyorum..




  • Öncelikle uzun zamandır incelediğim bu aracın mükemmeliyetliği tartışılmaz , yeni alan arkadaşım hayırlı olsun allah kazasız belasız kullandırsın. Sormak istediğim birşey var opel astra mı easytronic şanzıman sorunlarından dolayı 6 ayda zararına satmıştım. MCP şanzıman da debriyaj varmıdır. varsa trafikte aracı boşa almak gerekiryormuymuş, oplede dur kalklarda 10000Km de debriyaj bitmişti de :) bende bu hafta içinde ya Grand picasso yada scenic privilage BVa (tabi bu benzinli) almakistiyorum ama citroendeki karamsarığım MCP şanzıman birde grand picassonun 5 kişilikten daha fazla donanaımı olmasına rağmen fiyatının 5 kişilğe nazaran daha uygun olması
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Dureza

    Öncelikle uzun zamandır incelediğim bu aracın mükemmeliyetliği tartışılmaz , yeni alan arkadaşım hayırlı olsun allah kazasız belasız kullandırsın. Sormak istediğim birşey var opel astra mı easytronic şanzıman sorunlarından dolayı 6 ayda zararına satmıştım. MCP şanzıman da debriyaj varmıdır. varsa trafikte aracı boşa almak gerekiryormuymuş, oplede dur kalklarda 10000Km de debriyaj bitmişti de :) bende bu hafta içinde ya Grand picasso yada scenic privilage BVa (tabi bu benzinli) almakistiyorum ama citroendeki karamsarığım MCP şanzıman birde grand picassonun 5 kişilikten daha fazla donanaımı olmasına rağmen fiyatının 5 kişilğe nazaran daha uygun olması


    Dureza arkadaşım, Grand Picasso gerçekten mükemmel bir aile arabası.. Ben de almadan önce çok araştırdım. Bu sınıfta dizel ve otomatik başka bir araç neredeyse yok. Ben de Renault Grand Scenic bakıyordum ama hem dizelinde otomatik yok, hem de CEO'larının da dediği gibi 2009 a kadar Renault'lar kasa değiştirecek..
    Grand C4 kasası 2007 model yani 6-7 yıl ayni kasa kalacak.. Onun dışında konfor , donanım ve performans konularında yazdığımız deneyimleri okumanı öneririm..
    Söylediğinin tersine, 5 kişilik modelinin en donanımlısı Grand C 4 den 1800.-ytl kadar daha ucuz.. Ama GrandC4 daha geniş ve yüksek.. Bence bu fark verilip 7 kişilk modeli alınır.. Ben de böyle yaptım zaten..
    Otomobil şans işidir.. İyi düşün gönlüne ve mantığına göre kendi kararını kendin ver...

    MCP şanzımana gelince: Easytronic de MCP de, sensodrive vs.. de aslında manuel şanzımanların hidroelektronik servolar ile otomatikleştrilmiş şekilleridirler. Vites değişirken bizim ayağımızla yaptığımız debriyaj işlemini bunlarda servolar yapar.. Dolayısı ile tam otomatik şanzımanlara kıyasla vites değişim aralığı bunlarda daha fazla hissedilir.. Ama ben bir süre Opel Corsa Easytronik kullandım. Ondaki küçük viteslerdeki yığılma bunda neredeyse yok sayılır. Ancak 6 vitesli oluşu vites değişim sürelerini kısalttığından değişim kısa aralıklarla oluyor, bu da ilk kullanımlarda biraz yadırganıyor.. Manuel kullanımda ise böyle bir his zaten oluşmuyor... Test edebilirsen ne demek istediğimi anlarsın..
    Kolay gelsin..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jetranger -- 9 Eylül 2007; 11:09:26 >




  • Kick down'da, tek kelmeyle muhteşem bir hızlanma deneyimi yaşatıyor. Daha önceki aracım 2.0i Triptronik idi. Ancak, o araçta dahi böyle bir hızlanma etkisi yaşamadım. 1.600 Kg'lık bir cüssenin böylesine muntazam hızlanması insana değişik bir haz veriyor. Kendini kalkan bir uçağın kokpitinde hissediyorsun. Sanıyorum bunun en büyüknedeni 240Nm'luk motor torku. İnceledim; geçmişte üretilen 3.0 Lt motorlarda dahi bu torku bulamıyormuşsunuz.

    Aracı yoğun trafikte kullanıyorum. Sabahları Anadolu'dn Avrupa'ya, akşamları tersine. Doayısıyla sanıyoum bir depo ile 700 km yapmam çok zor. Ancak tüketim düşerse, ben bu araca bir kez daha aşık olurum.

    Şanzıman'ın yoğun trafikte sorun yaşatacağını düşünmüyorum. Bu şanzıman, opel'in esaytronic inden çok farklı. Yeni nesil bir otomatikleştirilmiş manuel şanzıman. Sadece debriyaja basan ve vites değiştiren bir motordan ibaret manuel şanzıman değil. Şanzımanın içerisinde de değişiklik yapmışlar. Hidrolik ünitelerler vites geçişleri sağlanıyor. Bu sebeple otomatiğe çok yakın, ama otomatikteki gecikmelerin yaşanmadığı bir sürüş deneyimi sağlıyorlar. Sanıyorum gelecekte bu tür şanzımanların daha gelişmileri ön plana çıkar. Zira otomatik şanzımanın maliyeti çok yüksek ve işçilik konusunda sıkıntıları var. Tamiri herkes tarafından yapılamadığı için faiş fiyatlar talep ediliyor. Yakıt tüketimine olan negatif etkisi de düşünülürse, MCP için şu anda en gelişmiş otomatik şanzıman tanımını kullanabilirim.




  • Hayırlı olsun arkadaşım.
    Grand C4 Picasso (2007-2013) İlk sürüş izlenimi..
    Grand C4 Picasso (2007-2013) İlk sürüş izlenimi..
    Grand C4 Picasso (2007-2013) İlk sürüş izlenimi..




  • Herkese Selam.
    Arm bu aracta iki renk gördüm biri siyah biri yakut kırmızı bende mutlaka ve kısmetse vizyon gri istiyorum .Aslında bu gün son kez bayiye gittim 7 kişilik yok ve sanırım bir kaç bayi daha dolaşacağım. Şu anki aracım siyah bir toyota corolla olduğu için, bir büyüğüm siyah araba ömründe 1 kere alırsın derdi ti yapardım ama artık benimsemeye başladım en ufak ciziği bile görebildiğin için arabadan soğuyorsun genede zevkler çok göreceli. (FAVORIM VİZYON )Öğrendiğim kadarı ile 60.000 km bakımında aracın debriyajı değişiyormuş. yoğun trafikte de aracı dur kalklarda normal araba gibi yarım debriyaj yapmama adına boşa almakta fayda varmış. Birde kecekece arkadaşım bayiniz süper yani orda araba satmaya yazık yahu :)))))) içeriye girdiğimde sanırım diğer bayinin fiyatından daha üst rakam alacağım diye düşündüm gerçektende öyle oldu :))))) Ama en dip fiyatı bulmak lazım. Bu işi en çok sizler bilirsiniz çünkü bunu satıyorsunuz ev rayici derseniz beşiktaş ilçesi bende ama araba konusu biraz uzağım. Dizelde HDi teknolojisi eski değilmi? Birde Citroenin HDİ motorda kalmasının özel bir sebebi varmı? yani yeni sitem motorlarla HDİ farkı nedir.
    Jetranger bu arada bir haftadır şu araba işi ile uğraşmaktan kendi işime düşemez oldum. Bir an önce bitsin istiyorum ki rahat rahat yeni arabaya bineyim. Scenic te zaten benzinli almam lazım ki otm dizel sende biliyorsundur ki yok. Şanzımandaki düşüncemde opelde yazın ortasında dik bir yokuşta karşıdan gelene yol vermek zorunda kaldım araba daha sonra yerinden kalkmadı klima kapattım müşterileri indirdim ancak o şekilde toparladı Ondan sonra gitti 8 milyar sattım ve toyota ya geçtim aslında bunu değiştirmemdeki sebepse benzin değil yalıtım, siyah renk , sac inceliği otm olmaması fln. Bir sekiz daha 4 yılda 16-17 milyar zarar bu seferki araçta ise min 5 yıl olmalı diyorum ve ince eleyip sık dokuya dokuya kaldım iki arabaya :) Picasso daki kaygım sa sadece MCP bu yönden deneyimlerini okuyorum aracın dik yokuşlarda dur kalk performansı nasıl acaba ?




  • Dureza, ben dik yokuşlarda kalkışta bir sorun yaşamadım.. Zaten arabada " yokuşta kalkış desteği " de var..
    Bırak freni bas gaza .. Hepsi o kadar..
    55-56 bin ytl ye limouzin keyfi.. Diyeceğim budur..
    Ama alır almaz problem yaşamış arkadaşlar da var.. Bu bir şans işi.. Her marka için..
  • merhabalar
    yeni araç alan arkadaşlara kazasız ve hayırlı günlerde kullanmalarını diliyorum,çok iyi bir tercih yaptıklarından ötürü kutluyorum

    ve ,bir Citroen Yetkili Satıcısı olarak gereken her desteği vermeye hazır olduğumu da aklınızdan çıkarmamanızı hatırlatmak istiyorum
    bu arada yeni araç almak isteyen arkadaşlara da seve seve yardımcı olabilirim

    ben istanbul da ,Avrupa nın en büyk Citroen satış noktasında,satış biriminde çalışıyorum

    CTR PLAZA /GÜNEŞLİ-İSTANBUL
    www.ctrplaza.com.tr
    0212 495 15 15
    0535 651 11 23
    Kamil ECE
  • Merhaba,
    Biz de Opel Easytronic Meriva'nın sıkıntıları ile boğuşuyoruz. Aracımızı neredeyse artık kullanamıyoruz çünkü servisten çıkmıyor. 1 hafta önce Grand Picasso almaya karar verdik ancak MCP şanzımandan dolayı endişemiz çok büyük. Diğer özellikleri fazlası ile tatmin edici. Acaba Türkiye'de bu şanzımandan dolayı sorun yaşayan var mıdır? Bizim için en büyük soru işareti MCP şanzıman çünkü easytronic veya benzeri tam otomatik olmayan veya manuel olmayan bir şanzıman tüylerimizi diken diken yapıyor. Bu konudaki deneyimlerini açıkça paylaşabilecekler varsa seviniriz. (Merivayı değiştirmemizin tek nedeninin şanzıman olduğu düşünülürse içinde bulunduğumuz çelişkiyi daha iyi anlayabilirsiniz)
    Cevaplarınız için şimdiden çok teşekkürler.
  • Konu kapatılmış ama bende uzatmadan cevabımı yazayım, Nazar boncuğundan bahsederken inançtan değil özellikle severek sahip olduğum bu araca olan hassasiyetimi esprili bir dille anlatmaya çalışmıştım ama sonrasında bunun farklı noktalara çekilmesine açıkcası üzüldüm.

    Karşımızdakinin ne söylediğini ve ne söylemeye çalıştığını yorumlamadan önce kafamızın içindeki yargılardan kurtulabilirsek, paylaşımda bulunmak adına daha çok katkıda bulunabileceğimizi düşünüyorum.

    Bu arada aracımda boncuk yok ama boya, kaput koruma, cam filmi ve kasko var birde zaten alırken renk olarak Tivoli mavi ve cam tavan tercih etmiştim bunlar şimdilik yeterli sanırım.
  • Aile arabası ama mod yapılmayacak diye bişey yok. ama bana kalırsa pek olmamış.





    Grand C4 Picasso (2007-2013) İlk sürüş izlenimi..


    Grand C4 Picasso (2007-2013) İlk sürüş izlenimi..


    Grand C4 Picasso (2007-2013) İlk sürüş izlenimi..




  • Sayın gokhanakcam,

    Daha evvel birçok kez otomatik vitesli araç kullandım. MCP'nin onlara göre fazlası var ama eksiği yok. 6 ileri vitesli oluşu, vites geçişlerini çok yumuşak bir hale getirmiş. Ancak yinede özellikle 1.den 2.ye geçişte ayağı gazdan hafifçe çekmek gerekiyor sarsıntısız vites değişimi için. Bence mükemmel bir sistem. Dizel bir otomobilde otomatik vites keyfi ancak bu kadar yaşanabilir.

    Yine de madem bu konuda hassasiyetin var, bence test etmeden almamalısın.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: jetranger

    Arkadaşlar, " almak üzereyim, alıyorum " filan derken Grand C4 Picasso'mu bu gün İzmir'de Alsancak Oto'dan teslim aldım.. Aracı almadan önce görüştüğüm diğer bayilere göre eski Vectra'mın takasında olsun, yeni arabamın fiyatında olsun daha uygun teklifler veren Alsancak Oto'ya ve bu şirkette muhatap olduğum satış temsilcisi Murat Bey ve şirketin satış müdürü Ali Rıza Bey'lere gösterdikleri yakın ilgi ve kolaylıklardan ötürü teşekkürü bir borç biliyorum..

    Gelelim Grand C4' e.. ( Dial Up ile bağlandığımdan resimlerini daha sonra upload edeceğim..) Arabayı teslim aldıktan sonra bugün 30 km si şehir içi, gerisi otoyolda olmak üzere 120 km kadar yol yaptım. Biliyorum , tam bir değerlendirme için bu mesafe oldukça az ama yine de ilk sürüş izlenimi için sanırım yeterlidir.
    Öncelikle belirteyim, bu araba " ben koltuğa oturur, marşa basar giderim" kafasında olanlar için sanırım birkaç numara büyük gelir. Türkiye'de satılan tek versiyonu en üst donanım seviyesinde olmamasına rağmen kullanıcısından en azından asgari bir bilgisayar bilgisi ve yeni teknolojiye uyumlu olma kriterlerini yakalamış olmasını istiyor..
    En azından tüm fonksiyonlarını uygun kullanabilmek için bu böyle.. Yoksa vitese takıp gaza basan herkes kullanabilir şüphesiz. Ama sonra burada " ah şu arabadan hiç memnun değilim, şöyle arıza çıkardı, böyle problemli" diye şikayet etmeyelim. Yeni nesil otomobillerde ve dolayısı ile Citroen 'de de bahis konusu olan hataların çoğunun eksik teknolojik intibaktan, yani kullanıcı hatasından kaynaklandığını düşünüyorum..

    Koltuğa oturup yola ilk çıktığımda arabanın uzak ön camıve kesintisizyan görüşler nedeni ile kendimi bir otobüs kullanıyor gibi hissettim. Ama bu çabuk geçiyor ve iç dış hacim ve ölçülere kolay alışıyorsunuz. Direksiyon göbeğinin dönmemesi kullanımda hiç bir farklılık ve handikap yaratmıyor. Görüş genişliği yüzünden arabanın sürati de hiç hissedilmiyor diyebilirim. 60 la gittiğinizi zannettiğiniz anda ekranda 90 km yi görünce şok oluyorsunuz ve ekranın hata yaptığını düşünüyorsunuz..
    110 HP HDI motor sandığımdan daha güçlü çıktı. Standart kullanmada klima da full açık olmasına rağmen hiçbir problem yaşamadım. Hele rodajdan sonra daha da performanslı olacaktır.
    Buna karşın MCP yani otomatikleştirilmiş manuel şanzıman için normal otomatik vites şanzımanları kadar düzgün diyemeyeceğim. Yani vites atışlarında sizin yerinize bir robotun debriyaja bastığını hissediyorsunuz. Dolayısı ile vites değişimlerinde çok küçük bir boşluk hissi oluşuyor. Bu alışana kadar biraz farklı bir duygu yaratıyor.. Ama şanzıman " auto " kullanımda çok çabuk ve kısa aralıklarla 6 ncı vitese geldiğinden bu histen hemen kurtuluyor ve bu viteste arabanın yağ gibi akışı ve sessizliği ile mest oluyorsunuz...

    Oto yolda hız sabitleyici, hız sınırlayıcı vs.. hepsini denedim.. 95 km ye ayarladığımda yaklaşık 45 km boyunca sadece bir kez uzun bir inişte km 96 oldu o kadar. 95 i ip gibi tutuyordu. Bu sürüşte ortalama tüketimi bilgi ekranında 6.9 L olarak okudum. Ama gerçek değerlerin yaklaşık 5000 km sonra ortaya çıkacağını biliyorum..
    Sonuçta şu kısa kullanımda ilk kez bir Citroen kullanan birisi olarak arabayı çok beğendiğimi, yolda çok arabaya tepeden baktığımı, süspansiyonun ne demek olduğunu öğrendiğimi, evin önünde pek çok kişinin meraklı sorularını yanıtladığımı söyleyebilirim.
    Deneyimim arttıkça arabamın iyi ve kötü yanlarını burada sizlerle paylaşacağımdan emin olabilirsiniz..
    Herkesin gönlündeki arabaya sahip olmasını diliyorum...
    Saygı ve sevgilerimle....


    bende senden iki gün sonra aynı yerden ( murat beyden )c3 aldım. ilgili alakalı bilgili ve saygın kişiler citroen gerçekten iyi bir seçim




  • Hayırlı olsun arkadaşım. Sen de gülele güle kullan. Alsancak Oto müşteri memnuniyeti açısından 2 nnci ödülünü de almış. Gazetede dün haberi vardı. Bu iş böyledir, bazı şeyleri iyi yaparsanız müşteri de bunun altında kalmaz. Umarım böyle devam ederler..
    Ben grand C4 ile 3800 km yi devirdim.. Çok şükür , şu ana kadar bir memnuniyetsizlik yaşamadım. 3800 km de ortalama yakıt tüketimim uzun yol biraz daha ağırlıklı olarak karışık kullanmada , klima açık, 100 km de 5,6 L . Bunun 5,4 L ye kadar düşeceğini umuyorum. En beğendiğim taraflarından biri de insanı uzun yolda hiç yormaması. Kol dayama yerleri ve Cruise Control çok faydalı oluyor.. Motorun performansı da çok iyi. Benim eski 2.0 Vectra'yı hiç aratmadı diyebilirim..
    Herkese kazasız, kaygısız sürüşler dilerim..
  • 5000 km' yi devirmiş bulunmaktayım. Kitapcıktaki ve hassas servisci arkadaşların tavsiyelere uymak yerine aracımı aldığım ilk andan itibaren motora yüklenebildiğim kadar yüklenerek kullandım. (Kitapçık kullanıcıları iseniz Siz tavsiyere uyun yinede)

    Şuan kemikli geçiş falan hissetmiyorum. Tork size ayrı güç veriyor ki yokuşlar bu araç için tırmalanması gereken kadife perdelerden farksız.
    İstediğim an manuel geçişleri tek parmak (kol değil) sırf zevk için yapabiliyorum.

    Ailem ve sevdiklerimin güvenliğini benden çok bu aracın düşünmesi beni rahatlatıyor...

    Bu aracın herhangi bir reklama ihtiyacı oladığını yakıt tüketim, donanım, güvenlik ve tasarımı ile rakipsiz olmasına bağlıyorum...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Kentiaman

    5000 km' yi devirmiş bulunmaktayım. Kitapcıktaki ve hassas servisci arkadaşların tavsiyelere uymak yerine aracımı aldığım ilk andan itibaren motora yüklenebildiğim kadar yüklenerek kullandım. (Kitapçık kullanıcıları iseniz Siz tavsiyere uyun yinede)

    Şuan kemikli geçiş falan hissetmiyorum. Tork size ayrı güç veriyor ki yokuşlar bu araç için tırmalanması gereken kadife perdelerden farksız.
    İstediğim an manuel geçişleri tek parmak (kol değil) sırf zevk için yapabiliyorum.

    Ailem ve sevdiklerimin güvenliğini benden çok bu aracın düşünmesi beni rahatlatıyor...

    Bu aracın herhangi bir reklama ihtiyacı oladığını yakıt tüketim, donanım, güvenlik ve tasarımı ile rakipsiz olmasına bağlıyorum...







    KAZASIZ BELESIZ SORUNSUZ 50.000 İ DE DEVİRİRSİNİZ İNŞALLAH HAKİKATEN ŞAHANE ARABA RAKİPLERİNİN ÇOK ÇOK ÜZERİNDE BENCE




  • merhaba jetranger kardeş. bende 03 ağustos 2007 de c4 grand picasso full siyah aldım. şu ana kadar 2800 kilometre yaptım. gayet memnunum.seninle fikir alışverişinde bulunmak isterim birader. yardımcı olurmusun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi feridun arslan -- 11 Ekim 2007; 11:28:06 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: feridun arslan

    merhaba jetranger kardeş. bende 03 ağustos 2007 de c4 grand picasso full siyah aldım. şu ana kadar 2800 kilometre yaptım. gayet memnunum.seninle fikir alışverişinde bulunmak isterim birader. yardımcı olurmusun.



    Elbette arkadaşım. Ben de ayni rengi Agustos ortalarında almıştım. 5000 km ye geldim. İki kez uzun yol yaptım. Şu ana kadar bir sorun yaşamadım. Umarım böyle devam eder..
    Burada yazışabiliriz.
    Güle güle kullanın..
  • arkadaşlar bizde aracı mayıs ayında balıkesir'den aldık o zmn'lar daha izmirde yoktu balıkesirede yurtdışından geldi ztn 1.5 ay bekledik gelmesini. araç metalik renkte ve cam tavanlı olan modelden. şu anda 21.000e vurdu nerdeyse ve şu ana kadar bindiğim en mükemmel araç bence. herşey full+full otomatik. ister görüntü olsun ister performans olsun araç bence 10 üzerinden 10u hak ediyor. merak edilen bişey varsa araç hakkında bende yardımcı olabiliri. ayrıca olan arkdaşlarlada bilgi alışverişine girmek isterim,saygılar
  • Epeydir C4 Grand Picasso ile ilgili birşey yazamamıştım. Araba 7000 km yi geçti. Motorun artık normal performansı ile çalıştığını düşünüyorum. Çünkü son Ankara- İzmir arası seyahatimde Ankara'dan depoyu fulleyip her şeyi sıfırlayarak yola çıktığımda, yol hız limitlerine uymak kaydı ile ( 90 - 100km/h ), İzmir'e varışımda ortalama yakıt tüketimi 5.0 L idi. Ve depo tam olarak yarımı gösteriyordu. Yapılan yol 628 km. Demek oluyor ki bu tempo ile devamlı kullanılsa 60 L yakıt ile 1200 km nin üzerinde gidebiliyor.

    Diğer yandan bu güne kadar çok şükür herhangi bir teknik sorun da yaşamadım. Aracın kullanım, donanım ve teknik ve elektronik olarak çok iyi bir seçim olduğununa artık tamamen emin oldum. Zaten ayni araca trafikte her geçen gün daha çok rastlar oldum. Citroen Satış Departmanı'nın en büyük hatası bu aracın medyada reklamını yapıp tanıtmaması. Tanıtımı maalesef yeterli değil.
    Piyasada bu özelliklerde ve bu fiyata başka araba yok iken bunu halka duyuramamak çok büyük bir eksiklik bence..

    İlgili arkadaşlara da bir sorum olacak. Aracı ilk aldığımda mazota konulan bir tüp katkı maddesi vermişlerdi beraberinde. Bu madde araçla geliyor, motor yeni iken bunu kullan, daha sonra gerekmez demişlerdi.
    Ben de başka kullanmadım. Ülkemizde Eurodisel yakıt satıldığına göre bu maddeye gerek var mı gerçekte?




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.