Şimdi Ara

GRANDE PUNTO DİREKSİYON KUTUSU ARIZASI (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
70
Cevap
0
Favori
14.222
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • KKVAN KARDEŞ,
    kapı menteşesinin civatasının kırılmasını önemsemeyecek bir araç firması ve bir mühendislik veyahut müşteri olamaz diye düşünüyorum...

    aslada ufak bir sorun sayılmaz.
    quote:

    Orjinalden alıntı: kkvan


    quote:

    Orjinalden alıntı: serkes1

    geçmiş olsun...
    daha önce bir arkadaşda kapı elimde kaldı diyordu umarım bu tip sorunlar artmaz.
    çünkü satışlardada ciddi bir artış var ve insanların fiattan beklentileri çokca arttı...


    Kapı elinde kalmadı sadece kapı menteşesinin vidası kırılmış. Her arabada olabilir. Sorun bile sayılamaz bu.
  • serkes

    araya girmek gibi olmasın

    kapı menteşesenin civatası kırılmışsa değişir.

    skoda octavia da neler olmuş.buna yorumunu merak ediyorum.

    SKODA İle Sorunlu Kilometreler rumuz13205 [15 Şubat 2005, 14:46]

    “0 km” olarak aldığım ve 35.000 YTL para verdiğim Skoda Octavia aracım anamdan emdiğim sütü burnumdan getirdi.

    1- Octavia’yı aldıktan kısa süre sonra tavandan inanılmaz ve sinir bozucu sesler gelmeye başladı. Araç yolda giderken tavan adeta üzerime yıkılacakmış gibi ses yapıyordu. İki defa servise gittim, tavan söküldü takıldı ama ses kesilmedi. Uzun süren uğraşlar sonunda tavanı üç dört defa söke taka şimdilik ses kesildi. “0 km” araba inanılmaz ses ve üç defadan fazla tavanın sökülmesi.

    Kalitenin K harfinin bile bulunmadığı bu araç ile servistekiler ile artık sıkı ahbap oldum gide gele ama bu kadar da değil. Bunları yazdığım anda araba gene serviste, yağmur yağınca içerisini su basıyor da, onun tamiri yapılıyor.




  • Bence sorun demek, neden kaynaklandığının anlaşılması zor olan dolayısıyla çözümü zor olan ,zaman alan şey demektir. Veya anlaşılması kolay ama çözümü pahalı arızadır sorun. Reanimate arkadaşımızın kapı menteşesinin vidası kırılmış servise götürmüş. Hemen gerekeni yapıp teslim etmişler aracını. Fiat o vidayı kendisi üretmiyordur herhalde. Önemsemekle falan alakası yok .
    Bu olayın lastik patlamasından farkı yok ve çok ufak bir sorun.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    quote:

    Orjinalden alıntı: Alfredo Pacino

    punto yla corsa aynı platformda parcalardan olusuyo sakın punto da ki vites kutusu ön takımlar vesayre corsa dan alınmıs olmasın

    o zaman corsa da cıkan butun problemler punto da cıkacaktır


    grande punto ile 2007 model olarak piyasaya çıkıcak yeni corsa aynı platformu paylaşıyor.

    2001 yılında piyasaya çıkan değil.



    kardeş o zaman yeni çıkacak olan 2007 corsa nın da direksiyonu bozuk olacak

    opel servislerinde gene uzuun bozuk direksiyon kuyrukları olacak

    eklendi:aynı yani degisen bi sey yok



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Alfredo Pacino -- 10 Mayıs 2006; 16:33:12 >




  • senin amacın atışmakmı. doğruyu bulmakmı.??
    bunu bir türlü anlayamıyorum...

    ben demek istediğimi yazıyımda bari, gereksiz hevesin kırılsın...

    eğer bu çivata kopması bırakın puntoyu mercedestede olsa yine aynı çapta bir sorundur.(bu durum süper b içinde geçerli akıncı bey)
    çünkü kullanılan civatanın kırılması civata imalat hatası (kalitesiz civata) veya uygunsuz, kapıdaki yükü taşımıyacak hatalı seçilmiş bir civatadır. burda her iki şekildede bir hata söz konusudur..
    merak ediyorsan söyliyim bu eleştirileri benim kullandığım octavia veya farketmez corolla golf5 içinde seve seve yaparım.
    böyle uygunsuz şekilde tavan sorununu ortaya atmam.
    istersen o tavan sorununuda eleştiririm..

    benim eleştirilerim fanatikliğimle değil mesleğimle ilgilidir.
    lütfen gereksiz sataşmalara girmeyelim..
    quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    serkes

    araya girmek gibi olmasın

    kapı menteşesenin civatası kırılmışsa değişir.

    skoda octavia da neler olmuş.buna yorumunu merak ediyorum.

    SKODA İle Sorunlu Kilometreler rumuz13205 [15 Şubat 2005, 14:46]

    “0 km” olarak aldığım ve 35.000 YTL para verdiğim Skoda Octavia aracım anamdan emdiğim sütü burnumdan getirdi.

    1- Octavia’yı aldıktan kısa süre sonra tavandan inanılmaz ve sinir bozucu sesler gelmeye başladı. Araç yolda giderken tavan adeta üzerime yıkılacakmış gibi ses yapıyordu. İki defa servise gittim, tavan söküldü takıldı ama ses kesilmedi. Uzun süren uğraşlar sonunda tavanı üç dört defa söke taka şimdilik ses kesildi. “0 km” araba inanılmaz ses ve üç defadan fazla tavanın sökülmesi.

    Kalitenin K harfinin bile bulunmadığı bu araç ile servistekiler ile artık sıkı ahbap oldum gide gele ama bu kadar da değil. Bunları yazdığım anda araba gene serviste, yağmur yağınca içerisini su basıyor da, onun tamiri yapılıyor.




  • lastikle farkı ne biliyormusun...
    bir civata araçta sorunsuz olarak 40-50 yıl kalabilir. (belkide daha fazla)
    olay bahsettiğim gibi iki seçenektir...
    quote:

    Orjinalden alıntı: kkvan

    Bence sorun demek, neden kaynaklandığının anlaşılması zor olan dolayısıyla çözümü zor olan ,zaman alan şey demektir. Veya anlaşılması kolay ama çözümü pahalı arızadır sorun. Reanimate arkadaşımızın kapı menteşesinin vidası kırılmış servise götürmüş. Hemen gerekeni yapıp teslim etmişler aracını. Fiat o vidayı kendisi üretmiyordur herhalde. Önemsemekle falan alakası yok .
    Bu olayın lastik patlamasından farkı yok ve çok ufak bir sorun.

  • serkes bey sinirlenmeyin.gereksiz heves falan bunlara gerek yok

    amaç atışmak değil.

    doğruyu bulmak.doğru menteşe mercedesde de kırılabilir.

    yanlı eleştiri de bulunmayalım.

    menteşe küçük bir sorun.skoda yı da buyur eleştir lütfen.uygunsuz hiç değil

    ben de mühendisim merak etme.zaten bunu söylemenin de ne anlamı var onu da çözemedim

    farklı gözle bakmadığımıza göre skodayı da eleştirelim .büyük sorunları var çünkü
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Alfredo Pacino


    quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    quote:

    Orjinalden alıntı: Alfredo Pacino

    punto yla corsa aynı platformda parcalardan olusuyo sakın punto da ki vites kutusu ön takımlar vesayre corsa dan alınmıs olmasın

    o zaman corsa da cıkan butun problemler punto da cıkacaktır


    grande punto ile 2007 model olarak piyasaya çıkıcak yeni corsa aynı platformu paylaşıyor.

    2001 yılında piyasaya çıkan değil.



    kardeş o zaman yeni çıkacak olan 2007 corsa nın da direksiyonu bozuk olacak

    opel servislerinde gene uzuun bozuk direksiyon kuyrukları olacak

    eklendi:aynı yani degisen bi sey yok


    daha yeni corsa çıkmadı bilemeyiz.

    iki arabada %33 ortak parça kullanılıyor.

    puntodaki problemde komple direksiyon kutusu değişmiyor.içindeki bir parça değişiyor ve sorun giderilmiş.

    bu parça ortak ise corsada da değişir ve piyasaya öyle çıkar.




  • bildiğin sorunları skoda dünyası konsuna yazar mısın??(yanlış anlaşılma olmasın,skoda sahibi çok kişi var forumda bilelim öğrenelim,tedbirmizi alalım)


    quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    serkes bey sinirlenmeyin.gereksiz heves falan bunlara gerek yok

    amaç atışmak değil.

    doğruyu bulmak.doğru menteşe mercedesde de kırılabilir.

    yanlı eleştiri de bulunmayalım.

    menteşe küçük bir sorun.skoda yı da buyur eleştir lütfen.uygunsuz hiç değil

    ben de mühendisim merak etme.zaten bunu söylemenin de ne anlamı var onu da çözemedim

    farklı gözle bakmadığımıza göre skodayı da eleştirelim .büyük sorunları var çünkü
  • yeni araçlarda zaten illa bir problem çıkar arabaları kullanıcıların üzerinde deniyorlar galiba...
  • kusura bakma sen lafa girmişsin bende girecem..

    yanlı olan sensin..
    punto ile ilgili nerdeyse hiç bir eleştiri yazılmasın istiyorsun .
    ama gerçekler söylenmedikce kimler neyi bilecek ve bu forumun amacını unutuyorsun..
    ayrıca serkes diyorki bu sorun mercedes içinde olsa sorundur

    ama daha ilk turlarda puntoda olması bence puntonun kapı menteşesinin kalitesizliğini gösterir.
    bunu inkar etmek saçmalıktır.

    skodayıda eleştirir puntoyudsa
    bırak bu platformda herkez özgürce yazsın.

    skodanın sorunları tabiki olacaktır.
    ama burda yazdığından pekte iyi niyetli olmadığın anlaşılıyor.


    quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    serkes bey sinirlenmeyin.gereksiz heves falan bunlara gerek yok

    amaç atışmak değil.

    doğruyu bulmak.doğru menteşe mercedesde de kırılabilir.

    yanlı eleştiri de bulunmayalım.

    menteşe küçük bir sorun.skoda yı da buyur eleştir lütfen.uygunsuz hiç değil

    ben de mühendisim merak etme.zaten bunu söylemenin de ne anlamı var onu da çözemedim

    farklı gözle bakmadığımıza göre skodayı da eleştirelim .büyük sorunları var çünkü




  • Şimdi şöyle:
    1. Durum: İmalat hatası olma durumu. Piyasadaki en kaliteli lastik diye sorsam çoğu Michelin der doğrudur. Ama bir arkadaşım 160 la giderken yepyeni Michelin lastiği patladı kamyonun altına girdi. Bilirkişi lastiğin imalat hatası olduğuna hükmetti. İmalat hatası en kaliteli markalarda bile olabiliyor demek ki.
    2. Durum: Yanlış vida seçimi. İşte bu durum imkansız çünkü otomobil tasarımı yapan hiçbir mühendis bu kadar basit bir hesabı yanlış yapmaz. O zaman tüm Puntolarda aynı şey görülürdü ki böyle bir durum yok.
    Çelik imalatlarda statik ve dinamik hesaplarda her zaman emniyetli tarafta kalınarak kesit seçilir.
    Örneğin max 100 kg. yük taşıyacak bir eleman 160-170 kg 'a göre projelendirilir.

    Herneyse demek istediğim bunları sorun kabul edersek işin işinden çıkılmaz. Sigorta yansa o da sorun kabul edilir o zaman.
    Sorun dediğin başka bir topicte konu edilen VW Passatın 1000 km de 1 lt yağ eksiltmesidir.
    VW akaryakıt istasyonlarıyla anlaşıp bir de yağ pompası koydursa istasyonlara keşke millet yolda kalmasın.

    İyi forumlar diliyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kkvan -- 10 Mayıs 2006; 16:57:14 >




  • seek and destroy tamamen katılıyorum..

    bildiğin bir sorun varsa skoda topiğinde etraflıca tartışalım.
    tavan olsun taban olsun...faretmez burası hür bir platform

    quote:

    Orjinalden alıntı: seek and destroy

    bildiğin sorunları skoda dünyası konsuna yazar mısın??(yanlış anlaşılma olmasın,skoda sahibi çok kişi var forumda bilelim öğrenelim,tedbirmizi alalım)


    quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    serkes bey sinirlenmeyin.gereksiz heves falan bunlara gerek yok

    amaç atışmak değil.

    doğruyu bulmak.doğru menteşe mercedesde de kırılabilir.

    yanlı eleştiri de bulunmayalım.

    menteşe küçük bir sorun.skoda yı da buyur eleştir lütfen.uygunsuz hiç değil

    ben de mühendisim merak etme.zaten bunu söylemenin de ne anlamı var onu da çözemedim

    farklı gözle bakmadığımıza göre skodayı da eleştirelim .büyük sorunları var çünkü






  • quote:

    Orjinalden alıntı: seek and destroy

    bildiğin sorunları skoda dünyası konsuna yazar mısın??(yanlış anlaşılma olmasın,skoda sahibi çok kişi var forumda bilelim öğrenelim,tedbirmizi alalım)


    quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    serkes bey sinirlenmeyin.gereksiz heves falan bunlara gerek yok

    amaç atışmak değil.

    doğruyu bulmak.doğru menteşe mercedesde de kırılabilir.

    yanlı eleştiri de bulunmayalım.

    menteşe küçük bir sorun.skoda yı da buyur eleştir lütfen.uygunsuz hiç değil

    ben de mühendisim merak etme.zaten bunu söylemenin de ne anlamı var onu da çözemedim

    farklı gözle bakmadığımıza göre skodayı da eleştirelim .büyük sorunları var çünkü




    yeni tip octavia larda tavan da problem olduğunu duymuştum.şikayetvar.com da arattım ve 2-3 tane buldum.iyileştirme oldumu bilmiyorum.

    önemli olan iyileştirme olup olmaması.araştırıp öğrenmek lazım.


    @canuser

    arkadaşım herkes özgürce yazabilir.ama gidip civata gibi küçük bir sorunu büyütmenin anlamı yok

    sorun bile değil.her punto da menteşe kırılmış ise.genelleme yap.ben eleştirme demedim zaten

    mercedesde de olalbilir buna katılıyorum.

    ben baştan her firmada sorun olabilir dedim.sen de böyle düşünüyorsundur muhtemelen.

    bildiklerimizi söyleyip eleştirelim istedim ve skoda örneğini verdim.




  • 1. eeee doğru diyorsun..ama benim anlattığımla ilgisi yok
    2. maliyet ucuzlatma politikasında bu tarz hatalar olur. sen istediğin kadar emniyetli seç kalitesiz ve yük değeri uygunsuz civata kendini kopararak gösterir..göstermişte zaten.

    iyi forumlar, birdaha görüşmeyelim anlamındamı..?
    quote:

    Orjinalden alıntı: kkvan

    Şimdi şöyle:
    1. Durum: İmalat hatası olma durumu. Piyasadaki en kaliteli lastik diye sorsam çoğu Michelin der doğrudur. Ama bir arkadaşım 160 la giderken yepyeni Michelin lastiği patladı kamyonun altına girdi. Bilirkişi lastiğin imalat hatası olduğuna hükmetti. İmalat hatası en kaliteli markalarda bile olabiliyor demek ki.
    2. Durum: Yanlış vida seçimi. İşte bu durum imkansız çünkü otomobil tasarımı yapan hiçbir mühendis bu kadar basit bir hesabı yanlış yapmaz. O zaman tüm Puntolarda aynı şey görülürdü ki böyle bir durum yok.
    Çelik imalatlarda statik ve dinamik hesaplarda her zaman emniyetli tarafta kalınarak kesit seçilir.
    Örneğin max 100 kg. yük taşıyacak bir eleman 160-170 kg 'a göre projelendirilir.

    Herneyse demek istediğim bunları sorun kabul edersek işin işinden çıkılmaz. Sigorta yansa o da sorun kabul edilir o zaman.

    İyi forumlar.

    İyi forumlar.





  • konuya hakimsen, bende merak ediyorum ayrıca ilgimide çeker....buyur.
    quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    quote:

    Orjinalden alıntı: seek and destroy

    bildiğin sorunları skoda dünyası konsuna yazar mısın??(yanlış anlaşılma olmasın,skoda sahibi çok kişi var forumda bilelim öğrenelim,tedbirmizi alalım)


    quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    serkes bey sinirlenmeyin.gereksiz heves falan bunlara gerek yok

    amaç atışmak değil.

    doğruyu bulmak.doğru menteşe mercedesde de kırılabilir.

    yanlı eleştiri de bulunmayalım.

    menteşe küçük bir sorun.skoda yı da buyur eleştir lütfen.uygunsuz hiç değil

    ben de mühendisim merak etme.zaten bunu söylemenin de ne anlamı var onu da çözemedim

    farklı gözle bakmadığımıza göre skodayı da eleştirelim .büyük sorunları var çünkü




    yeni tip octavia larda tavan da problem olduğunu duymuştum.şikayetvar.com da arattım ve 2-3 tane buldum.iyileştirme oldumu bilmiyorum.

    önemli olan iyileştirme olup olmaması.araştırıp öğrenmek lazım.


    @canuser

    arkadaşım herkes özgürce yazabilir.ama gidip civata gibi küçük bir sorunu büyütmenin anlamı yok

    sorun bile değil.her punto da menteşe kırılmış ise.genelleme yap.ben eleştirme demedim zaten

    mercedesde de olalbilir buna katılıyorum.

    ben baştan her firmada sorun olabilir dedim.sen de böyle düşünüyorsundur muhtemelen.

    bildiklerimizi söyleyip eleştirelim istedim ve skoda örneğini verdim.














  • serkes

    bunda hakim olunucak birşey yok.yeni tip octavia larda tavandan çatur çutur sesler geliyormuş.

    düzeltme olup olmadığını sen daha iyi öğrenebilirsin.skoda servisine uğrayan ben değilim; sensin .

    mercedes in civatası da kırılabilir dediğine göre o da maliyeti ucuzlatma politikası uygulamış kalitesiz olabilir

    diyebilir miyiz?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sephiroth -- 10 Mayıs 2006; 17:20:08 >
  • ya arkadaşlar olabilir böyle sorunlar niye büyütüyorsunuzki..

    garantinin var olma sebebide bu değil mi zaten
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    serkes

    bunda hakim olunucak birşey yok.yeni tip octavia larda tavandan çatur çutur sesler geliyormuş.

    düzeltme olup olmadığını sen daha iyi öğrenebilirsin.skoda servisine uğrayan ben değilim; sensin .







    peki...bari nerden geliyor onu söyle..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: serkes1

    1. eeee doğru diyorsun..ama benim anlattığımla ilgisi yok
    2. maliyet ucuzlatma politikasında bu tarz hatalar olur. sen istediğin kadar emniyetli seç kalitesiz ve yük değeri uygunsuz civata kendini kopararak gösterir..göstermişte zaten.

    iyi forumlar, birdaha görüşmeyelim anlamındamı..?



    Hayır çıkmam gerekiyordu o yüzden iyi forumlar dedim.

    1. durum için Fiat kalitesiz civata kullanmış anlamı çıkarılamaz demek istiyorum. Kaliteli olsa bile 5000 vidadan birinin mukavemeti standart dışı olabilir. O da arkadaşımıza denk gelmiş. Durum bundan ibaret.
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.